Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Gratulerer Lottis, du er flink!! Du gjør det riktige ihvertfall, det ser du jo på resultatet:)

Bursdagen ble vellyket og kakene ble tatt imot med stor begeistring, bortsett fra min mann som likte bløtkaka best, hehe

Hadde han ikke visst at det var lettkaker så hadde de nok vært like gode, hehe

 

Nå har jeg akkurat spist 3 finn crisp og et glass melk, og det var godt!

 

Lykke til isabel, så deilig når du blir ferdig:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

Du skrev dette igår Lottis :

Nå skal dere høre jenter:

ny forskning har kommet frem til at når man skal måle magemål skal man trekke inn magen og måle ett par cm over navelen. pga magesekken er forskjellig str og det er fettet vi skal måle. deretter skal man ta sin egen høyde og dele på 2.Det blir maxgrensen på målet

 

Jeg er 167 cm høy og da blir det 83,5 cm

Hvis jeg gjør som det står der er jeg bare 65 cm, kan det stemme at vi skal regne slik da? Hvor langt ned er det ideelt å komme siden halvparten blir max?

 

Ellers er det noen timer på jobb idag før vi drar på hotell, men slutter kl 12:)

 

Kommer innom igjen etterpå, men ønsker dere alle en riktig flott dag (selv om det regner litt her idag)

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på mange dager har jobbet mye sint dennen uken og har ikke fått komt meg inn på dataen.... trist.... men sann er det bare!! Merker at motivasjonen forsvinner når jeg ikke er innom her så nå har jeg levd en uke med mye syndingkan man si!! Så lørdag er det fest men kommer med vekten på mandag!! Skal ned til 80 kg og dermed basta!! Må si at jeg har skommet litt gjennom det som står her og må si dere er flinke!!! Får ikke lest så mye har en som henger over meg og vil at jeg skal vi all oppmerksomheten ti henne! Det blir letter og skrive når vi får flyttetdataen ut av barnerommet, da er den ledig når barna har lagt seg!! Dere må bare stå på videre damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Ja, da var denne uken også snart over. Får gjøre en siste innsats før man kan ta helgen med GOD samvittighet.. :)

 

Ha en kjempegod tur Merwell, vil tro det skal bli deilig med litt fri....

 

Supert Lottis, går rette veien. .. :) Jeg snikveide meg i morges, har gått ned 0,7 siden mandag. Men skal være alene hjemme heeele helgen, OG på jentefest imorgen.. Så vi får se hvordan ståa er på mandag tenker jeg... tjiihiii... Har ikke målt meg i livet, men føler allerede at ting skjer.. iihhhaaaaa

 

Var på kaffebesøk igår, med kringle, wienerstang, sjokolade og brus. Jeg drakk BARE farris.. Ganske fornøyd når jeg kom hjem da ja.. :) Vi var såpass mange at jeg tror ingen registrerte at jeg ikke forsynte meg.. Er jo det som kan være litt vanskelig, og ikke spise når man er på besøk og folk har stelt istand..

 

Jeg fikk kun ned 1 knekkebrød til frokost idag også, 3 er jo så sinnsykt mange. Har ikke "tid" til det jeg.. ehe..e.. Har tatt med en extra yoghurt jeg får ta før lunsj.. :D

 

Strålende fredag ønskes alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

ENDELIG FREDAG!!!!!!!!!!

 

Merwell: Det med nedre grense skal jeg spørre henne om neste gang.Tror dette har kommet etter mange diskusjoner om midjemålets maxmål som er det samme om du er 160cm eller 180cm.

 

Nå sovnet minstejenta.Deilig og sitte litt i sofen med en god kopp kaffe. Skal begynne å vaske huset snart...

 

God tur Merwell..Kos deg masse med familien:D

 

 

Lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra lottis, og 9 cm mindre midje på 2,5 uke er jo bare rått!!

Merwell, kos deg på hotell.

Slank30. Dersom du er like flink i helgen, skal du se at det fortsatt er 0,7 på mandag...eller kanskje en kilo? Du har iallefall en vilje som de fleste kan misunne deg, og du var veldig flink på kaffebesøk. Blir helt inspirert jeg, skal jaggu meg klare en kilo til mandag;)

Nå skal jeg bruke lunsjpausen min til å gå en halv time rask gange, så ligger det tre wasa fiber plus og venter på meg på kontoret til jeg kommer tilbake:)...dere skjønner, det er endelig sol i Ålesund også:)

 

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Det er godt du er innom ihvertfall tyr, og ikke gi opp, du klarer dette du:)

 

Du er virkelig flink Slank, men det er deilig når man ser at man klarer å la være å forsyne seg, hehe Kos deg på fest imorra!!

 

Lottis, jeg tenkte på det idag da jeg gikk tur på jobb (løpte, hehe) at siden målet er 74 cm når jeg ikke holder inn at jeg kanskje har 9 cm fett? (huff.... høres ekkelt ut, men sant...:) )

 

jeg skal kose meg på hotell ja, og ikke skeie for mye ut, jeg vil også komme på mandag og si at vekta har gått ned:p Men det blir litt vin på kveldene, det er vel det verste..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... hyggelig å "se" deg igjen Tyr. Godt du henger på, og utskeielser eller ikke, gjort er gjort, så nå er det bare å starte på ny giv uten å ergre seg over fortiden. Dette klarer du sammen med oss. Jeg er selv en av de som sliter med å komme meg igjennom helgene uten å skeie for mye ut... ukedagene går ganske greit...og det er da noe.. :)

Ikke blitt noen trening på meg i dag heller. Er alene med ungene i dag også... sukk :) får ta det igjen i mårra kveld og på søndag.. he he..

Ha en virkelig god tur Merwell, og husk at det er lov å kose seg på turer... skal jo leve litt også da.. ikke bare telle kcal :D

Du er jammen flink Slank30, og det samme gjelder deg Anne. Er helt sikker på at det er nedgang på dere begge til mandag. Er ikke like sikker på meg selv... for i mårra er det bursdagsselskap... Jeg skal prøve å være flink da :)

God helg alle sammen. Jeg dukker nok opp flere ganger i løpet av helgen. Jeg MÅ jo bare det.. he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Da er huset vasket og middag spist:1 tortillalefse med tomatsaus,sopp,skinke,løk,og 30g lettere norvegia. så dette inn i ovnen. En veldig deilig pizza:) Dette sammen med en haug med salat= veldig god og mett.

Nå skal barna i seng og jeg og mannen skal kose oss med fredagstv..

Ha en deilig aften!!!

 

LOTTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

...ble det til middag på "enslige" meg idag.... Pitabrød var riktignok ikke det sunneste valget, men med kokt skinke, ketsjup (uten sukker åff kårse), løk og 50gr lett norvegia kom jeg ikke verst ut..

Har nå spist kvelds, kesam m/røde bær. Er fortsatt et stykke under 1300 kcal. Syns kanskje den var litt vel kvalmende. Sleit med å få i meg hele boksen...

 

Ikke noe trening på denne bedagelige kroppen idag, startet uka effektivt, men ramlet litt av lasset de siste par dagene..(grunnet "tidsklemma"..) (sier jeg uten barn.) hehe... Får se hva resten av helgen bringer.. (vet jo at det blir klargjøring til jentefest lørdag, og fyllesyk søndag..) .. Men skal gjøre et tappert forsøk.. hihi... Dansing er jo også trim, regner med det blir litt av det i helgen.. yooohoooo... :)

 

Nyt helgen i fulle drag.. Spent på veiing til mandag.. (blitt lettere å stå opp på mandager nå, kommer meg ikke fort nok på vekta lissom).. hahha...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

...ble det til middag på "enslige" meg idag.... Pitabrød var riktignok ikke det sunneste valget, men med kokt skinke, ketsjup (uten sukker åff kårse), løk og 50gr lett norvegia kom jeg ikke verst ut..

Har nå spist kvelds, kesam m/røde bær. Er fortsatt et stykke under 1300 kcal. Syns kanskje den var litt vel kvalmende. Sleit med å få i meg hele boksen...

 

Ikke noe trening på denne bedagelige kroppen idag, startet uka effektivt, men ramlet litt av lasset de siste par dagene..(grunnet "tidsklemma"..) (sier jeg uten barn.) hehe... Får se hva resten av helgen bringer.. (vet jo at det blir klargjøring til jentefest lørdag, og fyllesyk søndag..) .. Men skal gjøre et tappert forsøk.. hihi... Dansing er jo også trim, regner med det blir litt av det i helgen.. yooohoooo... :)

 

Nyt helgen i fulle drag.. Spent på veiing til mandag.. (blitt lettere å stå opp på mandager nå, kommer meg ikke fort nok på vekta lissom).. hahha...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ventes en dag med mye kaker og pølser...(skal i barneselskap til dattera til min søster. sukk..:) Jeg har ingen forhåpninger om å ha gått ned noe særlig til mandagen... selv om jeg hadde gått ned så mye på onsdag... Det er jo gjerne sånn at dagen etter en hard-trening veier man mye mindre...men to dager senere igjen har det stabilisert seg på den "gamle" vekta...sukk sukk sukk... Er omtrent på randen til å gi opp hele greia... jeg som er sååå flink i ukedagene... spiser riktig og trener bra... skjønner ingenting jeg...

Men, men.. nå skal jeg nyte en herlig lørdag sammen med familie... og jeg skal prøve å begrense "skadene"... hehe... (smiler tappert nå...:))

God lørdag alle sammen... - Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

... kan ikke gi opp nå vettu... Nå har du jo ikke minst fått bra sving på ukedagene, etterhvert går helgene seg til også... :)

 

Jeg har klart meg bra SÅ langt idag, men vet jo at jentefesten vil gjøre et riktig innhugg på kalorisiden. Vi skal ha spekemat og masse godt drikke.. Men fy søren, så moro vi kommer til å få det.. hehe... (ikke fullt så moro imorgen men...)eh...

 

Er snart på tide å gå å fiffe seg til, ønsker alle en superduper lørdag..

Og FOR et nyyydelig vær vi har.... (iallefall på østlandet).. :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

For en deilig dag:)

Vi har vært ute i fin været og kost oss. så kl 1500 dro jeg og størstejenta på spinning og Kidztrening på elexia. Hun storkoste seg,Jeg svettet som en gris.

Jenter kan dere hjelpe meg litt....

Jeg er så redd for at jeg spiser for lite..Hver dag spiser jeg ca 1500 kcal. Denne uka har jeg hatt 17 trimpoeng. Tror jeg skal prøve å legge meg rundt 14 trimpoeng.Spiser jeg nok?

Har så lyst at dette skal gå. I kveld har vi kost oss med ananas,mango og appelsin.Mannen hadde vaniljeis og melkesjokolade.Jeg hadde to ss med vaniljekesam. Det fristet ikke med is og sjokolade.Ferdig med den greia på en stund:) Imorgen blir det ikke trening. Skal i Holmenkollen på barnas holmenkolldag. Ønsker dere får en fin Søndag.

 

Lottis;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Håper du koser deg glugg i hjel på jentefest!

Isabel, jeg skal også på bursdag i morgen. Vi får tenke på hverandre og være flinke;) Kose oss skal vi uansett ikke sant?

 

Lottis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heidi35

Hei, dette blir jeg med på!

Målet mitt er det samme som deg, sammen kan vi klare det:)

Kiloene sniker seg innpå, hektisk hverdag med kjappe kaloribomber som middag..

Vil gjerne møte sommeren i plagg som ikke strammer!!

 

Jeg er 174 høy og veier 75, trivselvekt er 67-68..er 37 år med store barn.

 

Biter tenna sammen og starter for fullt i morra.

 

Tar gjerne i mot gode råd, vi får støtte og oppmuntre hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå koselige :)

Denne gjengen her vil du bli glad i :) vi støtter hverandre med våre oppturer og nedturer... for det er ikke til å komme unna, at både hverdager og helger har sine utfordringer når man skal prøve å være "flink"... Er jo mange ting som påvirker både humør og motivasjon. Er jo ikke bare maten.. det er familie, venner, jobben og ungene...mm. så livet består jo av så mye mer enn bare å telle kcal og tenke mat.. he he... Men, det er virkelig lov å prøve å gå inn for å ta av noen kg, for det kan være med på å lette nettopp hverdagen og trivselen.... Lykke til... vi skal nok alle klare det... men i vårt eget temp... men likevel SAMMEN :)

Ja Lottis.. he he.. jeg har kost meg i dag.. men begrenset meg til et kakestykke... og da er jeg flink altså... he he

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Skikkelig hangover idag... Ble litt for mye av godt drikke igår.. hehe..Men hadde det utrolig moro da.. :) Holdt meg helt unna alt av godis, spiste liiite spekemat, mest salat.. Men skeiet jo totalt ut når det gjaldt alkoholen... Samt at det ble en liten kebab på vei hjem.. Egentlig bare pitabrød med masse salat og litt kebabkjøtt på toppen.... Så tror ikke det var SÅÅÅÅÅ ille... (prøver jeg å innbille meg da.. ) hehe...

 

Må hvile litt.. :) Burde vært ute i det flotte været, men det utgår idag..

 

God søndag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Da er jeg endelig tilbake fra hotell tur:)

Velkommen hedi, koslig at vi har blitt flere!!

Dere er flinke alle sammen, så ta det med ro, er sikker på at dere alle har gått ned imorra:)

Jeg har sikkert lagt på meg:( Har sitti på kurs hele tida, og spist innimellom, ikke fått gått en liten tur engang... Men, jeg har spist masse, blitt veldig mett, men bare sunt. Ingen sauser eller desserter, og heller ikke kake, så jeg har vært flink selv om det har blitt litt masse, og ingen trening... I tillegg har det blitt 1 flaske rødvin godt og vel, så imorra gruer jeg meg til veiing...

 

Skal se om jeg orker å gå en tur etterpå, men er egentlig sliten etter kjøringa hjem, og kurs frem til vi dro så vi får se.. men bra kurs, og vi har kost oss både store og små!

 

Du får holde deg i ro idag Slank, etter en sånn kveld er det lov å være lat og bare dra seg! Du får heller ta det igjen utover i uka Du hadde det ihvertfall moro, samtidig som du spiste forholdsvis sunt!

 

Isabel, dette her gir du ikke opp!!! Hehehe.. hva skal vi andre gjøre da? Du som er pådriveren og en stor inspirasjonskilde for oss (ihvertfall meg) når det gjelder trimming og humør!! Bare stå på, du er sååå flink, og det er lov å ha noen 'dårlige' dager innimellom. Da er vi her vettu:p

 

Klem til dere alle fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Jaja... så var denne kvelden over, og en film venter før senga

 

Det ble ingen tur ut, var sliten og har bare slappet av, eller sløvet, hehe

Har god grunn til å grue meg til vekta imorra ja...:) Huff....

 

Sove godt alle sammen så snakkes vi imorra!

 

Nattaklem fra meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, nå ble jeg veldig glad, og overrasket, vekta viste minus 900 gram!! For en herlig dag:) Da er vekta mi 59,9 kg så det går rette veien!

Legger det inn på den fra sist...

Gleder meg til å høre om hvordan det har gått med dere jenter:)

 

Ha en fiin dag alle sammen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...