Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest lottis75

Da reiser jeg på påskeferie:)

Bilen ser ut som den skal eksplodere hvert øyeblikk:D

Barna har funnet frem filmer og lydbøker til bilen.

Ananas og eple er kuttet opp i små biter og lagt i bokser.

Reisesyketablett er funnet frem til den største jenta...

Gleder meg til å stoppe på første bensinstasjon når vi har kommet forbi byen og kjøpe KAFFE.Da er turen igang....

 

God Påske jenter!!!!!!

 

Kos dere masse:)

 

Jeg kommer til å tenke utrolig masse på dere. Ikke minst når fristelsene blir for store da skal jeg tenke hardt på dere og det lover jeg vil hjelpe;)

 

Klem Fra LOTTIS POTTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest slank30

... også være med... :D

 

Mandag 26/3 veide jeg 76,8.

Har skjønt at jeg ikke klarer å gå ned 1 kg pr uke, så får vel justere det opprinnelig målet mitt.. :D

 

Så mål 17/5 blir: 72 kg.

 

De 2 resterende kiloene skal jeg da klare å få vekk før badesesongen setter inn for fullt..

 

God fredag ønskes alle, jeg får gjøre en super innsats på jobb idag i og med at jeg tar fri hele påsken.

 

Stikker innom senere idag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt dataproblemer her i huset har ikke vært inne på nett på over en uke og da blir det til en mister litt av piffen!! Men jeg har ikke gitt opp målet mitt er fortsatt og vege 80 kg til 14 mai!!! Har ikke vært på vekta så jeg kommer med vekten på mandag og da håper jeg at den ikke har gått opp!! Så må jeg krysse fingrene for at dataen ikke svikter igjenn... Vi har litt virusproblem og desverre er jeg avhengi at min kjære fikser det.... og da tar det av og til litt tid:-) Må s at jeg er imponert av dere, både resultat messig og hvor flittig dere er og bruker tråden Stå på og ikke mins god påske til dere alle!! Uansett om dere skal jobbe eller på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15mars var jeg 67 kilo:(

Nå er jeg 66,1 kilo

17 mai er jeg 60 kilo......hipp hipp hurraaaaaaaaa:D

 

Renselseskur kunne jeg og tenkt meg, har ikke peiling på hvordan. Noen andre?

 

Nå er det lunsj, vi snakkes:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ser at jeg skrev at jeg var 64 kg 26 mars, det riktige er 26 februar... går litt fort noen ganger, hehe...

 

Slank, lurt å justere målet slik at det er oppnåelig:) Så tar du de siste etterpå!!

 

Godt at du er med Tyr, og vekta tar du på mandag, så det blir spennende:)

 

Har lest litt om renselseskurer, men har ikke prøvd, så skal bli interessant å høre om noen har erfaringer, og om det funker..

 

Når det gjelder skatten får heller ikke jeg mitt før til høsten pga min mann er også selvstendig, men, men... da har vi jo den spenninga, hehe..

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Endelig påskeferie!! Skal ha fri, og har tenkt å slappe av og kose meg med ungene noen dager hjemme før vi drar på fjellet..

 

Nå er jeg sulten, og idag skal vi ha tortillalefser med elg-kjøttdeig og salat... nam nam... Gleder meg allerede:)

 

Ha en kjempefin fredag alle sammen!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann gjengen...

 

Det er ikke påske riktig ennå for min del... jeg må innover på skolen i mårra også for å jobbe med oppgaven... puh... Det har vært en utfordring å tenke måltider nå som det har vært så inteste og lange dager... men jeg har forsøkt å tenke sunt da jeg først har spist... men blir litt lite mat om dagen.. og ingen trening... huff.. ja ja... sånn er det å være student... he he... jeg er spent på vekta til mandag...

 

Jeg fikk også igjen på skatten.... Hurra... over 20 000.... en fattig student trenger det... :D

 

Ellers er vel ikke jeg heller så sikker på at jeg når målet mitt til 17. mai, men jeg ønsker i hvertfall å komme meg ned på 60- tallet, om det så blir 69,9 kg.. he he...og det burde jo være oppnåelig det da....

 

Flott du er med Tyr.. godt å høre fra deg igjen. Ja, vi er en gjeng som bruker hverandre fullt ut... og det er ikke en dag denne tråden står stille...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Da er påsken i gang, og alt er pakket ned. Vi reiser til østerrike kl. 0600 imorgen, så det er på tide å komme seg i seng snart....

 

Ønsker alle en sunn og fin påske, håper været holder seg fint sånn at mulighetene for å være mye ute er tilstede...

 

Gleder meg til å komme tilbake til dere igjen, vi kommer hjem 2. påskedag..

Savner dere allerede.. :D heheh....

 

Påskeklemz :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Kos deg masse, og nyt ferien!!!

 

Du klarer nok å komme på 60 tallet Isabel:) Bare tenk positivt så går det nok bar skal du se!

Ikveld har jeg vært på kino, og spist popcorn:( Angrer nå.... litt sent selvfølgelig, og ikke har jeg trimma i det hele tatt idag... Så håper jeg er mere motivert imorra..

 

Nattaklem og sove godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Lørdag og et herlig vær i telemark idag:)

 

Idag har jeg ingen planer, bortsett fra å være litt ute, og handle, + litt gjøremål i heimen, ... de stikker desverre aldri av.

 

Ha en flott lørdag alle sammen, og nyt våren!

 

Klemz:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på fjellet i går, og i dag er vi utenfor huset og rydder....på palmesøndag:) Deilig med finevær og uteliv. Men, jeg skjønner at mitt mål også er urealistisk. Samme hvor aktiv jeg er, så klarer jeg ikke å holde meg borte fra alle fristelsene, og jeg vil det ikke heller. Mitt mål for påska er å være aktiv, kose meg litt og holde vekta stabil.

Gleder meg til veiedag i morgen, selvom jeg har kost meg litt for mye i helga;)

 

Klemz:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det viktigste må kanskje være at vekta holder seg i påska, og ikke øker... det er veldig fort gjort.

Idag har vi vært ute og kjørt 4 hjuling, og soist is og kanelstenger :D Jeg har bursdag, så vi koser oss litt...

Spent på vekta imorra, nå har den sikkert gått opp.....

 

Snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... jeg har ikke gått ned et eneste gram...vier fortsatt 72,2 kg. I går ble det grilling og mye mat og kaker.... så jeg hadde fryktet en oppgang egentlig... så skal jeg ta bort det jeg spiste i går-->kan det være jeg hadde gått ned noen gram... (velger jeg å tro da.. hehe). Det har jo vært en hektiskt uke med lite trening og lite mat... så jeg kan ikke klage på stillstand...

 

Da starter ferien for fullt, og jeg må innrømme at jeg ikke kommer til å kjempe for å gå ned denne uka...men som flere av dere sier, blir det viktig for meg å ikke gå opp... så jeg håper på stillstand neste uke også..:D Etter ferien gjenstår det 5 uker og tre dager til 17. mai... og jeg burdre klare å komme meg ned på 69 til den tid...

 

Lykke til alle andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Huff da isabel, men det kommer nok av stresset ditt denne uka, og sikkert litt maten igår... men du har noen uker igjen som du sier, så dette skal gå bra!!

Jeg har gått ned 500g, så nå er vekta mi 59,4kg, og jeg er fornøyd.

Tror påska hos svigers blir ille, og tror ikke jeg klarer å stå stille engang, men at jeg øker vekta... får prøve å være ute og gå turer, så hjelper det litt.

 

Vi koser oss i påska, uten å skeie ut, ikke sant? Tror det er viktig, vi skal leve som normale, og har tross alt unger og familie...

 

Ha en kjempefin dag, og nyt sola!!

 

Hvilken dag reiser du forresten?

 

Klemz:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... så jeg kommer til å poppe litt innom nå og da før jeg drar...

 

Jeg er enig i at påsken skal være en tid man roer ned med familie og barn, og at man skal kunne kose seg. Jeg må bare oppi mitt hode skjønne at det å kose seg ikke er synonymt med godteri... he he... men mye annet sunt og godt også...og at kosen er at jeg er sammen med mine kjære... :D

 

Vi snakkes senere --- klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Godteri er godt...men noe av det verste. Prøv totalforbud for deg selv, det er lettere enn litt (ihvertfall for meg)

Kos deg heller med litt vin, og spis masse frukt. Ta gjerne med deg noen rugsprø i veska når dere reiser, og når du er sulten (hol) så spiser du et sånt...

 

Men, dette vet du jo selv så du trenger vel ikke å høre det fra meg, men sånn prøver jeg å gjøre det... (selv om jeg ikke vet om jeg klarer det når vi drar oppover til onsdag.)

 

Jaja, mandag etter påske får vi ihvertfall backe hverandre opp, og sette igang for fullt igjen:)

 

Snakkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Merwell... alltid godt med noen gode tips og råd... Jeg bruker å kjøpe meg en pakke med Snack & Jack m/ ostesmak.... og den har jeg med i veska... det er også noe ungene er glad i... lettvint og godt :)

 

Tror også vi trenger hverandre mer enn noensinne etter påske.... og vi må støtte hverandre og motivere... men der er vi jo GODE :D

 

Nå skal vi ut i sola og kose oss... ble nesten litt solbrent i går.... Livet er bare helt herlig om dagen.... Jeg ble også ferdig på lørdag med bacheloroppgaven... JIPPI..

 

HA EN STRÅLENDE DAG :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du er ferdig med oppgaven Isabel, det må være deilig:)

Merwell, gratulerer med overstått bursdag. Jeg har 9 april.

Det er så godt å høre at dere skal kose dere litt i påska, da slipper jeg å ha dårlig samvittighet. Jeg går alltid opp i høgtider, i jula gikk jeg opp 3 kilo, så nå er målet mitt å ikke gå opp mer enn 1 kilo iallefall. Jeg skal drikke et stort glass vann før hvert måltid, så kanskje jeg ikke spiser så mye.

Jeg har gått ned 400gram denne uka, og er kjempefornøyd. Alt i alt 1,3kilo siden 19mars:D

Nei, nå skal jeg vaske hus før vi reiser i morgen. Jeg gleder meg allerede til etter påske, da trenger vi nok alle MYE oppmuntring og gode råd.

Hilsen Anne33, som egentlig er 34 og blir snart 35....uff, alderen tynger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Så deilig da Isabel, at du endelig er ferdig!! ;) Gratulerer igjen, du har vært flink!

 

Takk for bursdagshilsenen Anne:) Det ble feiret stille og rolig, hehe... Ser du det på noen måte at jeg hadde bursdag, eller har jeg sagt det? Du fyller om noen dager du da... fin måned:p (men er 3 år eldre enn deg da)

God tur imorra, og kos deg masse!!

 

Ha en fin kveld alle sammen, nå får jeg gå inn til nevøen vår som har spist middag her, og nå koser han og min mann seg med potetløv, godteri og cola...fyyysjjjj hehe

Jeg skal ha meg et eple, nam nam...

 

Nattaklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...