Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

1.457 kcal i går, søndag, og 1.849 i dag, mandag: snitt 1.653 kcal.

 

Rømmegrøten som var så god munnen, ligger som en "deig" i magen. Lenge til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Hei Queen.

 

Jeg ser at du alltid legger ut antall kalorier, og nå er jeg skikkelig nysgjerrig: virker opplegget ditt? Er du fornøyd med antall kalorier og det løpet du har lagt? Det sier du nemlig veldig sjelden noe om... så da begynte jo nysgjerrigpettern meg å lure, da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anto,

 

Jeg bestemte meg for å legge ut antall kcal da jeg startet opp denne tråden i mars, var det vel. Jeg har som mål å spise ca 1.600 kcal i snitt pr dag, og ha minimum 7 trimpoeng i uka. Jeg legger det ut for å holde meg selv i ørene. For at det skal være forpliktende for meg. Kanskje jeg har dårlig selvdisiplin hvis jeg holder tallene tett til brystet...

 

Opplegget har virket når jeg har holdt meg etter oppskrifta, og jeg har redusert vekta med 4.5 kilo.

 

De siste 3 ukene har det imidlertid gått "over stokk og stein" for meg, men nå skal jeg stramme inn og fortsette med opprinnelig plan. Så skal jeg evaluere etterhvert, og kanskje jeg må justere antall kcal.

 

Jeg skal holde fast ved dette, så håper jeg andre ting kan ordne seg også, men det ser ikke så lyst ut, dessverre.

 

Anyway, dette kan jeg, og dette skal jeg klare uansett hva som skjer. Jeg har til hensikt og fortsette å bestemme over min egen kropp, dermed basta:)

 

Kroppen min er ene og alene min egen, og hurra for det! Jeg er glad i min egen kropp, og når den kvitter seg med 10 kilo til, skal den sannelig få en premie. Jeg har da penger, jeg er ikke queen for ingen ting,

 

Stå på queen, du klarer det:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - du Queen: DET klarer du, det er jeg ikke det aller minste i tvil om.

Synes 4,5 kg av siden du begynte med dette er en veldig pen vektnedgang.

 

Har du tenkt ut hva slags premie du skal gi deg?

 

Jeg hadde bestemt meg for å gi meg selv en premie også, men uansett hvordan jeg tvister hjernen kommer jeg ikke på noe annet enn klær. Jeg er jo et oppkomme av idéer på jobb, og aldri redd for å gå tom for idéer, men når det gjelder meg selv eller private ting er jeg skikkelig blæh :)

 

Jeg ga meg selv en striping og hårklipp da jeg nådde 5 kg's grensa.

 

Må ha en premie på 10 kg også, men vet ikke hva. Men det kan det jo hende jeg vet når jeg kommer dit. :)

 

Lykke til med kaloriene.

Jeg synes du er kjempeflink og veldig fokusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anto,

 

Vet ikke helt hva slags premie jeg skal bevilge meg, men har lyst på en ny sofa:) Ikke for å ligge der å dra meg i hytt og gevær, men den jeg har er minst 100 år gammel, og da får en gjerne litt tresmak i baken;)

 

Min 5 kilos premie blir ei ny veske. På den fronten har det vært lite fornyelse i det siste, så en ny veske hadde vært på sin plass, ja.

 

I dag holder jeg på med et stort rydde&kaste prosjekt. Nå skal skrotet ut for n'te gang. Jeg skal gi bort ting jeg ikke liker, liker dårlig, ikke trenger, etc. til loppis, så kan andre få glede av mine ting. Mye fint også der. Gir ikke bort søppel, men må få rydda opp her. Rydder samtidig opp i tankene mine.

 

Savner min kjære som er på jobb. Han pendler og kommer ikke hjem på 2 uker.. Lurer på hvordan ting blir med oss... Uansett skal jeg holde fokus på livstidsendringen og få ut skrotet. Slik tenker jeg akkurat nå, ihvertfall.

 

Well, back to business..

 

Ha en fin kveld anto, og alle andre i Hakkebakkeskogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

HVar bare innom her en liten snartur, for å lese litt om hvordan det går med deg.

 

Vill bare si at jeg tenker på deg og lykke til med alt som står foran deg, er jammen med det ikke noe enkel situasjon du er kommet opp i.

 

Lykke til

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.663 kcal i dag.

Jeg er helt utslått nå ikveld, og har hatt 1.5 time på sofaen. Det er så varmt, og selvom det er godt, er det ganske uvant. Blir nok et lite sjokk på kroppen.

Tror jeg tar en tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sol på Østlandet i deg. Har spist en enkel frokost, og tatt en oppstiver på morgenkvisten. Gikk på vekta, enda det er midt i uka. Den er stabil.

 

Lurer på når jeg kommer til å se 8-taller først. For jeg skal se det, klart jeg skal:) Jeg skal holde fokus på matinntaket, drikke massssse vann, og trimme.

Så når jeg målet etterhvert. Klart jeg gjør. Ingen tvil om det;)

 

Ha en super dag queen, og alle andre i Norges land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du når målet Queen. Oppstiver hva er det? Her på kantene betyr det dram. (helst karsk) ?????

 

 

 

Oppstiver er kaffe med no' godt i. Man tager hva man haver. Det hjelper mot det meste.. unntatt problemer med kjærlighetslivet.......

Leste om teskjekjerringa for barna i barnehagen. "For triste menner hjelper bare blåbær på pannekaka". Hva hjelper for triste jenter? Det hadde ikke Prøysen skrevet noe om.

 

PS er du fra Trøndelag du som sier karsk? Trøndere er herlige mennesker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppstiver på mårran, DEN var ny.

Da hadde jeg sovna med en gang, det er sikkert.

Og så hadde jeg ødelagt forebrenninga for resten av DEN dagen.

Er noen som har det, da... holder meg til kaffen jeg, tror jeg... det er en oppstiver godt nok for meg.

 

Håper du får en super dag idag queen :-)

Nå skal jeg hente kaffen min, og så skal jeg sitte ute og jobbe.

 

:-) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det verandavær. Takk og pris for at vi fikk bygget veranda i fjor:) Vurderer å ligge utpå der i natt. Har prøvd det en gang før, og Ole Lukkøye hadde akkurat vært der da regnet begynte å sile ned. Da skal jeg si jeg fikk rompa i gir, røska med meg pute, dyne, madrass og div litteratur og spurta inn i stua.

 

Men i natt er det spådd tropenatt her på Østlandet. Tenk 20 grader pluss om natta. Det bør oppleves i friluft;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte fært på den oppstiveren jeg også, men tenkte ja, ja.. det er jo lørdag, og... det er jo hennes sak.

 

Fy søren, det er hardt å jobbe i denne varmen forresten...

Har jobbet i hele dag.

Fordelen er at jeg kan jobbe hjemme og sitte ute i hagen med den bærbare.

Ulempen er jo at jeg ikke kan dra på stranda eller bare sove eller gå tur eller...

 

 

Men det er bare en uke til jeg reiser, så det er ikke så farlig.

Jeg skal ha dette været i 6 uker framover nå, så det er ikke noe synd på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk anto.

Ja, jeg håper det blir en god varm sommer, slik at jeg kan være mye ute og få litt farge på min vinterbleke hud. Uansett vær kan jeg jo være ute, men sola lader batteriene våre ekstra synes jeg.

 

Ut på verandaen igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

Atter en ny dag med sol her på Østlandet. Jeg har pakket og er klar for en ukes ferie, les: avbrekk. Det skal bli godt. Skal prioritere gåturer og uteliv.

Mye å rydde opp i på det private plan. Selvom det er trist som Ari, må jeg igjennom det. Enkelt blir det ikke, men hvem har sagt at livet skal være enkelt.....

 

Ønsker alle ei fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg hjemme igjen. Har vært på turorientering i dag. Har traska og gått 3 timer i skogen. Det var skikkelig gøy, og frister til gjentagelse. Fant 7 poster. Nå skal jeg kjøpe meg kompass, så går det lettere. å finne postene.

Dette kan virkelig anbefales:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...