Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelig melding baltusine:) Det er moro når man kjenner det på klærne, ja. Syntes du har vært kjempe flink du også, så stå på videre. Jeg sanket ikke så mange trimpoeng før jeg heller. Men det har blitt lettere å bevege seg, å da er det jo mer inspirerende å bevege seg mer også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Noen ganger lurer jeg på hvordan man kan miste kontrollen fullstendig...

Igår var en helt normal dag, ei venninne lurte på om jeg ville være med på kafe, å det takket jeg ja til. Hadde så lite kalorier at jeg tok meg en napolions kake, helt greit. Men etter middag gikk alt jeg har prøvd å innprente meg sjøl om skeis. Er akkurat som om tankene mine ikke kan styres av meg, men blir styrt av noen helt andre. Gikk en tur til byen igår, å måtte bare ha en soft-is, rettferdig gjorde det til og med, med at jeg hadde nøtter på, Hallo, går det virkelig an. Så om ikke det var nok, ble det stekt en pizza igår kveld, å så klart den måtte man jo smake på også måtte jeg jo ha litt kveldsmat med masse curry salat på, også var det jo lite grann potetgull som lå igjen fra helga, som da toppet det hele. Er det rart man ikke går ned i vekt, men liksom forblir der rundt 100 kilo + . jeg blir så dritt sur på meg sjøl og skjønner ikke hvordan det går an. Men spist er spist, å nå er det full skjærpings igjen idag. Går jo ikke an å holde på sånn.

Har planlagt en utskeielse påskeaften, å nå blir det ikke en eneste utskeielse før da. Så dermed basta. Idag har jeg endelig fått med meg ei venninne så i ettermiddag skal vi på trening igjen, å det er sikkert bra for hofta er ikke god etter to dager med rundvask, å enda er jeg ikke ferdig. Men tror ikke det blir noe rundvask idag, Får se litt senere. Et lite hjertesukk bare over meg sjøl. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniorita

Hei Rina.

Vi er nok mange som kjenner oss igjen i det du beskriver. Det er vel derfor vi har disse ekstra kiloene. Men i dag er i dag og i morgen er i morgen. Ingen vits i å gråte over spilt melk. I morgen starter du på ny frisk igjen. Du lar deg da vel ikke knekke av denne ene dagen.

Stå på . Du klarer det vet du !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg innkassert hele 5' date='3 trimpoeng, så er kjempe fornøyd med det. Det som er bakdelen med det er at jeg blir så lat etterpå. Er trøtt og gidder nesten bare å sitte i sofaen, å det er ikke bra. Så kanskje man får bite tenna sammen å ta seg en liten spasertur for å våkne litt. Er litt spent på veiinga imorgen, har ikke hatt noen mer utskeielser enn jeg har hatt kalorier til, tror heller jeg har fått imeg litt lite iforhold til treninga 24,1 trimpoeng er jo 4800 forbrukte kalorier å det er jo en del. Så vi får se imorgen:) Bar een liten rapport i dag, skriver mer imorgen. Å håper også det blir bra å rapportere i nedoverklubben:) ha en fin søndag alle sammen:)[/quote']

 

hei rina!

vil bare si at jeg har slukt hele dagboken din nå og jeg blir superinspirert som så mange andre. jeg vil også fortelle deg at du ikke behøver å stresse med å trene mer etter en 5,3trimpoengs økt. forbrenningen din fortsetter mange timer etter at du har sluttet å trene. så ikke ha dårlig samvittghet for å du blir sliten og sitter i sofaen. 5,3 trimpoeng er superbra, skryt av deg selv og hvil deg med god samvittighet. kroppen trenger også hvile for å komme seg mellom hver treningsøkt.

lykke til! jeg følger med på deg, stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde jeg gudskjelov full kontroll igjen med maten:) Er godt det ikke varer så lenge. Var en liten tur på trening også. Så idag er det meste greit:)

Gleder meg så veldig til jeg kommer under 100 kilo, det er liksom min første magiske grense. Tror liksom alt blir så mye lettere da..Litt tøvete på ett vis. men da vil jeg jo tross alt ha gått ned over 15 kilo så ting blir jo lettere pga det også.

Mitt neste store kick er 92 kilo. Det veide jeg i 94, når jeg hadde fått barn nr 2. Deretter er det under 89 kilo. Det veide jeg etter første gangen å ha vært bort i GR. Vi var tre stykker som holdt på den gangen, med søstra mi som veier og måler. Det var så tidlig som i 87. Så det skjedde en veldig forandring som jeg egentlig ikke la merke til fra siste året på ungdomsskolen og fram til da. Da jeg ble konfimert vet jeg ikke hva jeg veide men brukte str 42. Konfirmasjons kjolen min var den str, å når en del folk prøver den nå klarer de ikke å lukke den over magen, å på meg satt den kjempe fint. Så det er vel det store målet å få på seg den igjen. Ikke for å bruke den tror jeg, er en veldig fin kjole, men mest for å kunne bevise for meg selv at jo konfirmasjonskjolen den får jeg på meg:)

Idag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Lurer litt på trening, men er litt dårlig form. Men kan jo hende jeg blir bedre om jeg trener litt. Er ikke helt bra i magen, har vært oppe en stund, men enda ikke orket noe mat, å jeg bruker å være sulten når jeg står opp. Men får prøve å spise litt. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rina.

Vi er nok mange som kjenner oss igjen i det du beskriver. Det er vel derfor vi har disse ekstra kiloene. Men i dag er i dag og i morgen er i morgen. Ingen vits i å gråte over spilt melk. I morgen starter du på ny frisk igjen. Du lar deg da vel ikke knekke av denne ene dagen.

Stå på . Du klarer det vet du !

Alt under kontroll igjen:) å det er jeg veldig glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rina!

vil bare si at jeg har slukt hele dagboken din nå og jeg blir superinspirert som så mange andre. jeg vil også fortelle deg at du ikke behøver å stresse med å trene mer etter en 5' date='3trimpoengs økt. forbrenningen din fortsetter mange timer etter at du har sluttet å trene. så ikke ha dårlig samvittghet for å du blir sliten og sitter i sofaen. 5,3 trimpoeng er superbra, skryt av deg selv og hvil deg med god samvittighet. kroppen trenger også hvile for å komme seg mellom hver treningsøkt.

lykke til! jeg følger med på deg, stå på!!![/quote']

 

Jeg vet jo egentlig det, men vil jo helst sprudle over av energi når jeg har trent. men skjønner jo også det at min kropp er såpass stor og tung at selv om trening er bra så sliter det nok ekstra på.Men den dagen kommer jo når overskuddet er der pga trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en skikkelig møkkadag igår, har jeg tatt skje'a i en annen hånd idag:) Det ble bare tull igår med snop og is. Men bestemte meg idag når jeg sto opp at nok var nok. Så idag har det gått bra. Vært på trening nå å fått hele 5.6 trimpoeng idag. Er på god dtur til å fylle opp tre nr 7 totalt. Og nr 2 siden 1 januar. Så dette går veien, den rette veien. Men nå får jeg sette en brød deig så mine små får mat imorgen Ha en fin kveld alle sammen. Å de som evt reiser bort å ikke er innom Ha en god påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S. Gikk meg en tur sammen med gubben, så ble 1,1 poeng til. Regner med jeg kommer til å kjenne dette i natt, men har et håp om at jeg skal klare dette ihvertfall annenhver dag. Tenker litt "sprø" tanker om dagen. Hvis man trener sånn som det ser ut på slankekrigen sånn ca 2 -3 timer hverdag og spiser etter menyen sin. Lurer på om man kan gå ned like mye som de? Hvorfor kan de leve på en sånn diett med de treningene mens vi ikke kan det? Skjønner jo det at de folkene antagelig trener det de skal og kanskje ikke beveger seg noe særlig mer i løpet av dagen, men virker jo litt sprøtt da. Bare noen tanker om dette, da jeg ikke helt skjønner at det går an. Alle her inne sier jo at man slutter å gå ned om man trener for mye å spiser for lite, men disse tv- programmene motbeviser jo det litt. Så hva er det man overser som gjør disse forskjellene fra opplegg til opplegg? Ikke vet jeg, å de som kanskje vet det er vel kanskje mest interessert at man skal "kjøpe" deres opplegg. Men nå skal jeg synke ned i sofaen mens jeg venter på at brødene skal i ovnen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en kalori-rik helg kan man si:( Men har egentlig ikke dårlig samvittighet. Har trent på fredag og idag å det til sammen ble 12.2 poeng. Vi bestemte oss for å feire påske denne helga, siden unga skal være hos faren i påska. De reiser i morra og kommer ikke igjen før påsken er over. Å siden jeg er så glad i å gjøre i stand til sånne høytider, så ble det til det denne helga da.

Igår var det mye gotteri. Idag mest god mat. Hadde lammelår til middag å det er noe av det beste jeg vet. Også is til dessert. Men neste uke da det bare er meg å sambo her, da skal jeg prøve meg på en superuke. Er kanskje dumt å si det før jeg vet om jeg klarer det, men føler det litt forpliktende når det er sagt. Skal prøve å trene masse hver dag og spise veldig fornuftig. Skal veie meg imorgen selv om jeg vet jeg har gått opp, så får vi se neste mandag om superuka gir litt ekstra effekt. Men må kjøpe meg noe vanndrivende kjenner jeg. Lagrer vann om dagen, så beina kjennes ut som tømmerstokker, å det er ikke noe deilig.

Så dette har vært min helg. Håper dere andre har hatt ei god helg. Ha en fortsatt fin søndagskveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag av super uka har gått strålende:) 6,5 trimpoeng idag, ca 1900 kalorier, mulig litt lite men bedre enn jeg har spist tidligere. Tok først 30 min på elipsemaskinen, så 10 min på tredemølla. 50 minutter styrketrening også 15 min på elipsemaskinen igjen. Var ganske sliten når jeg kom hjem, men ikke så jeg ble skremt av det;) så imorgen bærer det avgårde igjen. Vet ikke helt om jeg skal holde meg til en av tinegen omgangen eller om jeg skal fortsette både med kondisjon og styrke trening hver gang. prøver og variere litt på styrke øvelsene, men må nok legge inn ett ekstra gir, da jeg føler jeg står litt i still, blir ikke skikkelig sliten. Så kanskje man får snakke med en treningsveileder igjen etter påske. Opptaget enting idag ihvertfall, skal aldri måle cm etter trening og dusj, akkurat som om jeg hadde hovnet litt opp overalt da, så får ta det om morran, når jeg veier meg. Bruker ikke å måle meg hver uke, men skal gjøre det imorgen for å se om super uka tar bort noen cm ekstra.

Men nå er det kvelden her. God natt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baltusine

Lykke til med super uka Rina

Jeg hadde veiedag 4 i dag og det ble 1,6 minus deilig.....

5,4 minus til sammen, så det går rette veien.

Hadde 24,9 trimpoeng denne uka, så det merkes godt på cm, tilogmed halsen har gått ned. Merker det godt på overarm og lår.

Har vært på fjellet i noen dager, deilig sol klisterføre appelsin osv.

Men nå er det lite snø igjen, så resten av påsken blir ved sjøen på hytta i Kragerøskjergården. Håper som deg på en super uke.

God påske og super uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg gjort noe jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre på maaange kilo enda. jeg har kjøpt meg 2 topper med bortover striper. Å ikke bare det men kjøpte de faktisk på normal avdelinga til kappahl.;) Vet enda ikke om jeg føler meg helt vel i disse bortover stripene, men tenkte jeg kanskje skulle ha de inne en jakke. Føler ihvertfall at jeg fikk fine pupper i begge toppene, så det er jo bra. Skal på trening idag å, men fikk meg nok en baksmell i natt:( Har hatt en del vondt i den fordømte hofta, men prøver å si til meg selv at ondt skal ondt fordrive. Sambo var inne på tanken om at annenhver dag var nok, men da blir det jo ikke den superuka jeg har tenkt. Har tenkt å ta meg fri torsdag el fredag men får se hvilken dag det blir. Er nok litt støl idag også men ikke værre enn at det føles litt bra, da jeg vet jeg har brukt kroppen min skikkelig. Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,6 trimpoeng idag må jeg bare si meg fornøyd med-med tanke på dagens hofte. Har gått en del idag, også kom jeg meg for sent av gårde på trening så ble noe som jeg trodde skulle kalles dansing hjemme, men vet sannelig ikke hva jeg skal kalle det. For dansing var det ihvertfall ikke. Ble ganske slått ut av det, elsker jo å danse å, men akkurat nå lurer jeg på om jeg noensinne kan danse igjen. Er lite grasiøst når man har så vondt at man nesten ikke kan flytte på bena, å det er jo en del av dansen... Så jeg har stått og tråkket rett opp og ned til jeg kom meg opp i 300 kalorier forbrukt på pulsklokka mi. Så får jeg bare håpe at jeg ikke har tatt mine siste dansetrinn:( Jeg tok også noen sit-ups og litt sånn. så ble ikke så værst med poeng da. Selvskryt:)

Men aldri så gæli osv. fant ihvertfall ut at jeg har pågangsmot å ikke lar meg slå så lett ut av smerter:) Å det er jo bra.

Imorgen skal jeg komme meg av gårde på trening uansett, klarer nok å yte mer på elipsemaskinen og sykkelen der, enn tråkking hjemme og gatelangs. Har fått imeg litt lite mat idag så skal unne meg litt ekstra til kveldmaten.. Med kveldsmaten jeg allerede har skrevet opp er jeg under 1600 kalorier, så litt mer må det vel bli. Så nå skal jeg spise. Ha en fin kveld alle sammen. Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom for å ønske deg en god påske! ;) Dette blir virkelig en super-påske for deg, kjempebra innsats! :D Får håpe hoften din blir bedre snart. Blir spennende å høre resultatet ditt neste veiedag etter påskens store innsats! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannelig har jeg fått 5.7 poeng idag. Litt gåing ute også på treningstudio. Er kjempe fornøyd. Er så spent på vekta på mandag at jeg nesten ikke vet om jeg klarer å vente, men det må jeg for gubben har gjemt vekta;). Spiser sikkert for lite iforhold til det jeg skulle men bekymrer meg ikke så mye. SKa nok klare å komme opp i 1900 kalorier. Føler jeg virkelig begynner å takle elipse maskinen skikkelig nå, det er gøy også er jeg sååååå glad i pulsklokka mi. Har blitt helt avhengig av den. Er skikkelig motiverende å se kaloriene rase av gårde. De to dagene som kommer nå er det stengt på treningstudio, men skal undersøke om badeland er oppe, så kan jeg ihvertfall gå 1 av disse dagene. men nå må jeg komme meg i dusjen, er svett og trasig. Ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest femalia

Jeg legger meg paddeflat av beundring, rina!

Makan til pågangsmot og iver skal man lete lenge etter! Blir utrolig spennende å se resultatet etter superuka, det må bli fenomenalt!

 

Hvordan greier du å få så mye som 5,7 trimpoeng på én dag? Det er jo innmari mye. På mine verste steppuls-treninger har jeg brent av max 950 kal på én time, altså 4,2 trimpoeng - og da har jeg vært fullstendig utslitt. Ergo må jo du ha en stålkondis av de sjeldne, jeg er grønn av misunnelse!!

 

Jeg gleder meg til mandag for å høre resultatet, kanskje jeg skal ta en superuke etter påske? Hmm, god ide! Jaggu noe å tenke på, kanskje det gir et spark bak - som er ganske påkrevd nå...!

Ligger du vanligvis på 1900 kal om dagen, meny 3? Går du på kurs nå eller er du på "egen-kur"?

Jeg har forsøkt alt fra 1000 kalorier om dagen til 2000 kalorier om dagen, men ingenting hjelper nevneverdig. Men, nå skal jeg følge ditt gode eksempel og se om det hjelper meg også.

 

Lykke til videre med superuka, du er en topp inspirator!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en skikkelig møkkadag:( Har bestemt meg for en trenigsfri dag, å jeg er såååå rastløs at jeg går både meg selv og sambo på nervene. Ikke en dritt å finne på i skikkelig møkkavær. Eller det er ikke helt sant, har vært en tur ute å gått å fått 2 trimpoeng, men det hjalp lite. Er litt flaut å si men er første gangen jeg er på molo'en i Bodø i dårlig vær, å det var et kick. Så det blir ikke siste gangen. Tenkte jeg skulle prøve meg på pilates vidoen kjøpt på GR kurs, men det ga jeg opp. Stemmen hennes gikk meg på nervene, å jeg klarte ikke å stå så lenge i ro med denne hofta. Bevegelse er best:) Har undersøkt om det gikk noe fly el tog sørover idag el i morra, men AS Norge har jo stoppet opp, så det var ikke mulig. Sambo og jeg har det best i hverdagen og sliter litt med fridager og spesielt om det er dårlig vær. Så vi syntes kvalitets tid i ferie høytider er litt oppskrytt. Vi har også en litt tung tid i Påsken pga ting som har skjedd tidligere så dere skjønner sikkert at vi sliter litt. Men for min del har det ikke gått utover trening og mat, så det er jeg kjempe fornøyd med. Normalt hadde jeg druknet mine plager i en godtepose eller ti så absolutt framgang. Imorgen går jeg på badeland. Så får jeg ihvertfall brukt tida til noe fornuftig. Men nå skal jeg vurdere om jeg skal ta meg en tur til ut, så får jeg kanskje ut litt mer frustrasjon. Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjedde det som ikke skulle skje:( Først sprakk jeg på røyken også spiste jeg gotteri igår:( Ikke så mye at det har ødelagt noe tror jeg, men dette skulle jeg jo ikke gjøre. også fortsetter det i dag med røyking og full krangling med gubben. Vi tåler ikke å ha fritid sammen, å da vurderer jeg kanskje på om dette forholdet er noe å satse på i det store og det hele. Men fikk meg ihvertfall en god spasertur i fult sinne så aldri så gæli osv. Kom meg jo da heller ikke på badeland som planen var, men imorgen er det treninsstudio . å er vel uansett oppi 20poeng ca hittil denne uka. Så det er jo mega bra. ha en fortsatt fin dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest femalia

20 trimpoeng midt i påskeuka er jo et kjempebra resultet, rina!

Du har all grunn til å være stolt av deg selv!

 

Vel, så skeiet du ut i går med sjokolade, men det finnes verre ting her i verden. Dersom du IKKE syns sjokoladen var verdt den dårlige samvittigheten, så tenk på dét neste gang du strekker hånda mot godteskålen.

Jeg satte meg ned med en godteskål i går også, men etter noen biter begynte jeg å kjenne etter om det var godteriet som var årsak til utskeielsen eller ideén om godteriet, om du skjønner. Kom fram til at det egentlig ikke smaker så godt som frukt, så jeg gikk og ordnet en fruktsalat i stedet. Godteskålen står på bordet i påvente av familiens hjemkost, jeg skal ikke ha mer av den. Det var rett og slett ikke så godt at det var verdt kostnadene.

 

Så du krangler med gubben, ja? Vel, du er ikke alene om det, skjønner du. Ferietid kan være en prøvelse for mange, men det er vel helst den dagen du ikke orker hverdagene at du kan stille spørsmål om selve forholdet. Ferien går jo over, ikke sant? Og så lenge man har det bra sammen ellers, så er det jo dumt å avslutte forholdet bare pga noen feiredager.

Kan dere ikke reise bort, hver for dere, neste ferie? Ta en uke hver dit dere helst vil, uten å måtte ta hensyn til den andre?

Kjenner et par som gjør det slik, de har hver sin uke i sommerferien, og én uke sammen med resten av familien. Altså; en uke ut på tur, en uke hjemme alene med barna og en uke på tur sammen med barna. (Trenger ikke være så dyr egenferie, det kan være en uke som man tilbringer på fisketur eller på spa, eller mer økonomisk, på hytta til foreldrene..!)

Ungene syns det er veldig greit, de får oppleve det beste av mor/far den uka de har henne/ham for seg selv, for da finner de på mye rart. I tillegg er både mor og far godt opplagt i den felles ferieuka, og har litt lenger lunte slik at man unngår de mest banale kranglene.

Det fungerer kanskje ikke så godt for alle, en slik løsning, men det gjorde i hvertfall at venneparet mitt ikke skilte seg, slik som de hadde planlagt!

 

Jaja, det var bare en bitteliten digresjon. Håper du ikke tar det ille opp!:-)

 

Da er du back-on-track i dag, håper jeg? Ser for meg at jeg tar en tur for å kjøpe Noka i dag, for å forsøke det en ukes tid, i første omgang. Dersom det fungerer og jeg kan leve med det, så ser jeg for meg at jeg utvider dietten fram til konfirmasjonen 6 mai. Blir jo en kjempeutskeielse på selve dagen, og jeg blir sikkert kjempeuvel i magen, men det får stå sin prøve..! Skal huske på rådet ditt om å innføre måltider etterhvert, og la det gå lang tid før jeg innfører enda ett osv. Men, det vil jo vise seg om det har noen effekt, kan jo lett se for meg at det ikke fungerer på min elendige kropp...!

 

Syns du er utrolig flink til å trimme, rina! Jeg blir helt matt av å se trimpoengene dine hver uke. Med deg som inspirator skal jeg ned på treningssenteret på tirsdag (de har påskestengt til da...!) og brenne av noen kalorier!!

 

Håper du får en fin påskeaften, rina! Påskehilsen fra femalia :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg hatt en knalldag:) Vært veeeeldig mye ute å gått å fått hele 5,6 trimpoeng. Skulle jo på trening idag, men der kom jeg til stengte dører, de hadde skrevet feil på timeplanen som de ga ut til påske;( Så gjett om jeg var glad for min lange tur da. Imorgen er de stengt igjen, men da har vi bestemt oss for å gå å besøke først svigerfar også svigermor, å de bor ett stykke unna så da blir det sikkert noe som i dag med trimpoeng. Å da har jeg for første gang kommet opp i over 30 poeng på ei uke. Må bare skryte litt av meg selv da. Har fått helt dilla å være i aktivitet og så lenge hofta har blitt som nå så er det bare å stå på;)

Ikveld blir det litt sen middag, sambo er å ser fotball og jeg skal sammen med ei venninne å drikke kaffe og prate litt ca kl 7. Så idag blir det kveldsmat før middag. Men nå får dere ha en fortryllende aften alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bra spent på imorgen, om superuka har funka. Men har bestmet meg for ikke å bli deppa om jeg ikke har gått ned. Har jo trent såpass mye denne uka, at det kan hende at effekten ikke kommer før neste uke. Idag har vi vært å gått i over to timer og det ble 4,6 trimpoeng idag. Så totalen er 30,6 denne super uka mi. Å hvis jeg bare kunne klart å formiddle den gleden jeg har ved å faktisk kan gå i 2 timer:) i vinter hadde jeg aldri trodd det med denne hofta mi. Å jeg er så glad for at jeg faktisk har klart å få en bedre hverdag, å ingen tvil det er vekt nedgang og trening som har gjort det. Kommer nok ikke til å ligge på 30 poeng hver uke, men skal nok legge lista fra 14 til 21 poeng pr uke. Å det er jo kjempe bra. prøvde litt klær igjen igår, å en skjorte jeg hadde satt på vent hadde faktisk blitt for stor. Så gravid ut iden så skal se om jeg klarer å sy den inn på ett vis. Igår var jeg innom en stormpte butikk og fant en kjole jeg syntes var superfin. Tynne stropper, alinje former og en kjempe fin lys turkis farge på. Lurer på om den blir premien når jeg har gått ned 15 kilo. Men får se. Behovet for nye bukser har meldt seg det også, å det er vel egentlig noe jeg trenger mer enn en kjole. jeg har bare 2-3 bukser på vent å to av de er sanrt passe, får de på meg men veldig trange enda og den siste er ei sommerbukse. Har egentlig bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe meg noen ny bukse før jeg kommer inn i str 48( er 50-52 nå). Så får sy inn de andre så lenge. Er jo litt morsomt da, når jeg kan stå å ta av buksa uten å åpne den, men ikke særlig flaterende for fasongen. Er bedre med bukser som holder inn litt, liksom:)

Men nå får dere ha en fin kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superuka funka å jeg er så glad. ned 2,2 kilo på ei uke er jo kjempe bra. Å nå er det bare 3,8 kilo igjen så er jeg på tosiffret. Å det skal bli deilig den dagen jeg har kommet meg dit. Regner jo med at det kommer til å ta sin tid, men er jo på rett vei ihvertfall. Tenk -11,8 kilo siden 1 januar. Har jo masse bonus vekt nå, siden målet var -2 kilo i mnd. Men kan være godt å ha noe å gå på, når man stopper litt opp. Så nå er det bare å fortsette å være i aktivitet, for det har jeg fått dilla på. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...