Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Det river og sliter i bihulene, så nøtta er ikke helt god.

 

Men i dag skal jeg stelle godt med meg selv, hive innpå en oppstiver og ta livet helt med ro. Så håper jeg det ikke blir betennelse av dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, anto.

Ja det var moro!

 

Nå skal jeg kose meg. Fikk Anne B. Ragdes nye bok: "Ligge i grønne enger" i dag,

 

og i kveld skal jeg se på Greys anatomy = herrrrrlig kliss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.680kcal i dag.

 

I morgen kommer det et kvinnemenneske som skal være med min ekssamboer på en ukes ferie. Ja, det er moro å tenke på. De er bare venner, og venner skal man jo ta vare på.... Når har han tenkt å informere gutten?

 

Jeg gjør det ikke.

 

Nå sier jeg høyt og tydelig; takk for alt, det var moro så lenge det varte (noen og tjue år) , men jeg gråter vekselsvis høyt (for meg selv) og stille.. stille

 

Innimeollom tenker jeg; HA, han er faktisk ikke det eneste mannfolket i denne verden, men jeg føler ikke akkurat behov for å treffe noen ny.

 

 

Nei, queen, ikke gi opp. Ikke gi opp.

Nei jeg gir ikke opp, men ønsker at ting var litt enklere, ja det gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskapsfulle mannslinger??

Kan ikke kvinnslinger som faktisk BOR der bare si NEI da??

Hvem er det som sier at menn skal ta seg til rette helt uimotsagt?

 

Det der skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt NEI, NEI, NEI, men får bare høre at jeg trenger ikke være sånn....

 

Være sånn? Skal menn sikre seg på alle måter? Ha et "godt" forhold til eksen, samtidig som de inntroduserer "y'en".

 

Jeg har sagt, og sier fortsatt at når han drar på ferie med sin "venn" i dag, er det good bye forever.

 

Kanskje det er dette som skal til for at jeg følelsesmessig skal bli ferdig med denne fyren.

 

Jepp, det tror jeg vil hjelpe meg. Ikke ukontrollert matinntak ihvertfall, det kommer inte på frågan. I dag er jeg mest kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskapsfulle mannslinger??

Kan ikke kvinnslinger som faktisk BOR der bare si NEI da??

Hvem er det som sier at menn skal ta seg til rette helt uimotsagt?

 

Det der skjønner jeg ikke.

 

Menn har da vel en hjerne i øveretasjen som de har fått utdelt for å tenke med??? Eller bruker de bare den nederste etasjen?? Skulle ikke vært nødvendig å SI til dem at man ikke vil ha "den nye" på besøk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men når det nå engang er nødvendig, så er det kanskje viktig å gjøre det....

 

mmm iler til og hyler, jeg skjønner hva du mener, og det er fryktelig vanskelig.. man risikerer å bli kalt både det ene og det andre... men hallo! gjør det noe da??

Hvis eksen min hadde prøvd seg på det stuntet der, hadde jeg vel revet ham i filler, tror jeg. Det vet han. Derfor vil han jo aldri gjøre det heller.

 

Hadde nok ikke låst opp døra, da, nei!

Han fikk pent parkere henne før han kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han dratt!

 

Budskapet ble formidlet så knallhardt at hun kom ikke innom døra her. Det hadde ikke blitt noe stas hverken for "venninnen" eller han.

 

Jeg har vært kvalm i hele dag, har ikke telt en kalori, ikke spist mange heller, men har jo litt å tære på.

 

 

PS Magan; Menn har 3 hoder: et med "hjerne", et uten hjerne, og et som vil gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...