Gå til innhold

Steg for steg


Gjest minimeinme

Anbefalte innlegg

Gjest minimeinme

Ja da var vi (nesten) ferdig med Uka Fra Helvete. Selvpåført helvete, mye av det, men dog. Skjønner ikke hva jeg driver med av og til.

 

MEN NOK OM DET

 

Straks ny uke, nye muligheter. Gruer meg for vekta i morgen, har hatt pizza ristorante til middag tre dager denne uka, og spist tomme skapene for alt som overhode kan ligne godteri, inkludert en pakke Pringles som jeg ikke har hatt LITT lyst på en gang siden jeg begynte her inne. Men spist er spist, sa flodhesten og vassa over elva etter vann - eller noe sånt.

 

HVIS jeg har gått ned i morgen, er det nok mest muskelmasse som er borte. Det hadde vært kult om jeg gikk ned noen gram uansett, bare for å holde motivasjonen oppe, men vi får se hva vekta sier.

 

I DAG HAR JEG VÆRT FLINK:

 

- gått tur på 1,5 (?) time

- 20 min på romaskin

- 35 min på elipsemaskin

 

Totalt forbruk: 1423 kcal!!

Har også for første gang siden innkjøp av stegteller fått over 10.000 skritt. Pr nå har jeg 11642 skritt, og det er ennå noen timer igjen av dagen.

 

Har dessverre ikke fått matlysten skikkelig tilbake ennå, så foreløpig har jeg bare inntatt en GodMorgen-yoghurt og litt nøtter, pluss masse vann (stod opp seint, da, den var vel halv to). Skal lage meg noe mat snart.

 

I tillegg har jeg ringt og snakket med to gode venner (ikke samtidig, da), pratet lenge, det var kjempekoselig.

 

OG i siste del av påska får jeg besøk av en kjekk hunk :) :) :D En jeg har blitt kjent med på nettet og hatt kontakt med leeeenge (over et år!) sånn litt av og på. Har aldri møtt ham i virkeligheten, men føler jeg kjenner ham. Han kommer på besøk til meg, jippi det blir skøy. Han er SÅÅÅ kjekk (har sett masse bilder av ham, bl.a. fra ferie i Hellas i bar overkropp :) ), 1.93 høy, mørkt hår, kropp som en Adonis. Ja, faktisk tror jeg han er direkte nedstammet fra de greske gudene, når jeg tenker meg om. Men folkens, er det mulig - HAN ER AKADEMIKER. Han er faktisk bedre utdannet enn meg! Og har en bra jobb!! Han må jo bare vise seg å være øksemorder eller noe, han er FOR bra. Noe må det jo feile ham... Ja, det er selvsagt noe som er helt feil - han er nok heller ikke ute etter et fast forhold, det er jo en grunn til at han er godt over de 30 og fortsatt enslig. Homo kan han jo ikke være, ellers hadde han vel ikke giddet komme på besøk til meg. Hmm.

 

Jeg aner et mønster her - jeg går bare for dem jeg vet jeg ikke kan få. Dette har jeg forresten diskutert med venninna mi T. i fylla, når jeg tenker meg om. Det var vel egentlig hun som satte spikeren på hodet med min egentlige McDreamy (ikke turnuslegen), at jeg bare ville ha ham fordi jeg ikke kunne få ham. Det hadde hun nok mye rett i. What's up with that??? Antageligvis ville en psykolog sagt at jeg bare går for slike fordi jeg selv egentlig ikke er klar for et nytt forhold. Men hvorfor er det bare de emosjonelt utilgjengelige mannfolka som er kjekke og gode i senga da??? Sikkert fordi det er nettopp disse mannfolka som får øvd seg på mange damer og har tid til å stå på treningsstudio og svette i timesvis...åh, svette mannfolk...nei nå skjerper vi oss her ja.

 

Det lønner seg forresten å gjøre slike bekjentskaper, det var derfor jeg la ut på langtur i dag, fordi jeg vet han skal komme, og har lyst å gå ned så mye som mulig før det...jeg vil også ha en fin kropp! Blir jo nesten skamfull ved siden av en så flott og veltrent mann...når de selv har ølmage og ser ut som en dass, kan de liksom ikke klage på meg, men i hans tilfelle - han kunne fått hvem som helst! Iiik!! Nei nå må jeg pokker ikke sitte her og tenke ihjæl dette også. Jeg får besøk av en vakker mann, det skal jeg utnytte meg max av og ikke frike ut. Basta!

 

Vel, dette ble langt, men har jo en uke å ta igjen. Håper dere alle har en fortreffelig dag, og får en super uke! Nå er det snart påske jenter, da skal vi slappe av og kose oss!!! Klemmer til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Hurra Minimeinme, nå er du på banen igjen!!!!!

Deilig å høre deg i farta...

Joda, de som er for gode til å være sanne er ofte det, men fy søren så artige de kan være på veien. En kan da ikke gifte seg med alle :-))

Og hvem vet....

Nå har nå du en ekstra motivasjon til å stå på, med både trening og mat.

Jeg har bare de brune støvlene og olabuksa jeg :-(.

Nei da, jeg skal svinse i byn også, og bli klapsa på baken av min kjære.

Det er så mange gode ting som ligger der klar til å forsyne seg av.

Hei då!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Herlighet hvor vanskelig jenter kan være av og til (sikkert også inkludert meg selv).

 

Jeg føler for å ventilere litt til dere (igjen!!), men for å gjøre det må jeg innrømme noe for dere først. Hvorfor i alle dager holder jeg igjen for dere, her inne er vi jo alle anonyme, og det burde være såre enkelt å si hva som helst, men nå føler jeg jo nesten at jeg kjenner dere etterhvert, så da blir det vanskelig likevel.

 

Saken er i hvert fall den, at jeg er bifil. Der, nå står det der svart på hvitt, det føles veldig merkelig, for det er noe jeg er så vant til å holde for meg selv. Jeg har mange eskapader når det gjelder menn, og elsker det. Men jeg føler meg veldig tiltrukket til (enkelte) jenter/kvinner, og drømmer om en gang å få være kjæreste med ei jente. Det er derimot veldig mye vanskeligere å finne en jentekjæreste enn en mann, i hvert fall i denne lille, innadvendte og tradisjonelle byen. Men for noen måneder siden traff jeg utrolig nok ei jente på byen. Hvor jeg fikk motet (eller galskapen) fra vet jeg ikke, men jeg tok i hvert fall mot til meg og gjorde første trekk, og hun var altså med på notene, til min store lettelse. Det ble en fantastisk opplevelse - den første uka. Så begynte kaoset. Hjeeeelp er det mulig å være så vanskelig?? Det ble diskusjoner opp og ned og i mente om hver minste lille ting, jeg holdt på å bli GAL. Nå skjønner jeg hvordan menn føler om oss av og til!!! I hvert fall, nå hadde vi ikke hatt kontakt på flere måneder, men av en eller annen grunn sendte jeg henne en tekstmelding i går, for å sondere terrenget, om kanskje muligens vi skulle prøve på nytt. Hva skjer?? NYTT helvete bryter løst... Så nå har vi altså sittet en time på telefonen og diskutert hennes følelsesmessige behov, mine behov og alt det der, og vi blir jo aldri enig om noe. Så når jeg til slutt har lyst å bare cut the crap og drite i hele dama, DA plutselig begynner hun å hinte om at kanskje det er mulighet likevel?? Vet ikke om jeg skal le eller grine...jeg sa til slutt at jeg tror vi vil for forskjellige ting, så det var nok ingen god ide - nettopp det HUN hadde brukt en time på å si til MEG.

 

Vel, da var den katta ute av sekken, kanskje like greit. Forøvrig ser jeg nok for meg at det er en mann jeg ender opp med til slutt - både pga. barn, og ikke minst fordi sjansen er så mye større for å treffe en mann jeg virkelig liker, rent statistisk sett.

 

Hva hadde dette innlegget med slanking å gjøre? Absolutt ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Minimeinme!!! Tøffe jenta.

Det viktigste i verden er å være den en er!!!!!!!

Du trenger da vel ikke bestemme hele framtida di i dag eller i morgen. Du kan vel leve og føle og oppleve og ta tid. Kjenne og smake og erfare. Så vet du det bare da, når den rette er der, enten det er en hun eller en han.

Vær den du er, nyt dagene og livet. Lev.

Jeg har venner som er både det ene og det andre og både og, og det er jo den personen de er som er viktig, ikke hvem de forelsker seg i eller ikke.

Flotte tøffe Minemeinme!!!!! Go on!!!

Og den der jenta du skrev om, hun høres litt slitsom ut altså. Bare sånn spontanreaksjon. Det trenger vel ikke være SÅ komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Den katta har ingenting i sekken å gjøre. For en tid tilbake snakket vi litt om på en av trådene her inne om at så lenge vi må late som at vi er noe enn vi egentlig er, så er det vanskelig å ta tak i livsstilen, fordi vi gjerne bruker mat til å trøste oss med når ting blir vanskelige. Det er liksom akseptabelt for oss å trøkke trynet fullt med mat heller enn å fortelle om det som rir oss.

 

Jeg synes du er kjempetøff som står frem nå. Har selv nære slektninger som er homofile og de er verdens skjønneste skapninger og det er du også, det vet jeg.

 

Slutt å være den andre vil du skal være, vær den du er!

 

Og når det gjelder framtida, så er det sikkert vanskelig å vite om man ender opp med den ene eller den andre, og sånn er det for heterofile også. SElv om man rent biologisk sett har større sjans for å få barn i et heterofilt samliv, så skal det jaggu en god del til før man finner en mann man faktisk gidder å vurdere å lage barn med, en som man vet vil være der og som vil sette familien først (jeg har prøvd og feilet litt for å si det sånn... før jeg traff sambo da, fine gutten)

 

Alt det der finner du ut etterhvert, og nå skal du nyte det begge sider kan gi deg og du trenger ikke bestemme deg for noe nå (annet at hun på telefonen kanskje ikke er rett?)

 

God klem fra frøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk i dagens samfunn har så mange motforestillinger mot homofile og bifile. Ihvertfall ikke slik som før, i "gamle" dager. Da ble en jo sett på som kriminell,om en ikke var som "alle" andre. Det har heldigvis forandret seg. Ikke alle trangsynte religiøse da, men de vet jo som oftest best uansett.

 

Både Frøken og Snuppelure har sagt det jeg videre tenkte å si......

 

Hilsen Magan, som også har slekt og venner som er både det ene og det andre.

Normalt oppegående alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Takk for fine ord, jenter, det er alltid hyggelig med sånne gode kommentarer :) Ikke at jeg hadde trodd dere skulle frike ut eller no', men det er så privat, at det er vanskelig å få det ut.

 

Uansett. Gikk på vekta i dag, ja, og det ble 200 gram ned, men det var jo akkurat det jeg håpet på, at jeg i hvert fall skulle ha gått bittelitt ned, trass en dårlig uke. Så får jeg "pick up the pieces" og se fremover denne uka. Har barneuke igjen, så det utgjør jo en ekstra vanskelighet ift. trening, vi får se hva det blir til. Eneste som er bestemt er at jeg skal på spinning + styrke på onsdag. Sliter ennå med hoste, ikke sikkert jeg orker noe mer.

 

Forresten: Endelig har jeg gått ned 5 kilo BLANK :) Yeah!!! I'm good :) Og leggene har blitt en cm mindre i omkrets nå enn når jeg begynte, så støvlettene skal på til høsten! (Men magen, nei se den har ikke minket en centimeter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Kjempebra Minemeinme!!! Er nesten missunnelig på nedturen :-)), men nei, ikke når jeg vet hva som ligger bak nei! Ingen influensa eller annet skit er velkomment for å miste litt tyngde. Jeg tenker jeg tar det the hard way!!!

Hei alle oss flotte jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet hvor vanskelig jenter kan være av og til (sikkert også inkludert meg selv).

 

Jeg føler for å ventilere litt til dere (igjen!!)' date=' men for å gjøre det må jeg innrømme noe for dere først. Hvorfor i alle dager holder jeg igjen for dere, her inne er vi jo alle anonyme, og det burde være såre enkelt å si hva som helst, men nå føler jeg jo nesten at jeg kjenner dere etterhvert, så da blir det vanskelig likevel.

 

Saken er i hvert fall den, at jeg er bifil. Der, nå står det der svart på hvitt, det føles veldig merkelig, for det er noe jeg er så vant til å holde for meg selv. Jeg har mange eskapader når det gjelder menn, og elsker det. Men jeg føler meg veldig tiltrukket til (enkelte) jenter/kvinner, og drømmer om en gang å få være kjæreste med ei jente. Det er derimot veldig mye vanskeligere å finne en jentekjæreste enn en mann, i hvert fall i denne lille, innadvendte og tradisjonelle byen. Men for noen måneder siden traff jeg utrolig nok ei jente på byen. Hvor jeg fikk motet (eller galskapen) fra vet jeg ikke, men jeg tok i hvert fall mot til meg og gjorde første trekk, og hun var altså med på notene, til min store lettelse. Det ble en fantastisk opplevelse - den første uka. Så begynte kaoset. Hjeeeelp er det mulig å være så vanskelig?? Det ble diskusjoner opp og ned og i mente om hver minste lille ting, jeg holdt på å bli GAL. Nå skjønner jeg hvordan menn føler om oss av og til!!! I hvert fall, nå hadde vi ikke hatt kontakt på flere måneder, men av en eller annen grunn sendte jeg henne en tekstmelding i går, for å sondere terrenget, om kanskje muligens vi skulle prøve på nytt. Hva skjer?? NYTT helvete bryter løst... Så nå har vi altså sittet en time på telefonen og diskutert hennes følelsesmessige behov, mine behov og alt det der, og vi blir jo aldri enig om noe. Så når jeg til slutt har lyst å bare cut the crap og drite i hele dama, DA plutselig begynner hun å hinte om at kanskje det er mulighet likevel?? Vet ikke om jeg skal le eller grine...jeg sa til slutt at jeg tror vi vil for forskjellige ting, så det var nok ingen god ide - nettopp det HUN hadde brukt en time på å si til MEG.

 

Vel, da var den katta ute av sekken, kanskje like greit. Forøvrig ser jeg nok for meg at det er en mann jeg ender opp med til slutt - både pga. barn, og ikke minst fordi sjansen er så mye større for å treffe en mann jeg virkelig liker, rent statistisk sett.

 

Hva hadde dette innlegget med slanking å gjøre? Absolutt ingen ting.[/quote']

 

Hehe - you beat me to it sis :-)

Det er to av oss.

Har kjæresten min på besøk nå, og bare koser meg glugg ihjæl. Vi har et litt merkelig familieliv på hvert vårt kontinent.

Og henne ender jeg opp med.

 

Jeg er ikke bifil.

Jeg er lesbisk.

Og egentlig.. er det litt kult å være "annerledes". Det er noe rått og livsbejaende over det for meg. Fordi at jeg endelig er ved kjernen av det som er meg selv.

 

Hva innlegget ditt har med slanking å gjøre?

ALT! :) Snakkes.

 

Klem fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Dere flotte levende jenter...

Å ja da, jeg er en levende jente jeg også, om litt mer kjedelig :-))

Det viktigste er å leve den en er, og å våge leve!

Kos deg Antonia. Nyt øyeblikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Hehe - you beat me to it sis :-)

Det er to av oss.

Har kjæresten min på besøk nå' date=' og bare koser meg glugg ihjæl. Vi har et litt merkelig familieliv på hvert vårt kontinent.

Og henne ender jeg opp med.

 

Jeg er ikke bifil.

Jeg er lesbisk.

Og egentlig.. er det litt kult å være "annerledes". Det er noe rått og livsbejaende over det for meg. Fordi at jeg endelig er ved kjernen av det som er meg selv.

 

Hva innlegget ditt har med slanking å gjøre?

ALT! :) Snakkes.

 

Klem fra anto[/quote']

 

Så heldig du er Antonia, som har funnet ei du vil være sammen med for godt...samtidig som det må være utrolig smertelig å være borte fra hverandre så lenge om gangen. JEG VIL OGSÅ VÆRE FORELSKA!!! *grønn av misunnelse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Dere flotte levende jenter...

Å ja da' date=' jeg er en levende jente jeg også, om litt mer kjedelig :-))

Det viktigste er å leve den en er, og å våge leve!

Kos deg Antonia. Nyt øyeblikkene.[/quote']

 

Hehe, tror IKKE du er kjedelig Snuppelure!! Du er så sprudlende at det vises gjennom PC-skjermen. Tror definitivt du er ei grepa dame! Heldig er den som har kapret deg!!! Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Så flott at dere deler! Jeg beundrer dere for det. Hvorfor?

Heller ikke for meg spiller kjønn og legning noe som helst rolle. Hvorfor kommenterer jeg da innlegget deres i det hele tatt? Det har jo ingenting å si?

Jo, fordi jeg tror det er mange som selv i 2007 ikke tør å fortelle hvem de er, hva de står for. Jeg håper og tror dere er to store forbilder for andre som ikke har kommet dit dere har. Kanskje dere hjelper noen, uten å vite om det?

 

Å for noen supre, ressurssterke, ærlige, sexy, lesbiske, bifile og hetero damer som er her inne! Lar meg inspirere og imponere stadig vekk jeg.

 

Og da gikk det opp for meg hvorfor Antonia aldri har snakket om noen menn og hvorfor hun nesten ikke har tid til oss her inne nå for tiden *knis* ;-)

 

Minimeinme; kos deg med "påskeharen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Sitter akkurat med Øystein Djupedals homohets på nyhetssendingen i bakgrunnen her...selv om mange nok aksepterer andre legninger når de blir konfrontert med det fra en person de liker/respekterer, er det mye rare og sårende utsagn der ute i samfunnet likevel. Det henger igjen fra gammelt av, og er ikke nødvendigvis vondt ment, men det ER ikke like "naturlig" for folk flest om man er homo/bi/lesbe som om man er streit. Kan dere for eksempel tenke dere et mer saftig rykte enn at noen er homo? Som når han derre lille KrF-fjotten satt i regjering forrige periode, vet ikke hvor mange ganger jeg hørte noen slenge med leppa om hvor homo han var. Og da var det helt tydelig at avsender ikke likte fyren. Sånne småting gjør i hvert fall meg skeptisk til å gå ut med noe, folk får liksom noe "på" meg da. Har sagt det til noen venner som jeg virkelig stoler på, men ikke noen andre.

 

Og Ellie: For et fantastisk bra uttrykk, påskeharen, jeg dør av latter *kniiiis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Må bare innom for å si god natt.

Rart, vi er både ansiktsløse og navnløse og fremmede, men likevel føles det som om vi er blitt veldig nære også.

Utrolig flott.

Drøm deilig alle flotte jenter!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Jeg var tom for bukser i dag (har vært sløv med å vaske, ja...), så måtte innerst i skapet der alle "faen-jeg-er-så-tjukk"-buksene mine ligger. Halvdesperat og i total tidsklemme, en halvtime sent ute til jobb, drar jeg på meg en bukse som så ut som et pølseskinn for tre måneder siden - DEN PASSET!!!!!

 

Hurraaaa for en lykke :D Magen henger fortsatt og disser som før over linningen (den er litt lav, buksa altså), men buksa passet perfekt over rumpa, det er lenge siden sist!!! Ååå, jeg ble så glad... Denne buksa mener jeg faktisk at jeg ikke fysisk greide å kneppe igjen for noen måneder siden, og nå gikk den helt greit igjen, selv om den var nyvasket.

 

Også er det sånt fantastisk vær!! Knallsol ute. Og i går byttet jeg om til sommerdekk :D Jeg er optimist, kom ikke her og fortell meg at det kan begynne å snø igjen nå!!! Nope...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 ganger 3 hurraaaa for deg minime. Den følelsen man får når faen-jeg-er-så-tjukk-buksa passer, ja den er nesten bedre enn orgasme. Fy søren, så bra..... Nå skal jeg også prøve noen av buksene som er arkivert under den-gang-jeg -var-tynn, så får vi se... dette aspirerer til innsats..

 

Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere deler! Jeg beundrer dere for det. Hvorfor?

Heller ikke for meg spiller kjønn og legning noe som helst rolle. Hvorfor kommenterer jeg da innlegget deres i det hele tatt? Det har jo ingenting å si?

Jo' date=' fordi jeg tror det er mange som selv i 2007 ikke tør å fortelle hvem de er, hva de står for. Jeg håper og tror dere er to store forbilder for andre som ikke har kommet dit dere har. Kanskje dere hjelper noen, uten å vite om det?

 

Å for noen supre, ressurssterke, ærlige, sexy, lesbiske, bifile og hetero damer som er her inne! Lar meg inspirere og imponere stadig vekk jeg.

 

Og da gikk det opp for meg hvorfor Antonia aldri har snakket om noen menn og hvorfor hun nesten ikke har tid til oss her inne nå for tiden *knis* ;-)

 

Minimeinme; kos deg med "påskeharen"![/quote']

 

Hei.

 

Jeg synes det er fint at du kommenterer det.

Jeg synes det er fint fordi det minnet meg om noe. Det er så mange som snakker om "å komme ut" som bi/homofil. Og det er supert, det. Første gangen, liksom, er det ofte en kjempebøyg. Men det stopper jo ikke der. Jeg "kommer ut" hele tiden. Hver gang jeg skifter jobb eller begynner på et nytt kurs, deltar i et forum som dette, eller treffer nye mennesker i andre sammenhenger. Det tar jo aldri slutt. Den som vil komme ut EN gang og være ferdig med det, må nesten gjøre det i media. Og enda kan man ikke være sikker.

På jobben prøvde jeg å fortelle det til den damen alle sier er den verste slarvebøtta av alle. Men tror dere hun fortalte det videre? Neida! Sukk... Så jeg må gjøre jobben sjøl. hele tida :D

Derfor er det fint at folk kommenterer det og "holder det ved like til alle vet", om du skjønner hva jeg mener. Litt rar reaksjon, kanskje, men man blir virkelig trøtt av å fortelle om det tilslutt.

 

Har prøvd en annen variant. Bare sagt "hun" og brukt navnet hennes når jeg snakker om meg og mitt, som om jeg ikke tenker at det er noen forskjell, og det funker også ganske bra. Får noen forbausede øyne jeg ikke besvarer, og da er det liksom greit etterpå. Har ikke opplevd en eneste negativ greie med noen bortsett fra mora mi, men hun er også helt ok med det nå.

 

:-) Takk for at du starta dette, minimeinme. Det var veldig veldig bra. Jeg diskuterte litt med frøken før kjæresten min kom om jeg skulle si noe her, faktisk. Og selvsagt fikk jeg svar tilbake at dersom jeg bestemte meg for det, så ville hun støtte med 100% på det. Men så stod jeg plutselig på Gardermoen med bankende hjerte og tårer i øynene og da glemte jeg ærlig talt hele greia.

Og så kom jeg inn her en dag og plutselig ser jeg at heisan, vi er to! Det er supert!! Jeg ble kjempeglad.

 

Og du, kjærligheten kommer ofte når man ikke venter den.. merkelig nok. En dag kommer den rette. Og da er du klar.

 

snuppelure: du er alt annet enn kjedelig, det kan jeg skrive under på. Hvor har du det fra? Du er jo DET fyrverkeriet noen ganger. Veldig kul!

 

Jeg er enig med ellie. Her inne er det utrolig mange flotte damer (og noen menn?) som virkelig støtter og sprer humør og glede og som er tøffe nok til å dele mange mange ting, også det Minimeinme og jeg deler med dere nå.

 

God klem til dere alle.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Må bare innom og si god natt til dere flotte jenter.

Er for trøtt i kveld til å kommentere noe, vil bare si at dere er grepa jenter hele bølingen :-))

Hei og hå og sov godt og drøm heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Er så innmari stolt av både deg antoniasnuppa mi og minime for at dere tør å ventilere her inne. Det viser at dere stoler på oss og det er en deilig følelse. Det finnes nok folk som har fordommer, men her skal dere ihvertfall få dele det dere vil dele (det gjelder jo alle andre også, uansett tema).

 

Det er så bra at folk tør være seg selv. Vi som er tjukke har vel lenge nok levd på et vis som undergraver den vi egentlig er i søken på en ny kropp og et bedre liv. Man må starte innenfra og være ærlig om hva roten til problemet er... For meg er det kjedsomhet...

 

Men nå må jeg tute avgårde med lillegutt til helsestasjonen...

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo så bra og rørende å lese, så om ikke det var nok med fødslen til froken på hennes overvektig tråd, så ble det ihvertfasll nok nå. Tårene strømmer og jeg syntes dere er bare helt skjønne her inne alle sammen. Men tenk at man skal være nødt til å enda høre ordet homohets i 2007. At hele samfunnet ikke har klart å modernisere seg mere en det , det er ganske skremmende. Men minnemine det du skrev om at damer kan gjøre en gal, ja da måtte jeg nok le. For du snakker om å bli tatt på kornet av en av sine egne:) Sambo bruker å si at han blir gal av meg og alle mine vendinger osv, når vi diskuterer.

Så tøft det må være anto og ha kjæresten på andre siden av jordkloden, men gleden er vel desto større da dere endelig er sammen. Dere tar sikkert ikke hverandre for gitt, som man kanskje gjør når man bor sammen fast. Er stum av beundring for at står fram, samtidig så håper jeg virkelig at samfunnet en dag kommer så langt at man skal slippe å være stolt fordi man står fram om sin legning, men at dette blir like naturlig som å ha et hetro forhold. hvis dere skjønner hva jeg mener. Å snuppelure noen mindre kjedelig person enn deg her inne, tror jeg man skal lete lenge etter, du lille fyrverkeri av ei dame:)

Som snuppelure sier det er helt fantastisk hvordan folk er her inne, å selv om jeg ikke vet hvordan dere ser ut, så treffer dere meg mitt i hjerte alle sammen:)

Ha en feiende flott dag, for det skal jeg ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Sola skinner og jeg skal ut og strutte i verden!!!! Je skal supe inn gleder!!!!

Og dere er jammen blitt av mine daglige gleder!!!!

I dag drar jeg bort for to uker, men tar PC en med, så dere blir ikke kvitt meg.

Sender dere alle alle gode tanker. Nyt denne dagen fullt og helt. Ikke la noen eller noe få ødelegge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei erru gæern! :D

Her sløses det ikke med en eneste liten solstråle hverken innsidig eller utsidig eller hvordan det nå er sagt.

Herlig at vi ikke blir kvitt deg.

 

Vektmessig står jeg på stedet hvil, og det er jeg faktisk veldig fornøyd med siden jeg har besøk og alt kommer litt ut av rutine.

 

:-) Livet er bare herlig

 

Strålende hilsen fra

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Så herlig å se alle de gode følelsene som strømmer ut gjennom skjermen her!

Tydelig at du stortrives med besøk, Antonia :-)

Og Snuppelure, ha en riktig god tur!

 

Bra at du setter pris på at jeg kommenterer innleggene deres. Det er vel kanskje viktig for meg å vise at JEG ikke har noen fordommer overfor dere. Jeg beundrer at dere står fram her inne og stoler på oss, som Frøken sier. Og det er noe i det med at du må "stå fram" hele tiden, i nye situasjoner. Selv om det ikke er på samme måte, opplever jeg noe lignende iblant, min kjæreste er en del eldre enn meg, og gjett om vi har fått mange kommentarer på det. Og mange blikk, og opplevd skepsis fra familie og venner. Men det har stort sett vært FØR de har møtt ham eller meg. Etterpå har det ikke vært noe tema, de ser at vi har det bra sammen, og det er det viktigste! Alderen spiller ingen rolle oss i mellom. Og jeg har aldri hatt det bedre noen gang :-) Som Anto sier; kjærligheten kommer ofte når man ikke venter den - DET stemmer mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...