Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Fikk ikke det til så da legger jeg den inn på nytt, igjen, hehehe

Setter den inn igjen jeg:

 

Målene for idag ser slik ut:

 

26/2: 64 kg

5/3: 62 kg

12/3: 61,8 kg

19/3: 60,8 kg

26/3:59,9 kg

2/4:

9/4:

16/4:

23/4:

30/4:

7/5:

14/5: 58 kg ;-)

 

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest slank30

Som dere ser på skjema er dette INGEN god mandag... På fredag hadde jeg gått ned totalt 1,7 kg, og idag totalt -300gram... Hvordan er det mulig??? Var nesten så vekta fløy ut av vinduet i fullt sinne..... hehe... Spiste riktignok middag sent (21.30) igår, men spiste salat m/kylling så SÅ tungt kan det vel ikke ligge i magen?!!

 

12/3: 77,1

19/3: 76,1

26/3: 76,8

2/4:

9/4:

16/4:

23/4:

30/4:

7/5:

14/5:

 

 

Jaja.. får bare bite tennene sammen vel... Og glede meg over dere andre som sikkert får en bedre dag... (grattis merwell... :superbra!!)... :)

Og jeg lover dere; jeg SKAL snikveie meg imorgen.... (garantert)... :)

 

Får drukne meg i arbeid, så jeg får tankene over på noe annet.. hehe...

 

God mandag alle sammen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Ikke fortvil Slank, du har tross alt gått ned!!:)

Det kommer nok av festen i helga og ikke salaten igår kveld. Prøv å la være å veie deg utenom mandager, så slipper du å forvente noe... (det hadde vært bedre å ikke visst at vekta var minus 1,7 for så å bli minus 300, ikke sant?) Minus er minus, og riktig vei:) Husk det!

 

Ha en riktig fin dag, du er på rett vei;)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg er her!! skal bare putte barna i seng:)

 

Ikke noe vekt på meg i dag...mannen bortreist og vekta på jobben hans.

Glemte å få den på fredag:) Kanskje like greit!!!!!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hehe..... kanskje greit noen ganger det ja, men jeg hadde trodd vekta var negativ for meg idag, og hadde ikke lyst til å veie meg idag, men ble,positivt overraska:)

Har akkurat gått meg en liten rask tur og er helt svett:p

 

Merwell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann "gjengen".. Jeg er her.. og svikter dere aldri!!! Husk det!! Dere er min motivator og min "narkotika"... he he..

 

Jeg har i dag hatt en laaang dag på skolen... og slik blir det hele uka... det er bacheloroppgaven som skal være i havn snart... skal være på skolen hver dag denne uka.. bortsett fra i mårra :) Blir lite trening på meg denne uka, det er bare å konstantere først som sist.

 

Herlig Merwell!!! Du gjør alt riktig og motiverer oss andre. Du er jo 1,9 kg unna målet... HURRA :)

 

Jeg hadde gått ned 0,7 kg (høres bedre ut enn å si 700 g... he he), og er strålende fornøyd med det... for det har vært mye nei- mat, og kosemerker er brukt opp for ett helt år... he he. I tillegg skal jeg ha mensen nå, og da bruker jeg vanligvis å gå litt opp, så dette er BRA...!!!

 

Jeg veier nå 72,2 kg, og nærmer meg målet... saaakte men sikkert :) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Såå bra da, det var jo stor nedgang på tross av utskeielser!! Grattis:)

 

Du må ha masse lykke til med oppgaven, og stå på! Det kommer til å gå så bra:) Men, husk å spise og drikke nok slik at du får konsentrert deg, det er viktig

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter inn min oversikt igjen jeg også... JO.. en ting til... Jeg veide meg jo i kveld jeg da... og ikke i dag tidlig som jeg bruker å gjøre... og jeg veier som regel litt mer på kvelden enn på mårran... så igjen blir min konklusjon at jeg er fornøyd med dagens resultat...:)

 

Slank30... IKKE gi opp... jeg vet og kjenner følelsen du har nå veldig godt... alt for godt, og det er ingen god følelse...men stå på, så løsner det sakte men sikkert... Det lover jeg deg... Klem

 

26/2: 74 kg

5/3: 74,6kg (+600 g)

12/3: 73 kg ( - 1,6 kg)

19/3: 72,9 kg (- 100g) --> skjerpings må til...

26/3: 72,2 kg

2/4:

9/4:

16/4:

23/4:

30/4:

7/5:

14/5: 67 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(jeg maser fælt nå.. he he... siden jeg ikke får gjort det på dagtid mener jeg.. he he)

Glemte å si til deg Merwell: Takk for støttende ord da jeg ga uttrykk for å være ditt lei... for det som er så flott, er at slike ord hjelper :)

 

Håper dere vi ikke har hørt ifra også henger på... og at dere ikke gir opp uansett resultat. Det er når resultatene ikke går vår vei vi trenger hverandre mer enn noensinne!!!!

 

Snakkes i mårra "gjengen"... (nå holdt jeg jaggu meg på å si "glad i dere".. he he...hmm)

 

CU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Flott Jenter..Alle ned.......

 

Fantastisk bra!!!!!!

 

Jeg lurer så utrolig mye på om vekta mi har forandret seg siden torsdag. løper nesten bort til naboen for å sjekke;)

Jeg har skrekken for at den har gått opp....men det får jeg vite på torsdag.

Joggesko og staver skal med på påskeferie. Mannen har lovt å jogge og være med ut å trene med meg. selvfølgelig også langrennski og alpinski skal med. Vi skal første delen av uka til Ålesund (svigers) og siste del av påsken skal vi på fjellet.

 

Merwell....Du er helt rå!!!!!!! Hva er oppskriften???? Del med oss......Hva skjer når du har nådd målet? Du får være igjen her inne og motivere oss andre:)

 

Isabell, dette er jo superbra!!! Med alle de faktorene som spiller inn denne uka er jo det helt utrolig.0,7 kg i uka frem til 17mai er 7 kg og det betyr mye mer enn du skal ned:)

 

Slank30- Du gikk ned og det er det som teller.Etter en velfortjent fest med alkohol og salt mat på lørdag gikk du ned......Veldig bra!!!

 

 

Jenter jeg sier bare en ting....

 

SLANK SOMMER VI FÅR:)

 

Vi skal sprade rundt med korte skjørt, og bikini blir en lek.

 

Klem fra LOTTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Telte litt feil på uker isabell, men du kommer allikevel til å nå målet bra og mer enn det om du går ned 0,7.......

 

Litt mye kcal telling om dagen.Hodet går litt i stå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det er jo akkurat da vi trenger noen , Isabel, det er når man har lyst til å gi opp.. Men, det er det som er så fint med denne tråden her, vi har blitt kjent, og stiller opp for hverandre:)

 

Må vel nesten si det samme som deg Isabel, man blir ihvertfall glad i, og for at man har noen som man kan dele dagene med, få gode råd og oppmuntring, og masse inspirasjon!!

 

Lottis, du får smøre deg med tålmodighet, så får du veie deg på torsdag, hehe

 

Når det gjelder meg så har jeg blitt flink til å være ute å gå, raskt (men ikke så lenge av gangen, heller flere små turer). I tillegg tar jeg gjerne 100 situps + 100 armhevinger hver dag, halvparten morgen og resten på kvelden. Tar også noe jeg tror er litt rumpeøvelser mens jeg ligger på sofaen og ser på tv (ikke sikkert det er det engang, hehehe)

Jeg har kuttet alt fett og sukker, og spiser veldig mye frukt, og drikker stort sett bare vann, minst 2 liter hver dag.

Jeg håper jeg kan fortsette her selv hvis jeg kommer ned til 58 kg, vil jo gjerne holde meg der, og trenger nok hjelp og motivasjon til det tror jeg... Må ikke dette tilbake i gammelt mønster vettu:)

Og, jeg gleder meg til korte skjørt og sommeren, hihi:) Håper det blir knallvær!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Har kommet meg over kneika fra imorges, og har gått på med krum nakke..

Men idag har jeg ikke fått i meg nok jeg, ligger på 992kcal. Kanskje jeg spiser for lite???

Har gått 1 times tur i skogen med min kjære sambo og svigers nydelige border collie. Så vi har da fått trimmet litt idag også.. :)

 

Påsken nærmer seg med stormskritt, vi reiser til alpene på skiferie. Og hva bringer det med seg; øl, bratwurst, snitzel osv. osv. .. Jeg skal sørge for å kjøpe inn frukt og litt knekkis, slik at jeg om ikke annet får i meg mat litt ofte..

 

Dette er virkelig blitt en "narkotika" som du sier Isabel, haha.. Godt å ha noen som forstår akkurat hva jeg mener. Min sambo er høy og slank og har aldri trengt å tenke på slanking, så han har liksom ikke helt forståelsen for hva dette innebærer. Han skal ha for at han motiverer så godt han kan da.. hehe... :)

 

En god uke ønskes alle sammen..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Utrolig dårlig på tall må du være.. hehe.. :)

Jeg gikk med andre ord opp i fra forrige uke. Hadde gått ned 1 kg. første uka, gikk opp igjen 700gr. i uke 2.. Kan du tenke deg noe mer demotiverende, når jeg har vært superflink, bortsett fra festen.. jajaja.. shit au.. godt det ikke er verdens undergang...

Skal mer til for å knekke denna jenta.. hehe..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg går rundt å ser på kcal over alt....tenker på hva jeg bør spise og ikke spise:)

 

992 kcal er alt for lite.Tenker du bør ligge på samme nivå som meg 1600kcal.

Dette for at ikke kroppen skal gå på sparebluss og slutte med forbrenning.

Spis en banan om du har i kveld. Kroppen tar denne lett opp og forbrenner raskt;)

 

Neste uke er du på høgget og taper mange kilo;)

 

Sov godt!!

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...

God morgen alle sammen.... he he.. må le litt Lottis... jeg er helt enig med deg.. tenker mat, ikke mat, drikke, ikke drikke... kcal... bra, mindre bra osv... Ikke rart man blir litt tussete.. he he.. Mine medstudenter ler av meg også... og sier at jeg er litt rar som spiser etter klokka og ikke etter når jeg er sulten... hehe.. Noe jeg ikke klarer å gjennomføre hver dag da (ikke i nærheten en gang).. hehe.

 

Jeg måtte snikveie meg i dag på morningen da jeg veide meg på kvelden i går. Bare for å se...og den viste 71,8 kg... JOHO... Det er jo ned 1, 1 kg fra forrige uke :D Men, jeg forandrer ikke tallet, men står på det tallet som vekta viste i går kveld... for det var jo det jeg veide i går til "kontrollen"... he he...

 

I dag skal jeg ta det litt med ro... jobbe litt med studier... kose meg med ungene... ta meg en liten gåtur...og på jobb kl 1700....

 

Ha en flott dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg har vært på farten i hele dag. Trent så jeg har fått 3,7 trimpoeng.Spist 1722 kcal. Bare sunt altså...Havregrynsgrøt med kruskakli til middag som ble hele 380 kcal..Utrolig mange kcal i 100 gram havregryn.....365 Kcal.

 

Nå er det kveld, og minstjenta er hos mormor og morfar i to netter slik at jeg får pakket til den store avreisen på fredag.Skal nyte stillheten i huset i morgen:)

 

Sov godt jenter nå er det senga som roper:)

 

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EllenfraDrammen

Godt å høre om flere som har fått på seg noen snikende kilo og som vil jobbe for å bli kvitt dem - nå frem mot 17. mai. Jeg veier 75 kg nå og vil også ned til 67 kg. Har gått grete roede kurs tidligere og kjenner opplegget godt, men nå skal jeg prøve vektklubben på egenhånd, og kanskje vi kunne oppmuntre hverandre. Startet på mandag. Har gått lang tur i går og trent aerobic i dag. Er også stolt over matinntaket. Det må bare holde denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg har hatt syk mann, syke barn og jeg har vært syk siden torsdag, men nå er jeg tilbake.

Ser det har kommet to nye, jo flere jo bedre;)

Ikke fortvil slank30. Man må se på helheten og litt lenger frem enn fra uke til uke. Jeg skjønner deg godt, har opplevd det selv, men dette knekker deg ikke...stå på videre:)

Jeg hadde også veiedag på mandag....ned 900g:).....på 11 dager da, siden jeg begynte på en torsdag. Sånn ser mitt løp ut:

15/3 67

26/3 66,1

2/4

9/4

16/4

23/4

30/4

7/5

14/5 60:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 40 år og har 3 barn. Vil gjerne ned 7-8 kg. har aldri prøvd å slanke meg via nettet før, men har gått på ordinært Grete Roede kurs.

Nå gjør jeg et forsøk.

Mål 17 mai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...