Gå til innhold

Steg for steg


Gjest minimeinme

Anbefalte innlegg

Gratulere mini:) Kjempe bra, danser litt sammen med deg.

Så koselig at du skal på date, håper det svarer til forventningene dine. Kos deg ihvertfall ikveld. klemz fra rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest minimeinme

Det er egentlig ikke en date, vi skal på øving sammen :) Gjør det jo litt ekstra pirrende, siden jeg ikke helt vet hvordan det blir...

 

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, LYKKE TIL! :)

 

Dessuten: gratulerer med en fantastisk flott vektnedgang. Du er god!

Koselig å se deg tilbake. Har savnet deg.

 

Gleder oss til fortsettelsen :)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Journalisten og jeg traff hverandre altså igjen i går, på øving...det var kjempeartig, og som forutsett ble vi sittende igjen på baren i andre etasje etterpå. Det var flere av oss til å begynne med, men etterhvert gikk de andre, og vi to ble sittende igjen, tok noen (ikke mange) glass vin, og praten gikk. Så stengte de, og vi bestemte oss for å gå til et sted litt lenger borte i gata. Plutselig, midt på fortauet, snudde vi oss mot hverandre nærmest synkront, og hadde det mest fantastiske kysset som bare vaaaarte og vaaarte... Det begynte å hagle akkurat da, men vi var for opptatt av hverandre til å ense noe! Det var kanskje ett av de mest romantiske øyeblikkene i hele mitt liv...sitter her med hjertebank og følelser som løper alldeles løpsk akkurat nå! I hvert fall, så spør han om vi skal gå opp til ham i stedet, da den plassen vi var på vei til mest sannsynlig kom til å stenge ganske snart, så opp til ham ble det (han bor MIDT i sentrum, hvor genialt er ikke det??). Når vi kom opp tror jeg vi brukte et kvarter fra døra og inn til stua, vi bare klinte og klinte, det var helt herlig! Når vi endelig kom oss inn på stua og ned på sofaen, tar han hendene rundt ansiktet mitt, ser meg inn i øynene og sier - "jeg er så forelska i deg, har ikke klart å tenke på noe annet de siste dagene!" Og jeg bare kjenner hjertet omtrent eksplodere i brystkassa, noe så voldsomt har jeg ALDRI kjent før!!! Så det gikk som det måtte gå, før jeg visste ordet av det var vi i gang :) Ble der over natta, kom rett på jobb fra ham...smiler og traller og smiler igjen, måtte bare fortelle det til kontorhjelperen min i dag at jeg hadde truffet noen, jeg hadde en sånn vanvittig trang til å fortelle! Har mest lyst å ta en ropert ut vinduet og bare skrike det ut over gatene!!!

 

Og i dag skal vi treffes igjen etter jobb. Klarer ikke fokusere på noe, det brenner innvendig...kan ikke klokka bli fire snart???

 

Klemmer fra en dødelig forelska

Mini

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra mini:) Det høres jo helt utrolig ut. Sukk mitt romantiske hjerte renner nesten over. Kjenner nok ett lite stikk av misunnelse, for jeg tror aldri jeg har hatt en sånn kjempe forelskelse. Men dette er jo så bra. Fortsett å leve du skjønne kvinne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så koselig, mini, jeg ble helt blank i øynene, jeg.. husker godt hvordan det er å være SÅ forelska. Hele verden blir så forandret, og tiden går seint. Tror det er fordi hvert sekund er så mettet av følelser at hver eneste sekund oppleves, dermed blir tiden lang. Herlig følelse. Kos deg med den :)

 

Ha en superfin helg.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

I dag har jeg vært på tidlig øving med gjengen...journalisten og jeg stod og sendte hverandre hemmelige, forelska blikk :) I går spiste vi middag sammen, drakk noen glass vin igjen (jeg kommer til å bli dranker!!), gikk opp til ham, koste og koste og koste...og han hvisket "kjæresten min" inn i øret mitt! Det var så nydelig...har så mange sommerfugler i magen for tiden at jeg omtrent letter fra bakken...

 

Etter øving har jeg vært i navnefest-seremoni for tanteungen min, og hintet litt til noen bekjente om at det var ting på gang - ja jeg ser du er kjempeforelska! sa hun ene :) I tillegg sa min søster at "jeg ser du har gått ned...MASSE" :) Hurra! Første kommentaren jeg har fått på vekta, tror jeg.

 

Men nå må jeg løpe, skal i familieselskap for å feire nykomlingen, er bare på mellomlanding hjemme for å hente et par småting.

 

Og i kveld skal jeg på bursdagsmiddag på restaurant med min beste venninne her i byen...og jeg var invitert med følge, så det kan hende journalisten også kommer - hvis han tør! Det er litt skummelt da, spesielt for ham som sikkert er både 10 og 15 år eldre enn de fleste andre som skal i denne middagen...jeg krysser fingrene for at han blir med, ellers blir bare middagen en ulidelig greie jeg må igjennom før jeg kan treffe ham igjen!

 

PS: Skal prøve å begrense kakeinntaket i dag! Kan bli en utfordring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hjemme igjen, 30 minutts pust i bakken mellom selskapene... Jeg sendte ham melding tidligere om han fortsatt ville bli med på middagen, han svarte "kan jeg ringe deg?". Da skjønte jeg at hallo, dette liker han egentlig veldig dårlig, og bestemte meg for å IKKE mase. Vi ringtes nå når jeg kom hjem, og jeg sa at neida, det gjør iiiiingeting om du ikke blir med, altså...så nå skal vi heller møtes etterpå. Litt skuffa, for jeg har så lyst å vise ham frem til alle sammen :) Selv om de sikkert tenker "hva i alle dager gjør hun med den gamle gubben der??" så synes jeg han er så herlig! Men uansett, vi skal jo møtes senere, sammen med akkurat de samme folka, så da får jeg vist ham litt frem likevel :) Bare at vi slipper sitte å konversere høflig med en masse ukjente folk, i edru tilstand, hahaha... Kunne blitt litt pinlig hvis de spurte hvor lenge vi har vært sammen, så måtte vi sagt "øh, siden i går" - hvis vi i det hele tatt definerer oss som "sammen" ennå...vi er nok i hvert fall veldig på vei dit, men foreløpig har det jo bare gått en uke, så litt tidlig, kanskje.

 

Hvorfor har jeg så ufattelig lyst å fortelle hele verden om ham? Jeg tror i hvert fall det er et veldig godt tegn fra min side, jeg er, som en eller annen (Ellie?) sa tidligere - stolt av ham, stolt av at han finner meg attraktiv og interessant! Men jeg MÅ huske å ikke ta heeelt av, tenk om jeg hadde skremt ham vekk nå, da hadde jeg dødd av sorg.

 

Nei nå må jeg løpe, skal være på restauranten om bare 20 korte minutt!

 

Klemmer!

 

PS: Det ble to kakestykker og en halv svele, og valgte rimelig sunne ting fra koldtbordet, så i hvert fall bedre enn normalen, som ville vært å stappe seg så mett at jeg hadde hatt lyst å spy. Men kunne vel strengt tatt klart meg med ETT kakestykke i stedet for to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Oppdatering om journalisten: Vi møttes etter middagen, på et utested, sammen med hele gjengen fra bursdagsfeiringen. Vi klarte ikke holde oss fra hverandre, begynte å kline der vi satt i en sofa...plutselig dukker en av damene fra øvingene våre opp! Hun GAPER i forfjamselse, så gliser hun, vinker, kommer bort og greier... (senere på kvelden gikk jeg på henne igjen uten ham på armen, da sier hun "er du KLAR over hvor gammel han er????" Takk skarru faen mæ ha :) )

 

I hvert fall, vi satt der og hadde det helt fantastisk, ute blant folk og sammen, det er bare helt utrolig nydelig bra. Jeg ELSKER å være sammen med ham, og vi er bare så sinnsykt like i interesser, smak, i det hele tatt. Han er jo en generasjon (!) eldre enn meg, og der jeg er interessert i å kanskje muligens studere journalistikk, har han faktisk undervist i det, hahahaha :) Kanskje jeg kan få privatundervisning, hihihi...

 

Jeg skjønner ikke hvordan, men han er bare utrolig åpen, interessert, engasjert, følelsesmessig boblende og glad! Juhuuuuu :)

 

Nå ER vi faktisk kjærester, vi har snakket om det igjen. Vi satt og fabulerte om å reise sammen (til Kina!!), om et år fra nå, så sa jeg at "det forutsetter jo at vi fortsatt er sammen om et år, men det håper jeg vi er", og han smilte fra øre til øre og rundkysset meg og sa at det håpet han også. Og at så lenge vi begge føler det slik, er det bare å drite i hva alle andre måtte synes, og satse på oss...

 

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

Ellers: Var på middag hos foreldrene mine i dag og spiste enda flere kakestykker!!! Argh. Men har ikke spist noe annet enn middag og de kakene i dag, og det er jo ingen kalorier i kjærlighet...haha, uttrykket å leve på luft og kjærlighet bare makes perfectly sense akkurat nå, for mat er bare helt uinteressant for tiden. Skjønt, jeg har invitert ham på middag (laks) i overimorgen, da skal jeg jaggu meg overgå meg selv på kjøkkenet!! Huhu, satser alt på å imponere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så bra at du er forelsket:) Å du det med at han er eldre enn deg. drit i det da. Min sambo er 10 år eldre enn meg. Å det funker helt bra. :) Så blås i disse som er så opphengt i alderen. Kjærligheten har ingen aldersgrense:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Nyt det Mini, nyt det og la ingen få kaste skygger. Bare ren missunnelse fordi du stråler. De fleste har grå hverdag og det stikker når de ser noen det lyser av. Kjekt å finne noe å henge seg opp i da.

Vær lykkelig og kos deg. Jeg heier!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

I dag har jeg søkt om stilling som ferievikar i avisa her!!! Jeg så de søkte, og tenkte på det, men forkastet egentlig idéen fordi jeg har så mye som skjer til sommeren allerede. MEN. Så har jeg gått og ruget på tanken i dagesvis, det er jo for kjipt å la sjansen gå fra seg! Søknadsfristen kom og gikk uten at jeg gjorde noe med det, men så sa journalisten til meg at bare søk! de har sikkert ikke ansatt noen ennå, og hvis han hadde vært redaktør ville han mye heller satset på noen på ca 30 med erfaring heller enn ungdommer som fortsatt er under utdannelse...så i dag sendte jeg avgårde en lang mail til redaktøren der oppe om hvordan det lå an, hvem jeg er og alt det der. Er så spent på svaret! Hvis ikke det kommer noe i løpet av morgendagen, skal jeg ringe opp og høre om det er mulighet for å få jobben.

 

Weeee :) Er så mye spennende som skjer for tida, det er herlig å leve!!

 

La vita e bella :)

 

I dag har jeg barn, og journalisten er opptatt...buhu, får ikke sett ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. kjæresten min er 11 år eldre enn meg. Det plager ingen. Ikke oss og ingen andre jeg vet om :)

 

Kos deg med forelskelsen og ikke bry deg om hva andre sier. De teller ikke likevel.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Har sittet og lest gjennom en del av innleggene mine fra den siste uka...unnskyld at jeg er blitt HELT ensporet og bare maser om journalisten min hele tiden!!! Men hva kan en stakkar gjøre, det er jo helt umulig å la være - og hadde jeg ikke hatt denne kanalen, hadde jeg sikkert ringt halve jordkloden med nyheten :) Har ikke fortalt hvem han er til min søster ennå. Det skal bli spennende, hun kjenner til ham fra "jobb"sammenheng (min jobb), og kommer til å få totalt hakeslepp. Antagelig kommer hun til å synes det er helt ekkelt, men jaja.

 

I dag har jeg spist frokost, middag (røykt torsk og hjemmelaget potetstappe, kjempegodt) og kvelds (salat fra lokalbutikkens salatbar), that's it. Jeg som var så kjempeflink til å ordne mange måltider for noen uker siden...påska kom og ødela alt! Jaja, så lenge vekta går i riktig retning, gjør det ikke SÅ mye.

 

Weeeeeee i morgen kommer han hit på middag, og før på dagen skal vi spise lunsj sammen ute... Nei nå begynner jeg IGJEN!!

 

Stønn. Hold ut med meg et par uker nå, så blir det sikkert bedre. Forresten, på lørdag reiser han til USA og blir borte i nesten 2 UKER!!!!! Hva SKAL jeg gjøre, jeg kommer til å gå på veggene...

 

Sitter her nå og hører på Eva Cassidy sin nyyydelige sangstemme og har det fantastisk bra. Tenker på når jeg begynte å skrive her inne for noen måneder siden (det var forresten 29. januar, kom jeg på) - livet har forandret seg en hel masse på den korte tiden! Jeg er bare ti tusen prosent mer fornøyd både med meg selv og med livet generelt, for ikke å snakke om kjærlighetslivet! I januar var jeg vel egentlig fortsatt ganske knust etter mitt forrige forhold. Først i dag når jeg snakket med eksen og fortalte ham om min nye kjæreste, skjønte jeg at det er HELT slutt følelsesmessig for meg, selv om jeg alltid kommer til å være kjempeglad i ham.

 

Forresten: Når han (eksen) spurte meg om hva min nye kjæreste jobber med, svarte jeg jo at han jobber som journalist. Da ble det helt stille i andre enden i litt for mange sekunder. Eksen er jo helt klar over at jeg alltid har gått rundt og tenkt på å bli journalist selv, mens han er "handy man" - ikke akademiker, og jobber med nevene. Jeg lurer fortsatt på hva den stillheten kom av, fikk en liten mistanke om at eksen skjønte at dette kanskje kan være en bedre match enn vi var, og at det føltes litt trist. Forståelig nok, selv om vi ikke vil bli sammen igjen er det jo lov å føle seg litt trist over at det gode som var, er over. Vel, vel. Glad jeg har dem begge i livet mitt, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hmmm...ingen svar på mitt forrige innlegg - jeg får inderlig håpe dere ikke har gått helt lei alt maset mitt om journalisten! Jaja, jeg føler for å skrive litt igjen, så here goes: Vi møttes til lunsj i dag, på byens mest populære café, i dagslys blant folk - nesten litt skummelt! Men det gikk bra, da. Etterpå gikk vi hånd i hånd gjennom storgata, det også en "first" for oss...må innrømme at jeg hadde litt angst for å gå på min far (som er like gammel som journalisten!!!), men det skjedde ikke, takk og pris (litt tidlig ennå, hehe...). Og i kveld etter min sønn er lagt, kommer han på besøk hjem til meg for å spise middag, det skal bli kjempekoselig. Så gjett tre ganger hva jeg driver med nå?? Full husvask, selvfølgelig :) Kan ikke vise ham hvor rotete jeg egentlig er helt ennå, hihi...men besøk av ham er en fantastisk bra motivasjon for å rydde og vaske, da, så det går heldigvis helt greit. Begynner å bli beboelig her igjen nå. Tipper jeg kommer til å ha det litt mer ryddig fremover nå som jeg "risikerer" besøk innimellom.

 

Ok. Har vel en innrømmelse å komme med: I dag har jeg ikke spist NOE. Hadde dårlig tid i dag morges, og ikke matlyst. Når jeg hadde lunsj med journalisten ble det bare en caffe latte, var opptatt med annet enn å spise :) Og siden har jeg bare ryddet og vasket. Er ikke sulten nå heller! Uff, en angrende synder...må skjerpe meg her altså. I morgen, i morgen, men ikke i dag, i dag skal jeg leve i velbehag - eller hvordan den der nå går.

 

We sneiks! Bare litt over to timer til han kommer, mye som skal ordnes innen den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, minimeinme.. det kan da umulig være verre å "synde" uten mat enn med en haug med sjokkis og potetgull, så jeg tror ikke du behøver å ha SÅ dårlig samvittighet for bare to dager med luft og kjærlighet. Dersom det strekker seg over tid, ville jeg blitt mer bekymret.

 

Du er heldig :-) VELDIG heldig.

 

Uhmm.. NÅ skjønner ejg fordelen med gamle foreldre. Det skal utrolig mye til at de ikke kan være mor eller far til kjæresten! Hehe.. det har jeg aldri tenkt på før. Kjæresten min er jo en god del eldre enn meg. Men moren min kunne fortsatt vært moren hennes sånn aldersmeddig sett. Aldri så galt...

 

Nå skal jeg gå og føre inn dagens trimpoeng osv.

 

Kos deg med journalisten :)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...ingen svar på mitt forrige innlegg - jeg får inderlig håpe dere ikke har gått helt lei alt maset mitt om journalisten! Jaja' date=' jeg føler for å skrive litt igjen, så here goes: Vi møttes til lunsj i dag, på byens mest populære café, i dagslys blant folk - nesten litt skummelt! Men det gikk bra, da. Etterpå gikk vi hånd i hånd gjennom storgata, det også en "first" for oss...må innrømme at jeg hadde litt angst for å gå på min far (som er like gammel som journalisten!!!), men det skjedde ikke, takk og pris (litt tidlig ennå, hehe...). Og i kveld etter min sønn er lagt, kommer han på besøk hjem til meg for å spise middag, det skal bli kjempekoselig. Så gjett tre ganger hva jeg driver med nå?? Full husvask, selvfølgelig :) Kan ikke vise ham hvor rotete jeg egentlig er helt ennå, hihi...men besøk av ham er en fantastisk bra motivasjon for å rydde og vaske, da, så det går heldigvis helt greit. Begynner å bli beboelig her igjen nå. Tipper jeg kommer til å ha det litt mer ryddig fremover nå som jeg "risikerer" besøk innimellom.

 

Ok. Har vel en innrømmelse å komme med: I dag har jeg ikke spist NOE. Hadde dårlig tid i dag morges, og ikke matlyst. Når jeg hadde lunsj med journalisten ble det bare en caffe latte, var opptatt med annet enn å spise :) Og siden har jeg bare ryddet og vasket. Er ikke sulten nå heller! Uff, en angrende synder...må skjerpe meg her altså. I morgen, i morgen, men ikke i dag, i dag skal jeg leve i velbehag - eller hvordan den der nå går.

 

We sneiks! Bare litt over to timer til han kommer, mye som skal ordnes innen den tid :)[/quote']

 

Hei :)

 

Jeg har i det siste lest litt på denn tråden og jeg må si det er en kjempe morsom tråd, har ledd bra innimellom, er morro å lese om dine opplevelser osv.

 

Ikke tenk på aldersforskjellen, det vigtigste er følesene dere har for hverandre. Syns jeg foresten ser dere hånd i hånd gjennom gaten i Molde....

 

Håper kvelden blir morro og at dere koser dere.

 

Lykke til fremover og kos deg og nyt forelskelsen.

 

Klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ingen er lei av journalisten din:) Er jo kjempe spennende å følge en nystarta forelskelse:) Syntes nå du skal slutte å bekymre deg for aldersforskjellen;) Du er jo voksen å kan jo ta egne voksene valg. håper ikke du har tenkt å fortsette med å leve på luft og kjærlighet i all framtid da. kan bli magerkost etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Å Mini, så kos å lese om gleden din. Den smitter. Blir glad sjøl jeg av å lese.

Håper dere virkelig koser dere i kveld, og det gjør dere nok :-))

Hei då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...