Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Hei, så koslig at vi har blitt enad flere!! :D Velkommen skal dere være!

Igår glimret jeg med mitt fravær, var så vidt innom for å legge inn maten osv, men fikk ikke tid til å skrive. Var først på jobb, så rett til tannlegen et godt stykke unna, så hjem for bare å dra igjen. Da var det åpent hus på Statens barnevern siden de prøver å få tak i flere fosterforeldre, og da er det greit med noen som har litt erfaring å bidra med...

 

Jaja, imorra skal jeg ha kort dag, og slappe av litt hjemme, det skal bli deilig. Skal få gjort litt i huset, men det må jo gjøres uansett..

 

Ellers vil jeg bare si at dere er flinke alle sammen, og jeg har blitt helt avhengig av dere, hehe:)

 

ha en flott dag i sola så snakkes vi ikveld!!

 

Klem:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest slank30

Har ikke gitt opp håpet enda assa... Selvom jeg ikke har vært her i heeeeele dag...hehe.. Begynte å få litt abstinenser nå...

 

Vært på kurs i hele dag, et friskt fruktfat der så har knasket epler, banan og en var heldigvis kantine der, så fikk meg knekkebrød til lunsj..

 

Velkommen til nye, dere kommer til å bli avhengig av oss.. (så er dere advart) hehe.. :D

 

Nå skal kvelds'en til livs...

 

God onsdagkveld ønskes alle... (nå nærmer påsken seg med stormskritt) jabbadabbaaadoooooooo....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Da er jeg kommet hjem fra skole... sliten.... glemmer å spise.. har spist kun to måltider i dag...sunne altså.. men det er for dårlig.. vet det.. må skjerpe meg...

 

Kjempe moro at vi blir flere :D og vi er allerede blitt en solid kjerne her på denne tråden som holder koken hver dag... hehe... vi er som du ser over, blitt hverandres "narkotika" :D Vi støtter hverandre, har humøret og lojaliteten oppe... og den er sterk... så her inne hos oss er det en for alle, og alle for en.. hehe..

 

Kjenner jeg brygger på noe selv, ikke helt i slaget... blir nok litt mye stress om dagen... gleder meg til påskeferie sammen med ungene:) Vi reiser til LEGOLAND skjærtorsdagen, og kommer ikke hjem før 1. dag sent på kvelden. Vi gleder oss!!

 

Lottis: vil du bli borte fra oss noen dager når du reiser bort?? snufs.. he he... Tenkte jeg skulle ta en rask opptelling på hvor mange som er med i denne tråden så snart jeg får tid og oversikt, men da vil jeg komme til å telle de jeg ser er aktive. Hvor har det forresten blitt av Tyr??? VI MÅ IKKE GI OPP SELV I TUNGE TIDER!! ER DA VI TRENGER HVERANDRE..!!!!

 

Tenker på dere.... klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hvordan er formen idag Isabel? Husk å spise som du skal, så hjelper det også så du ikke blir syk nå. Det kommer nok av det stresset du har hver dag nå, så skjønner at du gleder deg til påske og ferie. Legoland er helt topp, vi var der senest i mai ifjor og det er like bra hver gang.

Savner også Tyr, stå på og vær innom her hver dag, så er det lettere å holde motivasjonen igang, selv om det går litt opp og ned:) Vi hjelper hverandre!

 

Ha en riktig finfin dag alle sammen!! Jeg skal ut å øvelseskjøre med min sønn (som har kjøpt seg bil, hehe... lilla BMW320, ganske kul!!)

Skjønner at den er litt kulere enn en volvo stasjonsvogn, haha:p

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Isabel, jeg reiser i morgen og kommer ikke tilbake før om 10 dager.....skal prøve å komme meg inn underveis,men det blir ikke så mye:( Tror jeg kommer til bli litt deppa av det;)

 

I dag skal jeg hente minstejenta hos mormor, og spise lunsj hos en venninne.

Der er det alltid det sunne som står i fokus så det går fint.

I kveld skal jeg veies på kurs....Da har jeg begynt å grue meg igjen...Gruer meg veldig masse. Blir ikke noe god start påsken om den ikke har flyttet seg litt. Det kjennes ut som jeg skal opp til eksamen hver torsdag. Har spist ca 1600 kcal hver dag og trent 15 trimpoeng siden forje torsdag,men det trenger ikke bety nedgang..

 

Isabel-så gøy med Legoland da. Vi skal dit i Pinsen. Fire familier som skal ta båten fra Larvik. Det blir morsomt.Husker jo selv hvor gøy det var i legoland når jeg var liten!!!

 

Merwell: Lilla BMW-Utrolig kult!!!! Ser for meg Mor og sønn på rånetur rundt i nabolaget:D

 

Husk alle sammen å spise , kose dere, drikke vann og nyte sola!!

 

 

Jeg kommer inn etter kurset i kveld med dommen:(

 

 

Klem fra LOTTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Merwell... du sier noe... jeg er ikke helt i form i dag.. så det straffer seg ja.. og minstejenta har liggi med høy feber og vondt i halsen i natt... stakkar:( så hun må være hjemme i dag, og da holder jeg gutten min hjemme også... Mannen min kommer og avvikler meg kl 12. Da reiser jeg på skolen igjen.. så JA, ferien kommer som en velsignelse akkurat i år... hehe.

 

Kult med lilla bil ja... he he... kos dere:) Tror du Lottis kommer til å savne oss ja.. he he.. men savnet blir like stort andre veien!! Går nok bra i kveld også skal du se, det er jeg sikker på!! Du er jo så flink. Jeg blir også borte noen dager i påsken, fra torsdag til søndag... så jeg skal slite godt med å ikke ha deres kontakt hver dag.. he he..

 

Vi tar danskebåten fra Oslo- Fredrikshavn... og vi var i legoland for to år siden også...med stor suksess.. er jo helt topp for små barn der (og for litt barnslige voksne, som meg.. heh e)

 

Ha en fortreffelig dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli deilig med ferie. Blir liksom ikke helt bra etter omgangssyken, så nå teller jeg ikke kalorier, bare passer på å få i meg mat. Jeg blir og borte i påsken, og vet ikke helt hvordan det skal gå uten dere. Hva gjør man hos svigers for eksempel? Fete sauser og masse kaker og desserter hver dag. Skal dere unne dere litt, eller?

Så deilig med legoland Isabel. Det blir ikke en "sitte-stille-påske" iallefall:)

 

Lottis, lykke til i kveld på veiingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Nå er vi hjemme fra tur, har vært i Kragerø:D, og spiste lunsj før vi dro hjem. Han skulle på jobb nå, og jeg skal på konferansetime med minstemann.

 

Når det gjelder påska blir nok jeg også borte, fra onsdag til kanskje mandag. Vi skal til Rauland, og gruer meg som deg Anne. Det verste blir mat hos svigerfamilien, og der er det ingen hensyn, fete middager, desserter, kaker, snop og alt slikt hele tida, + turer ut for å grille pølser... Det er nesten så det er bedre å være hjemme, enn å komme tilbake til vekta og den har gått opp 2 kg:(

I tillegg er det jo bare vanlig brød og rundstykker (fine selvsagt), og jeg spiser kun spelt, og knekkebrød... og blir nok sett på som utrolig sær hvis jeg skal ta med mitt eget.

GOD BEDRING Anne, nå er det på tide at du blir bedre... kjedelig å ikke være iform!

 

Lottis, jeg er helt sikker på at du har gått ned, og gleder meg til resultatet:) Lykke til!

 

Så trasig Isabel, at dere har fått sykdom nå:D Ønsker dere GOD BEDRING alle mann, og at det går veldig fort over!

Tror nok Lottis vil savne oss ja, og vi henne like mye... er innom her flere ganger om dagen jeg for å se om noen har skrevet noe, hehe

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

... blir nok ikke full skjerpings på denna jenta iallefall... Ikke det at jeg ØNSKER å skeie helt ut, men det "blir bare sånn"..

Så vi får sette av tirsdag etter påske til å være hverandres back-up... (kan tenke meg det blir mange frustrerte meldinger innpå her da ja...)hehe...

 

Har planer om å spørre min kjære om jeg får lov til å ta med vekta til Østerrike... hehe..Men regner med at han syns det er tullete... :D hihih.. Jeg har nå sneket meg på vekta hver dag denne uka etter en durabelig nedtur på mandag.

Og må si jeg blir MER forvirra fra dag til dag, så MÅ bare begynne å få inn rutine på KUN hver mandag.. Idag var jeg 1,8 kg lettere enn på mandag.. Så dette kan du kalle JO-JO-slanking.. hahah...

 

Får håpe fam.Isabell og fam.Anne får opp formen til påsken setter igang for fullt.. God bedring til dere alle.. :D

 

Og god tur til alle mann.. Skal jammen bli godt med ferie.. Det er oss vel fortjent, flinke og hektiske som vi er... :)

 

Lottis; lykke til idag!!! Spent på resultatet. :) Men så flink som du er MÅ du da ha gått ned.. Du får gi lyd fra deg så fort du kommer hjem..

 

Lykke til med øvelseskjøring Merwell.. DET ser jeg for meg som "skrekken". hehe..

 

Fortsatt god dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hehe... slapper av og tar det med ro jeg:) Er ganske rolig av meg, og han har kjørt ganske masse..

 

Ikke ta med deg vekta, kos deg istedet, så slipper du å tenke på den når du er på ferie:)

 

Ang det å veie seg hver dag, er det akkurat slik man ser det, for vekta varierer fra dag til dag... derfor har jeg vært flink og ikke veid meg annet enn mandager, men det er veeeldig vanskelig, hehe

 

Klemmer til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Gjett om jeg kommer til å savne dere...Tror jeg kommer til bli syk av lengsel:)

Om en time skal jeg på kurs....HJelp!!!!

 

Var på venninne lunsj i dag....Det ble salat med kyllingfilet. Så kake og is til dessert...De andre heier på meg ,og jeg koste meg bare med en kopp deilig kaffe ute i sola..(To har selv gått på grete roede kurs)

 

Jeg kommer helt klart ta med meg egen mat til Svigers...Gidder ikke sprekke nå for å tilfredstille dem...:D Gjør jo dette for meg selv!!! Høres skikkelig kynisk ut,men med litt forsiktighet og et smil tror jeg dette vil gå veldig bra.

Selve Påskedagene skal vi være på hytta...Der bestemmer jeg selv;)

 

Kommer inn etterpå, I dag er jeg veldig spent!!!

 

 

Lottis:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Hva gjør jeg galt?

 

Ned 0,3 kg.....??????

 

Har levd etter boka og trent 15 trimpoeng,men får jeg bet. for det? Spist et sted mellom 1400 og 1600 kcal. Nå går jeg ned til 1200-1300 kcal og

ser om det hjelper............ fire uker og 3,1 kilo er jo greit,men det går såååååååå sent. Er nå utrolig motivert:)

 

PHU!!!!

 

 

Tusen takk for at jeg har dere nå...Måtte bare få ut litt frustrasjon...

 

Har dere hatt en fin dag??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Lottis; er nok mange som er misunnelig på din motivasjon. og stålvilje..... Og som du selv sa da jeg klaget og søyt litt: du gikk jo ned da!!! :D DET er jo det viktigste.. Men har full forståelse for at du syns det går for tregt. Det er SÅ kjedelig når man er så flink med både maten og treningen.. Forventer liksom at det iallefall skal være 1 kilo da...!! Men; det går gjerne litt raskere de første ukene og hvis man ikke har så mye som skal av så sitter det jammen godt... :D

 

Syns ikke det er noe å "føle på" at du tar med din egen mat til svigers. Viser de ikke forståelse for det, så blir jo ikke det DITT problem... Og når man er SÅ motivert er det jo ille å ikke kunne følge skjema. Det er litt sånn jeg føler at jeg vil slite med i påsken, da vi skal bo på hotell mfrokost og spise lunsj og middag ute. Håper virkelig de har knekkebrød på frokostbordet, og ikke bare loff og sort brød (noe som er pyton) hehe.. blæh... Så jeg VET at jeg kommer til å slite.. Men får gå inn med innstillingen at jeg skal gjøre det beste ut av det. De har da vel salat i østerrike og skulle man tro.. hehe...

 

Nå er det snart 2 uker siden jeg drakk pepsi max. Unnet meg ikke det i helgen da det tok litt av med brus i drinker.. hehe....

 

Fortsatt god kveld til alle superslankere...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Gratulerer Slank!! Det er deg vel unt:)

 

Lottis, du er så flink som har gått ned, og 3,1 kg på 4 uker er bra!!

Bare fortsett på samme måte, men skjønner hva du mener... men uansett så er du så flink, og nedgang er nedgang:)

 

Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 0,3 kilo er bra jeg. Tenk på hva musklene veier da, du som er så flink å trimme. Det med å spise mindre, færre kalorier, gjør nok at du går raskere ned i vekt, men jeg vet ikke om det er så lurt. Det beste er jo at det går sakte, samme hvor frustrerende det er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Utrolig gøy å få igjen på skatten:)

 

Du har også veldig rett ang vekten...Jeg lover å se fremover!!!

Nå er det påske og det skal gå som en lek.Håper jeg:)

Jeg gidder ikke veie så mye lenger og bunaden skal ikke være stram i år. Altså her brettes det opp på armene og biter tenna sammen. Jeg får det til.

 

10700 på skatten, måtte bare nevne det en gang til...Så gøy!!

 

Lottis

 

 

 

Tror jeg vil sette opp noen mål:

 

29/3-79,3

5/4- Påske

12/4-78,5

19/4-77,7

26/4-77,0

3/5-76,2

10/5-75,5

17/5-75,0

 

Nå blir det spennende å se hvordan dette går:)

Jeg tror jeg beholder torsdags vekta for da kommer det fra samme vekt.

 

Flere med mål?

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Du har jo kommet deg under 80 da!!! Det må da låte som musikk i dine ører??

 

Og et lite tips til slutt:

Den beste måten å få en mann til å gjøre noe: Si til ham at han er for gammel til å gjøre det.

hehe.. :D :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Lover at den taktikken skal jeg prøve ut. Vi skal pakke ut i bilen for avreise til Ålesund i morgen tidlig...

 

Det er utrolig masse mannen har blitt for gammel til:)

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he he he......bra tips, og det er jo helt sant:)

Skulle gjerne fått igjen på skatten, men jeg må nok vente spent helt til høsten, på grunn av at min mann er selvstendig næringsdrivende.....grrrrrr.

Nå skal jeg spise tre rugsprø og drikke et stort glass vann. Ha en fantastisk kveld supergirls;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Jeg lager et lite opprop så vi får se hvem som er med...

 

Kan ikke dere skrive en kort notis om hvor mye dere har igjen til målet er nådd og om dere er med.....

 

Isabel

Merwell

Slank30

Anne33

Mammen

Lottis

Ellenfradrammen

Tyr74

Slankeglede

 

Noen glemt?

 

Lottis Pottis:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så mye aktivitet det har vært her inne i dag.... helt herlig og moro å lese.

 

NÅ skal jeg legge meg etter en laaaaang dag på skolen, var ikke ferdig før kl 2200, og skal på igjen i mårra tidlig kl 0900. Gleder meg sykt til ferien....

 

Lottis: Jeg er med :D he he.. noe som heller ikke var noen overraskelse vil jeg tro... Jeg veide 72,2 kg den 26/3, og har som mål å veie 67 - 68 til den 17/5 :D Altså har jeg igjen 4 -5 kg til målet er nådd....

 

Natta...zzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Mine mål var at jeg veide 64 kg den 26.3 og 17 mai skal jeg veie 58 kg:)

Har gått ned 4,1 kg til nå og veier 59,9kg, så jeg skal også greie dette...

 

Ellers vil jeg si riktig GOD TUR!!! til dere som drar allerede idag!!!

Kos dere masse:)

Vi andre holder vel ut noen dager til her, hehe

 

Stor påskeklem til dere alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...