Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Det blir liksom ikke noe sving på denne treninga mi om dagen. Men har gått en del de to siste dagene, så får være fornøyd med det. Skal prøve å komme meg avgårde imorgen. Da skal barna sammen med to tanter å spise pizza, så da blir det kanskje en mulighet. Alt sklir liksom litt ut når man ikke har jobb og når unga har vinterferie. Men nå som hofta er en del bedre er lysta til å være i aktivitet større også. Skal få prøvd pulsklokka mi skikkelig imorgen. :) Er litt plaga med vondt i magen spesielt nå på kvelden. mye luft som "setter" seg fast, men håper dette forsvinner etterhvert. Er endelig i humør modus igjen, så nå går en del ting ganske greit. å hva har man egentlig å deppe for? jeg vil jo denne livsstilendringen selv, å drømmer om den dagen jeg kan gå på hvilken butikk jeg vil, å kjøpe meg pene klær.:) målet der framme er jo å gå ned så mye at jeg får en bukplastikk, har enda 4 år igjen til 40, men må da være ferdig operert innen den tid:) Så her er det bare å hive seg rundt så kanskje man klarer det før man blir 40. Men nå må jeg få noen unger i seng. Natti, natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Så var det sannelig kveld igjen:) Dagene fyker avgårde nåe man er opptatt med 4 barn som har vinterferie gitt. Ble en titte/trimtur idag som ihvertfall innkasserte

2,3 trimpoen, men antagelig mere for vi var borte i nesten 4 timer. Sitter nå å venter på at barna skal bli ferdig med å spise kveldsmat, men de er visst litt overtrøtt for de har fått latterkrampe. Så 3 fnisende jenter kan til tider være en prøvelse som dere skjønner:) Men moro er det. Sliter med å få imeg nok mat igjen nå. Så må liksom plusse litt ekstra på om kvelden. Før kveldsmaten hadde jeg under 900 kalorier. Men har nå skrevet opp litt mere frukt, yoghurt, mandler og litt sorbet is. Så totalen i dag blir litt over 1500 så er fornøyd med det. men litt ille at jeg må spise dette om kvelden. Men nå er det visst noen jenter som skal komme seg i seng. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde man vært en tur ute å sett i butikker igjen:) Har funnet meg et belte som jeg så gjerne vil ha, men det koster 600 kroner. Er ikke ofte at jeg opplever at belter nesten er for store. Fikk men en artig opplevelse til idag, skulle prøve ei skjorte og en bukse som jeg trodde jeg ikke fikk igjen, men de gikk på og de satt fint på, så det var kjempe morsomt:) Har vært å sett etter en rød trenchcoat, men det finnes hvist ikke i store størrelser:( Ihvertfall ikke her i Bodø. Har vært å kjøpt strimlet svinekjøtt og bakepotet til date middagen ikveld, skal dekko opp skikkelig med vin glass og hele pakka. Skru av tv'en og sette på litt musikk. Nei må få i meg litt lunsj, så ha en fin ettermiddag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var sannelig denne helga over også:) Har hatt en mega jobb for meg idag. har ryddet to store garderobeskap, å gjett om det ble bra. Har ryddet bort to søppelsekker av mine klær. har ikke kaster de denne gangen som jeg bruker å gjøre, men lagret de på loftet. Det jeg har igjen nå¨, er klær jeg bruker og som sitter skikkelig på meg. Jeg har også to sett med klær som er til motivasjon. Det første settet er en drakt med jakke og bukse med ei skjorte inni. Det får jeg skvisa på meg nå men, får ikke puste, om dere skjønner:) Det er svart jakke og bukse med hvite striper i. Skjorta er også stripete i hvit, lyseblå og smale svarte striper i. Det neste settet krever ytterlige noen kilo til i minus, før jeg kan bruke det. Det er ett fritidsantrekk. Hvit jakke, beige bukser og en rosa genser. Det blir kjempe bra når jeg får det på meg. Har så klart enda noen plagg som vinker langt der framme, men de ligger på vent enda. Ble positivt overrassket når jeg prøvde klær, det meste passet jo, og endel var for stort så det ryddet jeg bort.

Skal en dag eller to tilbake på vikarjobben min imorgen:) Å det blir jo veldig bra. Å komme seg litt ut av huset. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å få seg jobb, men sliter en del der. Men det dukker vel opp noe etterhvert. Problemet er jo at jeg ikke kan ta alt pga denne hærsens hofta. Men sånn er det bare, så må nok godta det. Eller vet ikke om jeg skal godta det. Kommer til å presse ganske på, når jeg skal på sykehuset for at de må gjøre noe. Er jo litt sykt at de kanskje ikke vil operere meg før jeg blir gammel nok, mens det er nå jeg skal være aktiv i arbeidslivet. Får se om argumentasjonen fører fram. Men nå får det være nok for ikveld. Skal sende en søknad på en jobb og litt sånn noe, Så ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det jeg hadde lagt på meg har jeg tatt av igjen pluss litt til. Så total vektnedgang er 8,4 kilo:) Dette er jo det jeg burde ha gått ned til 1 mai, men er der allerede nå. Så dette er en bra bonus.

Føler på hele meg at jeg har gått ned litt nå.Klærne passer og selvtillitten øker. Gidder og sminke meg og ordne meg, ser det er litt glød i blikket igjen, å det føles kjempe bra.

Idag skal jeg komme meg på trening. Slutt på vvinterferie nå. Men selv om jeg ikke var der forrige uka fikk jeg 17,3 trimpoeng. mye av de fikk jeg nok når jeg var på svømminga. Skal prøve å komme meg en tur denne uka også, men venter mensen så får se om jeg kommer meg avgårde. men nå må jeg jobbe litt. ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,6 trimpoeng idag, å det er jo bra. Hadde ganske vondt i hode(migrene) pga mensen som jeg får denne uka, men bestemte meg for å gå på trening alikevel. Å det hjalp på både hodepine og pms irritasjon. Lunta har vært så ------- lang i dag. Men det er bedre nå. Lurer på om jeg skal prøve meg på en spinningtime imorgen kveld. Har litt lyst til å prøve det igjen. Får håpe keg klarer å skjønne denne pulsklokka mi:( Jeg får ikke til å nullstille den. Å få av bakdelen for å ta ut batteriet er heller ikke bare, bare. Så får gå en tur på onsdagen å få litt hjelp der jeg kjøpte den. Har vært en veldig grei dag dette her, ikke sulten mer enn jeg skal, å drukket masse vann. Men nå må jeg ordne litt med huslige ting. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jo at jeg må skrive litt her inne, men er skikkelig down om dagen. Er PMS så det holder, fri for jobb og ei hofte som plager meg om natta, så er litt vanskelig å finne igjen humoren og humøret oppi alt dette her. Lurer på om det er noen der ute som har ett vidundermiddel mot PMS? Jeg hater å være sånn som jeg er nå. Frustrasjonen ligger der hele tiden, å bare ett skeivt ord så er jeg hysterisk forbanna på alt og alle. Å selvfølgelig fordi man har sånne dager, så faller jo "alt" i gulvet, henger seg fast eller bare er kranglete. Så da tingene også går imot deg, da skulle man kanskje ha gravd seg ned ei ukes tid. Maten og trening og alt dette går super bra om dagen, å det er jo bra at noe er som det skal være:) Skal slutte å syte nå, måtte bare få det ut.

I ettermiddag skal jeg på trening igjen, håper jeg klarer en litt lengere øke en forrige gang, ble litt pinglete liksom. Virker som jeg trener lengere når jeg er alene enn sammen med sønn el sambo el ei venninne, hun har ikke vært å trent på kjempe lenge, men når hun er så blir hun så fort sliten og lei, Så de gangene føler jeg nok at jeg ikke får trent sånn som jeg liker. Jeg liker å kjenne det sitrer i muskla og at jeg føler meg skikkelig sliten når jeg er ferdig. Så får se hva jeg får til idag. Problemet med PMS min sånn som jeg har det denne mnd er at migrena ligger der halvveis hele tida. Men det gikk jo bra sist nå på mandag, så får bare prøve. Snik veide meg imorges å har gått ytterlig ned, men det er jo mandagen som teller så får håpe det er sånn da også. Har jo gått ned 8,4 kilo å er stor glad for det da:) Så en kjempe stilig skjorte igår, så lurer på om jeg skal unne meg den. Var også å sneik litt inne på normal avdelinga til kapahl. Syntes de har veldig mye fine klær som jeg kan tenke meg, når man kommer så langt. Nå får jeg se å komme igang med noen gjøremål, Fint å få luftet frustrasjonen her inne. Ha en vidunderlig dag alle sammen:) Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk jeg på en kejmpe smell. Klarte bare ikke å sryre meg, endevendte bod,fryser og skap. Lykken var å finne noen få twist og kransekakestenger igjen fra jul. Pluss mat. Så som dere skjønner lykken var kortvarig. Å, æ bli så forbanna på meg sjøl. GRRRRRRR. Er enda i krigshumør, å mednsen uteblir enda, så her er det morsomt om dagen. Jeg får så klart på toppen av det hele migrene, å går rundt med dundrende hodepine hele tiden. Så hva gjør jeg for å komme meg ut av denne fæle perioden? Jeg vet alt blir bedre bare mensen kommer, så jeg håper hele tiden. Er det ikke fælt å ha så lite kontroll på seg selv. Jeg har aldri vært så ille som dette her noen gang, å håper virkelig ikke at det skal være sånn hver gang.

Men nok syting for idag, hjelper jo egentlig ikke, bortsett fra å få bort litt gruff.

Nå begynner jeg å få sånn unaturlige, umulige mål i hode mitt igjen. Har jo gått bra ned siden januar syntes jeg selv, så derfor tror jeg liksom at na skal jeg gå ned i første omgang 7,1 kilo til 1 april. Da er jeg akkurat 100 kilo, også skal jeg liksom ned 5 kilo til- til 22 april da jeg antagelig skal i barnedåp. Er det noen som kan komme å knock my head? :) Vet jo at dette ikke er mulig så må bare komme meg inn på rett spor igjen. Har jo tross alt gått ned 8,4 kilo, så er jo langt over det jeg satte som mål. Men dette skjer alltid med meg. Når jeg har en bra vektnedgang, tror jeg at jeg skal være ferdig til "imorgen". Så blir jeg så skuffa når det kommer en naturlig stopp fordi man har gått ned en del, også er det på'n igjen. Så må prøve å komme dette i forkjøpet denne gangen. Skal ikke gi opp selv om vekta står dønn, uke etter uke, eller som sist mnd etter mnd. Dette er likesom mantraet mitt: jeg gir ikke opp, jeg er flink å takler disse periodene. Høres det sprøtt ut? Inne på en annen tråd er det ei som heter antionetta, hun snakker om å arrgumentere med seg selv, når fristelsene blir store. Dette glapp igår, men neste gang skal jeg være forberedt. Jeg skal kle meg naken foran speilet å spørre om det er sånn jeg vil se ut for alltid. Så får resten av arrgumentasjon komme der og da som den kommer. Men jeg skal vinne den, Føler meg nesten som jeg skal i krigen, men det er jo det på ett vis, eller hva? Krigen mot flesket og dårlig helse. Så hvem skal vinne den da? Fleskefri og bedre helse eller flesket og dårlig helse? Det er mitt valg!

Det hjelper ihvertfall å få ut litt her inne, ser jo at det er en del som leser på "min tråd" så er kanskje flere som har det sånn som jeg. Det var den største opplevelsen, med å begynne å lese å skriver her inne, at det er jo flere som sliter med akkurat det sammen som meg. Man tror liksom at man er i særposisjon, men så ser man jo det at en del andre sliter med det samme , som at vekta står stille, at man sprekker, at man blir litt lei, at man blir optimistisk igjen osv. Så kjære medsøstre, er vi ikke heldig som har ett sted hvor vi kan diskutere dette opp og i mente, gang etter gang, få hjelp og støtte og god ord når det trengs. Jo vi er heldige. Ha en fin dag alle sammen. Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har dette furie humøret mitt sluppet taket, selv om ikke mensen har kommet. Hadde to telefoner igår fra hvert sitt vikarbyrå, om mulig jobbing. Så håper det blir noe av. Ikke noe kalorioverskriding igår, så det var kjempe bra. Det meste føles bedre nå:) En av kameratene til sønnen hadde bemerket ovenfor han at jeg måtte da vel ha gått ned i vekt, så det er jo litt oppmuntrende:) Skal se om jeg kommer meg på trening idag. Blir ikke noe lang tur ute idag ihvertfall, det laver ned med snø her i Bodø, å det har jeg jo ikke bestilt:( Men er vel dette som er mars måned. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det sannelig søndag og halve dagen har allerede gått. Min kjære dro meg med på helsestudio idag, nesten med engang jeg hadde stått op, Fikk meg en god treningsøkt, å trente såpass hardt at jeg ble litt småkvelm av det. Etterpå dro vi med oss unga ut og gikk tur i det nydelige været vi har i Bodø idag. Så treningsinnsatsen har vært bra idag, egentlig ikke så værst hele uka har nemelig 15,4 poeng denne uka. Er litt spent på veiinga imorgen tidlig. Ble nok litt mye hjemmelagd Pizza igår, å selv om den var med grov bunn er det vel ikke det sunneste. Så blir spennende å se. Men uansett så ser jeg at jeg begynner å gå ned cm, Spesielt rundt lårene, å det er jo morsomt:) Ser det også på "valken" bakpå ryggen, den begynner og bli mindre. Er endelig meg selv igjen, selv om ikke mensen har dukket opp enda. Å klarte å "bli" normal igjen uten å begynne å røyke igjen, det er jeg kjempe fornøyd med.

Ha en fin ettermiddag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi har gått ned hele 1,3 kilo denne uka ogsp, så dette er jo bare kjempe bra:) Har mistet 3 cm rundt midjen også, så nå er jeg kjempe glad.

Har nok funnet min oppskrift så får vi se hvor lenge den holder før man står stille, men det orker jeg ikke å tenke på nå. Tenk at delmål nr 2, bare er 300 gram unna. Skal se om jeg kommer meg på trening nå i formiddag, men må ordne en del andre ting først. Men nå er det frokost. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ett utrolig overskudd idag. var først på trening, å i kveld gikk jeg meg en tur på over en time. Så nesten 6 trimpoeng på en dag er jo kjempe bra:)

Imorgen får jeg nok ikke tid til å trene så mye, har et 1-dagers vikariat imorgen å skal å møte noen rett etter jobb, men håper å få trent litt imorgen kveld.

begynner virkelig å kjenne det på klærne nå, så nå er det bare morsomt igjen:) Å det er så godt når man føler at man sprudler over. Men nå skal jeg hente meg litt kveldsmat, ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner at det ble mye trening igår. Små vondt i kroppen og konstant sulten. Ble altfor lite kaloier igår iforhold til treningsmengde, så da har man lært det. Samtidig lurer jeg o litt på disse som er med på slankekrigen. Det blå laget ihvertfall skulle jo ligge på 1200-1500 kalorier hver dag. De trener jo sikkert ganske lenge hver dag, så lurer veldig på hvorfor ikke de går i sparebluss. De som tidligere har vært med har jo heller ikke gjort det. Så hvordan er det mulig?

Er det kanskje ikke så "nøye"med kalorininntaket alikevel? Kanksje det ikke er så gæli det jeg holder med på nå da. Etter GR prinsipp spiser jeg for lite, men etter Slankekrigens prinsipp spiser jeg passe. Er sannelig ikke så lett å vite hva man skal tro på. Men holder foreløpig på sånn som jeg har gjort i det siste. Så får vi se om det er det som funker i framtiden også. Men nå må jeg jobbe litt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble en skikkelig møkkadag;( Den mens migrena og søthunger. Så ikke noe trim igår og litt for mye kalorier, men ikke helt gæli. Bedre form og fasong idag:)

Så idag blir det trening og ikke noe mer kalorier enn jeg skal ha. Kommer med mer siden , men nå må jeg jobbe litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frosken

hei jeg slet med det samme, men etter at jeg gikk over til meny 3 så gikk vekta den rette veien.... husk du har sikkert spist lite i utg. pkt før du startet på kurs, og defor hengt deg opp i det og spise mindre da blir man slank. Tenk lite og ofte, og hold deg på de kcl du trenger i forhold til trening og mat.... så skal du se at du går ned masse. Husk det har sikkkert tatt litt tid og komme dit du er nå, og da må du ha tålmod for å komme deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig virket pulsklokka mi:) Å det var sannelig morsomt. Forbrukte over 1100 kalorier på en liten stund,(underkant av 2 timer). Så den skal få være med å trene hvergang. Jeg spiser ikke for lite, tror jeg. Men kanskje, vi får se etterhvert. Men nå må jeg komme meg i dusjen, ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har annen hver dag med migrene snart tror jeg:( Har alikevel klart å gå meg en liten tur, men ble ikke samme fresen som igår, Men har allerede 12,6 poeng denne uka, så de siste poengene kommer i løpet av helga. regner med å komme over 14 poeng da. Skal ihvertfall slutte å snikveie meg. Hadde sannelig gått opp 500 gram ca. Så ingen veiing før mandags morran. Blir ikke seine kvelden her ihvertfall, er helt ferdig å skjønner ikke hvorfor det blir sånn. Trodde overskuddet skulle være på topp, vekta har jo gått ned treninga er bedre enn på lenge og vitaminer tar jeg hver dag. Men håper det kommer seg etterhvert. Er litt vanskelig å skal "boble" over, når jeg ikke føler meg helt sånn, selv om jeg gjerne vil. Men det hjelper ikke å syte. Tror en del av dette kommer av at jeg ikke er noe flink til å strekke og tøye når jeg er på jobb. Å selv om det nå bare har vært noen få dager forrige uke og denne uka, så er det kanskje nok. når man sitter å jobber og nesten bare tar seg tid til lunsj. Holder på med regnskap, og er veldig opptatt av at alt jeg gjør skal være "perfekt". Liker at alt er i orden. Samtidig som jeg skal jobbe fort. så ikke mye pauser. Men skal lære meg noen øverlser nå som jeg ikke har mer jobb akkurat nå, så får jeg håpe migrena blir sjeldnere. Har en snill gubbe da:) Han heiv seg rundt å vaska mesteparten av huset idag så jeg kunne gjøre hva jeg ville imorgen formiddag. Skal å møte min lille nevø på 6 mnd og kose meg litt sammen med han. Skal se om jeg kommer meg på badeland iløpet av helga men jeg får se. Unga skal være hos faren denne helga, så har liksom ikke noe "unnskyldning" for å være der i helga. Å i helgene er det mest barnefamilier der, men får se.

Men nå er det kvelden her. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn jeg som har lest Norsk Ukeblad denne uka? Litt inspirerende å lese om de andre, samtidig som det viser at man måååå klare å holde seg stabil etter at man er ferdig. Hun ene dama hadde gått opp endel, uten at det sto hvor mye. Å en mann hadde lagt på seg 20 kilo igjen. tenker en del på dette her. For det er jo en ting å gå ned i vekt noe helt annet å holde seg der. Hvis jeg ikke husker feil hadde alle de lagt på seg igjen utenom 1 mann. Å det er kanskje ikke så ille å legge på seg litt igjen, tror nok mange legger på seg litt når de er ferdig fordi de har gått ned litt for mye, bare for å se om de kommer seg under den og den vekta. Men tenk om man ikke klarer å stoppe å legge på seg igjen? tenk om alt man har gått ned legger seg på igjen? Men sånn skal man vel ikke tenke. For om man gjør det har det jo ikke vært en livsstil endring man har gjort, men være på en slankekur og det er jo ikke jeg. jeg prøver å leve sånn som jeg skjønner at jeg må leve når jeg er ferdig også. Med riktig trim og riktig mat. Men er nok den fella man har gått i tidligere,,, Bare jeg er ferdig med å slanke meg kan jeg spise det jeg vil igjen, når jeg vil. Å da sklir det ut igjen. SÅ disse tankene legger jeg nå død:) Når jeg engang er ferdig skal jeg fortsette å leve som jeg gjør nå, men gå på hold vekten kurs så jeg lærer hvordan jeg skal øke inntaket uten å gå opp i vekt. For engang må jo være en siste når man har veid 115 også 110 105 osv. At man rett og slett bestemmer seg for at dette var siste gangen jeg veide så mye igjen. Skal komme meg en tur på trening nå, ha en fin dag alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært ute og spist middag. Glemte å si jeg ikke skulle ha saus på biffsnadder, men fisket kjøttet ut av sausen så ble lite saus. Fikk en hel grei posjon med bakt potet og salat ved siden av, så mett ble jeg. Koselig å spise ute for engang skyld, ikke noe vi gjør så ofte. Ellers har det vært en bra dag. Har vært en del ute, så ble det istede for trening idag. Vi har ett alldeles nydelig vårvær her i Bodø og sånn vår som vi har nå, tror jeg ikke jeg har opplevd her oppe før. Men mulig jeg tar feil. Minner meg litt om østlands vår, så storkoser meg ute om dagen. har begynt å ta litt sol, så jeg har litt grunnlag før sommeren er her, å det er så deilig å se man blir litt brun, jeg føler meg mange hakk mer attraktiv da. Var å så på to par røde sko idag, jeg måååå bare ha ihvertfall ett av de, men får vente til jeg har litt bedre råd. Men nå skal jeg hale inn sengetøyet som har hengt ute hele dagen til lufting. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært ute å gått i minst 2 timer:) Så det ble 3,1 trimpoeng denne dagen også. 18,8 hittil denne uka. har tenkt meg på trening imorra også blir det vel en spasertur til imorgen. Vi har også ryddet og vasket verandaen og hagemøblene er tatt fram igjen. Jeg elsker denne årstida, ihvertfall når det er som nå. Har spist taco til kvelden, jeg har også spart kalorier til litt potetgull ikveld. Hvis jeg orker da. Men nå må jeg gå å bake ut noen brød, Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg innkassert hele 5,3 trimpoeng, så er kjempe fornøyd med det. Det som er bakdelen med det er at jeg blir så lat etterpå. Er trøtt og gidder nesten bare å sitte i sofaen, å det er ikke bra. Så kanskje man får bite tenna sammen å ta seg en liten spasertur for å våkne litt. Er litt spent på veiinga imorgen, har ikke hatt noen mer utskeielser enn jeg har hatt kalorier til, tror heller jeg har fått imeg litt lite iforhold til treninga 24,1 trimpoeng er jo 4800 forbrukte kalorier å det er jo en del. Så vi får se imorgen:) Bar een liten rapport i dag, skriver mer imorgen. Å håper også det blir bra å rapportere i nedoverklubben:) ha en fin søndag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-10 kilo er nådd idag:) Så gjett om jeg er glad. Vekta stopper nå på 105,5, å selv om det er mye er det 10 kilo mindre enn 1 januar. Så all grunn til å være glad. Gikk jo ned litt mindre enn jeg har vært vant til, men er helt naturlig at man ikke kan rase ned hver uke:) Så lover meg slev og andre at så mys som 115,5 kilo det skal jeg aldri veie mer ALDRI!!! Å, nå kommer det bare til å fortsette nedover, med en og annen stille periode, men nedover det kommer det til å gå. :)

Vet ikke helt hva jeg skal bruke dagen til idag, men lurer på om jeg skal vaske stua rundt og få skiftet til sommergardiner og litt sånn. Er jo så godt når det er gjort. Får vel prøve å komme meg en tur på trening også, senere.

Men nå er det frokost. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det blitt trening med rundvask hjemme. Har satt ca 2,3 trimpoeng, men har sikkert brukt mere for har jobbet bra i hele dag. Unnet meg bare en liten tur på kafe sammen med ei venninne. Spiste så klart bare salat:) Imorgen skal jeg på trening igjen, blir jo ganske inspirert av dsisse på slankekrigen da. De tar'n helt ut treningsmessig, så kanskje om man gjorde det ville kiloene fly av:) Men jeg har jo ingenting å klage over. -10kilo er jo veldig bra. Har noen klær som begynner å bli for store, en del bukser trenger jeg ikke å kneppe opp, for å ta de av og på. Noen overdeler som også begynner å slenge rundt meg, så dette går rette veien:) Men nå er det kvelden her. Ha ei god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baltusine

jeg følger med på din slankedagbok, og leser at du virkelig står på for å nå dine mål.

Du er flink til å sanke trimpoeng, jeg ligger på 14-15 i uka, men har en god start i dag på over 4 første dag, så mulig det blir 20 denne uken?.

Det er hyggelig å lese om dine resultater, og kjempeflott at du begynner å merke det på tøyet, det er jo et godt tegn. Jeg har gått ned 3,8 kg til nå å 3 uker, og merker det best på overarmene, og lårene. Har nok blitt litt smalere i ansiktet også, men ikke så mye ennå, men har friske røde kinn etter mye trim og trening utendørs i finværet.

Jeg ønsker deg lykke til denne uken, og følger din slankedagbok. Jeg er helt sikker på at du kommer til å nå dine mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...