Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

jammen meg er vi like gamle gitt.gjett om jeg kjente meg igjen når jeg leste om din tur i akebakken.en føler seg litt trist når man ser hvordan andre får lea på seg å lekt med ungene,men trøst deg med at det blir jo vår tur en gang også.i dag har jeg vært en tur i svømmehallen med ungene.det er ikke akurat det artigste jeg veit å gå der innimellom sylfidene,men det hender at det dukker opp en på min str også gitt.jeg føler meg ikke vel der jeg vralter rundt i badedrakt,men jeg har ikke samvittighet til å si nei når ungene vil på badet.vil ikke la det gå utover dem at jeg ikke er helt fornøyd med kroppen min,så da får di glo og viske di som vil.det jeg gleder meg til er å se reaksjonene på badefolkene den dagen jeg klarer å nå målet mitt.da får nok pipa en annen lyd tenker jeg.nå slal jeg legge meg så jeg får si god natt og lykke til videre.

 

hilsen nanne71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Ja,ja så var det sannelig ettermiddag igjen. Dagene går fort når man er på jobb. Idag "hengte" skritttelleren min seg opp, så må ta det sånn på omtrenten idag.

:D Ja, kjenner godt igjen den der i svømmebassenget nanne71. Men hender jeg også "blåser" idet, og går på badet sammen med ungene. Prøver å "skride" elegant opp av bassenget, men er sannlig ikke lett når du føler alt faller nedover og man vralter som en gås pga hofta. :) ( ser det for meg, å ligger nesten over maskinen å ler) Stakkars folk som er på badet sammen med meg. :D Litt humor på egne vegne må man ha. Men nå skal jeg sette en brøddeig også skal jeg komme meg på treninga, så jeg vralter kanskje litt mindre etterhvert. :) Ha en fin ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var unger og gubbe lagt, så nå får jeg meg en liten halvtime for meg selv:) Er kjempe spent å¨veiinga imorgen, har smug målt meg og totalt er det en del cm borte. :D Ikkr rart at man får gått mye om dagen, fra å være to til å dele husarbeide, gjør jeg det meste alene akkurat nå. Ikke det at han ikke bidrar, men han jobber overtid for tida, så da blir det til at jeg får litt mer trim enn normalt:) Å det gjør jo ingenting. Jeg lurer litt på hvor mye jeg klarer å gå ned til 1.februar. Har egentlig ikke noe dato mål, men det ligger litt der alikevel. Første delmål er -5 kg, uavhengig av dato, men hadde jo vært artig nå til å begynne med at jeg klarte -5 kg. i mnd. Skal ikke være så veldig opphengt idet. Men nå er det natti, natt her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi:) Nesten 1 kg. ned. Det er kjempe bra. Har igjen 800 gram til delmål 1. Har også gått ned 1cm rundt midjen, å det var nok litt mindre enn jeg hadde håpet på. Men,men. Det kommer vel etterhvert det også. Er bare en liten tur innom å skriver litt, mens jeg venter på noen kopier. Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg gjorde noe dumt idag.Jeg valgte å sette start dato til 1.januar. Å der forsvant trimtrærne mine:( jeg vet jo at jeg har begynt på nr 5. men er litt morsomt å se det står der da. Men, men ingenting å gjøre med det. Gjort er gjort og spist er spist, som det heter. Blir ikke noe treningsstudio idag, men skal ut å gå meg en tur ihvertfall.,selv om føre er noe orntlig dritt akkurat nå. Men bruker vel kanskje litt flere kalorier da Er enda forundret over hvor lett dette går. lett til sinns, å har det egentlig kjempe bra:) Tror det kan ha en sammenheng med at jeg ikke tenker på dette som en kur, men en livsstil endring. Dette blir hverdagene mine, selv når jeg er ferdig. Men om jeg ikke melder meg på noe kurs nå, skal jeg ha hold-vekten kurs ihvertfall. Selv om det er langt fram, så er det pri 1 når jeg kommer så langt. Har nemelig ikke tenkt meg opp i denne vekta noen gang igjen!!! Så dermed basta:) Men nå er det en gåtur som står på¨tapetet. Ha en fin ettermiddag, :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det sannelig kveld igjen.. dagene raser avgårde. Har hatt litt søthunger idag, men klart å la det være, selv da gubben spiste en stor skål med is. :D Leste idag at vanlig husarbeide uten om gulvvask forbrant ca 190 kcal pr. time. Mens gulvvask var 275. Lurer på om det gjelder støvsuging også? Er jo ganske tungt å støvsuge. Har vært å sett litt på vårens klær som kommer, det var jammen meg mye svarte/mørke klær. Men er vel kanskje sommerklærne som er lysere. Kikka litt inn på "normal avdelinga" å der var det ihvertfall ikke vanskelig å øye-shoppe masse klær. Lurer så på hvordan det vil være å kunne kjøpe klær hvor jeg vil. Lurer også på hvordan stil jeg kommer til å like. Får bare håpe at man velger klær etter den alderen man er i, å ikke tar helt av. Tror ikke det er noe fare for det. :D Har gått 11600 skritt idag, å det er jo kjempe bra. Har også måket snø, så det ble jo noen trimpoeng. Men nå er det vel snart natti,natt her. God natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe trening idag heller' date=' enda helt utslått pga, mensen, men det blir vel bedre imorgen håper jeg. Har vært å prøvd støvletter idag. Drømmer om høye støvletter, å det blir visst med drømmen "sukk" Når de som det er ekatra bredde i skaftet på, nesten er like små som de "vanlige" er det kanskje på tide å innse sitt nederlag. :D Men neste år, då får jeg sikkert på meg de flotte støvlettene. :D Men jeg tror at det som sitter rundt leggen sitter som støpt, syntes aldri jeg blir mindre cm rundt leggen. Skrekk og gru om jeg må leve med mine "fotball" legger resten av livet... Har gått nseten 10 000 skritt allerede, å det er bare ettermiddag enda. Så¨man får være fornøyd med det man får gjort. Ha en fin kveld. :)[/quote']

 

Bare et bittelite tips..... støveletter med snøring.....

De justerer du selv...

Eg fant et par på en butikk i bodø som heter DNA, støvelettene er av merket ICU som eg meine de har på eurosko av alle plassa....

Eg føle meg kjæmpefin i de....selv om eg enda har lenge igjen til trifselsvekta..:-D

Det e viktig å kose seg på tur ned dit og da...:-P

 

 

Klæm fra Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset, er jeg heldig finner jeg de kanskje til og med på salg.:D Jeg bor i Bodø, så ikke noe problem å gå å se.

Har vært hos legen idag, nesten så jeg finner på noe bare for å gå til han. Han er så kjekk og grei. Vi har en meget uanstrengt tone oss imellom, å det er så godt å ha en sånn lege. Idag blir det en del mer gåing ihvertfall. har allerede gått over 3000 skritt å det er bare lunsj. Holdt på å gå på en sprekk igår kveld, men "sto, han av". Gubben spiste i så jeg gikk å hang opp klær. Så flink atte. Dette blir bare ett lite innlegg er på jobb, hvis jeg ikke skal jobbe overtid idag,skal jeg på trening. Møtte forresten ei som jeg jobba med før, hun syntes jeg hadde slanket meg så mye. Så selv m vekta ikke viser det, så er det ingen tvil om at treninga har gjort sitt. jeg veier jo nesten like mye nå som da jeg begynte på kurs i 2005, men cm rundt midjen er - 19. så alt har jo heldigvis ikke kommet på igjen :D Men nå må jeg jobbe litt. Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det kveld igjen... Idag har jeg spist is, men fant ut at jeg hadde litt kalorier å "gå på" så er ikke over dagsrasjonen alikevel. :) Det blit lite tid til annet enn jobb om dagen, men idag har jeg ihvertfall fått gått meg en tur nå ikveld. Ble ikke lange turen da det er skikkelig glatt på småveiene, men en halvtime ble det. Så idag har jeg nesten 12000 skritt, å det er jo bra. Tror dette blir en litt hard helg, gubben har bursdag på lørdag, skal muligens ut sammen med noen venner imorgen, og muligens feiring med famile til gubben på søndag. Men på søndag er det jeg som lager middag så da kan jeg ihvertfall tenke litt på kaloriene. Skal prøve å ikke ta helt av. Men så tenker jeg litt sånn også, at hvis jeg skal kunne leve sånn som jeg gjør nå, må jeg regne med at det blir noen sånne helger, men jeg må klare å stoppe når helga er over. Det er liksom hele clueet. Hjelper veldig å skriver her inne, å få tilbake meldinger på at noen leser det jeg skriver. Er litt forpliktende på en måte. Å det hjelper meg veldig mye. Men nå er det natti, natt her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rina ville bare takke deg for de oppmuntrende ordene dine! det hjelper masse. hatt en fin dag i dag og for øyeblikket kommet over tankene om at det er så langt til målet likevel. satt meg et lite delmål på fem kilo så har 2.5 kg igjen, da skal jeg klippe og farge håret!!

lite spørsmål til deg som er så god med trening og skritt: hvordan startet du? jeg var veldig flink første uken med trim, gikk ned 2,5 kg og vet at det er det som er min nøkkel til å gå ned i vekt, likevel fikk jeg ikke dradd meg opp av sofaen forrige uke.

har du et lite triks til å komme seg opp og ut?

ha ei fortsatt fin uke og lykke til med helgen, jeg er sikker på at du kommer deg mer enn greit gjennom den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvorfor det er såpass lett å, å både trimme og ha ett greit forhold til maten. Det er bare tungt sånn som idag da jeg nesten ikke har sovet pga smerter i hofta. Men nettopp pga av smertene, kommer jeg meg kanskje av gårde fordi jeg vet at på sikt blir jeg bedre med å trene. Også går jeg med skritttelleren på meg hele dagen, så ser ikke det som trening sånn sett, men er artig å følge med på hvor mange skritt jeg går iløpet av dagen. Å blir det over 10 000 setter jeg litt på trimmpoengene. Fikk meg jo også en motivasjons grunn igår, da jeg møtte en tidligere kollega som syntes jeg hadde gått ned så mye, men det er jo bare cm ingen kilo. Så prøv å tenk at du får uansett en bedre figur, om du er flink til å trene. :)

Tror ikke det blir noe tur ut ikveld, føler meg altfor trøtt til det, men om jeg får meg en liten middagslur kan det jo hende at man orker alikevel.Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble akkurat den dritt helga som jeg trodde. Har spist alt for mye, å overhode ikke trimma :) Så neste gang det er noe bursdag (det er min), så skal jeg heller bestemme meg for ikke å ha en sånn helg. Er akkurat som at jeg bare må, fordi jeg var redd for at det skulle bli sånn. Istede for å la det være, så nå sitter jeg her å er så skuffa over meg selv Har ikke vært på vekta enda, da jeg skal gjøre det imorgen, å det skal jeg gjøre selv om jeg vet at jeg har gått opp.

Men slutt på klaginga nå, her er det bare å brette opp armene å fortsette der vi var før helga:) Så er kanskje -5 kg til 1.febuar enda mulig. Satser ihvertfall på det. skal komme meg på trening hele uka også, har jeg tenkt. Ha en fin dag, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et bittelite tips..... støveletter med snøring.....

De justerer du selv...

Eg fant et par på en butikk i bodø som heter DNA' date=' støvelettene er av merket ICU som eg meine de har på eurosko av alle plassa....

Eg føle meg kjæmpefin i de....selv om eg enda har lenge igjen til trifselsvekta..:-D

Det e viktig å kose seg på tur ned dit og da...:-P

 

 

Klæm fra Anna[/quote']

 

 

De har støvletter med snøring i Økonomiskobutikkene. (løs tunge, slik at de er skikkelig justerbare) Kjøpte et par selv, og synes jeg ble kjempestilig

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna. Ja, jeg prøvde de på økonomisko, men de ble ikke noe stilig påmeg, så får smøre meg med tålmodighet. Lurer egentlig på hvordan jeg skal gå ned rundt leggene, men håper det kommer av seg sjøl etterhvert. Kom meg endelig på trening idag, å høstet hele 4,1 poeng, så det er kjempe bra. Har også gått ca 11000 skritt utenom, så har vært litt aktiv da. Maten har gått ok idag, eller egentlig har jeg spist litt lite. Er veldig spent på veiinga imorgen, har klart å la være å smug veie meg, ;) Men nå er det kveld her. Natti natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var sannelig denne dagen også gått. Har kjøpt meg en bok idag som heter "Fettet sitter mellom ørene". Er en bok om å nå målet på en litt morsom måte, tror jeg da. Skal komme med noen drypp etterhvert som jeg leser. Hadde selvfølgelig gått opp i vekt etter deeen helga, men det var jo forventet. Har gjort noe krøll når jeg satte ny startdato, så begynner her etter å veie meg på mandager. Har vært å trent, å gjett hva jeg gikk på elipsemaskinen med treningssalen full av folk.:) Hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det. Gikk i 10 minutter, vet at det ikke er så mye men det er bedre enn ingenting. Å med den hofta jeg har om dagen er det kjempe bra at jeg klarer det. :) Har i tilegg gått over 13000 skritt idag, å det er kjempe bra. Ble litt mer enn vanlig da jeg var hos tannlegen idag, å etter nesten ett år hos han, å nesten 30 000 kr var det siste gang idag. Så nå skal jeg på kontroll hvert halv år. Lurer litt på hvordan jeg skal få trent kondis, da denne hofta krangler så fælt. Man hører jo det at man må trene kondis samtidig med styrke hvis man skal gå ned rundt magen, å det trenger jeg ihvertfall. Speilet meg bakfra på badet idag, å ifra rompa ned er det ikke så værst med tanke på hvor tung jeg er, men på forsiden er det dessto værre. Du snakker om å ha hengemage... Idenne boka jeg har kjøpt står de tat man skal definere målet sitt. Så når jeg sier at jeg skal gå ned f.eks. 40kilo,om noen spørr hvorfor, skal jeg kunne svare på det. Så da skal jeg si at jeg skal gå ned 40 kilo så jeg f.eks. får en lettere hverdag, kan kle meg bedre. føle meg bedre, eller som kommer til å være min greie, for å kunne få dekket en operasjon på magen. Det er mitt langtidsmål.

Men nå er det kvelden her, natti natt, klemz ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt av å skrive igår kveld. Dro ikke på trening igår, da jeg tror en dag innimellom med trening er ok. Men jeg bestemte meg for å gjøre desto mer hjemme, Så i går var det hus ryddedag. Å ifra jeg kom hjem igår ettermiddag å til jeg gikk å la meg hade jeg gått ca 2500 skritt, å det var på rydding. Å rydde det er gøy det, ;) Jeg glemte ting med vilje, så jeg måtte gå flere ganger i trappa enn normalt. Ingen latmanns bør, gå heller flere ganger tenkte jeg. Holder også på med å lese den bika, å en del nyttige tig er det der uten tvil. Hvis man klarer å t aen del ting med humor blir slankinga kanskje lettere. Tenk posetivt i de fleste situasjoner. Så går alt så mye bedre. :) Men nå må jeg jobbe, så ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er denne dagen også snart over. Sliter litt med å være sååå sulten om dagen. Føler jeg liksom aldri er mett. Men kanskje det betyr at forbrenninga øker, er lov å håpe ihvertfall. :) Ikke noe trim idag heller, kom meg bare ikke av gårde idag, Har blitt speil glatt ute, Vinden uler rundt husveggen og regnet øser ned:( Men kunne ihvertfall ha giddet å gjort litt hjemme da, men ikke idag. Så får jeg heller stå på igjen imorgen:) Skal på en serveringsjobb imorgen ettermiddag, så regned med det blir mange skritt imorgen, så det blir da dagens trim . Har fått sportmann katalogen idag, masse tøffe klær det syntes jeg. Både i vanlige og store størrelser. Tror kanskje jeg må bestille meg noe der. I denne boka jeg leser står det at man skal strekke seg etter drømmene sine. Klarer man å fokusere på hvordan man vil være i framtiden, samtidig som man gjør det med humør har man kommet langt. Hvis man klarer å kjenne hvor godtvondt trening er istede for bare vondt blir det artigere. Jeg tror jeg kommer til å ha stort utbytte av denne boka, så leser den ganske innstendig nå også skal jeg begynne å lese den på nytt å skrive opp det jeg syntes er viktig for å nå mitt mål. Men nå er det natti, natta her. Må gå å legge meg før jeg "sulter" ihjel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble en skikkelig møkkadag, var slitsomt å være først på en jobb også en jobb til som ble dobbelt så tung pga feil gjort av sjefen. Så her måtte jeg først sjaue ned 5 8-mannsbord med stoler, pluss at det var ferdig oppdekt.Så måtte "mitt" arrangement bli ferdig, før jeg måtta sjaue alt på plass igjen . Så det ble en del trim igår kan man si:) Å det er jo kjempe bra. Men spisinga ble helt feil så det gikk nok opp i opp, eller kanskje jeg ble på ovberskudd med kalorier.

Jeg var kjempe spent på om hofta skulle holde på jobb nr to igår, å det gjorde den merkelig nok. Men folk bemerker at jeg halter, å det liker jeg ikke. Men får bare være glad til at jeg klarte å holde ut. :) Regner med at hofta blir bedre når det blir sommer ute. håper å få lest ferdig boka i løpet av helga, så jeg kan begynne å planlegge prosjektet "rina ned i vekt". Ha en fin dag. Skriver sikkert litt mer i kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å la være å skeie helt ut i helgene.. Det er så tungt å komme gjennom helgene, så jeg vurderer nå å stryke de ut av hele kalenderen. Skjønner jo det at jeg må finneen måte å kom meg igjennom helgene, men vet ikke helt hvordan enda. Skal skrive det opp om jeg klarer å finne en metode, for det er kanskje ikke bare jeg som sliter med dette. Det begynte som skrevet i forrige innlegg på fredag, klarte å ta meg inn halve lørdagen, mens søndagen hadde jeg liksom gitt opp litte grann. Også begynner man med friskt mot på mandag,men en kostholds endring må man jo klare i helgene også, elllers står man i beste fall stille på vekta eller i værste fall at man går opp. Jeg har ikke engang orket å veie meg idag. Så utsetter det til neste mandag, hvis jeg ikke manner meg opp til torsdag siden det er 1 februar å gjør det da. 1 delmål på -5 kg kan jeg nok se langt etter.

Men nå er det slutt på deppinga, har fåttskrevet det av meg nå, så nå skal det gå såååå bra atte:) Skal komme meg på trening idag å gode greier. Skulle ikke tro at man hadde en rydde dag sent forrige uke, for nå må det sannelig taes igjen, men det blir o bare litt mere skritt for min del, å det er jo bra:) Ha en fin dag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina.

 

Så imponerende å se at du skriver nesten hver dag. Helger er vanskelig, da skal vi jo kose oss litt, men det er så vanskelig å kose seg bare litt. Hvorfor er det egentlig sånn, tro?

 

Jeg har slitt med hofta og kjenner at det hjelper godt å svømme og sykle. Svømme blir mye styr, men du kan få tak i en ergometersykkel med display som forteller deg hvor langt du har syklet til rundt 1000-lappen. Hvis du skaffer deg en slik vil du få trimpoeng, "smøring av hofta" uten at du vektbelaster hofta di og du får en aktivitet som lettvindt kan gjøres når det passer deg.

 

Når jeg får vondt etter tråkking/ hard fysisk aktivitet hjelper det å sykle seg ned etterpå synes jeg. Sett sykkelen foran tv med en spennende film , eller finn deg noen "faste sykleprogram" og trimpoengene freser av gårde. Jeg pleier å legge antall kilometer feks 2 timer a 15 kilometer i timen når jeg har syklet 30 km. Jeg tror at det kcal forbruket som står i displayet på sykkelen kan være misvisende fordi det viser gjennomsnittlig forbruk, mens beregningen til dagboka tar høyde for din vekt.

 

Fordelen med sykling hjemme er at du slipper å bruke tid til og fra svømmehallen, kanskje får de et helt trimpoeng bare på den tiden du hadde brukt på å komme deg ut av døra og til svømmehallen.

 

Stå på , dette fikser du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt råd Tus, har inne en søknad nå på hjelpemiddelsentralen om å få en sykkel hjem. Hvis jeg ikke får det skal jeg kjøpe meg en. Har funnet ut at sykling hjelper veldig bra, så mye at meneinga er å stå opp litt før, så jeg kan få en grei start på dagen med å sykle før man må løpe ut av døra om morran.

 

Måtte bli hjemme fra jobb idag pga. migrene, men er mye bedre nå, så skal ihvertfall få orden på huset idag da. Man får utnytte de mulighetene for skritt som man har. Så får jeg se hvordan det går, om jeg kommer meg på trening idag. Har lurt meg på vekta imorrges å det var akkurat så ille som jeg trodde, Har gått opp 900 gram, nesten 1kilo!!!! Får ta dette som en pekepinne, å lære meg å handskes med helgene. Holder ennå på med boka mi, å det står det mye som jeg egentlig vet, men det står på en måte en annen måte en jeg tenker ihvertfall. Mye snert og humor, men også en del alvorlig ting. Men nå roper huset på å bli ryddet, Så ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag som har gått bra:) Som det står i boka, det er bedre med små suksesser enn store fiaskoer. Så maten har gått bra, men lite med trim. Gikke en liten tur idag ca 20 min hver vei, i et forykende snøvær, å det føltes ganske godt egentlig. Imorgen må jeg vel få til å komme meg på trening, skal prøve å få bestilt meg en tome hos treningsveileder å få ett kondisjonsprogram som jeg håper at je klarer. Håper de kan legge opp ett program som går på sykkel, da det er der jeg vet at hofta holder ihvertfall. Hvis jeg ikke skal prøve meg på spinning igjen da. Var sååå sliten den ene gangen jeg har prøvd at jeg holdt på å spy, men det er jo som sagt ikke farlig å bli sliten. Man må bare slutte å legge masse begrensninger for seg selv, å heller hive seg litt uti det.Men nå er det kveld her. Natti, natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest gjennom hele tråden din, og jeg må bare si at jeg synes du er kjempeflink! Noen nedturer underveis blir det alltid når man starter sånne store "livsomleggingsprosjekter", det viktigste er å legge de bak seg og gå videre. Og det tror jeg du klarer fint! Selv med de grammene du har gått opp nå, er det jo en pen nedgang du kan notere for januar!

 

Selv har jeg et mål om å gå ned to kilo i måneden, alt over er bonus. For meg funker det best å sette mål jeg vet jeg kan oppnå - da holdes motivasjonen lettere oppe også. Og siden den "nye kroppen" er noe som skal vare resten av livet, spiller det ingen rolle om det tar noen ekstra måneder å komme dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert kjempe lurt å legge seg på ett mål på -2 kilo i mnd. Å du har så rett, noen måneder fra og til spiller jo ingen rolle. Så heretter er målsetninga mi -2 kilo i mng. å det har jeg da klart:) Så da er jeg fornøyd. Skal veie meg igjen imorgen å se hvordan jeg kom ut totalt på denne måneden her. Men er jo over to kilo, så litt bonus ble det jo da. Takk for tilbakemeldinga di nique, kjempe bra. For jeg ble så glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så sitter jeg her igjen å skriver noen ord. Venter på at hårfargen skal vaskes ut, og at ovnen skal bli varm nok til å steike brød. Så her blir det ny-baka brød, ny-farget hår og ny-vaska hus. Slett ikke værst på en onsdag ettermiddag/kveld. Det var jo også dette som ble dagens trim da. men det får så være. Skal komme meg av gårde imorgen. Har allerede 6,7 poengå mitt mål er ca 10 poeng pr. uke. Gjerne flere poeng, men det blir da bonus poeng. Prøver å skru ned forventningene, så slipper jeg å bli skuffet over meg selv. (der var brødene i ovnen). Er veldig spent imorgen da jeg skal veie meg. Kommer til å veie meg den 1. hver mnd uansett om det er veiedag eller ikke. Som skrevet over er målet nedjustert fra - 5 til - 2 hver mnd. Det bør ihvertfall være overkommelig. Å skullle det bli mer en - 2 kilo er jeg så klart veldig glad for det også. :P Men nå må hårfargen skylles ut. Natti, natt. alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...