Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Gjest Ahnimah

Hei folkens! Har vært borte en liten stund jeg, dårlig med internett når man er på flyttefot... Men nå er jeg på nett igjen, og tilbake i gode rutiner. Ned 1.5 kg også, og takk og lov for det, for den sjokkvekta jeg hadde i forrige uke var ikkenoe morsom. Sikkert pga varmen.

 

Jeg har også gått lei av Pilates hjemmetrening en periode nå, men tenkte jeg skulle begynne på igjen. Merker at jeg blir så utrolig mye mindre rundt magen med en gang! Og jeg får mye bedre holdning også.

 

I natt kjørte jeg broren min, en kompis og faren min til Gardermoen. Pappa skal hjem til Bergen, de to andre til Spania. Jeg er SÅ UTROLIG misunnelig! :D Flyplassen var stappfull av folk som skulle på ferie og bli brune og late seg... Hrmpf. Jeg vil også... Men jeg skal ikke klage, jeg har fri i to uker. Først skal jeg bare sløve en uke, så skal jeg på Hovefestivalen og jobbe som frivillig. Det blir gøy!

 

Det som IKKE er så gøy er å leve i pappesker... Alle tingene mine er pakket ned og jeg har ikke noe klesskap her enda, så alle klærne ligger i plastsekker. Jaja, skal vel en tur på IKEA til uka og shoppe litt, da blir det ordnings.

 

Jeg kjenner at jeg liker å være tilbake på Østlandet. Det er jo liksom her jeg hører hjemme :) Hehe.

 

Ha en flott søndag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar
Gjest galskap

Velkommen tilbake Ahnimah! Du må fortelja kossen det går på internettkurs! Eg skal og starte på et ganske snart. Ka kursledar har du?

 

I dag har eg vore på tur i TO TIMAR, gått ca ei mil inkl. 15 minutter jogging! Woho, føler meg skikkelig flink. Tok litt pilates og styrke i går, men det var ganske kjedelig for å vera ærlig. Skal begynna på treningssenteret i morgon håpar eg...

 

Synst egentlig det er litt skummelt å begynna på treningssenter i heimbyen. Har aldri vore ein av dei 'sporty' menneska i bygda, heller omvendt, så eg har ein indre angst for å væra skikkelig unfit i forhold til andre...trur egentlig ikkje det er slik, men litt sånn 'småstadsklaustrofobi' har eg visst.

 

Gler meg til veiing i måro. Snikveide litt i går, det såg bra ut...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Jepp, da var helgen over.. Har bare hatt det såååå moro:) Nå gleder jeg meg bare til sommer og sol og ferie..

 

Har det litt turbulent med følelseslivet mitt for tiden, vet ikke om det er av interresse for dere, men jeg må bare få det ut..

 

Jeg har en kompis som jeg har kjent i mange år, vi holdt vel sånn halvveis på og bli sammen for noen år tilbake, men ble aldri noe ut av det.. Men helt siden det har ting vært spesielt mellom oss, jeg har tenkt at jeg bare er utrolig glad i han som kamerat men det siste halve året har jeg begynt å lure på om det er noe mer.. Fikk det bekreftet det litt på fest igår, hvor jeg faktisk kjente at jeg ble litt sjalu når han flørta med en annen dame.. Da ble jeg litt bekymret kan man si.. Huff, er fortvilet over det her altså.. Jeg elsker samboeren min, og kan ikke tenke meg noen annen.. Derfor skremmer disse tankene om kompisen min meg.. Han har bare hatt et et kort forhold etter den lille flingen vår, og påstår at han fremdeles er glad i meg som mer enn venner.. I bunn og grunn vet jeg at det må ha vært en grunn til at vi aldri ble sammen, at underbevisstheten min fortalte meg noe der, ikke lenge etter traff jeg jo samboeren min, og nå har vi snart vært sammen i fem år:)

 

Er vel kanskje normalt å bli smigret og litt ekstra glad i en person som har "ventet" på en i snart 7 år.. Han påstår at han ikke har gitt opp.. Og toppen av kransekaka var at han kyssa meg igår.. Føler meg som den drittkjerringa her.. Det var ikke et langt intenst kyss eller no, og initiativet lå ikke på min side, så tenker ikke så mye over akkurat det egentlig..

 

Har hatt en sånn tankerunde en gang før også, men jo mer jeg snakker om det, får lufta det litt så finner jeg ut at det med kompisen min har blitt en sånn spenningsgreie, for jeg tenker nesten bare på det når jeg har vært sammen med han på fest.. Jeg glemmer det litt, og det ser jeg på som et godt tegn.. Men man vet aldri hva fremtiden vl bringe..

 

Jaja, helgen har uansett vært bra.. Vekta viste faktisk 70,6 etter frokost igår, pluss at jeg hadde fått mensen, så det er jo lovende:)

 

Håper dere alle har hatt en flott helg!

 

Klem fra forvirret intrigedame:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Lillevenn: jeg kan godt kjenne meg igjen... Det er fryktelig lett å bli smigret når noen venter på deg, og iallfall hvis det har vært noe litt spesielt før... Jeg har også en sånn en, en veldig god kompis som jeg er utrolig glad i. Han og jeg snakker veldig bra sammen, kødder og har det morsomt, og hver gang jeg er sammen med ham, har jeg bare lyst til å teste ut hvordan det egentlig kunne vært mellom oss. Han sier det samme: at han har bare en annen kjæreste fordi han vet at han ikke kan få meg likevel. Men han ville likevel gjort det slutt med hu med en gang hvis jeg ble singel... Dårlig gjort å si sånt, altså! :D Jeg synes det er forferdelig å føle det sånn. Jeg elsker også samboeren min og har absolutt ingen planer om å gjøre det slutt. Han er verdens skjønneste fyr. Likevel kan jeg ikke gjøre annet enn å tenke: "Jamen, hva hvis dette er feil, hva hvis han andre fyren er riktig?". Men så skyver jeg bare tankene bort og innser hvor fint jeg har det med kjæresten min. Hvis det skulle bli slutt mellom oss så utelukker jeg ikke at jeg vil prøve med kompisen min, om han fortsatt har de samme følelsene. Men akkurat nå vet jeg at det er kjæresten min som er riktig for meg... Puh, mye skriving nå. Men jeg ble nesten litt glad da jeg innså at det ikke bare er meg som tenker litt på sånne ting... Alt i alt så gjør jeg bare det som føles rett nå. Og det er det jo bare en selv som kan bestemme...

 

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for at han kysset deg, forresten, det var hans valg!

 

Godt å høre at vekta er snill også!

 

Galskap: hvordan har veiingen din gått?

 

Jeg kjenner meg igjen i det småstedsfenomenet også, jeg! (Føler med alle i dag jeg nemlig :)). Neida, men det er akkurat sånn her også. Når jeg er og bader, stirrer alle på alle, og nesten ingen tør å bade i bikini. Uansett hvor man går blir man liksom lagt merke til og man føler at man blir snakket om. Irriterende! Jeg har bestemt meg for å ikke bry meg, jeg vil ta et oppgjør med det tullete systemet det er på sånne små steder. Sladderen kan man ikke gjøre noe med, annet enn å velge å ikke bry seg. Jeg har iallfall tenkt å være en sunn rollemodell for de som kommer etter meg, om ikke annet!

 

Ellers er jeg i SUPERT humør, vekta viste 71.1 kg i dag. Strålende fornøyd med tanke på at jeg var oppe i 73.6 i forrige uke... Huttemegtu... Men nå er det strake veien nedover igjen og denne gangen ligger det ikke bare i kjeften :) Det er godt med en reell motivasjon som når vekta går nedover. Da vet man jo at det nytter.

 

Jeppjepp, nå skal jeg ut på tur og så rydde litt flere pappesker.

 

Hilsen skravla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Du aner ikke hvor letta jeg ble nå Ahnimah.. :D Er vel ikke unormalt at følelser som det her dukker opp. Gir seg ikke med det første heller egentlig, men når man tenker grundig over det kommer man til en fornuftig konklusjon til slutt:)

 

Jaja, trening er det fremdeles lite med, litt pilates innimellom, men vekta går jo nedover, så får vel være fornøyd med det.

 

God slankeuke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Veit AKKURAT åssen det der er. For uansett ka me trur sjøl- alle elsker å bli beundra av nokon! Eg gjør i alle fall :D. Ikkje at eg tvilar på at du og likar denne fyren, men det er ekstra lett å like dei som likar deg.

Heilt normalt å se (bare se!) litt på andre sjøl om ein er i eit forhold. Noko anna ville vert unaturlig, ein skrur jo ikkje av maskineriet fullstendig. :)

 

Gosh, det er ned 2,5 kg, det Ahnimah. Det vil vel sei at dei kiloene ikkje var heilt 'reelle', sikkert bare vatn pga varmen eller noe.

 

 

Eg har ikkje fått veid meg! Vekta står hos bestemor, og vil ikkje bruke den når ho er heime, ho er totalt imot slanking med mindre ein er bælfeit, så vil gjerne veie meg i all stillhet.

Men klærne blir større. Gler meg berre så INTENST til å komma under 70. Reknar med at det kjem til å ta fleire mnd, men eg veit at det finst...60-talet...som eg ikkje har sett sidan me tok farvel ein eller annan gong rundt 16-årsdagen min.

Heile mitt voksne liv har eg vore for stor i forhold til korleis eg vil vere. Så rart at eg ikkje har gjort noe før, eller, det vil si, fått til å gjøra noe før. Har jo prøvd, men alltid halvhjerta og ufullstendig. Er bare så deilig å få kontroll over kroppen sin på denna måten, uten at det blir på ein negativ måte med tvang el. pur viljestyrke. Gjør bare ting eg vil og som kroppen er i stand til, og presser ikkje meg sjøl. Og det funker. Genialt!

 

Begynte på treningssenteret i dag. Au au i morgon=rumpe av stål til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Jepp, var nok mye inni kroppen her som var vann. Det samlet seg en del nå i varmen, forferdelig irriterende! Men godt at de gikk fort bort igjen.

 

Jeg joiner deg med rompe-au-au, galskap. Jeg har satt ny rekord i trimpoeng, på sykkel! Tok meg en skikkelig langtur og samlet 8 trimpoeng. Tror dere jeg er stolt, eller? Fyttigrisen. Sju mil ble det, ganske fornøyd med det. Brukte ca 3 timer, helt grei tid. Men ta det med ro, det blir ingen flere sånne stunt når jeg begynner i sommerjobb igjen, haha :) Jeg må passe på å gjøre sånne ting når jeg kan ligge og være halvdød noen dager etterpå...

 

Kjenner meg godt igjen i det du sier, galskap, om at du alltid har vært større enn du vil være. Jeg også! Etter at jeg ble 18 har vekta bare tikket oppover. Eller, jeg har vel nesten aldri sjekket vekta, har aldri brydd meg, men klærne mine ble stadig for små. Utrolig irriterende. Jeg klarte å gå ned noen kilo da jeg fikk diabetes, men de kom kjapt på igjen. Jeg har jo hatt lyst til å gå ned i vekt før, men kanskje ikke giddet å ofre 100 %. Derfor har det heller ikke gått, og jeg har gitt opp. Men da er det så utrolig deilig når man endelig klarer det! Det er helt fantastisk fint å kunne spise sunn mat og trene uten å slite seg fullstendig ut. Før trodde jeg bare at det var supermennesker som klarte å slanke seg. Men hvem som helst kan klare det bare man virkelig vil!

 

Hurra for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Det er nok mange som oss her inne. Er glad for at det finst et sånt sted. Har tidligere slitt mye med mat og psyke, og believe me det finst mange seriøst forskrudde internettsider du kan støte borti. Men gode gamle GR er det trygt å komma til!

 

Har rota litt med maten dei siste dagane...hehe, som vanlig. I dag har eg vore på spinning og det var OK, men likte ikkje heilt korleis timen var bygd opp. Skal gå på fredag og, så har eg ein slags rutine på det i alle fall. Viktig å trimme no som eg et peanøtter kver dag...(oops!) :)

(Men det er godt då! :()

 

Mamma kjøpte ny kjole til meg i dag, den var str 42 og satt flott! Glede meg til å bruka den i helga, skal på rakkadeis både fredag og lørdag (jepp, eg er ein av dei få under femti som bruker ordet 'rakkadeis').

 

Har i det siste tenkt over det eg har oppnådd. Det er veldig MYE!

 

- har gjort mye av kvapset om til flotte musklar!

- er innanfor 'normal' på BMI

- blitt strammare, slankare, fått bedre holdning og utvilsomt auka levestandarden min

- fysisk aktivitet har enormt positiv innverknad på humør og psyke, og å begynna å ta vare på kroppen min i stedet for å sloss mot den har gjort underverker for mi mentale helse

- kroppen min har blitt funksjonell. Eg kan bruka den til noe!

 

I tillegg må eg seie at eg er (tatatatataaaa) halvvegs, dvs, har tatt av 6 kg og har 6 igjen. Har tatt meg ca. 6 mnd tilsammen. På tide å begynna å glede seg til jul.....:)

 

(veide meg i stad og den var nesten 75, men det velger eg å skrive som ei veke med stillstand, for det var etter middag, etter trening og etter masse kveldsmat og ein halv liter te... Men tok det som ein motivasjonsfaktor og lot peanøttene som allerede var tømt i skåla, stå i ro. WILLPOWER!)

 

Hur går det med vekta hos deg Lillevenn?

 

Wow Ahnimah. Tre timer på sykkel, det er innsats. Bøyer meg i støvet og begynner å lura på om helga kan brukast til noko slikt...:)

 

 

preiks damer.

 

Men dåkke...kor er det blitt av marijenta? Og ....egentlig alle dei andre og???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Treningen min har tatt sommerferie, så her er det slapt! Men, maten går greit og det ser ut til at vekta fortsetter nedover.. Blir spennende på veiedag imorg.

 

Er flott når man kan sette seg ned å se på alle fordeler med en slankere og bedre kropp! Hvert gram er en glede å bli kvitt, det er litt godt at man kjenner at man faktisk får det til, ta styring over egen kropp.

 

Nå har jeg fem dager igjen på jobb før ferie, deeeeilig!! :) Gleder meg til ferie nå altså..

 

Er ikke helt sikkert jeg rekker å rapportere vekt inn her imorg, skal til sverige og feire midtsommar! :) Helt herlig der på st.hans faktisk..:( God helg da snupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Jeg lurer også på hvor det blir av folk.. spesielt marijenta, som startet denne tråden... til alle sammen: vi savner dere!

 

Jeg blir nok også mest sannsynlig bort en stund fra søndag av. Skal på Hovefestivalen og regner egentlig med at det blir NULL slanking hele den uka :) Heldigvis skal jeg jobbe som frivillig, så jeg får nok rørt på kroppen og begrenset mengden alkohol. Har to dager fri, så det blir ikkeno verre enn en vanlig helg, håper jeg.

 

Jeg var ute på sykkeltur igjen i går og nå skal stakkars rompa mi få fri noen dager. Tror jeg trenger litt annen trening enn BARE sykling også. Men mamma har blitt hekta, hun har syklet masse denne uka, jeg er kjempestolt jeg! I dag syklet hun på jobb igjen også, fyttigrisen. Det hadde ikke jeg klart med en gang jeg begynte å slanke meg...

 

Lillevenn: du må kose deg masse i Sverige! Har fryktelig lyst til å oppleve St.Hans i Sverige en gang, de er jo så mye flinkere til å feire det enn oss.

 

Galskap: "rakkadeis" har jeg aldri hørt før, faktisk :) Her går det vel mer i "dans på låven"... Haha, nei, tror ikke vi har noe bra uttrykk for det, jeg... Men du må kose deg masse i ny kjole! Det blir stas!

 

I kveld blir nok en rolig kveld for min del, jeg skal hente tanta mi på Gardermoen. Hu bor i Hellas, men kommer hjem noen ganger i året. Gleder meg alltid til å se henne, vi er fryktelig like og skravla går hele tiden. Dessuten er den ene niesen min med, verdens skjønneste jente på sju år. Det blir liv tenker jeg!

 

Nå skravler jeg masse fordi jeg våknet så tidlig... Har jo ferie, urettferdig at jeg ikke får sove lenger. Men, men, lurer på å gå en tur med lille vennen (hunden til mamma). Han får ikke mye mosjon nå som vi bare driver og sykler, stakkar. Ute blåser det og det kommer sikkert noe regn også, men det er vel bare å kle på seg!

 

Vi snakkes, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ville bare forte meg innom en tur å si at vekta viste utrolige 69,7kg idag! :) JIPPI jeg klarte målet mitt med under 70 til 1 juli!

 

Ha en flott helg jenter, og takk igjen for all støtte og motivasjon!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Fantastisk, Lillevenn, du er kjempeflink. Gratulerar så mykje, detta har du fortjent, så hardt som du har jobba. Snart kommer eg etter! (håper eg...)

 

Spiste til den store gullmedaljen i går, så eg veger meg mandag og tar det rolig med maten i kveld. Nye fest, men med mindre oppdekking håper eg. Heheh.

 

Kos deg på festival Ahnimah!

 

No skal eg på biblis og se om dei har noe Fedon-bøker....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Hehe, kjenner meg igjen der, galskap... hadde lyst til å gjøre det samme i dag, selv om jeg ikke var ute i går!

 

I stedet har jeg dratt meg til Oslo og i morgen tidlig drar jeg og en venninne til Arendal. Gleder meg til festival! Der blir det ikke akkurat mye tenking på slanking... Men, men!

 

Dere får ha en koselig uke, jeg kommer sterkt tilbake senere...

 

Grattis med nedgang, Lillevenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, nå er det bare nedtelling til ferie for min del.. Skal bli såååå deilig! Idag måtte jeg ut å kjøpe meg et par nye knebukser, ingen av de gamle som passer lenger.. :) Fint for meg at det er salg på cubus for egentlig har jeg ikke råd til å kjøpe noe som helst.

 

St.hans i sverige var knall, sol og sommer! Ble ikke så værst kcal messig, hadde med meg en del egen mat, pluss at det var vin det for det meste gikk i..

 

Kos dere hvor enn dere måtte befinne dere! Snakkes senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Hei damer,

 

endelig var gårsdagen over. Det var heilt forferdelig egentlig. Er framleis litt bedøvd. Pluss at eg fikk eit heilt sinnsjukt matkick. Jævlig trasig, har slitt noe vanvittig med tvangsspising før så det var et ganske stort nederlag. Heldigvis er eg nesten heilt frisk no i forhold til ka eg var tidlegare, og i dag føler eg meg fin i hode og kropp.

Har endelig fått tak i Fedon-bøkene. Trur ikkje på alt han sier men vil ha meir info om GI-nivået på karbomat. Trur det fungerer veldig bra for meg, husker og at blodtypen min tilseier at eg skal ete mykje protein. Eg har heile livet vert avhengig av brødmat og eg trur mye av nedgangen min i det siste skuldast at eg har blitt oppmerksom på dette.

 

Blei kasta inn i nye og ukjente oppgaver frå første sekund på jobb i dag, og har no et stort behov for avslapning. Smeller på pilatesvideoen i stedet for treningssenter.

 

Fikk lønning i dag og! Aner ikkje ka eg skal bruka den til ein gang...heh. Ei vekt som funker kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Ååå, gratulerer lillevenn! Må være utrolig deilig å slippe å se 7-tallet lenger....Så flink du er!

 

Jeg strever meg nedover...Ikke noe særlig ned denne uken heller, men hadde besøk av søsken i helga + st.hansfeiring, og i tillegg har jeg vært inne i en "godte-periode". Tror den er over nå, så bør vel egentlig bare være glad for at jeg ikke har gått opp noe :( Har funnet lite tid til å komme inn hit også - beklager, men jeg er her altså :)

 

Har begynt å jogge da! Har alltid trodd at jeg ikke kunne jogge, men tror formen min har kommet seg noe sykt siden den gangen. Startet med å gå og så jogge 15 min. Neste gang klarte jeg 20 min, så 25 og nå sist klarte jeg 35 min! Er super-stolt :) Men så er det jo innmari deilig å løpe i de løypene nå som det er sommer og en kan ha lite klær på. Får prøve å holde denne trenden gjennom sommeren, blir verre til vinteren igjen.

 

Skal dere på ferie i år da? Jeg gleder meg fortsatt til jeg skal til kreta :) Når mest sannsynlig ikke målet mitt innen da, men jeg setter meg nytt mål nå:

Vil klare å gå ned 3,5 kg innen 1 august.

 

Tips til hva du kan bruke pengene til galskap: Pulsklokke! Eller spare noe til nye klær som du kan kjøpe når du har oppnådd et del-mål for eksempel. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

ja, klarte ikke dy meg idag tidlig og da viste vekta plutselig 70,6 igjen.. Men det kan jo hende det endrer seg til fredag.. Hmmm...

 

Jaja, da er det to dager igjen til ferie! Virkelig nedtelling her altså:) Har noen venninner som skal reise på hoppepåtur, har SÅÅÅ lyst til og være med, men tror ikke lommeboka tillater det..

 

Så flink du er Starshine! Kan skryte på meg to treningsøkter i hele juni, fysjfysj!!! Tenkte jeg skulle ta en pilates økt neste uke, pilates hver dag før frokost.. Da har jeg fri så da har jeg ingen unnskyldning!

 

Krysser fingrene for at vekta fremdeles er under 70 på fredag...

 

Ps: jeg og sambo har sluttet med prevansjon, så hvis det skjer noe der i nærmeste fremtid er det ikke sikkert jeg klarer å holde meg under 70 så veldig lenge til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Hei Starshine, kjekt å 'sjå' deg! Synst du er flink eg, å gå litt og litt nedover er beste metode.

 

Det var et kjempebra tips til delmålsgave! Har ønska meg pulsklokke ei stund. Kanskje det kan vere 'gave' når eg endelig når hovedmålet (68 kg). Trur nemlig ein mp3-spelar vil få meg meir i aktivitet, så best å ta det først.

 

OJ, Lillevenn, då kan det jo henda vi får spennande nyheter snart? :)

 

Sjøl går det fint på andre dag med Fedon. Spiste hos bestemor, så måtte ta litt potet ellers hadde ho gått av skaftet...heheh. Sikkert mel i sausen og sukker i desserten og, men ikkje for ille. Du har lov til et måltid med høyglykemisk mat per dag.

Maten eg et ellers er god. Liker å 'kutte karbo' eg! Nam nam masse egg og fisk og yoghurt og cottage cheese. So far so good. Gleder meg til ei veke har gått og eg kan sjå evt resultater.

(ææææsj, veide meg på ei 'ny' vekt i går...77 kg!! WHAAAAAT? Den bør vere feil...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

JIPPI, da blir det jentetur til syden på meg:)

 

Jeg opplevde akkurat det samme da jeg kjøpre meg ny vekt galskap, gamle vekter er dessverre kanskje litt "snillere" enn nye.. Men det trenger ikke ha noen betydning..

 

Jaja, nå er det EN DAG IGJEN!! ÅÅÅ, ufattelig deilig.. Skal jobbe litt for papsen, så da blir jeg ikke blakk av å reise en tur til syden heller..

 

Snakkes Chicas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Oj, grattis med impulsiv avgjørelse Lillevenn! Men då blir eg vel heilt aleine her eg då...:)

Jaja, om den nye vekta var rett har eg mange grunnar til å ikkje sitta foran dataen men løpa i skog og mark. Fyttifarsken, det bør ikkje vere riktig. Tre kilo opp er faktisk ganske mye, spesielt når eg akkurat hadde komt innenfor normal BMI...

Vel, glømte å kjøpe meg vekt i dag som planlagt, skal gjere det i morgon. Så fengje me sjao...

 

GOD TUR! Du får registrera treninga under 'beach and boogie' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Jepp, gleder ,eg veldig til tur altså! Men reiser ikke før 12 juli så blir her en liten stund til. Noen som har vært på Parga forresten?

 

Ja, jeg vet akkurat hvordan den nedturen der er galskap.. Jeg kjøpte ,eg vekt og var overbevist om at jeg veide 72-73 kg men da viste den 77!!! Gamlevekta til mor er ikke til å stole på..

 

Ja nå har jeg tre timer igjen så er det ferie!! TJOHEI! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Oj, eg tolka utsegna om 'ein dag igjen' som at det var ein dag til syden...men det var visst berre vanleg jobb?

 

OK, no har eg egenhendig vore og kjøpt meg vekt, den viste 74,7 kl 16:00 rett før middag. Skal veie meg i morgon tidleg og så får det resultatet eg får då vere min offisielle vekt. BASTA!

 

Ja, fysj...tenk å gå opp fem kilo sånn over natta. Det er veldig...vondt. Fant ikkje noe bedre ord. PYTON!

 

Men du har jo gått ned skikkelig masse no...misunner deg det 60-tallet...noe så inni granskauen. Ka er målet ditt no igjen?

Vi får sjå om Fedon funker så bra som alle vil ha det til, då joiner eg deg snart. Målet mitt har vore 'under 74' til 1. juli, det blir nok litt vanskelig nu ja. Men ingen surmuling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, var vanlig jobb det.. Men kunne jo misforstås. :D Ja, det er en suuuur følelse og veie mer enn man tror. Av en eller annen grunn går det nesten aldri andre veien, hehe.. Men du jobber kjempebra galskap!! Det er klart det kommer resultater, klarer jeg det, klarer ALLE det:)

 

Vekta viste 70,1 idag, så 400 g opp! ARRRGGGHHH! Men jeg kan ikke akkurat forvente så mye annet. Vært slapp med alt i det siste. Jeg har faktisk ikke hatt energi til å tenke slanking engang.. Men, sommeren kommer til å bli litt sånn til og fra. Nå fram til jeg reiser til Hellas skal jeg prøve å trene litt pilates, pluss at når jeg skal jobbe hos paps kan jeg sykle eller gå dit.. (3km en vei ca). Hadde vært veldig deilig hvis jeg klarte å stabilisere meg på 69,5 eller noe sånn i sommer.. Men stygt redd for at det går andre veien..

 

Endelige målet mitt er vel på rundt 63kg.. Har gitt opp å håpe til når, men jeg tar det over langen..

 

Dette klarer vi galskap, jeg skal være her for deg hele veien! Vi kan jo satse på at til neste sommer er vi der vi ønsker.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Morgenvekta sa: 73,7. Så eg er kjempefornøyd!

Då gler eg meg bare til å sjå ka den seier på mandag etter ei Fedon-veke. Sjøl føler eg meg i alle fall veldig OK, er mindre sulten og generelt føler eg meg BRA.

 

No skal eg på spinning, i går var det nada, så det blir godt.

 

 

Men tenk på kor langt du allerede har komt Lillevenn! Det er et hav av forskjell mellom no og starten...Så neste sommer blir jo reine paradis! Eg håper å ha klart 68 til jul, det vil si ein kg i mnd...slappfisken meg liker det sånn piano.

 

God helg inntil vidare! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...