Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Hei queen.

 

Lykke til med tellingen igjen. Dette fikser du helt fint' date=' du har jo et innmari bra opplegg :)

 

KLEM[/quote']

 

Tusen takk, anto!

Hvor lenge skal du være over there?:)

 

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Queen, jeg er også helt sikker på at du klarer dette, inn på den smale sti etter ferien. Det går bra, du er såpass viljesterk......

 

Klem Magan.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Queen' date=' jeg er også helt sikker på at du klarer dette, inn på den smale sti etter ferien. Det går bra, du er såpass viljesterk......

 

Klem Magan.....[/quote']

 

Tusen takk, Magan:) You too:D

klemzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.562 kcal i dag. Jeg har kjøpt meg nye joggesko,som jeg skal bruke til turgåing. Er ingen jogger jeg, men hvem vet hva man blir, bare man prøver og vil:)

 

Ha en flott kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.562 kcal i dag. Jeg har kjøpt meg nye joggesko' date='som jeg skal bruke til turgåing. Er ingen jogger jeg, men hvem vet hva man blir, bare man prøver og vil:)

 

Ha en flott kveld.[/quote']

 

 

Er ikkje noken joggar eg heller, men eit skikkelig par joggesko til turgåing er ikkje å forakte :)

 

Ha ein fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom sola :) hurra!

Lurer på om det er på tide å sette seg et lite mål jeg nå, så ikke dette her bare flyter av sted. Jepp det gjør jeg:)

 

Mitt mål er å ha gått ned 5 kilo til 1. oktober 2007

 

Veiedag blir på tirsdager. Nå skal jeg kun veie meg en dag i uka. Vekta står under senga, men jeg later som om jeg ikke ser den.

 

Ca 1.600 kcal pr dag. Min. 7 trimpoeng i uka. Dette blir min suksessfulle oppskrift.

Da er det bare å trå til og fortsette. Jepp, hepp!

 

Ønsker alle en fiiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på en ting. Er det ikke rart hvordan vi mennesker kan skjule oss bak fasaden? Jeg mener ikke bak nicket her på forumet, men skal prøve å forklare.

 

Jeg har ofte besøk av ei venninne. Hun skal aldri ha noe til te'en sin, og hun har min fulle respekt for det. Hun skal ned i vekt, akkurat som queen:D

 

Men jeg har i det siste kjørt henne på butikken fordi bilen hennes har trukket sitt siste sukk. Og hva handler jenta; store potetgullposer, kaker og sjokolade.

 

Dette tyder jo på at hun spiser i hjemmets lun rede. Hun bor alene, så det må da være hun selv som skal spise dette. Når jeg er på besøk drikker vi te og spiser frukt.

 

Så til meg selv. Dere aner ikke hvor mye jeg har stappa i meg på kjøkkenet i årenes løp mens jeg har laget middag, ordnet annen servering osv. Og når middagen skulle spises tok jeg kun en liten porsjon, og fikk kommentarer; skal du ikke ha mere, du spiser så lite osv.

 

Det er ikke rart at vekta har økt, selvbildet har minka etc, ettersom jeg har dytta i meg disse substituttene!

 

Nå spiser jeg i full "offentlighet", og det skal hjelpe meg til å kontrollere inntaket.

 

Jepp, hepp, det skal det.

 

Noen betraktninger fra queen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idieH1982

Queen, dette er som å lese om meg selv... Kan være vanskelig å innrømme ovenfor seg selv også det der... Men vi har jo kommet langt når vi har begynt å gjøre noe med det! :) Ha en fiiin dag! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle slankevenner,

 

Ny dag, nye muligheter:)

 

Det er regn, men pytt sann. Det finnes ikke dårlig vær, bare...osv

 

Idag skal jeg innta Ikea, og jeg gleder meg. Skal fullføre "operasjon stue" i helga, og etter å ha fått huset i "good shape", skal jeg sette inn fokuset på stavgang.

Gleder meg til det. Men først få ordnet skikkelig opp her hjemme, så ikke det forstyrrer tankene mine.

 

Jepp, hepp, da drar jeg:D

 

PS Vær snille mot hverandre i dag, og mot kroppen din. Det fortjener den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ustyrtelig så tidlig du er på farten da...? Har enda ikke drultet meg avsted for å kjøpe de stavene jeg snakket om tidligere, men så har jeg ikke vært så suveren å trimme heller da. Vi får sjå ... må begynne å ta tak her nå, dettan går ikke, full fart forover med og uten staver :))

 

Take care... Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hepp, da er jeg tilbake:)

 

Må opp om morgenen vet du Magan, skal en få utrettet noe i denne verden;)

 

Har hatt en super dag, kjøpt endel fint. Nå skal jeg montere, og gleder meg til det.

 

Ble 1.763 kcal i dag, muligens mer enn jeg virkelig har spist, men ikke like enkelt å anslå alle de små kcal som kryper rundt i maten:D

 

Jeg vet jeg høres sprø ut, men jeg føler meg bare så GLAD i dag:D

 

Kjøp deg staver da Magan, så kan vi gå "sammen". Hva med mandag 23. juli?

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat inne igjen etter 1 times middels gange. 2 trimpoeng. Gikk uten staver i kveld. Det var deilig å komme seg ut igjen. Har vært altfor lite de siste tretti (eller seksti) døgn, men kjenner at kroppen vil ha mere, og det skal den få:)

 

Stua er nå renovert og ikke til å kjenne igjen. Det er så deilig, og jeg merker at det ikke forstyrrer tankene mine. Ryddig hus-ryddige tanker.

Har aldri brukt så mye tid på opprydding noen ferie, men det var nødvendig både på den ene og den andre måten.

 

På onsdag skal jeg ta for meg ugras og luking. Skal anlegge et nytt blomsterbed etterhvert også.

 

Jeg har tro på at sensommeren blir bra. Det gjelder å stå på, som kommer resultetene.

 

Ønsker alle slankevenner ei riktig god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var knallbra må eg seie. Mine stavar står og samlar støv på loftet, trur eg må vurdere å ta dei fram til høsten. Er det langs vei eller er det i terrenget du går?

Eg har berre brukt mine når eg har gått til fjells.

 

Det er godt å få røska opp i saker og ting av og til. Tok meg eit skippertak igår. Fekk rydda i ein del klær og har tenkt å rydde i resten idag. Likar å ha det ryddigt rundt meg. Held på å pakke sekkane, reiser lørdag utpå dagen.

 

Ha ein fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fjellgeita,

 

Jeg går langs i skogsløyper og stier, innimellom må jeg innom en bit med asfalt også, men prøver å unngå det hvis mulig. Jeg synes det er så godt å gå med staver. Kroppen kommer seg opp bakkene på null komma niks:D

 

Dessuten lukter det så godt i skogen nå. Må bare snuse inn, se på blomster og lytte til fuglesang og mitt eget hjertebank.

 

Ja, er det ikke deilig å få rydda opp. Det var så godt for meg ihvertfall. Sønnen min sa at; mamma så stor stue som vi har fått nå. Alt unødvendig som sto i krokene er rydda bort, herlig. I tillegg har jeg tatt for meg kjøkken, soverom, gang og bod.

 

Nå kan jeg senke skuldrene, fokusere på mat og uteliv, det er utrolig deilig.

 

Ønsker dere en fin ferie, Fjellgeita:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...