Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

JIPPI:) Klarte -4 kilo i januar mnd. Så det var 2 kilo i bonus. Vekta stoppet på 111.5 i morres, å det er jo kjempe bra. Så dette blr en bra dag. Ha en fin dag alle sammen:)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Ja, det er kjempe bra nique:) Så jeg er strålende fornøyd med det. Idag ble det hjemmetrimming, men det er bedre enn ingen trim ihvertfall. Syntes det er tyngere å ta sit-ups hjemme en å bruke styrkeapparatet på treningssenteret, så kanskje jeg heller skal begynne å gjøre det. :P Tror jeg skal prøve å komme meg opp litt før om morran, så jeg fårv varmet opp kroppen litt, så blir det sikkert lettere å gå på jobb. Idag har jeg spist for lite, men orker ikke mere mat, så det får bare være sånn. Skal ta tidlig kveld idag, så natti, natt. :P klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å få sånne innspill sivma, takk for det. :P Jeg er spent på hvordan formen skal bli utover dagen, hadde litt feber igår kveld, å ikke helt frisk idag heller. Men håper jeg orker å komme meg på trening idag. Har en del "gusj" jeg skulle fått "løpt" av meg. Ellers får man prøve å trene litt hjemme, om man orker. Har egentlig lyst til å gå ut på byen en tur ikveld, men jeg får se. Jeg trrenger ikke å drikke alkohol selv om jeg er på byen, kan ha det like artig alikevel. Så det er ikke min største kalorikilde. Det er bare det. at de gangene man først skal slå ut håret, har det lett for å bli veldig utslått:) Så det er godt det ikke er så ofte det skjer. Må jobbe litt så ha en fin dag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lørdagen her skal jeg ikke "sprekke" skal holde meg innenfor deg jeg skal av kalorier, men skal alikevel kose meg. kyllingfilet, ris og salat det er godt til middag det:) Ellers må jeg trene idag. Skal gå å få kjøpt nytt batteri til skritt telleren min, da den har streiket:( Blir ikke så mye skriving nå, men ha en fin dag alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI:) Klarte -4 kilo i januar mnd. Så det var 2 kilo i bonus. Vekta stoppet på 111.5 i morres' date=' å det er jo kjempe bra. Så dette blr en bra dag. Ha en fin dag alle sammen:)

 

Klemz[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Så flink du er , 4 kilo på en måned er jo kjempe bra, flink er du til å trimme også

 

Morro å lese dine innlegg her.

 

Kunne vært kjekt å hørt fra deg inne på bloggen min

 

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å kjøpt meg nye snøre støvletter:) De som ikke gikk på over leggen, får jeg nå på meg; så gjett om jeg er glad da:) Kjøpte nye batterier til skritt tellerne men den er like død, men det viktigste er å hele tiden å holde seg i litt aktivitet. Så går man jo mange skritt. Skal kjøpe meg en ny, å da skal jeg gå på G-sport å kjøpe, må bare vente til lønning. Det ble støvletter i stede som dere skjønner:) Ble ikke noe trening idag, men har gått masse idag, så setter opp litt gåing på trimpoengene mine, så får jeg ta ett skippertak i morgen så jeg kommer opp i mine ti poeng denne uka. Tror jag har rundt 8 poeng til nå, så da kan det jo hende at man kommer over sine fastsatte 10 poeng. Målet framover blir vel å klare i snitt 2 poeng hver dag, altså 14 poeng på uka. Det blir prosjektet i februar måned. Er ferdig med boka å det står masse lurt der, om noen lurer på å kjøpe seg en sånn bok anbefaler jeg denne. Skal begynne å lese den på nytt og skrive opp det som jeg syntes er til hjelp og som jeg tror virker. Men nå skal jeg hive meg ut i koste valsen så jeg får brukt litt mer av overskudds fettet mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man aldri lærer hvor dårlig form man blir av å gå på byen..;) Var på byen igår å drakk litt alkohol, å det er ikke mye jeg tåler før hele søndagen er ødelagt. Vondt i hele kroppen, vrangsøvd og sliten. Men det var mora da:) Så en og annen gang må man bare ta de ekstra plagene som kommer. Er så stolt over meg selv, da jeg gikk hjem var det ingen stopp for å kjøpe feit, usunn nattmat. Her gikk vi rett hjem, drakk to store glass vann og noen chasew nøtter. Har også idag klart å la være å spurte bort på kiosken å gå amok der. Salt hunger/søthunger omhverandre på sånne dager, men det går bra. har jo litt ekstra å gå på, da jeg gikk glipp av frokost og spist lunsj. Samtidig trenger jeg vel egentlig ikke å spise de ekstra kaloriene, da aktivitetenivået er heller labert idag. Oppdaget i går at jeg alt hadde 10 trimpoeng, så ukas mål er nådd. Skal se om jeg klarer å øke litt i den uka som kommer. Ha en fin ettermiddag, alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi ned 0,5 kg til, Så har gått nd totalt 4,5 kilo. Er kjempe fornøyd med det. Denne uka er det litt mere trim som står i fokus. Klarte å få mine 10 forrige uke, men målet er 12 denne uka. Blir det flere er det bra. Må også forberede meg til jeg skal på serveringsjobben på torsdag og lørdag. Det er liksom når jeg kommer inn der må jeg bare spise, kake.wienerbrød osv. Får så dårlig samvittighet. Skal ihvertfall ta med meg frukt, også får jeg spare litt kalorier så jeg evt kan spise litt god mat. Ha en fin dag alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg leser slankedagboka di ofte, og synes den er veldig morsom å lese! Du er kjempeflink og jeg blir veldig motivert av deg! :)

Og gode resultater får du og.. ;) Lykke til videre, jeg er sikker på at du vil nå målet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig tilbakemeld jente 23. :) jeg leser en del av dine innlegg også;) Nå har jeg og sønnen vært å trent. Han ble tidligere sliten enn mora, selv om han ikke vil innrømme det, da. Så det ble 4,3 poeng idag. Er nok litt skjelven jeg å, men det trnger jo ikke han å vite. Har spist alt6for lite idag, men er liksom ikke sulten idag da. Å det selv om jeg har fått mensen nå ikveld. Ikke noe sjokolade sug eller noe annet, veldig fornøyd med det. Nå skal jeg få gjort litt husarbeide. så ha en koselig kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke var sulten igår, tar jeg igjen idag ihvertfall. Men nå er det snart lunsj, så vi skal se at jeg overlever idag også;) Er litt sliten og trøtt idag, har vært plaga med hofta inatt så mye våken. Blir ekstra plaget når jeg har mensen:( Så den kunne jo vært kjekt å være ferdig med for godt, men det tar vel enda noen år. (heldigvis). Tror atter engang det blir trening med støvsugeren og moppen idag, igjen. Lurerpå hvordan det går an at det blir seende sånn ut, syntes snart ikke jeg gjør annet enn å prøve å holde huset iorden, men får se på det osm litt ekstra trim da. Ellers er det kaldt i Bodø idag. Hyra på meg masse klær når jeg gikk på jobb, også gikk jeg så fort det lot seg gjøre med mine korte ben:) Så var god og varm når jeg kom fram på jobb. Til helga er vikariatet mitt ferdig på denne jobben, så håper jeg snart får meg noe nytt. Skulle jeg få noen dager imellom skal jeg bruke de godt på litt ekstra trening. Men nå må jeg jobbe litt.Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er sulten å ikke sulten annenhver dag jeg. Ikke sulten idag. Så overrasket da jeg kommer på hvor lenge siden det er jeg har spist. Men det er nok ikke noe heldig. har hittil spist ca 1000 kalorier å bare kveldsmaten igjen. Så bør kanskje spise mer de dagene jeg kommer på det. Har vært å trent 4,6 trimpoeng, så 8,9 hittil i uka:) Var 15 min på elipsemaskinen, kjempe gøy. Ellers styrketrening i 1 time. Sønnen måtte pent være med mor å trene i dag også.

Blir ikke noe trening imorgen, skal på serveringsjobben, nesten rett etter den andre jobben. Men blir vel litt ekstra gåing da. Tror jeg går ned litt nå, kjennes sånn på klærne. Føltes som jeg skulle miste buksa på trening idag, å det er jo bra følelse, men ikke så bra om buksa detter ned da. :D

Men nå får jeg prøve å gjøre litt i huset, er visst bare jeg som bor her, eller kanskje jeg egentlig er ansatt, uten at jeg er klar over det:) Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Tror jeg er sulten å ikke sulten annenhver dag jeg. Ikke sulten idag. Så overrasket da jeg kommer på hvor lenge siden det er jeg har spist. Men det er nok ikke noe heldig. har hittil spist ca 1000 kalorier å bare kveldsmaten igjen. Så bør kanskje spise mer de dagene jeg kommer på det. Har vært å trent 4' date='6 trimpoeng, så 8,9 hittil i uka:) Var 15 min på elipsemaskinen, kjempe gøy. Ellers styrketrening i 1 time. Sønnen måtte pent være med mor å trene i dag også.

Blir ikke noe trening imorgen, skal på serveringsjobben, nesten rett etter den andre jobben. Men blir vel litt ekstra gåing da. Tror jeg går ned litt nå, kjennes sånn på klærne. Føltes som jeg skulle miste buksa på trening idag, å det er jo bra følelse, men ikke så bra om buksa detter ned da. :)

Men nå får jeg prøve å gjøre litt i huset, er visst bare jeg som bor her, eller kanskje jeg egentlig er ansatt, uten at jeg er klar over det:) Ha en fin kveld.[/quote']

 

Heia Rina

 

Du virker ved veldig godt mot og er superflink til å trene!! Mitt tips ang mate er å spise etter klokka. Det har jeg måttet lære meg (holder på å lære det enda) og det hjelper meg å unngå å bli så sulten at jeg spiser det jeg kommer over...

 

Hehe, hadde forresten samme opplevelse med treningsbuksa i dag. Den er i stretch og jeg har visst viet den ut, så den slang nesten om livet på meg i dag :D

 

Ha en super kveld!

 

klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sprekt på røykinga:( Jeg tyr til røyken når jeg og gubben krangler. Her igården kan vi ha en konflikt på gående ihvertfall 2 dager. Begge like sta, å jeg skal ihvertfall ikke gi meg. Å det er når det blir sånne laaaange store konflikter, at jeg tyr til røyken igjen. Så begynner avvennings prossessen helt på nytt, igjen. Det går gjerne en perioe på 2-3 mnd mellom hvergang vi har en sånn konflikt, men uansett. På ett vis hadde det vært bedre om jeg heller hadde tydd til spising da, for det blir man ihvertfall kvalm av. Samtidig vet jo jeg, like godt som andre at å spise/ røyke bort problemene går ikke an. Er vel en grunn til at man er overvektig. Så nå er det trøste røyking istede for. Man burde hel sikkert ha ransaket sjela si for å finne ut hvorfor det blir sånn, men kanskje jeg er litt redd for svaret, så legger heller lokk på det, å tror at det forsvinner om en stund. Så strutse mentaliteten er på topp som dere skjønner.

Phu..Dette var dagens hjertsukk fra en glad slanker, men frustrert røyker.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å kjøpt meg en ny t-skjorte på en butikk som heter Fryd. Det er en stormote butikk, hvor de har veldig mye fine klær.

Igår var jeg hod frisøren å klipte av noen cm, så nå føler jeg meg egentlig ganske bra. Var da i MR røntgen og vanlig røntgen med denne hofta igår da, å det var ikke noe særlig. Måtte jo ligge ei stund i ro, å det blei veeeeldig vondt, så tårene strømmet. å du og du så synd jeg syntes på meg selv. så da måtte vi trøstespise litt også:D Men det er et tilbakelagt stadium nå, så nå går det så bra atte. Skal på serveringsjobb idag, så det blir dagens trim, Har vel gått litt ekstra allerede da jeg har vært på shopping tur.

Kjøpte for engang skyld brød på butikken, å det var varmt enda da jeg kom hjem, å det var tid for spising to brødskiver med litt hvitost på, det var godt det.

Skal lage karibisk gryte til middag idag, men bytter ut fløten med melk. Scine flatbiff oppi og masse salat ved siden av og litt ris da. Tror det blir kjempe godt. Tror også det er koldbord vi skal servere på jobben idag, å det blir jo veldig greit å forsyne seg litt av til kveldsmat.Men nå må jeg få gjort noe. Ha en fin helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli litt spennende nå framover hvordan jeg takler å gå hjemme, uten å ha faste tider på jobb og mat. Håper jeg klarer å komme meg mer på trening da. Så kanskje jeg kommer til å trene hverdag, når jeg har mulighet til det. ;) Idag har jeg begynt å rydde og vaske hus igjen!!! Men lurer på om jeg skal begynne med litt rundvask. Det er god trim samtidig som det blir gjort noe som absolutt trenges. Men ingen rundvask idag ihvertfall. Men nå er det lunsjtid. ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe tur på treningssenteret igår, men gikk en tur på ca 1 time, så ble 1,6 trimpoeng alikevel:) Vet ikke om jeg kommer meg avgårde idag heller, men jeg får se. Har nå byttet ut havregrøt om marran til Ingers rugbrød, det skal jo være så sundt, så får vi se om det er det. Ser på fibermat sine nettsider at man skal ligge på 1300-1350 kcal, syntes det kanskje hørtes litt lite ut kanskje. Men brødet kan jeg ihvertfall spise. ;) Jeg syntes jeg begynner å se på meg slev at jeg har gått ned litt i vekt. Ser det på anskitet og syntes også at jeg ser det på magen. Men ingen som har kommentert det enda. Å han jeg bor sammen med han ser nok ingen ting før jeg har gått ned minst 20 kilo. Så dere kan tro han er oppmuntrene:) Men nå får jeg bake litt "vanlige" brød til familien. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

hei. har ei veninne som har fulgt ingers opplegg- gikk ned 23 kg på 4mnd!!!

meget bra, MEN

husk å drikk MYE vann, rugbrødet er veldig hart for magen og det trengs mye veske

Også kan du bli dårlig i magen en tid etter du begynner å spise det...2-3 uker

( har hørt mange som har problemer å spise "vanlig" mat etter å har gått ingers kurs- inkl min venninne. får skikkelige veer..)

 

Ha det i tankene, så du ikke får deg en overraskelse

Selv syns jeg brødet er kjempegodt!!!;)

 

OBS: det skal ligge i kjøleskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke spist det jeg burde, altfor lite. Men har noen skikkelig møkkadager. En kjempe krangel med sambo:( Som jeg tror denne gangen satte en slutt for forholdet. Det har ligget i kortene en stund men som Ari sier "trist som faen" alikevel. Så igjen tydde jeg til røyken selv om jeg egentlig har sluttet. Ikke smaker det godt heller, men bestemte meg for at han ikke skal klare å gjøre meg til en trøstespiser ihvertfall:) Er jo enda i litt kamp humør, så sitter med "nervene" i helspenn.Blir ikke akkurat sulten av det. Men har vært ute å gått en liten tur idag også,er lenge siden jeg har gått så mye som jeg har gjort disse dagene her. Legger merke til at jeg ikke blir noe værre eller bedre av det, så da er det like god trim som annen trim:)

Skal prøve å få imeg en kombinert middag/kvelds så blir kanskje ikke sluttsummen så gæli alikevel ikveld. Vet jo at dette ikke er en klagested for umulige forhold, så skal ikke plage dere så mye mer med det.

Ha en fortsatt fin kveld av det som er igjen av den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre stemning idag:) har atter engang klart å "redde" forholdet, så nå er det familieterapi som står på trappene når vi bare får time. Så det er bra:)

Men er en efektiv slankekur å krangle med gubben. Har siden mandagen gått ned nesten 3 kilo, så er spent på om det blir å holde seg der, eller om jeg går litt opp igjen. Ingers rugbrød er jo kjempe bra saker, Er god og mett lenge pluss at det renser systemet skikkelig effektivt. har helt sluttet med visiblin siden jeg begynte med det brødet:) Har blitt veeeldig lite trening denne uka. Men får prøve å ta igjen litt nå resten av uka. Skal prøve å komme meg på trening idag, å i helga skal vi være masse ute med unga i akebakken. Så da blir det jo endel trimming. Det går overrasskende bra med hofta for tiden. Har lite vondt på dagtid, og bare litt våken om natta. Så håper jeg er inne i en god periode for en stund nå. Skal lage vår egen valentines dag istede for igår, å det må jo bli med unger og hele pakka, men skal prøve å finne på noe som er hyggelig for alle sammen. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe hyggelig når forholdet er turbulent - kjenner meg dessverre igjen jeg også... Men du er på en måte "heldig" som mister matlysten - for meg er det omvendt; er jeg lei meg og stressa, så er det lett å ty til sjokladen...

 

Uansett, håper dere finner ut av det - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt slapp i skrivinga de siste dagene. Har huset full av syke barn igjen:( Så skøyte/ake helga den blir ikke noe av. Så har ryddet og ordnet en del i huset istede for. Har også fått satt en bolledeig. Lurer på om jeg skal jukse litt med veiinga denne gangen. Vi skal ha salt kjøtt til middag imorgen, å jeg tviholder omtrent på det jeg får i meg av væske om dagen, så jeg får se imorgen. Ellers går det bra på hjemmefronten:) Har blitt lite med trim denne uka, å har hittil fått bare 5,6 poeng. Så neste uke må bli bedre. maten går kjempe bra. Skal ha taco til middag idag, så sparer litt på kaloriene, men har egen mager kjøttdeig og rømmekolle, så det blir ikke så værst alikevel.

Ha en fin lørdag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...