Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Gjest galskap

Ja, og: vant ein konkurranse! Eg får ein iPod! HURRA! Aldri meir 'klem FM' og Bjørn Eidsvåg (blææææ) på treningssenteret (at det går an!).

 

:)

 

Er så vanvittig fornøgd at det går ikkje an!!! YESS YESS YESS

 

Og så på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar
Gjest Lillevenn

Velkommen an60:) Som galskap sier er det noen som har slanket seg ut av tråden her, så det er hyggelig med fler! :)

 

Så vanvittig artig da Galskap, ipod er konge:)

 

Igår var jeg hos en venninne, og da ble det både litt kjeks, grandiosa, brus.. HUFF! Men det er så lenge siden jeg har spist grandiosa at jeg omtrent ikke huska hvordan det smakte. hehe.. Legger inn siste vektresultater før ferien imorg, siden jeg reiser onsdag natt.

 

Tror dere ikke jeg våknet med en mandel på størrelse med en tennisball i halsen idag da, ÅÅÅÅ, det er så typisk meg.. Det er F..N meg hver gang jeg skal på ferie det.. Men satser på at den er normal igjen til imorg, så kryss fingrene for meg:)

 

Ciao Bellas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for velkomsten!:)

 

Jo, det var nok meg som lurte på det med energiinntaket med masse trening på en annen tråd galskap..

 

Kan jo alltids ta å fortelle litt om meg ja.. Er 20 år, og kommer fra Bergen.. Har studert et år på sykepleien nå, men vet ikke helt om jeg vil fortsette til neste år med dette.. Har derfor brukt maasse energi og krefter å tenke på dette.. har vært skikkelig usikker, og det tar på gitt.. itillegg til eksamener året gjennom, og masse styr.. så året har stort sett vært ganske stillesittende, og spist maaasse usunt itillegg til minimalt aktivitetsnivå.. Begynte for noen uker siden, og det har gått så som så.. Hadde/har gått ned 3,3 kilo, men denne uken har jeg gått opp igjen, uten å ville notere det.. venter til neste uke med å veie meg igjen, og får ta det derfra..:D

 

Men det jeg sliter litt med er når jeg skal ut med venner og sånn.. Hva gjør dere om man skal ut å finne på noe.. tar dere med dere noe mat? eller kjøper dere ute..?

 

Og sånn som igår var jeg hos en kompis, vi såg film, og timene gikk.. og vips så var det tid for mat igjen.. men han hadde jo ikke noe sunt noe.. burde vel tatt med meg en matpakke eller noe.. hehe.. selv om jeg føler meg passe teit om jeg drar frem en matpakke om jeg er på besøk:D hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Hei an, veit ka du meiner med matpakke på besøk...trasig det der med besøk. Var sjøl hos nabvoen i går og dei veit jo ikkje ka godt dei skal gjere fgopr meg, og trur at beste måten er å tilby meg mat...eller kaker...eller vin...eller noe sterkere...eller...ja du skjønner? Og så vert ein berre sitjande der og seie 'nei takk, eg er veldig mett' i det uendelige, sjøl om eg var kjempesulten. Desverre hadde eg bare 150 poeng igjen, og bare ei teskje kake hadde vel knerta dei. Var så sulten at eg MÅTTE spare dei til jogurt og litt frukt når eg kom heim.

 

Dersom eg er hos venninner og slikt er det OK, men hos den eldre garde nytter det ikkje å sei at du slanker deg. Det skal dei ikkje høyre noko av, dessuten blir det bare starten på ein ubehagelig samtale. Så då seier eg at eg er mett og håper ikkje mageknurrene overdøver meg.

 

Var sulten heile dagen på jobb og. Eg trudde faktisk at det var sant at du ikkje blir sulten, men det er ein stor løgn. Eg drikk vatn absolutt heile tida, et veldig regelmessig, men blir sulten igjen under to timer etter lunsj. Det er bare kjempekjipt, og det irriterer meg. Blir slapp, rar og fryser mye.

Pga dei heimelaga middagane må eg halde kaloriinntaket litt lavt i løpet av dagen (men framleis i tråd med GR sine rasjonar, i dag hadde eg t.d. 600 kal før middag). Håper sulten gir seg snart....om dåkke har noen tips, kom med dei, for eg byrjar å bli litt desperat. (etter to dager på klurs...hehe! Slapp av, skal ikkje sprekke, bare klage og syte litt)

 

Går du på kurs an60?

 

Reiser du i måro Lillevenn? Har du kjøpt ny bikini!?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh.. er det ordinært gå-ned-ivekt kurs du får på, eller internettkurs?

 

Jeg går ikke på kurs.. men har sagt til meg selv at dersom jeg ikke klarer å gå ned MINST 1/2 kilo i uken over tid, så melder jeg meg på.. Føler av og til at jeg trenger oppfølging på vekten. ikke bare her, og for meg selv, men foran noen.. Tror jeg hadde brydd meg litt mer da.. Selv om tankegangen er helt feil, for om jeg ikke går ned, så går det kun utover meg selv.. hmm.. Men som fattig student har jeg ikke råd til noe kurs..

 

ååååhh.. JEG VIL OGSÅ på ferie!!! Men er egentlig glad jeg ikke skal vise meg i noe bikini :) hehe.. skal du på ferie galskap? skal, eller har vært?:D Blir ikke noe ferie på meg i år, noe som egentlig gjør slanking litt lettere.. men likevel ryker jeg på smell etter smell.. Men men.. Har egentlig god tid..:)

 

OI!.. glemte jo helt å si hva jeg veide og sånn tidligere..

 

Høyde: 163, ganske lav, så har litt å bære på...

 

Uke 23 – 77,3 (startvekt)

Uke 24 – 75,5

Uke 25 - 75

Uke 26 - --

Uke 27 – 74,0

Uke 28 – 76:S Gikk rett vest forrige uke.. MEN vil tro dette er vann.. kan ikke være 2 kilo fett vel...*-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Går på minikurs på nett, som varer 4 veker. Mest for å læra meir om mengder mat og kaloritelling, føler eg er ganske kompetent på trening, etemønster etc. Eg må berre få ned inntaket, og det er vanskelig!

 

 

 

Du har vore flink an, og gått ned ein del på ganske kort tid, heilt aleine. Det er berre å fortsetje med dei gode vanane. Sjølv hadde eg veldig mykje hjelp av denne tråden og denne sida når eg heldt på å 'innarbeide' dei gode vanane, for over et halvt år siden. Då gjorde eg alt aleine, og gikk ned ca. 6 kg på eigenhand, bare ved å trene litt og tenke ein halv gong over ka eg spiste (men spiste mye ræl og). Hadde tilbakeslag og var til og med 'vekke' i to mnd, men har liksom karra meg tilbake kvar gong, rett og slett fordi det er så deilig å føle seg sunn, frisk og i god form! Blei hekta på det, rett og slett! :)

Så eg håper du får motivasjon til å fortsetje du og.

 

I måro skal eg hente iPod'en min. Det skulle jo bli belønning for å komme under 72, men no kom den ein kilo for tidlig-og heilt gratis.

 

Ja, for eg sa at eg snikveide meg og vekta viste 73,1??? Eg er i himmelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, reiser på ferie inatt:) Deilig deilig deilig!!!! Gleder meg, og skal ikke tenke slanking den uka jeg er borte. Bikinien er kjøpt inn, så nå er alt straks klart.

 

Veiedag idag, 69,1, så ned 100g fra fredag da.. Men jeg er ufattelig heldig som i det hele tatt går ned nå, så slapp som jeg er.

 

An; akkurat samme utgangspunkt vi:) Jeg er også 163 cm og veide 77kg da jeg begynte. :)

 

Jaja, jenter! Dere er kjempeflinke som er så standhaftige nå gjennom sommeren, det er mer en hva jeg kan skryte på meg. Vi snakkes om en ukes tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. Da kan du bli min motivasjon da lillevenn..hehe.. Høre på deg som faktisk er kommet ned på 60-tallet, fra 77! kjempebra!:) Jeg satt meg et mål å komme under 70 tallet før ferien er omme.. fant ut at det ikke gikk såå bra, så nå har jeg egentlig ikke noe mål.. Kjenner på kroppen at den har det godt når jeg trener og spiser sunt, bare det er en belønning i seg selv.. vekttap er et ekstra pluss! Med tid og stunder skal jeg ned til 65.. 10 kilo burde ikke være uoverkommelig.. først under 70 som er første delmål, så ned til 65 som er endelig mål.. så blir det å holde det.. jeg har ikke noe behov for å bli suuuper slank, men normal!

 

Litt misunnelig på den der ipod'en din galskap! JEg og vil haa.. hehe.. Men har ikke råd til den slags.. det får komme.. akkurat nå klarer jeg meg med mp3 spilleren på mobilen..

 

Nå er heldigvis motivasjonen kommet tilbake! Jeg måtte jo tydeligvis opp 1-2 kilo før den kom, men jeg gir meg ikke på bånn! Veide meg imorres, og da sa vekten 75.. Så kanskje jeg kommer meg ned på 74 igjen til neste uke.. Håper det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Eg er i alle fall misunnelig på Lillevenn! Men så har ho vore litt meir strukturert enn meg i vår, trur eg...

 

Mine delmål er sånn:

under 72

under 70

ooooog til 68.

Trur eg var ca. 80 når eg begynte i nov/des 2006. Men fram til no har eg ikkje telt kalorier.

Og då må eg jo ta med at eg snikveide meg-IGJEN- og steike meg viste ikkje vekta 72,6. Det betyr ca. ein kilo på tre-fire dagar. Det må jo vere vatn, men det er jaggu deilig å bli litt lettare. Første delmål innen mandag kanskje???

 

Liker å ha pittesmå mål, då er det lettare å bli fornøyd!

 

Når eg kommer dit må eg revurdera situasjonen. Er inga spinkel jenta og skal nok ikkje mykje meir ned, men må sjå an korleis eg kjenner meg. Er 1,73, forresten.

 

iPod'en er ankome, og eg har fylt den til bristepunktet med all den deilige musikken min (skikkelig møl det meste- elsker dårlig hitmusikk!) Ut på tur!!!

 

og- GOD TUR LILLEVENN!!!

 

Vi skal vente på deg her. Skal ikkje slanke meg vekk frå tråden med det første...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Allerede stille... :)

 

I dag har eg vore på ein times spinning, ellers ingenting. Men det innkasserer trimpoeng som bare det altså, 3 stk for 50 min spinning.

 

Har begynt å tenka på å trappa opp treninga litt no som rutinane er inne. I fire veker har eg no trent ordentlig to gonger i veka, og dei andre dagane gått litt tur, sykla, etc. Men det er mindre enn eg pleide når eg studerte, då var det gjerne tre-fire gonger i veka. Tenker spesielt for styrketreninga sin del at eg burde skvise inn ein dag til. Samtidig er eg ikkje alt for motivert for det no som eg et så lite (i forhold til det eg er vant til i alle fall).

Skal prøve å sjå om eg får ånden over meg på laurdag, but somehow I doubt it.

 

Ellers har eg blitt avhengig av epler. Totalt, patologisk avhengig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være med å gjøre sånn at det ikke blir stille her vettu! Men skjønner jo at du kommer til å savne lillevenn.. hehe..

 

Så bra da..! Eneste trimmen jeg får er når jeg går på turer, eller sykler.. men blir fort et par timer i uken.. så det er godt nok det.. men skulle absolutt trent styrketrening.. fått litt muskler og opp med forbrenningen!:)

 

Åhh.. nettopp spist kvelds.. lagde meg en smoothie og en pære.. mmmmm! Følte for noe godt idag, så da ble det det.. Hjelper litt på behovet etter noe godt..

 

Noe fart i helgen da??:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Eg og vil ha kvelds...venter på at mamma skal komma heim med epler :)

 

Næ, sikkert nada fres i helga, må ta det med ro pga kurset. Går eg ut er det over...alkohol er drepen for meg. Men eg håpar å få ha bilen så skal eg ta meg ein rundtur i hardanger om veret blir bra, vil ta et par lettare fotturar i distriktet.

 

Hør på meg, gamla sjøl.

 

Nei, mat og natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dette e heilt nytt for meg, ikkje slanking alså, men denne chattingå. Går det an å hiva seg me??

 

Har for nte gang begynt å stramma inn ka eg kan spisa. Veide i dag 71kg, å vil helst vær 60-62. Ikkje gjort i en håndvending det har eg fonne ud.

 

Nå prøve eg å senda dette innlegget å ser ka så skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Du har gjort ditt livs klokaste valg- og blitt med i den aller beste tråden! Hehe. Velkommen, håper du får dreisen på chattingå (rogalending?). Har hjulpe meg i alle fall, 7 kilo ned hittil, og ja det tok meg 7 mnd det...

 

Nei NO må eg skru av datan her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjekk jo fint, håpe at dette kan vær ein motivasjon. Ser sånn ut når eg lese innleggå dokkas:o)

 

Men det e visst leggetid ja, må legga meg før eg hive i meg någe eg ikkje ska hehe.

 

God Natt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny her jeg også, men får vel si velkommen til deg Minde!:D

 

Jah, altså.. Nå som jeg slanker meg er det ikke lett å være sosial.. Cluet er vel å få "dreisen" på det og.. Gjerne ta med seg den fordømte matpakken, selv om det i enkelte situasjoner ikke passer helt inn..

 

Men når det gjelder den alkoholen trenger det ikke være såå gale.. Jeg drakk for to uker siden, og jeg gikk likevel ned 1 kilo den uken.. Det eneste jeg gjorde var at jeg trente litt ekstra dagen før , og spiste litt mindre kalorier den dagen.. og sååklart.. var knallhard dagen etter med at jeg ikke skulle innta noe "fyllamat"..

 

NEI, ikke noe fart her heller i helgen.. blir foran tv'en, se en film, og spise noe godt.. (ALTSÅ, for oss blir jo det gulrøtter, eller noe lignende av den slags "snacks";)) Ikke at jeg skal skryte noe vannvittig av singel livet, for egentlig suger det.. MEN det er da lettere at det blir kosekvelder, osv med mat og snacks..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Uaaaah...er et matvrak i dag...har allerede fått i meg 800 kal...uff og uff. Men skal ha masse salat til middag, så det skal gå på et vis. I går hadde eg 100 kalorier for mykje, men så hadde eg og 3 trimpoeng.

 

I dag skal eg ut og traska med iPod'en min. Foreldra reiser vekk i helga så FRIHETEN står på trappene. Tenk det...laga MIN mat...lykke!

 

OK, back to work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og de er også vekkreist.. DEILIG.. MEEEN.. det er et stort men.. nå som de er vekke må jeg betale for all maten selv.. og det er først da men oppdager hvor utroolig dyrt det er, spesielt om man skal leve sunt.. Men men.. skal nok overleve de ukene på et eller annet vis:D

 

Noe gode forslag til middager??:) trenger litt tips og slik, sånn at det ikke blir det samme om igjen og om igjen.. merker at jeg blir litt for ensformig når jeg skal leve sunt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Omelett er heilt genialt til middag! Eg har oppdaga omelett med spekeskinke eller anna salt kjøtt, knallgodt! Bruk to egg, og du kan ha masse grønt til, og ei potet, litt brød el pasta om du vil.

 

Spar på smør og olje, så blir middagen lett 350-400 kalorier.

 

Ellers er eg ein sucker for fryst fiskegrateng...men det er fylt av farlig transfett og greier...men kalorimessig er dei heilt OK, i alle fall dei utan egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Ja no blir eg faktisk GAL!

 

Eg har nettopp spist middag...det kom på over 900 kalorier! Fordi mine foreldre BADER alt i smør og olje. Ikkje EIN EINASTE ting som stod på bordet var uten smør på. Trur eg klikker...

 

Eg veit, eg veit, det er min eigen feil, det er eg som putter ting i munnen på meg sjøl. Men no er det jo ein gang slik at smør er godt og salt er godt....og når det bare blir plassert rett under neso mi, då sliter eg. Det var masse salat, heldigvis, men den var og dynka i olja. Kan heller ikkje veie det eg et så dei ser det. Trur eg aldri hadde hørt enden på den visa om eg skulle komme her og komme her og tru at det DEI et på nokon måte kunne vere USUNT!!??- å veie mat er fanatisk i følge dei), og derfor vert kver middag ein gjetteleik. Pleier ofte å 'snikveie' maten før eller etter, finne 8ut kor mange gram som har vore brukt og dele på tre....men det blir jo ganske unøyaktig.

 

Eg blir veldig aggressiv av det her og føler meg barnslig trassig, og veldig motarbeida og misforstått. Teit, men det tar på å bu heime etter ni år i frihet. I tillegg må eg vel kno meg gjennom ein smørmiddag i morgon eller sundag, fordi bestemora mi ser det på som si plikt å fore meg om foreldra mine er vekke. Blir så fortvila at eg nesten begynner å grine, det er så forbaska HÅPLAUST! Heile familien min er slanke av seg sjøl og aner ikkje kossen det er å faktisk måtte vere bevisst på maten ein et. Vi et relativt sunt, men kaloririkt. Ting som smaker godt og metter godt. Spesielt middagen er stor, og ofte et ingen kveldsmat. Skal eg klara å gå ned i vekt så må eg på ein eller annan måte klara å motstå å ete mye middag. ARGH!

 

Det er vanskelig vanskelig vanskelig...men andre klarer det jo. Dei fleste har jo familie, mange av dei går ned i vekt. Det må jo vere mulig. Eg må berre finne ut korleis.

 

 

Hehe...sorry. Men det måtte ut. No er eg ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for velkomst:o)

 

Eg merke og at det e vanskeligt å veie maten, har 3 barn rundt bordet, dei må jo ikkje se det.... pøve å veie opp litt mat på kjøkkenbenken før eg dekke bordet, men ikkje allti så lett å skjule det.

 

Herligt å se at någen får ut frustrasjon her inne, det e ofta det så ska te, så bler ein gla igjen:o)

 

Men nå holde eg jo på å dø itte sjokolade, det e jo det besta eg vett.... har bare holdt meg vekke fra det i 3 dagar, ikkje ofta eg klare det alså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI.. Ja, det skjønner jeg.. men har du snakket med foreldrene dine om det galskap?? Og fortalt de det du tenker om det?

 

Jeg er så glad om dagen jeg!.. endelig fått litt motivasjon igjen.. Litt kjipt at jeg mest sannsynlig bare kommer ned igjen til 74 kg, etter den "lille" oppturen(nedturen) min på vekten.. Men jeg vet iallefall at det går om jeg er flink og følger til punkt og prikke.. så da er det det jeg må gjøre.. jeg SKAL ned i trivselsvekten min nå, koste hva det koste vil..:)

 

Nå skal jeg vaske og rydde litt, og komme meg ut på tur etterpå! Ha en flott dag dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Puh, etter utblåsinga i går gikk alt mye bedre. Lot kalorier vere kalorier og tok meg ein lang tur og spiste masse frukt til kvelds. Sjølv om det var meir enn rasjonen min, var det jo fremdeles kaloriunderskudd.

 

An, så flott at du har motivasjonen tilbake! Håper vi hjelper deg litt. Eg kjenner meg knallmotivert i alle fall.

 

Minde: eg veit koss det kjenst å ha sjokosug! Men, eg skal gi deg samme rådet som eg har fått, nemlig å ta Krom-tablettar, som stabiliserer blodsukkeret og demper søtsuget. Det er genialt. Det står ein tråd ang. krom under 'nyttige tips', ta ein kikk der. Det har hjulpe meg. OK, idiotsikkert er det ikkje, men virkelig ei forbetring.

 

I dag stoppa vekta mi på 72,5, så det blir nok ingen under 72 til mandag. Men håper å få pressa den ned noen hundre gram til.

 

Trur ikkje eg skal snakke med foreldra mine om det. Vil helst unngå ein så pinlig situasjon, dei kjem ikkje til å endre på noe pga det. Dette har vore tema mange gangar her heime, og det kjem alltid fram til det samme, nemlig at dei et sunt, eg er fanatisk, og at det er jo bare å 'styre seg'. Råd og 'hjelp' som eg reknar med at alle overvektige har fått eit par gonger for mykje, og som dei fleste nok kan bekrefta at ikkje hjelper. Me veit jo det-at me skal styre oss. Akkurat som med røyk, og at dei trykker advarslar på pakka. Næmmen OJ, er røyk FARLIG, liksom? Sånn er det med mat og. Hæ, burde eg ete litt MINDRE, sier du??? Trur dei vi er heilt blåst, eller?

 

Men hjelper dei advarslane på røykpakka folk å slutte? Nei. Hjelper sure kommentar om å skjerpe seg? Nei.

 

Har ein først rota det litt til med mat og slikt, treng ein tid til å komme på rett kjøl. Med meg er det slik at eg kan ete veldig mye uten å føle meg mett og uten å få mindre lyst på mat. Då treng eg å lære meg å porsjonere riktig, og å høre på kroppen og venne meg til 'riktige' mengder mat. Det er skikkelig vanskelig men det skal gå. No har eg to dagar for meg sjøl igjen (hurra!), og desse dagane SKAL eg få til ordentlig.

 

Verdens beste frukost-omelett- og no masse herlig kaffi! Snart skal eg ned i byen og myse, må handle litt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Det er kjempedeilig! Føler meg skikkelig bra om dagen.. Føler jeg ser bedre ut (noe som kun er på psyken, for man kan ikke se på meg at jeg har gått ned).. Men likevel.. dette skal gå bra!..

 

HEHE.. kjenner til det.. Veldig mange som ikke har PEILING på slanking, og hvordan det gjøres.. Som regel de som er slanke av natur, også kommer de med flåsete kommentarer som "det er jo bare å slutte å spise snop".. ååååååh:@ Blir rett og slett så forbanna då.. Det er nemmelig ikke BARE å slutte å spise snop.. Først av alt fordi bare det er vanskelig i seg selv, for det andre så må det nok mer til enn det for å gå ned i vekt.. Men de har ikke peiling.. Og det er sant som du sier.. VI VET JO GODT AT VI MÅ BEGRENSE OSS, det er bare ikke så jææævli enkelt.. Har hatt endel problemer med mat, som veldig mange overvektige har, og da er det vanskelig å ikke "bruke" mat på den måten man har brukt den før..

 

Jeg er helt lik.. jeg kan spise og spise .. og spise.. Var det jeg gjorde før.. men nå er det slutt.. aldri mer.. Jeg må rett og slett bare innse det, at dette med å passe på hva jeg spiser kommer til å "forfølge" meg resten av livet.. jeg legger fort på meg, og fører jeg et usunt kosthold så vil jeg komme tilbake til over 80 kilo og vel så det.. Men man kan kose seg litt innimellom.. og når man har stabilisert vekten man vil ha, kan man kose seg litt mer enn når man går ned;)

 

Nå skal jeg rydde og vaske ferdig i leilighetn, så skal jeg en tur ut på butikken.. ikke falle for noe fristelser, men bare sunn mat.. Lager meg smoothie om kvelden nå om dagen, for har fått et sånt vannvittig søtsug.. og det hjelper..! Så til kvelds er det ofte smoothie for tiden:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det plass til flere her? Jeg begynte på mitt første GR kurs 9. mai i år, og har meldt meg på kurs igjen til høsten. Men i sommer er jeg "på egen hånd," så da hadde det vært greit med litt oppbacking og ris og ros fra dere! Startvekten min var 78,2kg og nå veier jeg 70,5kg, vil helst ned til 60kg (eller litt lavere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...