Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ellie76
- på Østlandet i dag. Det får meg til å tenke på sol og sommer' date=' nye klær, lettere sko, en lettere kropp, et lett sinn.

 

Nå er det bare å holde fokus og stå på fremover. Det er mine valg som skal føre meg til målet. Det er jeg som bestemmer hva som skal spises. Det er jeg som bestemmer hvor menge trimpoeng jeg skal få.

 

Jeg vil ha en lettere kropp. Jeg vil kjøpe meg pene sommerklær. Jeg vil føle meg vel. Derfor vil jeg fortsette som nå :D

 

Livet er virkelig godt:)[/quote']

Hei Queen! Har lest tråden din, og den er full av optimisme, motivasjon og glede, og veldig inspirerende. Du er flink til å holde kaloriinntaket stabilt og til å trene. Og det gir resultater! Tenker også som deg - gleder meg til sommer og nye klær. Jeg gruer meg mindre til bikinisesongen i år enn i fjor, det føles bra.

Du er flink, lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Queen! Har lest tråden din' date=' og den er full av optimisme, motivasjon og glede, og veldig inspirerende. Du er flink til å holde kaloriinntaket stabilt og til å trene. Og det gir resultater! Tenker også som deg - gleder meg til sommer og nye klær. Jeg gruer meg mindre til bikinisesongen i år enn i fjor, det føles bra.

Du er flink, lykke til videre![/quote']

 

Hei Ellie,

 

Takk for det. Lykke til du også. Er ikke vi heldige som kan velge selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.690 kcal i dag. Det ble 87 kcal mere enn jeg hadde beregnet, fordi jeg hadde spist 2 lomper jeg ikke hadde notert opp.

Så kom "regnskapets time", og da var det best å få med alt.

 

En flott dag i mitt liv. Dette er virkelig veien til et lettere liv.

 

 

Lykke til, alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.688 kcali dag. Har hatt en planlagt "utskeielse". Jeg var på kaffebesøk og tok et knøtt lite stykke julekake. Jeg er alikevel strålende fornøyd, siden jeg ikke tok et stykke til:)

 

Jeg gleder meg til i morgen. da skal jeg ut å gå tur. Været er så nydelig, at jeg nyter hvert minutt ute.:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.597 kcal i dag. Har virkelig holdt fokus:) 4 trimpoeng fikk jeg etter 1 times rask stavgang.

 

Godt fornøyd med dagen. Det er lettest å holde fokus på hverdager når jeg er på jobb, selvsagt. Men jeg kan hvis jeg vil. Og jeg vil:)

 

Nydelig vær i dag.

 

Ønsker meg selv og alle andre lykke til videre med det gode arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott' date=' Queen! Du er jo kjempeflink, og skikkelig fokusert! Jeg forsøker også å ligge på ca 1600 per dag nå, men merker jeg er litt ujevn. Skal la meg inspirere av deg, og stramme grepet jeg også. Lykke til videre![/quote']

 

Hei Nique,

Takk for det. Jeg har også vært "ujevn" i kcal inntaket, og da har det skjedd veldig lite med vekta hos meg. Jeg vil derfor kjøre stramt nå, og har håp om at det er veien å gå. Hvis ikke må jeg holde på i evigheter, og det har jeg ikke noe ønske om.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.604 kcal i dag. Har hatt ei super helg, med 2 flotte turer og stabilt inntak av kcal. Jeg gleder meg til måltidene, og tenker at skal jeg lykkes må jeg holde fokus og ville dette her.

 

Og det som er så flott, er at jeg vil:)

 

I morgen blir det veiing, spennende:)

 

Ha ei god natt, etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for veiing, og nedgang denne uken er hele 2.6 kilo:) Inn 2 cm i midjen:)

 

Dette er så moro. Jeg ser nå helt klart at det hjelper å holde fokus, og det skal jeg fortsette med denne uken selvom det er påske aldri så mye.

 

Jeg skal kose meg, men det er jo så mange måter å kose seg på. En nydelig kopp påskete. En tur med appelsin og kanskje to striper kvikklunsj. Jeg får se.

 

Foreløpig er gleden over at jeg nå lykkes, mye sterkere enn det å kunne spise marsipan, sjokolade og potetgull.

 

Nå skal jeg ut å gå tur en time, før det er tid for påskelabyrinten på Nrk P1.

 

Ha en fin dag alle slankevenner.

 

Stå på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

2,6 kilo er RÅBRA! Kjenner at jeg virkelig blir glad på vegne av alle som klarer å gå ned. På samme måte som jeg har medfølelse for de som står stille eller går opp pittelitt...

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2' date='6 kilo er RÅBRA! Kjenner at jeg virkelig blir glad på vegne av alle som klarer å gå ned. På samme måte som jeg har medfølelse for de som står stille eller går opp pittelitt...

Fortsatt god påske![/quote']

 

Takk for det, Ellie. lykke til du også. Vi kan hvis vi vil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.800 kcal i går. altså 200 kcal mere enn jeg hadde planlagt. Var på besøk og de serverte pizza. Pizzaen var god den, og jeg hadde tenkt å spise et stykke, men vertsskapet presset meg til å ta et stykke til. Virkelig presset, så da orket jeg ikke å stå imot lenger.

Synd, men sant. Minner meg ihvertfall på at jeg ikke skal gjøre slik med mine gjester.

 

I dag fortsetter jeg den gode trenden, med 1.600 kcal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.599 kcal i dag. Helt perfekt:) Gleder meg til å fortsette det gode arbeidet som skal gi meg et lettere liv:)

 

Stå på alle sammen! Vi kan hvis vi vil, og vi vil, ikke sant;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en times rask stavgang på morningen, som ga meg 4 trimpoeng. Flott start på dagen. Sola skinner, og det er litt bevegelse i busker og trær, men med vindtett er det ingen problem.

 

Dette blir en flott dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Tenk å stå opp tidlig på morningen skjærtorsdag og trimme! Så utrolig flink du er! Du er flink til å telle kalorier og holde deg til det du skal - dette må da gå veien?

 

Heier på deg! Masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å stå opp tidlig på morningen skjærtorsdag og trimme! Så utrolig flink du er! Du er flink til å telle kalorier og holde deg til det du skal - dette må da gå veien?

 

Heier på deg! Masse!

 

Tusen takk, Ellie. Ja, jeg har bestemt meg, og derfor skal jeg holde fokus. Jeg vil, jeg vil, jeg vil:);):)

 

Er veldig spent på veiing på mandag:)

 

Ha en super torsdag, alle slankevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastacia

Må virkelig si at jeg blir kjempe imponert av å lese dette!

Å får virkelig pågangsmot igjen,startet opp forrige Tirsdag,men må ærlig innrømme at 3 dager fri har ikke vært bra,så har blitt litt utskeielser!

 

 

Men fikk mere pågangsmot når jeg leser om hvor flink du har vært=))

 

Hadde veie og måledag i går,hadde da tatt av 1,9 kilo.å inn 2 1/2 cm i midjen!

så fikk mere fokus igjen etter å ha lest dette!

Takk=)

 

Stå på,du er kjempe flink=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må virkelig si at jeg blir kjempe imponert av å lese dette!

Å får virkelig pågangsmot igjen' date='startet opp forrige Tirsdag,men må ærlig innrømme at 3 dager fri har ikke vært bra,så har blitt litt utskeielser!

 

 

Men fikk mere pågangsmot når jeg leser om hvor flink du har vært=))

 

Hadde veie og måledag i går,hadde da tatt av 1,9 kilo.å inn 2 1/2 cm i midjen!

så fikk mere fokus igjen etter å ha lest dette!

Takk=)

 

Stå på,du er kjempe flink=))[/quote']

 

Hei,

Dette er jo helt supert, Anastacia!

 

Husk vi kan, hvis vi vil. Det er vi som bestemmer over vår egen kropp, hva vi skal spise, og hvor mye vi skal trimme.

 

Stå på;)

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en times rask stavgang på morningen' date=' som ga meg 4 trimpoeng. Flott start på dagen. Sola skinner, og det er litt bevegelse i busker og trær, men med vindtett er det ingen problem.

 

Dette blir en flott dag:)[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Så flink du er til å trimme da. Jeg har ikke kommet meg ut enda i dag, frisster ikke akkurat heller. Her blåser det og snør/ sludder, skikkelig grisievær. Men vi skal en tur te treningssentret etterpå så litt trim skal det nå bli ( både samboeren min, datteren min og jeg trener der ).

 

Håper været er bedre hos dere, og kos deg med fri og påske.

 

Du er kjempe flink

 

Klem fra evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...