Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Som jeg har skrevet i nedoverklubben har jeg hatt en skikkelig nedgang denne uka. Hele -2,6 kilo, å det føles så bra:)

Helga har gått bra, ikke noen utskeielser, alt veid og skrevet ned.

Denne uka bør jeg få på plass litt flere trimpoeng. Ble bare ca 7 forrige uke.

Har dessverre ikke klart å slutte å røyke enda. Men det kommer seg det også etterhvert.

Regner med jeg får svi litt for vektnedgangen denne uka, så regner egentlig ikke med å gå ned noe særlig i kommende uke. Men det gjør ingenting. er jo allerede langt over månedens mål som er -2 kilo i mnd. Har da egentlig gått ned dobbelt så mye hittil som det jeg egentlig skulle på 4 mnd. ;) Ikke rart jeg er glad.

Har begynt å se at jeg har gått ned, legger så klart merke til det på klærne, "valkene" på ryggen har blitt betydelig mindre. Så dette ser lyst ut.

Dette ble et ego innlegg da jeg bare er så førnøyd. Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Så flink du er, Rina!! :) -2,6 er jo helt utrolig bra!!! Her står vekten stille for tiden, har bare gått ned 0,9 kg på en måned...kjedelig! Men det er bare å bite tennene sammen og ikke gi opp. Det må jo snart løsne!

 

Ønsker deg en fin uke, fortsett like bra som du gjør nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle dette. Igår på et arranement jeg var på, spurte ei dame om jeg ville ha en bit sjokolade, å vet dere hva uten å tenke meg om sa jeg NEI TAKK!!!;) Tenkte på det etterpå, å ble så stolt av meg selv.

Er egentlig kjempe forundra over meg selv om dagen, med ganske mye turbelens på hjemmebane og uten jobb klarer jeg meg bare så kjempe bra:)

Vi hadde faktisk kjøpt litt gotteri på lørdag, så unga skulle få. Når de hadde spist frukt og litt is sammen med oss, var det ikke i tankene engnang at vi hadde gotteri. Nå visste ikke unga det heller, men jeg visste det å glemte helt av det til igår kveld. Men da var det ikke lørdag, å da spiser man jo ikke sånn, så det er lagt bort så får vi se om vi husker det til neste helg.

I denne boka som jeg referer til noen ganger står det at man skal tenke tilbake til den tiden man følte seg mest vel og hvorfor man følte seg vel. Er jo veldig mange år siden jeg har følt meg vel med kroppen min, så det tror jeg ikke jeg klarer å huske engang. Så når jeg nå skal gå igang med boka igjen så sliter jeg litt med akkurat den biten. Men la oss se når følte jeg meg ok sist. Jo, de gangene jeg er igang med en "slankekur" og alt gåt min vei. Da man føler at dette behersker jeg. (ihvertfall for en stund) Å ikke minst de gangene klærene har slengt rundt meg. Ansiktet ser ganske greit ut og man føler man stråler ut litt selvsikkerhet. Problemet mitt er at hvergang jeg kommer dit henn, begynner jeg veldig ofte å slappe av. Føler meg jo ok, å andre syntes jeg er ok, men ikke denne gangen. hvis andre kommenterer hvor fin jeg begynner å bli, så skal jeg si takk for det og ikke begynne å feire og slappe av.

For dette er siste gangen jeg sakl veie så mye som nå. Aldri mer !!!

Så det må jo bare gå nedover og nedover, uansett hvor lang tid det går. Regner jo virkelig ikke med at vekta skal hoppe like mye ned hver uke. Har jo ikke glemt målet mitt på 0.5 kilo i uka.

Ha en fin ettermiddag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom jeg meg endelig på trening:) Å det var godt. Har nok kommet til en grense når det gjelder å få trimpoeng. For samme trening idag, ble det 3,6 trimpoeng mot 4.1 tidligere. Så nå må jeg jobbe litt hardere for å få de samme poengene. Men det betyr jo bare at ting er på rett veg, nedover:) Hadde en artig styrketrening sammen med sønnen idag. Ble mye fliring og tulling, å det er så godt når det er sånne stunder. Han er jo nå 15 så mutter'n er ikke så gøy å være sammen med, så derfor setter man ekstra pris på stundene man har sammen med disse unga.;) Ellers har det vært en topper's dag. har jo sveve litt på nedgangen min idag da. Hvis det er noe jeg sliter med nå, er det å få i meg nok mat. Har nok spist for lite idag, men er jo ikke sulten. Tror det har blitt sånn pga dette rugbrødet. Har så lyst til å begynne klær i skapet igjen, samtidig som jeg er litt redd for at jeg er optemistisk. Så venter enda noen dager med det. Jeg vet det kanskje er litt sumt av meg, men er så "drisitg" at jeg faktisk har begynt å vindus shoppe klær i normale størrelser. Lurer veldig på hvailken stil jeg kommer til å lande på. Innbiller meg at deg blir en litt sporty klassisk stil...om dere skjønner. Men nå er det kvelden her. Natti,natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag og nye muligheter. ;) Har allerede satt en brøddeig på morran. Å skal få gjort en del husarbeide før jeg drar på trening

sammen med ei venninne i formiddag. Hvis hun ikke bakker ut da... Å jeg vet ikke om jeg orker å gå ut idag. -11 er kaldt i Bodø. Så vi får se. Har jo Pilates dvd jeg evt kan kose meg med.

Tror jeg enda venter noen dager før jeg prøver for små klær i skapet. Har det veldig bra nå, å vet ikke om jeg orker noen nedtur evt. Er inni morsom modus om dagen, så syntes det er morsomt at alt går så bra. Både med "slanking" og på hjemmebane. Så nyter det så lenge det varer. Men nå får jeg begynne med husarbeide. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Det er så herlig å lese innlegg av folk som er på opptur!! Det høres ut som at du har det veldig fint om dagen rina og det er jeg så glad for. Hvis du er litt skep på de klærne, så vent et par uker til. Bestem deg for en dato og hold ut til da og når du kommer til datoen og enda ikke føler deg klar så finner du en ny dato. Ellers så kan du bestemme deg på fohånd at du skal prøve bare et par av de og at du skal ta det som den flotte dama du er uansett hvordan klærne sitter på deg akkurat nå.

 

Jeg har mange plastbokser med klær opp skapet mitt som jeg bare venter på skal passe igjen, men har lært meg de siste par ukene at jeg ikke skal tenke så mye på hvordan jeg kommer til å se ut i dem, men hvordan jeg best kan se ut i de klærne jeg har nå. Så jeg fikser håret og bruker litt sminke hver dag og voila! En friskusfrøken som er fornøyd akkurat i dag :) Ok , funker ikke hver dag da, men nesten!!

 

klem fra frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig melding på tråden min froeken:)

Ok da setter jeg datoen til lørdag 10 mars som prøvedag.

Håper jeg er klar til da.

Du har så rett i at man skal føle seg ok sånn som man er idag, og ikke hvordan man tror man føler seg engang der framme. Så sminker meg og ordner meg, jeg også, å stort sett hjelper det.

Oppturen ble satt litt på prøve idag.

Har vært hos legen idag, å fått "dommen" etter MR-røntgen... Å huff og huff.

Er jo bra de finner noe, men blir "litt" utenfor da man skjønner at hjelp dette må jeg kanskje leve med i mange år før de gjør noe. For skifting av hofte leddet det har jeg skjønt at det er ikke på tale på mange år enda. Skal videre til ortopedisk, men legen visste ikke hva de evt kunne gjøre. Spurte om han trodde at jeg kunne gå normalt igjen noengang, men det trodde han ikke:( Så her går man å vralter som en gås. Men,men er vel bare å skjønne at dette er en del av mitt ellers ganske så flotte liv. :)

Satt jo her nå å begynte å tenke på om jeg skulle trøste spise litt sjokolade, men fant ut at nei det skal jeg ihvertfall ikke gjøre. Jo, lettere jeg blir jo mindre belastning på hofta. Det eneste jeg måtte gi meg på idag var treninga, har vært å gått i byen sammen med ei venninne idag, så da ble det sånn. Skal muligens gå en tur senere hvis jeg orker, er kjempe kaldt med -9 og liten kuling.

Nok klaging for idag. Ting kunne jo helt sikkert vært værre, å det hjelper jo ikke å syte og klage heller.

Ha en fin ettermiddag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet meg litt av smådeppinga siden igår. jeg blir bare enda mere bestemt på at dette skal jeg klare. Alt for at hofta skal få det bedre:)

har plutselig fått en samboer som skjønner at dette er litt tøft for meg, å prøver å ta alt av hensyn han kan. Men jeg er ikke typen til å sette meg ned. Så her er det bare å stå på.

Skal på forspill og ut på byen på lørdag. Har ikke tenkt å ta helt av for å si det sånn. Men skal nok kose meg litt ekstra da. Kommer kanskje opp i antall kalorier jeg skal da. Sliter enda litt med det.

Skriver mer siden, må gå ut en tur idag, å det er bare såååå kaldt. Mange kuldegrader og mye vind. Så her er det bare å kle på seg. ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag -nye muligheter. :)

Kommer meg ikke i skikkelig gang med treninga igjen. Har hatt mye vondt denne uka og kaldt har det vært, men om jeg hadde virkelig ønsket det kunne jeg jo trent. Men,men. Kommer meg vel avgårde etterhvert:

Har snik veid meg. å etter vekta å dømme skal jeg bre slutte å trene. Raser enda ned i vekt. Å har gått ned nesten 2 kilo til denne uka. Regner ikke med at det blir reelt etter lørdagen. Da jeg ikke har tenkt til å bry meg så mye om kalorier. Men har jo uansett gått ned så fantastisk mye forrige uke, så om det ikke blir så mye denne uka er det egentlig greit.

Har tenkt litt på dette her med trøstespising i dat siste. Hvorfor skal vi liksom kunne unne oss kaker,sjokolade osv når vi har det trasig? Jeg holdt på å gjøre det når jeg hadde vært hos legen. Men lot det være. Er veldig glad for det etterpå. vet jo at sukker har en virkning på hjernen som gjør at vi føler oss litt oppstemt der og da, men de fleste syntes jo bare det er dumt at vi gjorde det etterpå. Så hvorfor klarer vi ikke å få ett lyst øyeblikk og skjønne at spising ikke hjelper på følelsene inni oss, før vi spiser... Har jo ingen problemer med å skjønne det etterpå, når vi sitter kvalme av sjokolade og av oss selv fordi vi gjorde det vi gjorde. Jeg prøver ihvertfall å hente fram den følelsen jeg vet jeg kommer til å sitte med etterpå, før jeg setter tenna i en sjokolade eller lignende.

Foreløpig funker det, fordi jeg for tiden føler jeg er på en opptur og har det gøy med prosjekt rina. Jeg føler ekte glede hver kveld jeg går å legger meg å har klart en dag til med prosjektet mitt. :) En dag nærmere målet.

Så hvordan bevare denne gleden når det butter imot, det har jeg ikke funnet svaret på enda, men tenker en del over hvordan jeg vil takle det denne gangen. Kommer jeg til å legge på meg igjen? Eller kommer jeg til å ha is i magen å skjønne at her er det bare å fortsette som jeg har gjort så vil det løsne igjen? Er kjempe spent på dette. De andre gangene har jeg jo da gått opp igjen, fordi jeg har mistet motet når vekta står i ro uke. etter uke. Men jeg tror jo at nå som jeg er forbredt på dette, kommer det til å gå bra. Jeg vil jo så gjerne det.:) Faktisk klare oppgaven å mestre noe, som har med meg å gjøre. Så denne gangen skal jeg klare det. Opplest og vedtatt.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld:)

I kveld lagde jeg "date" til samboeren min. Lagde middag, tente masse levende lys og koste oss. Når han måtte en tur på butikken, løp jeg opp hentet dynene og la foran peisen, tente enda flere lys også lå vi der og koste oss og pratet. (he,he) Men alle eventyr tar slutt, så nå ligger han på sofaen og sover mens jeg sitter her. Tenkte jeg skulle være så dristig at jeg prøvde meg på en pysj jeg ikke har brukt på kjeeeempe lenge, å vet dere hva den passet. Gjett om jeg ble gla da:) Er så bra å ha på seg en pysj som er litt fin og litt luksus.

Har hatt en bra dag i dag å. Lurer litt på når herligheten tar slutt liksom. Men håper det enda er lenge til. Kledde meg i langt olaskjørt og en ny hvit bluse idag, sminket meg og ordnet håret. Er lenge siden jeg har fått så mange blikk fra fremmede menn som idag. Er jo så jeg begynte å lure på om jeg hadde en flekk på nesa eller noe sånn, men hadde ikke det, så da tror jeg i hode mitt at de sikkert syntes jeg så ok ut. Å det er jo hyggelig. Slapp av har ikke tenkt å bli innbilsk(bare litt) he,he.

Så som dere skjønner har jeg hatt en sveve på skyene dag:) Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var denne helgen nesten over:)

Det har vært en kaloririk helg. Både igår og idag, så tror ikke jeg har gått ned noe denne helga. Men jeg har hatt det kjempe koselig. Ut på byen igår sammen med overnattingsvenninne, å en koselig dag sammen med henne idag,selv om formen er litt dårlig. Så får man heller ta sats igjen fra imorgen. Blir nok en litt "vanskelig" uke med to bursdagsfeiringer på torsdag og lørdag, men det er jo jeg som skal være vertinne så det blir jo hva jeg gjør det til.

Ha en god kveld. Skal gå å sette meg i sofaen sammen med min kjære og slappe av. Blir nok ingen seinkveld idag. Var i seng klokka 5 imorres og opp igjen klokka 10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det opp 600 gram istede for ned, men hadde ikke trodd noe annet med den helga. Så blir ikke sur,litt glad for at det ikke ble mer opp:) også har jeg jo hatt ei helg jeg kan leve lenge på. Regner jo med at dette kommer til å forsvinne fort igjen. Fra idag blir det full fokus på trening også. Har vært litt sløv der. :) Men nå er vi igang burn the fat.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vekta gikk litt opp denne uka, så målte jeg cm igår. har ikke målt siden 26 oktober. Å det har blitt hele 52 cm mindre av meg:) Det ble en veldig opptur.

Har fått sambo til å gjemme vekta, er alt for ofte på den. Hver dag egentlig, så det må det bli en slutt på. Har også bestemt meg for å slutte å røyke igjen. Så ikveld blir siste røyken:) Å vet at jeg kommer til å få overskudd til trening igjen da. Røyken tapper meg helt for energi, så er jo bare så teit som sprekker igjen og igjen. Men fra ikveld er det slutt:)

Er enda topp motivert for "slankinga" mi, og har det gøy. Igår gikk jeg turer på tilsammen 1,5 time. Så biter tenna sammen, selv om jeg får endel vondt etterpå, så lenge det går bra når jeg er ute så får jeg leve med det.

Lørdag 10 mars har jeg satt av til prøvedag for garderoben min. Har allerede jukset litt der med ytterklær, å jeg fikk på meg det meste av det jeg har. Egentlig alt, men noe er jo så klart trange enda. Har spesielt en drakt jeg er spent på, kjøpte den til konfirmasjon ifjor, å vil gjerne bruke den når jeg skal i barnedåp i april, men tror nok det går bare bra. Skal prøve å komme meg på trening idag, men er så tungt å komme igang liksom. Det blir bedre når jeg har sluttet å røyke.

Men nå har jeg ett hus som må taes igjen!!! Skjønner ikke hvor alt støvet kommer fra. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde sannelig denne dagen også gått, uten trening:), men greit med maten. har vært daff i hele dag, men kledde til slutt på meg jakke og sko og gikk meg ihvertfall en tur til byen. Imorgen har jeg sikkert ett hav av energi igjen. Har bestemt meg for å slutte å røyke ikveld. Vet det bare er å bestemmer seg, å være glad at jeg klarer det. har jo etterhvert gjort dette noen ganger. men dette må bli den siste gangen jeg begynner med dette røyke tullet mitt.

idag føler jeg meg liksom litt ekstra feit, om jeg skal si det sånn. Der hvor jeg følte meg ok i helga er det litt ræva nå. Men dette henger nok sammen med at jeg føler meg mislykket pga røykinga. Så dette vil jo gå over igjen. Er ikke så lett og finne humoren når man føler seg sånn, men jeg prøver. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Føler meg ikke ekstra feit idag.. Igår hadde jeg så mye luft imagen at det var sikkert derfor jeg følte meg sånn. Akkurat nå skulle jeg ønske sambo ikke hadde gjemt vekta, får nesten abstinenser av det. Men,men vet jo at jeg blir altfor fokusert på vekta. Trodde det bare skulle bli så lett og slutte å røyke denne gangen også, men det er det ikke. Så får sette meg å lese boka igjen. Er jo sååå dum som begynner gang etter gang. Engang må man jo skjønne at man har sluttet for alltid. Tankene sier til meg at jeg skal slutte å røyke når jeg har slanket meg ferdig, akurat som at hode mitt tror jeg går ned av å røyke.Å det er bare sååå feil, men at jeg kommer til å gå litt opp igjen ja det vet jeg, så der for er jo dette rette perioden å gjøre det på, før jeg kommer til mine 15 kilo, hvis det da skulle bli helt stopp på vekta igjen da. For det kommer nok til å bli en ekstra belastning med både røykeslutt og en vekt som står helt i ro. Så her er det bare å begynne å lese boka, så klarer jeg å slutte til bursdagen min imorgen. Det må jo være en fin gave til meg selv. Så nå må jeg lese bok. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var sannelig den første vår måneden her, så tiden går fort. Har bursdag idag og gjett hva jeg fikk. Fikk pulsklokke og ett armbånd i hvitt gull. Ble kjempe glad for begge deler. Har også stumpet røyken, å håper det skal gå bra:) Idag spiser jeg hva jeg vil. 1 dag i året man har bursdag da:) Men fra i morgen full skjærping igjen. Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nanne71

Gratulerer med dagen.Håper du har hatt en kjempefn dag.kos deg.Det skal bli spennende å følge med på om du blir fornøyd med pulsklokka di.du må kose deg videre å nyte dagen din.Hilsen nanne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig klarte jeg å komme meg i rett modus igjen:) Ble en skikkelig nedtur dag igår. Syntes synd på meg slev fordi jeg hadde slutta å røyke!!! Hvor dum kan man egentlig være? Også tok det helt av på torsdag når det gjeldt spising å det sammen igår, men ikke idag. Lørdag har vist seg tidligere å være en bra dag, så det har jeg tenkt til at hele dagen skal være i dag også.

Så noen tanker.. har jo nettopp fylt år. Å hva slags forventninger til meg selv setter jeg meg til neste bursdag. Har tenkt en del på dette da. Det første må jo være at jeg tross alt er røykfri enda. Men når det gjelder vekta er jeg litt mer i tvil om hvor mange kilo osv. Har jo i utgangspunktet satt meg 2 kilo i mnd som mål. Så det vil si at jeg da får 14 mnd tilsammen før neste bursdag Fra 1jan 07 til 1mars 08. Det skulle da si -28 kilo tilsammen. Å det må vel være ett minimum det da. Vil jo da enda veie 87.5 kilo, så kommer ikke til å være ferdig. Men derimot neste bursdag igjen da begynner det vel å hjelpe:) Så målet er langsiktig som dere skjønner. Men tror det er viktig å sette seg langsiktige mål. Har heller ikke kommet igang med noe konstruktiv trening enda, men imorgen skal pulsklokka testes ihvertfall. Mandag er det en tur på badeland, å selv om det blir sammen med unga så får jeg sikkert svømt en del jeg også. Skal ha siste del av bursdagsfeiringa idag men har ikke tenkt å ta av. Det blir kyllingfilet ris og salat. Må vel ha dessert, men har spist mindre idag enn jeg skulle så det går nok sikkert bra. Kose meg litt, men ikka ta av er dagnes mål og motto.

Men nå får jeg komme igang med å ordne litt i huset. Ha en fin helg alle sammen:) J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig klarte jeg å komme meg i rett modus igjen:) Ble en skikkelig nedtur dag igår. Syntes synd på meg slev fordi jeg hadde slutta å røyke!!! Hvor dum kan man egentlig være? Også tok det helt av på torsdag når det gjeldt spising å det sammen igår' date=' men ikke idag. Lørdag har vist seg tidligere å være en bra dag, så det har jeg tenkt til at hele dagen skal være i dag også.

Så noen tanker.. har jo nettopp fylt år. Å hva slags forventninger til meg selv setter jeg meg til neste bursdag. Har tenkt en del på dette da. Det første må jo være at jeg tross alt er røykfri enda. Men når det gjelder vekta er jeg litt mer i tvil om hvor mange kilo osv. Har jo i utgangspunktet satt meg 2 kilo i mnd som mål. Så det vil si at jeg da får 14 mnd tilsammen før neste bursdag Fra 1jan 07 til 1mars 08. Det skulle da si -28 kilo tilsammen. Å det må vel være ett minimum det da. Vil jo da enda veie 87.5 kilo, så kommer ikke til å være ferdig. Men derimot neste bursdag igjen da begynner det vel å hjelpe:) Så målet er langsiktig som dere skjønner. Men tror det er viktig å sette seg langsiktige mål. Har heller ikke kommet igang med noe konstruktiv trening enda, men imorgen skal pulsklokka testes ihvertfall. Mandag er det en tur på badeland, å selv om det blir sammen med unga så får jeg sikkert svømt en del jeg også. Skal ha siste del av bursdagsfeiringa idag men har ikke tenkt å ta av. Det blir kyllingfilet ris og salat. Må vel ha dessert, men har spist mindre idag enn jeg skulle så det går nok sikkert bra. Kose meg litt, men ikka ta av er dagnes mål og motto.

Men nå får jeg komme igang med å ordne litt i huset. Ha en fin helg alle sammen:) J[/quote']

 

Hei :(

 

Gratulerer med vell overstått bursdag.

 

Så heldig du var som fikk deg pulsklokke, hvilken type var det du fikk?

 

Ha ei fortsatt fin helg og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en møkka helg dette har vært. Akkurat som ay jeg har lov til å unne meg alt jeg vil fordi jeg har sluttet å røyke. Klarte overhode ikke å styre meg. kake, sjokolade og alt for mye mat. At det går an. Å pga det har humøret vært på lavmål. Hvor ble det av opptur og det som var gøy? Skal det være sånn å slutte og røyje denne gangen så orker jeg ikke. Men får prøve å holde ut litt til å se om jeg kommer meg i rett modus igjen. Idag blir det mye trim. Skal på bade land sammen med englebarna mine, å det blir nok en del svømming. Å nå må jeg komme igang med mitt nye liv. Jeg blir helt kvalm av meg selv. Er jo meninga at jeg skal gå nede og ikke opp igjen. Så nå er det pina dø nok. Hvis det betyr noe, så lover jeg meg selv og dere at nå er den nye livsstilen på rett kjøl igjen, ikke noe mere tull nå.

Ha en fin dag alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en sumnote tror jeg den heter. Tror den funker bra. Skal se om det er noe overskudd igjen ikveld, etter badeland om jeg kommer meg på trening for å prøve den. Har du pulsklokke evelyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en aktiv dag:) badeland i 4 timer og 1 times gange, minst. Men har bare skrevet opp 1 time brystsvømming og 1 time gange men hele 6,3 trimpoeng, det er jeg veldig fornøyd med. Ellers har det vært en grei dag når det gjelder mat og frustrasjon pga røykeslutt har forhåpentligvis gitt seg. Så jo en bra dag idag:) Er så trøtt at jeg nesten sovner her jeg sitter, men måe nda vente litt på at de siste brødene skal bli ferdig stekt. Ha en god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å kjøpt meg pilates ball idag:) Fikk gavekort i bursdagsgave, å pilatesball er noe jeg har hatt lyst på en stund. Så må bare få nok luft i den så skal det trenes litt på ball hver dag håper jeg. Er jo jeg som bestemmer det, om jeg gidder eller ikke. Idag ble det å gå en del sammen med unga til byen og rundt omkring. Vi var borte i 3 timer men har satt bare 1 time og 20 minutter, maten går bra igjen, men får smake at etter den søte kløe kommer den sure svie. Er kjempe sulten idag, og har masse luft i magen. Men skal holde ut, så kommer jeg til å normalisere dette igjen. Å tenk om man kunne ha lært av denne sure svie. For med sånne utskeielser som det ble i helga er det ikke bare helga som er ødelagt, men mange dager framover føler jeg. Tyngere i kroppen, lagrer vann og sulten hele tiden;( Men lærer man? ja, vi får se. håper jo at man engang skal lære av sine feil. Har ikke vært på vekta enda, da jeg ikke har turt det. Så venter nå til mandagen å håper det jeg tror jeg har lagt på meg er borte igjen. Tror jeg har gått opp ca 1 kilo, skrev ihvertfall det på vektklubben, så blir det spennende å se på mandag. prøver å overtale gubben til å invitere meg på date på fredag, men spørs om jeg må finne på noe,han har jobbet så mye overtid i det siste så han er nok litt sliten. Så får se hva jeg finner på. Men nå er det kvelden her. Skal få lagt unger og ordne litt i huset. Så god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, så kjempeflink du har vært ! Vi er nok mange som følger med deg .

Tenkte jeg skulle tipse deg om den ballen og hofta di.

 

Du kan bruke ballen til å smøre hoften hvis du sitter godt tilbakelent i en sofa og beinet på ballen foran deg, kan du svinge beinet frem og tilbake mens tyngden av beinet hviler på ballen. Dette er fin oppvarming før annen aktivitet for hofta di! Poenget er at du får beveget leddet uten belastning og siden det ikke er tungt kan du orke å holde på en stund slik at leddet" blir smurt" og vevet rundt får god blodsirkulasjon. Bare prøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...