Gå til innhold

Steg for steg


Gjest minimeinme

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Dere er noen herlige jenter!! Takk for støtte og humoristiske betraktninger.

 

Snupprlure - joda, jeg har nok litt kvaler overfor venninna mi, og kommer nok til å holde kjeft om det. Og det føles nesten som den verste biten. Heldigvis har ikke hun fortalt detaljer fra da de var sammen, så jeg slipper å tenke på det.

 

Men når det er sagt - den store angeren har ikke kommet enda, for oh yeah baby, det var verd det!!!! Noen trimpoeng ble det nok også, hehe...

*Gliiiis* :)

 

Mini - godt å høre at humøret er på tur opp. Har du hørt noe mer fra Oslo-flørten, da?? Av og til kan man finne gullklumper på nettet også! *nysgjerrig, jeg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Synes dere er så flotte. Så levende, så tilstede...

Koser meg med å følge med dere.

Og husker så godt når jeg leser om Tone og Minmeinme...

Oh yess, det er mye godt snop der ute.

He he.

Her hos meg er det drittvær og jobbesøndag. Må ta igjen litt som jeg henger etter med.

Ha en flott dag. Nyt den. Nyt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

...tatt et valg så får man stå for det, og da gjør det ingen nytte med kvaler i ettertid som tapper deg for energi og ødelegger det fine du har opplevd. Altså, pult er pult, og valget er tatt. Da får du nyte det og ikke våg å bli deppa over det og deretter trøste deg med mat.

Kjenner meg så godt igjen i det dere skriver, er bare drøye to år siden jeg var der selv, og kvaler har jeg hatt nok av om enn ikke ovenfor nære venninner så overfor meg selv... og de gangene har jeg endt opp på sjokkisgaleien og dere vet hva det har gjort for meg... 22kg overvekt...

 

ha en fin og kvalfri dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord, frøken. I stedet for å "drukne sorgene" i mat har jeg bruset lykkelig med fjærene til salsamusikk og flørta heftig på dansegulvet. Deilig å leve i dag! :)

 

 

God klem til dere alle!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Jaja, det var den uka. Ikke den beste fra "slanke"standpunkt, men kom meg nå igjennom helskinnet. Helt utrolig, for dette er den uka jeg har hatt lavest kaloriinntak siden jeg begynte, men det ser elendig ut med tanke på nedgang i morgen tidlig. Skal rapportere når jeg vet med sikkerhet hva det blir.

 

Tone: Det var da enda bra at han var verdt det :) Nei, har ikke hørt noe mer fra han i Oslo, kanskje litt småskuffa over det, for vi avtalte sånn halvveis å tekstes denne helga, ettersom både jeg og han hadde veldig mye jobbgreier å tenke på før i denne uka. Har ikke helt hatt overskudd til å ta initiativ til noe i dag, og for en gangs skyld hadde det vært fint om en mann kunne tatt initiativet til noe mer. Litt lei av hele greia, har lyst å treffe Mannen nå. Ikke det, det er morsomt nok å styre på, men i bakhodet ligger illusjonen om den perfekte Mannen, men han finnes nok ikke. Også gidder jeg ikke å settle for less heller, så da blir man jo på stedet hvil.

 

Har sovet middagshvil i dag, så blir en utfordring å komme seg i seng i riktig tid i dag og dermed komme seg opp i riktig tid i morgen tidlig, men skal virkelig prøve.

 

Snuppelure: IKKE GI OPP NÅ!!! Vi trenger deg her inne, og du trenger å holde fokus på dette for din egen skyld (antar jeg!). Ikke tenk på det som at du skal gå ned i vekt for å blidgjøre alle andre og leve opp til andres forventninger, vi driver jo og legger om på livsstilen for vår egen skyld, gjør vi ikke??? Har ikke lyst hverken å leve eller å dø feite og full av livsstilssykdommer, har vi vel??? Vi SKAL klare å leve slik vi selv har bestemt oss for å gjøre, både når det gjelder kosthold og kropp. En liten glipp i ny og ne er selvfølgelig, men i det store og det hele skal vi klare å holde oss til det vi selv har bestemt, ikke sant? Du sier at du ikke har hatt særlig vektnedgang, stemmer ikke det Snuppelure? Kanskje det er på tide med en skikkelig gjennomgang av menyvalg og slikt? En liten oppsummering for deg selv? Er du flink å notere ned hva du får i deg hver dag? En liten bit her og en liten bit der blir fort mange ekstra kalorier. Kanskje ligger du for lavt, eller for høyt, på menyene? Kanskje for langt mellom måltidene? Kanskje du bør se om du kan få beveget deg litt mer på en eller annen måte? Vi hjelper deg gjerne dersom du vil det! Jeg ser jo for min del at jeg MÅ spise regelmessig og rett for å gå ned, og i tillegg må jeg spise nok. Del med oss, så skal vi mer enn gjerne støtte deg videre i prosessen!

 

Frøken: Følger fortsatt med på tråden din, gleder meg som alltid til oppdateringer om hvordan det går med deg! Keep up the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Er litt drittlei i dag.

Ja, jeg må nok ta en gjennomgang på alt sammen.

Jeg vet jo at jeg drikker for lite vann! Jeg vet at jeg spiser for sjelden (og sikkert for mye når jeg spiser, for da har jeg jo maaange kalorier til overs).

Og jeg beveger meg for lite. Er blitt flinkere. Mye flinkere. Men ikke nok.

Og i dag er jeg i sånt gidderikkemer humør. Men jeg vet at i morgen blir det anderledes.

Jeg satte meg til å se på ønskegarderobe på internett. Så på hva jeg ønska meg når jeg ble slank. Plukka ut en del premier til meg sjøl når jeg har gått ned så og så mye. Prøver gi meg selv gulrøtter.

Men i dag er det altså gidderikkmerdag. Men jeg gidder. Jeg vil ikke være overfeit og få alle mulige livsstilsykdommer, jeg vil være så sprek at jeg kan kle av meg jakka og gå i topp, og jeg vil ha kondis nok til å danse og elske natta til endes.

Så ja, jeg er med fortsatt.

I morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Det er mandag og veiedag, og i dag var jeg bombesikker på at jeg ikke hadde gått ned et gram, heller opp. Har nemlig snikveid meg titt og ofte i uka som har gått (synes det er helt greit for min del, men det er mandagsvekta som "gjelder"), og den har alltid vist det samme eller høyere enn forrige mandag! MEN - tamtamtataattataaaaa (forsøk på fanfare):

 

Resultat: 82,2 - NED 600 gram siden sist, jeg ligger fortsatt 100 gram foran skjema! (Spesielt interesserte kan se progresjonen i første innlegg i denne tråden)

 

Men arg, jeg har fortsatt 200 gram igjen til jeg har gått ned 5 kilo...det høres liksom så lite ut, bare fem kilo?? Men det ligger jammen meg mye strev og fokus bak disse kiloene, så tipper jeg skal være ganske påpasselig at jeg ikke går opp igjen etterpå. OPP 5 kilo er jo gjort på et blunk!

 

I dag er en merkelig dag. Jeg var fullstendig umotivert for å dra på jobb, men midt på natta (ca kl 4) våkner poden av en drøm, han har drømt at senga hans er full av lava! Det viser seg at han er febervarm og har fått hoste, så i dag er vi hjemme begge to. Kjenner at jeg har kribling nedover halsen og lungene i dag, håper immunforsvaret tar skiten før den bryter ut...

 

Men igjen: Hurra! Jeg har gått ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Synes den diskusjonen som har gått her i det siste er morsom lesning, og nei Tone: Du skal ikke ha dårlig samvittighet!!! Så lenge du er singel og han er singel så skjønner jeg ikke problemet. Det er vel ikke slik at gamle kjærester er "of limit" for alle veninder i all evighet.

Har ingen kjæreste men en "****kompis" (det høres uhyggelig vulgært ut). Han er en kar jeg var sammen med fra jeg var 13 til jeg var 16. Vi møttes etter at jeg ble separert og utøver felles nytte og hygge. Kunne aldri tenke meg å gjøre det mer permanent fordi vi på mange grunnleggende områder er sååå forskjellige, men akkurat den biten funker. Han kommer ofte på besøk etter at ungene er lagt, eller vi møtes de noen av frihelgene mine.

Denne helga har jeg vært på politisk fylkesårsmøte. Disse mennene i partiet er kjempehøflige og blir ikke sure for å bli avvist, men jeg hadde en kø av innpåslitne Harstadværinger som IKKE hadde pussa de sosiale antennene sine i det siste. Det blei lange dager og ei veeeldig sein lørdagsnatt.

Fordi jeg var borte på søndags morra veide jeg meg på lørdag. Kan med glede meddele at jeg har gått ned et kilo denne uka og :)......

Ellers vil jeg gratulere jentene med nedgangen. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Synes den diskusjonen som har gått her i det siste er morsom lesning' date=' og nei Tone: Du skal ikke ha dårlig samvittighet!!! Så lenge du er singel og han er singel så skjønner jeg ikke problemet. Det er vel ikke slik at gamle kjærester er "of limit" for alle veninder i all evighet.

Har ingen kjæreste men en "****kompis" (det høres uhyggelig vulgært ut). Han er en kar jeg var sammen med fra jeg var 13 til jeg var 16. Vi møttes etter at jeg ble separert og utøver felles nytte og hygge. Kunne aldri tenke meg å gjøre det mer permanent fordi vi på mange grunnleggende områder er sååå forskjellige, men akkurat den biten funker. Han kommer ofte på besøk etter at ungene er lagt, eller vi møtes de noen av frihelgene mine.

Denne helga har jeg vært på politisk fylkesårsmøte. Disse mennene i partiet er kjempehøflige og blir ikke sure for å bli avvist, men jeg hadde en kø av innpåslitne Harstadværinger som IKKE hadde pussa de sosiale antennene sine i det siste. Det blei lange dager og ei veeeldig sein lørdagsnatt.

Fordi jeg var borte på søndags morra veide jeg meg på lørdag. Kan med glede meddele at jeg har gått ned et kilo denne uka og :)......

Ellers vil jeg gratulere jentene med nedgangen. Stå på![/quote']

 

Flink pie stellapolaris! Med en slik kamerat blir det vel litt trimpoeng å sanke også *(fnis fnis)

 

Grattis med flott nedgang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til Mini og Stella, dere er kjempeflinke! Jeg skal veie meg i morra tidlig, men jeg har en stygg anelse om at jeg har gått opp denne uka. I dag ble en særdeles dårlig dag, med pizza til lunsj og sjokolade til middag (!), men jeg har i alle fall kommet meg avgårde på trening - kunne jo ikke gå glipp av nest siste timen med hunky-spinningtreneren min! :)

 

En sånn kompis er grei å ha, Stellapolaris. Jeg har hatt det tidligere, men for meg har det bare fungert sånn delvis. Det er vel fordi jeg i bunn og grunn har leita etter en ordentlig kjæreste, og derfor hatt litt for mye uro i hodet til å holde fokuset. Hadde sannsynligvis fått det fint til med en av mine exer som jeg "traff igjen" for ikke lenge siden, men vi er... tja, hva skal man si... lite kompatible akkurat på det området. Uff, ærlig talt synes jeg han er drit dårlig i senga, i alle fall for meg! Men det holder jeg pent kjeft om, for forhåpentligvis passer han veldig godt for noen andre. :)

 

Jeg har enda ikke fått den kvelende dårlige samvittigheten jeg venta meg, og det er jo et pluss! Kanskje begynner jeg å bli et lite samvittighetsfullt menneske? Hihi, det passer meg utmerket, siden jeg i grunnen heller har slitt med det motsatte. Det gavner jo ingen at jeg går og føler meg elendig, så lenge ingen andre gjør det? Jepp, det høres riktig ut!

 

Nå er det bare en uke til jeg reiser avgårde på ferie + jobbreise. Skal være borte i seks eller sju uker i strekk, først i Afrika, deretter i Canada. Jeg er veldig, veldig spent på hvordan det skal gå, men har en god følelse. Skal ta med gode treningsklær, stå for mye av matlagingen selv, og holde meg unna alkohol til hverdags (det har aldri vært noe problem!). Dessuten skal jeg selvfølgelig innom her hente inspirasjon så ofte jeg har mulighet!

 

Når jeg kommer tilbake skal exen til venninna ha funnet sommerformen igjen, dvs fått fjerna den siste "fettputa" på magen (den er 1/2 cm tykk, haha), ved hjelp av streng diett og trening. Jeg gleder meg til å få full tilgang til six-pack'en!!! Da skal det nok samles trimpoeng igjen!! :)

 

Og når det gjelder diett, dere - ingen er så strenge med seg selv som de gutta der. Der er det bare kylling, tunfisk og brokkoli som gjelder. Huffameg, nei takk. Man skal da leve også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hei Stellapolaris! Synes det der høres ut som en fin ordning, jeg, så lenge begge er klar over at det er det det er. Der ligger ofte problemet med slike forhold: Det blir "alltid" en som vil noe mer (eller mindre) til slutt. Ikke mer enn en måned eller to siden jeg gjorde det "slutt" med min ****venn. Savner ham faktisk litt av og til, likevel vet jeg at jeg gjorde det rette valget ved å avslutte (lang historie det der), det begynte å bli et altfor komplisert forhold mellom oss. Funket elendig i senga, men veldig bra på venneplan...men hankjønn...de ser liksom ikke poenget i å henge med jenter når de ikke får kommet til nedentil. Stønn, man kan bli oppgitt.

 

Phew, nå er jeg tilbake etter en times spinning. Var ikke toppmotivert, og dessuten driver det og kribler noe infernalsk nedover halsen, så det ble litt halvhjerta. Men det ble i hvert fall, og jeg fikk forbrent 550 kcal, det er jo betydelig bedre enn ingenting. Følte samvittigheten gnage for at jeg ikke hadde fått trent noe i det hele tatt i helga. Håper bare formen er ok til onsdag når jeg skal på min ukentlige treningstime.

 

Tone: Reiser du alene til Afrika, eller? Hvordan kom du på å skulle dra dit, og hvor skal du? Så fantastisk spennende! Hadde jeg vært deg hadde jeg sikkert glemt av hele denne nettsiden, men VI VIL HA RAPPORT! Du blir sikkert i god form av å løpe fra løver på safari og slike ting...og er ikke verdens beste løpere fra, hmm hvilket land var det igjen, i hvert fall i Afrika et sted. Vel vel, håper virkelig vi får høre fra deg når du drar ut i den store verden! Selv har jeg ufattelig lyst å reise ut med de rosa bussene neste år, men vi får se om jeg klarer det økonomisk.

 

Ellers ble det enchiladas til middag i dag, fra ferdigpakke. Ikke det beste jeg har smakt, så tror ikke det blir særlig hyppig brukt fremover. Hadde nok vært bedre med kjøttdeig, fettete Norvegia over og vanlig rømme på siden. Jeg brukte svinekjøttdeig og Vita-ost. Nei, smoothie og TV kaller! Vi sneiks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forberedt på en trøkk da jeg gikk på vekta i morges, hadde vel faktsik trodd jeg skulle ha gått opp nesten en kilo på denne tida, jeg. Men neida? Jeg hadde gått NED?! Vel og merke bare 300 gram, men likevel? Fatter ikke hvorfor. Mistenker at væskebalansen enda er litt i ulage etter partyet i helga. Men men, jeg klager IKKE! Det hjalp i alle fall veldig på inspirasjonen. Nå er det bare ei uke til jeg drar, og kanskje klarer jeg å komme ned på 84 før avreise. Det hadde vært toppers!!

 

Minimeinme (og alle dere andre nysgjerrige, hehe...): Jeg reiser for å besøke ei venninne som jobber via Norad og Fredskorpset i Lusaka, Zambia. Skal være der i 3 uker, og bare ha ferie. Gleder meg veldig, skal bli morsomt å se hvordan hun har det der nede. Har jo sett bilder og sånn, men spennende likevel. Hun tar også litt ferie, så vi skal reise rundt litt. Her blir det både safari, beach og kulturopplevelser! Trening skal det nok også bli, selv om jeg satser på andre former enn "spring for livet" på safari, hehe... Vet allerede at vi er booka inn på en step-time på det lokale treningssenteret dagen etter jeg kommer! Ifølge venninna mi var visst treneren en skikkelig godsak! Haha, da er jeg jo ikke hard å be!!! :)

 

Jeg lover å rapportere underveis!!! :)

 

 

Og forresten, Mini - man skal aldri "settle for less"!!! Å devaluere seg selv - det er det ingen som tjener på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Huff og huff. Har fått influensa. Lå i senga til klokka var halv ni (ja, kveldstid), før det var jeg bare en liten tur på do og for å hente vann, og til og med det krevde heftig indre motivasjon. Fryser og fryser, alt verker...nå har jeg på meg to fleecebukser, to ullgensre. og likevel - kaldt, kaldt, kaldt... Har en pizza ristorante i ovnen, det er det eneste jeg kunne tenke meg nå. Urg, lyden av tastaturet er for høy. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har all mulig medfølelse med sjuklingen!!! Sender deg masse gode tanker, og håper du har noen gode venner som kan komme innom med Donald og bamsemums! Eh, jeg mente selvfølgelig KK og sukkererter... :)

 

God bedring!!!

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Å minimeinme, stakkars deg. Det er pyyy å være sjuk.

Men gjør det beste ut av det. Pusl om deg sjøl, hold deg varm drikk mye væske, og hadde min bestemor levd ville hun anbefalt ullsokk om halsen :-))

Sender deg massevis av gode tanker.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til Mini og Stella' date=' dere er kjempeflinke! Jeg skal veie meg i morra tidlig, men jeg har en stygg anelse om at jeg har gått opp denne uka. I dag ble en særdeles dårlig dag, med pizza til lunsj og sjokolade til middag (!), men jeg har i alle fall kommet meg avgårde på trening - kunne jo ikke gå glipp av nest siste timen med hunky-spinningtreneren min! :)

 

En sånn kompis er grei å ha, Stellapolaris. Jeg har hatt det tidligere, men for meg har det bare fungert sånn delvis. Det er vel fordi jeg i bunn og grunn har leita etter en ordentlig kjæreste, og derfor hatt litt for mye uro i hodet til å holde fokuset. Hadde sannsynligvis fått det fint til med en av mine exer som jeg "traff igjen" for ikke lenge siden, men vi er... tja, hva skal man si... lite kompatible akkurat på det området. Uff, ærlig talt synes jeg han er drit dårlig i senga, i alle fall for meg! Men det holder jeg pent kjeft om, for forhåpentligvis passer han veldig godt for noen andre. :)

 

Jeg har enda ikke fått den kvelende dårlige samvittigheten jeg venta meg, og det er jo et pluss! Kanskje begynner jeg å bli et lite samvittighetsfullt menneske? Hihi, det passer meg utmerket, siden jeg i grunnen heller har slitt med det motsatte. Det gavner jo ingen at jeg går og føler meg elendig, så lenge ingen andre gjør det? Jepp, det høres riktig ut!

 

Nå er det bare en uke til jeg reiser avgårde på ferie + jobbreise. Skal være borte i seks eller sju uker i strekk, først i Afrika, deretter i Canada. Jeg er veldig, veldig spent på hvordan det skal gå, men har en god følelse. Skal ta med gode treningsklær, stå for mye av matlagingen selv, og holde meg unna alkohol til hverdags (det har aldri vært noe problem!). Dessuten skal jeg selvfølgelig innom her hente inspirasjon så ofte jeg har mulighet!

 

Når jeg kommer tilbake skal exen til venninna ha funnet sommerformen igjen, dvs fått fjerna den siste "fettputa" på magen (den er 1/2 cm tykk, haha), ved hjelp av streng diett og trening. Jeg gleder meg til å få full tilgang til six-pack'en!!! Da skal det nok samles trimpoeng igjen!! :)

 

Og når det gjelder diett, dere - ingen er så strenge med seg selv som de gutta der. Der er det bare kylling, tunfisk og brokkoli som gjelder. Huffameg, nei takk. Man skal da leve også! :)[/quote']

 

Og hold deg til kaffen hos Tim Hortons, og IKKE se på Donuts i det hele tatt! De er utrolig feite...

 

GOD TUR.

Kos deg masse.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tusen takk for tips, Antonia! Skal forsøke så godt jeg klarer å holde meg unna.

 

Hvodan går det med deg, Minimeinme?? Det har vært så stille fra deg, så jeg antar du forstatt ligger nedsylta i senga. Stakkars deg, kan være hardt med en sånn influensa. Håper du har noen der som er litt snille med deg, i alle fall.

 

Er småsyk selv, men håper det bare er en liten forkjølelse. Har i alle fall beordra immunsystemet i kriseberedskap, for jeg har LITE lyst på et døgns reise i influensa-feber-hoste-kramper... :) Satser på at det går over, jeg!!

 

God bedring til deg, Mini!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Minimeinme og Tone, ullklut om halsen sa bestemor, og kamferdråper :-))

Har ikke prøvd det siste, det lukter så ekkelt.

God tur Tone, kos deg og ha det flott.

Og Minimeinme. saaaavner deg!

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Hei alle, dette skulle visst bli en tøff uke. Har vært sengeliggende hver dag, bare stått opp på kvelden for å gjøre de mest livsnødvendige tingene som litt spising og drikking. I tillegg tror jeg systemet mitt nå fikk seg den time-outen det trengte, mentalt er det ganske svart nå. Ligger i senga uten lyd og lys, våken eller smådormende hele dagene. Orker ikke engang feste tankene på noe spesielt, ligger bare og lar timene tikke forbi. Heldigvis har jeg en kraftig influensa å skylde på, ellers ville de vel satt meg på prozac umiddelbart.

 

Kan ikke helt forklare tilstanden, det er vel kroppen som skal lade seg opp igjen etter en lang dårlig periode. Har gitt meg selv til mandag å "snap out of it", så da er jeg nok tilbake om ikke for fullt så i hvert fall litt mer normalt. Ikke det, klart influensaen skal ha en del av skylden, spesielt de første to dagene, men nå er det mer sinnsstemningen som gjør meg sengeliggende.

 

For de av dere som eventuelt er/var like hekta på serien Sex og singelliv som meg: Scenen når Samantha får influensa er veldig troverdig, bortsett fra at jeg ikke har noen hippe venner som kommer bort med kyllingsuppe. Min far tilbød seg å handle for meg, men jeg vil ikke slippe ham inn fordi det er så SINNSYKT rotete her nå. Søndag må jeg ta meg sammen og rydde. Spiser selvfølgelig helt feil, altfor mye kalorier i få måltider, stort sett langt utpå kvelden når jeg har fått karret meg opp. Fører heller ikke kaloridagbok her inne nå. Men neste uke er jeg på'n igjen.

 

Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Ta den tida du trenger på å komme deg på bena igjen du nå. vi venter på deg her vi. Noen ganger blir det tungt for de fleste av oss, noen sliter mer med det enn andre og det må mer til for å komme seg opp igjen, men det skal du klare, bare ta deg tid slik at du ikke går på trynet ned i kjelleren igjen...

 

Ryddingen kan vente, men samtidig gir rolige normale omgivelser et bedre grunnlag for å komme seg på bena igjen, så kanskje trengs det bare en kjapp ryddings sånn at du kan slappe av uten å tilte helt når du ser deg rundt.

 

Hvis du først skal klare å feste tankene på noe, så tenk på oss her inne som venter på deg og tenker på deg, og som skal bli friske, flotte og fjollete sammen med deg.

 

Frodig fredagsklem fra frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Å minimeinme!!!! Sender deg massevis av gode tanker.

Kan ikke komme med kyllingsuppe, men kan minne deg på den verden som venter på deg... Alle de hippe legene og musikerne og bilselgerne .... :-))

Hei hei, drøm søte drømmer om den våryre verden som venter på deg!!!!

Og kanskje står du opp som en tynnerer deg!!!!!!

Og, drit i rotet. la din far vasse inn og gi deg litt støtte.

Hei då! Og god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme

Jeg er overmoden for litt sosial kontakt etter nesten en uke i enerom, så nå skal jeg ut på pub med en kamerat av meg pluss kompisen hans. Er virkelig ikke sikker på om kroppen min er klar for dette ennå, men hodet er i hvert fall klart for litt mellommenneskelig kontakt, så får vi se hvordan det går. Han kameraten min har forresten forsøkt (tror jeg) å være litt kirsten giftekniv mellom meg og han andre typen, men jeg tror ikke det blir noe der...han er litt for tilbakeholden for meg, ikke typen til å bli overivrig eller superhappy eller liknende, bare ... pløh ... liksom. Også er disse to über-ingeniørete, de sitter seriøst hjemme i stuene sine og bygger modeller av flyvinger og lignende...og når jeg prøver å forklare dem at jeg ikke er så veldig interessert i fysikk og slikt, så forstår de det bare ikke. Men når vi ikke snakker om fag (DERES fag, mine er jo selvfølgelig mye mer interessante!) har vi det veldig koselig. Kjekke gutter, sånne som faktisk driver og bygger landet :) (en aldri så liten allusjon til Erlend Loe der)

 

Nei, nå må jeg gjøre meg klar, må sminke meg bort fra influensa-looken før jeg drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Håper du skikkelig koooser deg Minimeinme!!! Det fortjener du og trenger du. La guttene varte deg opp litt, nyt oppmerksomheten og ha det koslig.

Sender deg massevis av gode tanker.

Og til dere andre også, håper dere har en fin fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...