Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Må bare rose dere for å være en slik motiverende gjeng. det er faktisk dag 4 for meg og jeg har klart og holde meg unna snopet.. hadde pizza n dag til middag men i en hektisk hverdag så blir det bare sann-;) Og som jeg lærer dere og kjenne er dere ikke ne gjeng som sitter på rompen, jeg er sliten etter 8 timer på jobb, både fysisk og psykisk (har vært hektisk de siste dagene) Så det og finnt tid til familien og trimmen er ikke alltid like enkelt. Men i dag skal jeg ut å gå meg en tur sammen med en vennine. Jeg er også av den typen som ikke liker og gå aleine i mørket.... så den unskyldningen for å ikke gå tur den er god!! Men jeg er heldig og har noen gode trim venniner som drar hverandre ut av stolen!! da får en lufte kroppen og ikke mins en får slarvet litt uten at noen drar i beina og roper mammma mammma.

 

Dere må lykke til i helgen!! Den er alltid den værste for meg, så jeg kommer sikkert innom for å få litt motivasjon. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar

Hei...

Jeg er også sliten i dag... og trimmen frister ikke... men jeg skal stålsette meg å komme meg ut... Jeg er bare nødt, da jeg røk på en liten sjokoladebit... uff:( Grunnen til glippen ligger i at det gikk for lang tid før middagen kom på bordet.. og da var jeg så sulten at jeg bare måtte...æsj.. men det går nok fint :) Jeg tar meg inn igjen... og har dere "gjengen" med meg... så dette skal jeg overleve.. he he... men jeg tror helt sikkert at glippen ville blitt større uten dere i tankene...;) Nå er det barne- tv og stille en liten stund .. he he.

Jeg må også henge meg på det du tyr74 sier, at helgene er værst. Det er de for meg også. Da er virkelig viljestyrken lavere og fristelsene mange... og ikke har jeg de faste rutinene på måltider som ellers i uka.. .he he... Nå koser jeg meg nok ekstra i helgene, men uten å fråtse.. det er en kunst for meg:p, må jeg innrømme. Den gulroten må vi ha, at helgene ikke er så strenge som ukedagene, for det er noe med å legge opp til en kostholdsendring som man kan leve med, også etter å ha nådd mål. Må tenke at dette ikke er en "slankekur", men en endring som skal være så varig som mulig... Vi snakkes senere....

 

- Klemmer og varme tanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

2,1 kilo ned fra sist gang....80,3 kilo:) Det med klær og over 2 og en halv liter vann drukket.....Veldig fornøyd!!!

 

Nå ser jeg 17 mai målet 75 kilo lyse i mot meg....Jeg vil, jeg skal,jeg må klare det...

 

Nå må jeg spise kvelds.

 

 

klem fra lottis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Wow Lottis... Det er jo VIRKELIG imponerende... :) Grattis... Deilig å kjenne at man er på rett vei...

 

En deiiilig times rask gange i frisk luft har lagd friske roser i kinnene.. Og kveldsmaten smakte extra godt etter litt aktivitet.. yummi...

 

Noen smeller må vi regne med Isabel.. Og som du sier skal jo dette være en varig kostholdsendring og da må man jo kunne få lov til en liten sjok.bit innimellom. Hvis ikke sprekker man bare SKIKKELIG når man først gjør det..

 

Og krisen er akkurat det: når det blir for lang tid mellom måltider.. Og det er også det som gjør helgen litt extra vanskelig. Ofte spiser vi ikke mer enn 2 måltider i helgen, stooor frokost og stooor middag.. Med litt snop innimellom har det liksom holdt. Men nå er det andre boller gitt.. ;)

 

Stå på jenter..

 

Klem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei på dere!

Ja, nå er jeg her etter en tur ute, deilig og fin temperatur.

Lottis, du har vært kjempeflink, gratulerer!

Ellers så syns jeg dere er flinke alle sammen, og en liten sjokobit må vi unne oss en gang iblant, og det er jo et normalt liv vi skal leve:-)

Hvordan ble det med turen ut Isabel? Skjønner godt hvis du fant sofaen istedet, du jobber jo så lange dager... Syns du er virkelig flink!

 

Helgene er ikke noe problem for meg stort sett når vi er hjemme... Spiser bare litt ekstra god frukt som jeg setter på bordet (men det er jammen masse kalorier i det også) Men, frister nok litt mer med et par glass vin, hehe... så da må jeg spise mindre.

 

Nå skal jeg se på feriekolonien, hehe

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig moro å høre, og en motiverende nyhet for oss andre, i hvertfall for meg. Jeg ønsker også virkelig å klare dette til 17. mai :)

Jeg har nå vært ute å jogga, og det var utrolig deilig... men det ble bare en tur på 40 min og 6 km... men alle monner drar :D Da har jeg jammen klart å løpe bort sjokoladebiten.. he he... ;)

Nå skal jeg hente magetreneren min og ta noen situps... Noen som blir med på å ta 30 stk før vi legger oss i kveld??

Ha en riktig god kveld alle sammen

- klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

Ut å løpe og situps...Kjempeflinke:)

Nå må jeg også ned på gulvet og ta situps.....PUH, 30 unnagjort:)

 

Slanking er utrolig slitsomt psykisk:(

Opp og ned som en berg og dalbane i humøret uke etter uke.

Man blir skuffet og overrasket hele tiden...

 

 

Det er derfor utrolig godt å ha dere nå... Sammen deler vi skuffelser, gleder og ikke minst motiverer vi hverandre til å fortsette....

 

TUSEN TAKK!!!

 

sov godt!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, nå er det straks helg, og det er herlig:p Skal kose meg med mann og barn, i tillegg til noen turer ut, så håper på sol og blå himmel:-)

Må bare få unnagjort et samvær med biologiske foreldre ikveld så kan jeg slappe av. Hadde mor her igår, så nå er det heldigvis noen uker til neste gang når dette er over.

Isabel, du som er så flink til å trene er jammen flink! Det er der jeg er dårlig (selv om jeg har vært mye flinkere denne uka)

Og, jeg syns dere er veldig flinke alle sammen!

Jeg er nok mere bedagelig av meg, liker å slappe av på sofaen hver kveld og kose meg mens dere er ute og løper og trener... men så lenge dere er her blir jeg motivert og 'tvunget' til å komme meg mere ut. Vil jo ikke være den som ikke klarer dette. Så takk skal dere ha!! Det er nok det vi trenger, noen her å snakke med og i tillegg å rapportere, da kan man jo ikke snike seg unna;)

 

Ønsker dere som skal på tur i helga en riktig fin helg, og kos dere masse og nyt helga!! Herlig å komme seg bort litt iblant

 

Snakkes senere idag, jeg må vekke ungene og lage frokost og nister, og koke kaffe til min mann (som han får på senga før vi andre drar, hehe)

 

Klemz fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Jeg snek meg på vekta i dag tidlig, gått ned 600gram siden mandag. Sier meg fornøyd med det, så får vi se hvordan helgen går. Mandag har jeg vel ratt gått opp de 600 gramma.. neiiii.. Skal tenke positivt.... :) Har i tillegg fått mensen, så jeg bruker det som unnskyldning hvis det går litt dritt :) hehe... hi...

 

Påsken; hvordan i all verden skal det gå bra?? Min kjære og jeg skal kjøre til alpene, og kose oss der i en uke... Ski, afterski, mat og øl.. grøss og gru... Jeg hadde bestemt meg for at jeg skikkelig skulle skeie ut i den ferien, men det var FØR jeg satt igang med dette i iherdige prosjektet...

 

Får jobbe litt vel... :) Blitt litt hekta jeg, av å titte innom her jevnt og trutt..

 

God fredag til alle sammen :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottis75

snart.

 

Jeg gleder meg sånn:)

 

Skal stå på ski og kose meg med syv veldig gode venninner:)

Ønsker dere alle en super helg!

 

Snakkes på Mandag:)

 

LOTTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med selvom litt seint. Jeg skal ned til 60 kilo da det alltid har vært min trivselsvekt. Men etter tre barnefødsler på 6 år, er det kanskje ikke så rart. Likevel, den minste er 2 år, og jeg har ingen ynnskyldning for de ekstra kiloene. Vi får hjelpe hverandre med å nå målet

Hei

 

Jeg er ei dame på 33' date=' og har to små barn på snart 4 og 6 seks år. Jeg har vært med på en annen tråd her inne, og det var bra, bortsett fra at jeg kanskje ikke kom helt i mål.... og gikk opp og ned om hverandre hele tia... he he...

 

Men, NÅ er det nok!!! Jeg gikk for to år siden ned 20 kg på et halvt år.. og har klart å krabbe på meg 6 - 7 kg av de igjen... så nå må det den innskjerping til for at ikke alle 20 skal kommme... for vektnåle peker oppover nå.... og det må snus.. Målet er at jeg skal være fornøyd til 17. mai i år som i fjor..... og ikke føle meg som en "dritt" i for trange klær, for ja, klærne strammer bra nå...huff..

 

Dagens vekt er 74 kg, og målet mitt er 67 -68 kg. Noe jeg burde klare. Dette er min trivselsvekt.

 

Bli med noen da!! La oss ta tak sammen, og motivere hverandre :)!!!

 

- Isabel[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Velkommen Anne, bare koslig at du vil være med:)

Her støtter vi hverandre og sammen skal vi nå våre mål!

 

God tur Lottis, og kos deg masse!!

 

Du er veldig flink Slank, og ikke tenk på påska enda, vi har litt tid igjen, hehe. Jeg skal på hotell neste helg, men får ta det når det nærmer seg:)

 

Nå skal jeg ut å gå en liten tur, og så får jeg ta en til senere idag etter samvær, da tenker jeg det skal bli greit med litt frisk luft. Ellers så detter jeg vel bare rett i sofaen og er helt utkjørt:( Det er det jeg pleier.

 

Vi snakkes mere her i helga vi som blir hjemme håper jeg:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heng deg på Anne, så skal du se at du ikke vil angre ved å bli med i denne "gjengen". Vi støtter, roser, motiverer og klager til hverandre :) God tur på fjellet lottis. Bra jobba slank30, 600g ned til nå er helt supert!!! Jeg håper på det beste selv... men har en følelse av at det ikke går rette veien.... huff...:)

I dag her jeg hatt fri.. vært hos frisøren og klippa meg og tatt mørke og lyse striper.. ble ganske kult... godt å fornye seg litt nå og da... innimellom barneskrik og jobb.. he he. Jeg er nok også en av de som har blitt litt hekta på å gå inn her til dere,,, he he.. men det er en meget positiv avhengighet.. og nødvendig.. :) NÅ skal jeg ut å jogge... snakkes senere... - Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med selvom litt seint. Jeg skal ned til 60 kilo da det alltid har vært min trivselsvekt. Men etter tre barnefødsler på 6 år, er det kanskje ikke så rart. Likevel, den minste er 2 år, og jeg har ingen ynnskyldning for de ekstra kiloene. Vi får hjelpe hverandre med å nå målet

Hei

 

Jeg er ei dame på 33' date=' og har to små barn på snart 4 og 6 seks år. Jeg har vært med på en annen tråd her inne, og det var bra, bortsett fra at jeg kanskje ikke kom helt i mål.... og gikk opp og ned om hverandre hele tia... he he...

 

Men, NÅ er det nok!!! Jeg gikk for to år siden ned 20 kg på et halvt år.. og har klart å krabbe på meg 6 - 7 kg av de igjen... så nå må det den innskjerping til for at ikke alle 20 skal kommme... for vektnåle peker oppover nå.... og det må snus.. Målet er at jeg skal være fornøyd til 17. mai i år som i fjor..... og ikke føle meg som en "dritt" i for trange klær, for ja, klærne strammer bra nå...huff..

 

Dagens vekt er 74 kg, og målet mitt er 67 -68 kg. Noe jeg burde klare. Dette er min trivselsvekt.

 

Bli med noen da!! La oss ta tak sammen, og motivere hverandre :)!!!

 

- Isabel[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Heldiggriser som kan være ute å gå/løpe (for de litt mer sporty enn andre..) .. Isabel; du ruler.. (?!).. hehe...

 

Jeg sitter fortsatt på jobb og sliiiter, ser drømmende ut av vinduet på det forholdsvis deilige været. . Blir nok vanskelig å komme seg ut idag har jeg følelsen av. Min kjære henter seg splitter nye bil idag, så har en følelse av at vi skal ut å kjøre litt tur.. :)

 

God tur til de som reiser vekk i helgen, høres ikke dumt ut med jentetur Lottis, det er alltid så superkos... :)

 

Hjertelig velkommen skal du være Anne, jeg var ny i denne gjengen på mandag, men føler meg allerede godt MED.. :))

 

Gi meg forslag til fredagskosemiddag.....

 

Tjallabais... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er nok ikke så veldig kreativ på middager... men i dag skal vi ha tacokjøtt i pitabrød... dvs ungene tar pita... jeg tar kun kjøtt med salat og litt lettrømme... og deilig salsa... Jeg lager også alltid noen "små tacoer", og da tar jeg litt kjøtt på nashos... revet ost på toppen.. og gratinerer i ovenen... ungene elsker det :)

Var tungt å jogge i dag... puh.. vinden var så sterk at i motvinden ble det hardt... var sliten da jeg kom hjem igjen...(og det er vel kanskje hele poenget.. he he)... Nå skal jeg dusje... og spise en gulrot... før jeg henter mine to engler (eller jævler... alt ettersom du ser det.. he he).

Ha en riktig God kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting til... hehe... Slank30: du sier jeg ruler...Den likte jeg :) he he.... men så ruler jeg i så mangt.... som f. eks sjokoladespising... brusdrikking... trøstespising.... osv:p... hehe.... Nå er jeg bare glad.. glad for dere.. og fordi det er helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Klart du er med Slank, du er jo så aktiv her at:-)

Fredagskos hos oss blir gryterett som jeg lagde igår, og jeg hopper over risen og tar gryte + salat.

Ellers er jo reker godt da, eller kyllingfilet. Og, det går mye i pita og taco her også, og wrap... Jeg pleier å spise 2 wrap(eller lefser) med masse salat, taco kjøttdeig, og litt ost. Lager kjøttdeig selv av rent elgkjøtt, så det er nesten helt uten fett:)

 

Kos dere alle sammen, både med småengler og smådjevler, hehe... vi har også noen av hver som det passer innimellom, hehe

 

Ha en flott fredagskveld, og kanskje vi snakkes igjen senere idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Nå er samværet over for denne gang, og endelig kan vi nyte helga og slappe av...

Det skal bli deilig, sliten jeg nå..

 

Ha en fortsatt fin kveld jenter

 

Klem

 

e035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...