Gå til innhold

17. mai er målet!!! 6 -7 kg ned...Noen som blir med???


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

det er deg vel fortjent. :) Kos deg nå, og prøv å slappe av... Jeg for min del ligger rett ut på sofaen og koser meg med litt snacks fra middagen...deilig.. :) men i mårra tidlig skal jeg på spinning igjen, og da kan jeg kose meg med litt sjokolade i mårra kveld uten å ha alt for "vondt" av det....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 798
  • Created
  • Siste svar
Gjest Mamsen 69

å... her de bestilt pizza, og jeg spiste 2 stk, uten å veie dem... Skrev dem inn som lørdagspizza 250 gram (aner ikke...), og det er ikke lur mat nei... får være flink imorra til å trimme og spise mindre.

Nå skal jeg i seng, og forhåpentligvis sove leenge imorra

 

Lykke til på spinning imorra Isabel!! Flink du:)

 

Nattaklem fra meg a030.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei, og god morgen alle sammen!

Herlg å våkne til nok en flott dag selv om det blåser ganske godt.

Idag skal jeg være flink og gå enda flere gåturer, og trime litt mer.

tok 10 min med noen øvelser før jeg la meg igår, etter 50 sit ups

 

Ha en fin dag alle sammen, og lykke til på spinning idag Isabel:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en herlig morgen med sol og blå himmel... Jeg var ikke like flink i går kveld jeg heller... ble litt ekstra nachos til middagen, og litt godis på kvelden... så går kveld var det min "lørdag"... Var nok ikke så lurt å spise såpass, for jeg fikk veldig vondt i magen (og litt i psyken... he he) Må være flink i dag... og det hjelper å starte dagen med en spinnings- time som starter nå kl 11. Ellers er det fullt program for ungene som skal i bursdag og på hockey- trening.

Ha en fortreffelig lørdag alle sammen.... Klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei på deg:)

Kan tenke meg at det var ille for psyken, det er liksom litt nedtur etterpå, men gjort er gjort, og sånt gjør vi av og til...

Lurer på om jeg skal ta en bytur med ungene, de må ha nye joggesko og diverse, så da blir det nok en tur

 

Tror det blir taco, pita og tortilalefser her idag, og det passer fint:) lite kalorier, hehe...

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært litt fy fy... og mer blir det i kveld er invitert på middag men noe godt å drikke... Men jeg som noen andre her måtte jukse litt på fredag og 700 gr fra tirsdag til fredag var ikke så alt for værst!! Lottis Må også si grattis med 2,1 kg. det er bra!! (fikk ikke lest i går) Jeg må også si velkommen til Anne!! og så må jeg legge meg på golve og ta 50 sit ups for det fikk jeg ikke gjordt i går!! kan jo ikke være noe dårligere jeg( Bra motivasjon)-:) Stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Nå er jeg egentlig litt sliten jeg... gått et par timer i byen og så vært ute og gått tur etter at jeg kom hjem, men har liggi på sofaen nå og spist druer og drukket vann, så er fornøyd med meg selv:)

I byen ble det kyllingsalat uten dressing og brød, men cola light da...

2 av ungene fikk sko (1200 kr:( ) pluss at det ble litt småting til

 

Kos deg masse på besøk ikveld tyr og kos deg med maten og drikken, og styr heller unna snopet, det er tross alt verst

 

Klemz g090.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Etter x antall timer trasking på båtmesse på Lillestrøm, sier jeg "hellooo" til min sofa.. Og lar joggeskoa stå der de står... Er så sliten i beina at det er lite aktuelt med mer gåing...

 

Kyllingsalat ble det til lunsj på meg idag også, men MED både rømmedressing og grovt brød.. iiik... Men UTEN brusen da.. Den sparer jeg til i kveld.. yuuummmi.. gleder meg..Ikke smakt en dråpe pepsi eller annet siden tirsdag.. Og DET er en seier for meg som er vant med min. 1 ltr. pepsi om dagen... (blæh.. høres ikke bra ut)...

 

Huff. 1200,- er jammen fort gjort å få brukt opp.. :)

 

Tror jeg overspiste litt igår, da ble det tortillalefser, masse salat osv, så ikke så gæli kalorimessig, men fikk verdens verste mageknip etterpå. Så innbiller meg det var i nærheten av veer... :) hehe... hehe.... Lå og skreik i sofaen.. hehe.. litt av et syn....

 

Ønsker alle en fortreffelig lørdagskveld, jeg har kun läkerol som snop og får se på min kjære når han kozer seg med litt potetgull.. Jeg har bedt han om å la vær å friste meg for ofte, så hører han innimellom utpå kjøkkenet.. Godt oppi kjøkkenskapet med snop.. hahaha.. Syns det går helt utmerket uten snop, men hva spiser dere HVIS dere faller for fristelsen? jeg er altfor glad i potetgull, og har stort sett holdt meg til superchips, men en sånn pose forsvinner jo som dugg for solen..knask knask... Har man først begynt er det ofte vanskelig å stoppe.. :)

 

Lørdagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen... Dere virker alle så utrolig flinke.... føler meg jo nesten som en "taper".... for jeg har ikke klart å stå i mot alle fristelsene denne lørdagen..sukk.. spist god hjemmebakt pizza, men da med kyllingpølse... så det er ikke så galt, men det er snopet som tar overtaket på meg. Virker jo nesten som om jeg er programert til å spise alt jeg kommer over...:) Jeg har heldigvis trent ganske bra i dag, der er jeg ganske strukturert... men har mine 50 sit ups igjen... hehe.

Slank30: Jeg personlig elsker grønnsaker i tykke strimler med dipp når jeg er godtesyk. Det er ikke så galt, men likevel utrolig godt...og sunt... Hvor sunt det blir beror på hva du velger å lage dippen av... rømmekolle, lettrømme, youghurt osv.

Huff... gruer meg til mandagen og vekta... :) Det er ikke meningen å bli negativ nå, og jeg er heller ikke det, må bare lufte mine "svakheter"... he he. Det er jo en gang slik, at jeg vet godt hva jeg skal gjøre, og burde gjøre... eller ikke gjøre... men likevel, det betyr ikke at det er lett...he he. JMen, jeg er ikke den som irriterer meg over mine "glipper" over lengre tid.. heldigvis.. hehe..Jeg er stort sett positiv og glad, og dette er ikke noe å gråte over.. Det var faktisk veldig godt... he he... (men mindre godt etterpå...he he)

 

Ja ja, dere fikk mine frustrasjoner i kveld... hehe... sorry... skal skjerpe meg!!! Det er et løfte. - Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei på dere!

Nå er lørdagen over og senga venter

Du har jammen trimmet nok idag du Slank som har gått i hele dag:)

Tror mageknip kan komme av all fiberen vi plutselig overspiser av, jeg merker at jeg har utrolig mye luft i magen om kveldene, og tror det er derfor, og da er det fort med litt vondt også

 

Når det gjelder meg så er godtsuget helt borte!! Helt merkelig, men herlig. Ikveld satt jeg frem masse sjokolade, peanøtter, popcorn og potetgull (har jo barn og en mann, hehe) og jeg tok ingenting! Tar meg noe frukt (altfor mye stenfrie druer?) hvis jeg blir sulten eller får lyst på noe, men det er ikke noe problem. Tror det blir myyye verre til helga når vi skal på hotell og spise hele dagen med koldtbord, lunsjbord og frokost... nå har jeg virkelig begynt å tenke på hvordan det skal gå, og gruer litt for å veie meg neste gang

Men, vi får ta første veiing først:)

Du kan være glad du er så strukturert som du er til treningen Isabel, og da kan du jo unne deg litt. Som dipp foreslår jeg sans ekstra lettrømme, forts.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

den inneholder kun 119 kalorier pr 100 gram, og det er ikke så mye. Jeg bruker ikke dipp, men dressing til salat, så jeg blander den med en pose gresk dressing, kjempegodt!!

 

det er forresten bra du får 'luftet' deg når du trenger det Isabel, det er jo derfor vi er her!! Vi står sammen i tykt og tynt, hehe og de dårlige dagene bytter vi på:)

 

Nå venter senga og puta, så vi snakkes mer imorra!

 

Sove godt alle sammen

 

Nattaklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det ikke har blitt så mye trimming heller har vasket hus da, det hjelper litt.

 

Liten utfordring hva med 50 situps og 10 armhevinger!! det gjorde jeg i går og det var deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Den er jeg med på Tyr, har ikke trimma idag, ikke helt iform, tror nok magen ikke er helt fornøyd idag av alle grønnsakene og frukta, men vi får se...

Skal ihvertfall ta 50 situps og 10 armhevinger jeg også:)

 

Er spent på vekta imorra, håper den har gått ned mer enn sist for denne uka har jeg vært flinkere til å trimme ihvertfall..

 

Klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også syndet en hel del denne helgen Tyr, selv om det er en mager trøst...og vil helst ikke på vekta i mårra. :).. Men, jeg har fått svømt litt i dag sammen med ungene :). Joda.. disse "feilstegene" er helt menneskelige, og ikke verdens undergang. Jeg tenker at det er kun jeg som tar de valgene, og da får jeg stå til rette for dem. Det er hvordan man lever hver dag som er det avgjørende, og heldigvis er det ikke helg 7 dager i uka.. he he.

Jeg er også slik som deg Merwell, at jo lengre tid jeg går uten søtt, jo mindre får jeg lyst på det... For to år siden når jeg gikk ned så mye var det nettopp det som skjedde.. lysten ble helt borte.. .men så var det disse gamle vanene som fort melder sin ankomst igjen.. hehe.. Men, jeg skal beseire dem nå også... for jeg ønsker ikke å ha de med meg videre i livet... Jeg vil alltid kose meg ekstra i helgene som nevnt, men da helst med mat eller drikke...og ikke overspise eller fråtse.

Slank30: shopping er faktisk veldig bra trening, og særlig i så mange timer som du har holdt på :) Bra jobba.

Jeg har også som flere av dere, hatt skikkelig vondt i magen til tider... og det er nok som Merwell sier.. mye frukt og fiber... mager kost.... en omveltning...

Henger meg på 50 sit ups og 10 armhevinger, og så får jeg vente i spenning på "dommen" i mårra.

- Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

50 situps og 20 armhevninger (på knærne) er vel gjennomført.... :)

 

Ny uke, nye muligheter i morgen..... Skal være lov å synde litt innimellom. Trixet er å klare å hente seg inn igjen. Dette har alltid vært mitt store problem..

 

Gruer meg til "dommen" imorgen, har blitt en sen middag idag så kommer sikkert til å skylde på at den ligger tungt i magen hvis vekten ikke viser det jeg ønsker imorgen.. hihi.. :)

 

God søndagskveld ønskes alle livsstilsendrings-venner..

 

Klm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann, da er dagen igjen kommet og her har vekta heldigvis gått ned 1 kg:p

Er glad for det, og skal prøve å være like flink denne uka...

 

Vi trenger nok litt tid på å forandre alle vaner vi har, og det kan ta litt tid før de er ordentlig på plass, men litt utskeielser må vi unne oss noen ganger uansett, det er normalt, og det er jo det vi skal være. Tror overspisinga kommer til å bli borte med tida, og det er nok fordi man er litt mere oppmerksom på hva vi skal spise og ikke spise nå, etterhvert henger vi oss kanskje ikke så mye opp i det (håper jeg)

 

Tror jeg skal gå tilbake og hente målene mine jeg så kommer jeg straks tilbake igjen, hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Setter den inn igjen jeg:

 

Målene for idag ser slik ut:

 

26/2: 64 kg

5/3: 62 kg

12/3: 61,8 kg

19/3: 60,8 kg

26/3:

2/4:

9/4:

16/4:

23/4:

30/4:

7/5:

14/5: 58 kg ;-)

 

Ha en riktig fin dag alle sammen, nå venter jobb og nye utfordringer!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Hei, da sier jeg meg fornøyd med første uka, 1 kg. er oki.... :)

 

12/3: 77,1 kg.

19/3: 76,1

26/3:

2/4:

9/4:

16/4:

23/4:

30/4:

7/5:

14/5:

 

Kjempebra Merwell, du er jo snart i mål du jo.... :)

 

Vi fortsetter med oppmuntringer og tilbakemeldinger denne uken også, så skal vi se vi alle kommer på riktig spor.. :)

 

God mandag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens. Jammen gode og flotte resultater dere har. Merwell: du er virkelig i gang, og nærmer deg målet. Du er jo halvveis... BRA :)

Slank: 1 kg ned er kjempe bra :) Går man ned 1 kg i uka så er oddsen for at du skal klare målet ditt meget høy... supert.

Jeg selv har gått ned magre 100g :), og det er ikke annet enn ventet etter helgens utskeielser. Egentlig var det positivt, for jeg hadde regnet med en aldri så liten oppgang. Jeg har 14,6 trimpoeng denne uka, så de er nok avgjørende for at vekta står der den står.

Så nå er det en ny uke, og nye muligheter... og denne uka skal det ikke skli ut til helgen...og jeg satser på 1 kg ned til neste gang... hehe.

Er blitt veldig takknemlig og glad for å ha dere her.. og vi fortsetter med motivasjon og oppmuntring fremover også... Nå skal jeg ta mine sit ups... og i kveld er det spinning2 igjen...Herlig :)

Ha en super dag !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at hver mandag går jeg alltid tilbake på side 2 hvor jeg har satt opp min oversikt over ukene, og plotter inn tallene. Så der er den fulle og hele oversikten.. jeg har tilsammen fra start gått ned 1,1 kg.. og har dermed 5,9 kg igjen til målet er nådd...Noe jeg ser er oppnåelig på 8,5 uke :)

- Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slank30

Du skal nok se neste mandag Isabel, da er jeg redd vekta ikke er helt venn med meg.. Skal på skikkelig jentefest på lørdag, og av erfaring pleier det å bli fuktig.. :)

Men skal holde meg til hvitvin og bacardi.. Og et par øl.. :)

 

Du som har gjort deg noen tanker rundt denne helgen som har vært, kommer helt sikkert til å klare deg bedre til helgen.. Hjelper med noen nedturer og spark bak.. hehe..

 

Flink til å trene er du også, jeg har liksom ikke kommet helt i gang som ønsket. Er alltid "noe annet" som skjer.. Får se om jeg klarer å ta meg i nakken denne uken da...

 

2,5 time til lunsj, og jeg er døsulten alt.. blæh...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal nok se neste mandag Isabel' date=' da er jeg redd vekta ikke er helt venn med meg.. Skal på skikkelig jentefest på lørdag, og av erfaring pleier det å bli fuktig.. :)

Men skal holde meg til hvitvin og bacardi.. Og et par øl.. :)

 

Du som har gjort deg noen tanker rundt denne helgen som har vært, kommer helt sikkert til å klare deg bedre til helgen.. Hjelper med noen nedturer og spark bak.. hehe..

 

Flink til å trene er du også, jeg har liksom ikke kommet helt i gang som ønsket. Er alltid "noe annet" som skjer.. Får se om jeg klarer å ta meg i nakken denne uken da...

 

2,5 time til lunsj, og jeg er døsulten alt.. blæh...

 

Klem[/quote']

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å slanke meg på torsdag, så jeg har ikke gått ned et gram...snufs. Derfor begynner jeg med liv og lyst i dag. Jeg var dessuten i bursdagsselskap i helgen, men jeg spiste bare et kakestykke....det må være lov.

 

Jeg har også hatt skikkelig mageknip, begynte med Wasa Sport med mye fiber. Magen fikk vel sjokk. I går kveld skrellet jeg en hel pakke med gullerøtter, og satte i vann i kjøleskapet....til stor begeistring for hele familien faktisk, så det skal jeg fortstte med.

 

Ellers så leste jeg(men det vet dere kanskje) i KK at man bør spise med en gang etter trening(ikke før), for ellers går kroppen på sparebluss. Den trenger litt påfyll etter trening visstnok. Så jeg gikk en rask tur(10min) med mye bakker, og så spiste jeg en skål 4-korn, rosiner, litt nøtter og en naturellyoghurt med litt flytende sukett....deilig.

 

Ha en super uke alle sammen, og ikke drikk for mye øl på festen "slank30"...selv om det er nyyyydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anne

Flott at du har motivasjonen på topp....og som du selv sier, har du holdt på i kun fire dager.. så resultatet vil nok helt sikkert vise seg neste mandag :)

Ja, et kakestykke i bursdag er lov... men fire kakestykker derimot... det er ikke så lønnsomt.. hehe. Syns du var flink :)

Ja, det er alltid lurt å spise litt rett etter en treningsøkt. Jeg tar meg som regel alltid en banan.. det føles godt.

Nå skal jeg sette i gang med studiearbeid..og få ferdig en rapport...puh.. Gleder meg til sommeren.. da er jeg ferdig etter 4 år med høgskolestudier :)

- Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...