Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

1.663 kcal i dag, og 3 timer turorientering i kupert terreng. Dette er tredje kvelden på rad, og nå er jeg virkelig mør i beina.

Rundt meg går det ned melkesjokolade og potetgull på høykant, men jeg skal ikke ha, nei det skal jeg ikke.

 

Jeg er så glad jeg har karakter :D jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, så flink du er queen, masse snacks rundt deg og du klarer og holde deg unna? Jeg må si det er beundringsverdig. + Trim hver dag...phu, blir helt sliten jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det magan og fjellgeita. Har igjen èn post på kartet, før vi starter på neste turområde. Det er 4 områder i alt hvor det er satt ut poster. Jeg ante ikke at dette skulle være så moro, men jeg er hekta :)

 

1.639 kcal i dag. Måtte ha en hvil på sofaen etter jobben i dag. Nå får jeg svinge meg litt med husarbeide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.719 kcal i dag. Det er egentlig ikke så aller verst!

 

Heretter skal det skrives positive ting, eller ingen ting.

 

Det er mitt liv. Det er jeg som eier det, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, og nye muligheter. Sola skinner på Østlandet i dag. Jeg har spist polarbrød fullkorn med fløtemysost, og drukket kaffelatte. En nydelig start på dagen:)

 

Ha en super dag alle slankevenner!

 

klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann fjellgeita,

Det ble ikke orientering i dag. Isteden ble det 2 dl hvitvin på verandaen hos naboen.

Det var kjempekoselig. Gleder meg til å ta fatt på orienteringen igjen også. Det er gøy.

 

1.686 kcal i dag (inkl vinen:) Det er ikke verst det vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.700 kcal i dag, uten vin ;)....

 

En arbeidsdag til nå, så er det 3 uker med sommerferie. Det blir nok godt det.

 

Ha en fortsatt fin kveld alle slankevenner :D:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er ferien i gang. Første uka skal jeg jobbe hjemme. Huset skal ryddes inn til innerste krok, mye skal kastes, mye skal gis bort til loppis.

 

Jeg skal til Ikea en dag og kjøpe 1 bokhylle og 2 skap. Ellers skal jeg være mye ute etterhvert. Gå orientering, være på fjellet, nyte naturen + + +

 

Jepp, da er jeg i gang. Skal bare drikke opp latte'n min...

 

Stå på queen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt intens rydding i 4 dager. Huset er ikke til å kjenne igjen. 200 kg skrot er kjørt bort; deilig :D

Har kjøpt inn noen nye møbler til stua, så i dag blir det montering. Tar nok noen timer, men hvem har det travelt?

 

Ellers har jeg gått turorientering, og siste posten på kart 1 er funnet; Jippi:)

 

Teller ikke kalorier, teller bare gleder ;)

 

Ønsker alle en fin dag.

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og ei venninne gått drøyt 2 timers stavgang i duskregn. Det finnes ikke dårlig vær:)

Jeg er mør i beina, men det er godt.

 

Ønsker alle ei fin uke.

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

 

Ja jeg merker det i armene også. Men det jeg synes er fint med stavgang er at jeg får opp farten når jeg går:)

 

Ha en fin dag!

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ferieuka er i gang. På tide å peile kostholdet inn på tidligere tider:D

Har gått opp,og jeg trenger ikke undre meg på hvorfor. Kort sagt har inntaket vært større enn at forbrenningen har klart å svi unna overskuddskalorier.

 

Regn på Østlandet i dag, men det gjør da ingenting. Hadde jo sol i går;) Jeg er så heldig at jeg passer verdens nydeligste lille vovs. At hunden er menneskets beste venn kan jeg skrive under på :)

Men viktig med 2beinte venner også, selvsagt. Kjempeviktig!

 

Fra i dag blir det telling av kalorier, og minimum 7 trimpoeng i uka. Så er jeg nok snart der jeg var tidligere i sommer.

 

En kan jo lure på hvorfor jeg spiser mer enn jeg skal, når bh'en begynner å stramme igjen, og enkelte bukser velges bort. Det er jo ikke komfortabelt i det hele tatt.

 

Men jeg vet årsaken jeg: det er et substitute, det er akkurat det det er.

 

Men queen, nå kan du bare fortsette det gode arbeidet. Disse substituttene er ikke verdt det i det hele tatt. Og husk det er ditt liv, det er din kropp. Det er du som lever i og med den.

 

Ønsker alle en fin dag. Tenk så heldige vi er som lever:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...