Gå til innhold

queens "ned i vekt tråd"


Gjest queen

Anbefalte innlegg

Hei ;)

 

Så flink du er til å trimme da. Jeg har ikke kommet meg ut enda i dag' date=' frisster ikke akkurat heller. Her blåser det og snør/ sludder, skikkelig grisievær. Men vi skal en tur te treningssentret etterpå så litt trim skal det nå bli ( både samboeren min, datteren min og jeg trener der ).

 

Håper været er bedre hos dere, og kos deg med fri og påske.

 

Du er kjempe flink

 

Klem fra evelyn[/quote']

 

Takk for det, Evelyn.

Du er nå kjempeflink som trener på senteret og finner alternativer når det er dårlig vær. Fortsatt god, sporty påske:)

 

klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Fikk telefon av ei god venninne, som spurte om jeg ville være med å gå tur:)

 

Vi tok stavene og beina fatt, og gikk tur i 2 timer og 40 minutter:) Har akkurat kommet hjem, og er så mør i beina som jeg aldri har vært før.

 

Har gått tilsammen 3t 40 min i dag, og tjent 11.6 trimpoeng.

 

Nå blir det nok sofaen noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med sol på Østlandet. Beina er helt i orden igjen etter gårdsdagens turer, så i kveld skal jeg plotte inn en ny times tur med staver:)

 

Men først skal min mor få påskebesøk. Viktig å tenke på familien, det er mange som sitter alene disse dagene, og høytidene er tøffe!

 

ha en super dag, alle slankevenner, og husk:

 

"Vær glad i deg selv" ;):);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gått en time rask stavgang, som ga meg 4 nye trimpoeng:)

 

Kcal inntak i dag: 1.593

 

Og i kveld på NRK1 kl 00.40 er det konsert:

 

"A night at the Opera" med The Queen, kan man ha det bedre?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en times tur på morgenen i dag også. 4 trimpoeng. Jeg begynner å bli helt hekta på stavgang;)

 

Det er så deilig å være ute, tenke positive tanker, nyte frisk luft, kjenne på gleden det er å bestemme over meg selv, at det er dette jeg vil.

 

Livet er utrolig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekt i dag; opp 400 gram. Dette er helt som forventet da jeg fikk mensen i påska. Da pleier vekta å øke minst en kilo. Jeg er storfornøyd med påska, som har vært veldig aktiv. Oppnådde 24.4 trimpoeng:)

 

Nå er det bare å fortsette det gode arbeidet med 1.600 kcal pr dag, og minst 8 trimpoeng i uka.

 

Skulle gjerne hatt ei ferieuke til, men må spare til sommeren;)

 

Lykke til videre, queen. Dette klarer du helt supert;)

 

Lykke til alle andre også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik er livet for oss jenter. Du er råflink.Resultatet kommer nok neste mandag.

Jeg har 14 trimpoeng og er fornøyd med det.

 

Lykke til sjøl og stå på videre,Magan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppmuntrende hilsen til queen, som er kjempeflink til å holde fokus.

Fortsett på samme måte. Dette går rette veien!

Du viser for andre at det nytter når man bare holder fokuset på den rette innstillingen.

 

 

Hilsen fra Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg tenkt mye på kaker... Shell ligger bare 2 min unna her hvor jeg bor, og de har kjempegode brownies, men det er et stort men, og det er at jeg har spist det jeg skal ha i dag.

 

Jeg kan velge å kjøpe meg brownies i morgen, men da skal den legges inn i regnskapet.

 

Jeg har drukket te, kaffe, tygget tyggis. Jeg har kjent på følelsen om jeg er sulten, eller har sug etter noe søtt.. og fant ut at sulten er jeg ikke, har bare rett og slett lyst på et lite firkantet kakestykke... fra Shell..

 

Nå skal jeg snart køye...

 

Gratulerer queen. Du har vist at du har viljestyrke. Fortsett med det, så når du ditt mål;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte for første gang noe veldig godt i dag. Choco-mocca fra Confecta. 20 kcal pr 100 ml.

Den var søt og god og jeg synes den smakte akkurat som vanlig rett i koppen kakao.

 

Prøv den, hvis du ikke har prøvd den allerede. den dekket ihvertfall søtbehovet mitt for i dag.

 

Elise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat gått 1 time rask stavgang = 4 trimpoeng :cool: i nydelig kveldssol. Det er så deilig å bruke kroppen sin;)

 

Kcal inntak i dag: 1.593, helt i tråd med mine ønsker.

 

Lykke til videre queen, dette klarer du helt supert.

Fortsett slik så når du dine mål ;)

 

Lykke til alle medslankere.

 

 

"Vi kan hvis vi vil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annebrud

Heia queen, jeg må bare si jeg synes du er kjempeflink, og jeg ser vi skal gå ned ca like mange kilo, så jeg må nødt til å følge med deg og se hvordan det går!

Jeg har gått ned 6,4 kilo på 4 uker med grete roede kurs, så nå veier jeg 96 kg. 16 kg igjen til 80 kg (jeg er 181 cm høy), og satser på 1 kg i uka - i alle fall fram til sommeren da jeg skal gifte meg! Håper på å ha kommet ned til 85 kilo da... (begynnelsen av juli)

 

Lykke til videre! Det gjelder virkelig å ALDRI gi seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia queen' date=' jeg må bare si jeg synes du er kjempeflink, og jeg ser vi skal gå ned ca like mange kilo, så jeg må nødt til å følge med deg og se hvordan det går!

Jeg har gått ned 6,4 kilo på 4 uker med grete roede kurs, så nå veier jeg 96 kg. 16 kg igjen til 80 kg (jeg er 181 cm høy), og satser på 1 kg i uka - i alle fall fram til sommeren da jeg skal gifte meg! Håper på å ha kommet ned til 85 kilo da... (begynnelsen av juli)

 

Lykke til videre! Det gjelder virkelig å ALDRI gi seg![/quote']

 

Heisann annebrud,

Velkommen på tråden. Bare moro hvis du vil rapportere litt her.

Ja, det gjelder å aldri gi seg, og hvis vi snubler litt, så bare reiser vi oss opp og fortsetter med friskt mot.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.680 kcal i dag. Har bevilget meg en brownies fra Shell. Den var veldig god, men når jeg tenker etter var "gleden" kortvarig. Det er mye annen MAT jeg føler mer velvære etter å ha spist. Det er en god erfaring synes jeg, og den tar jeg med meg neste gang jeg skal innom og fylle bl a diesel...

 

Ønsker alle medslankere ei riktig god sporty helg.

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det lørdag, hurra:)

 

I dag har jeg tatt en bmi test. Jeg er nå, og har lenge vært i kategorien "fedme", men når jeg har gått ned 1.5 kilo til kommer jeg i kategorien "overvekt".

Det er et mål å jobbe mot det også:)

 

Så stå på queen, du vil lykkes :cool:

 

Stå på alle andre også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.877 kcal i dag. Har vært i selskap med gode kaker. Har hatt et snitt på 1.711 kcal pr dag denne uka. Litt i overkant, i følge planen min.

 

I morgen er kakeboksene lukket, og jeg fortsetter det gode arbeidet.

 

En fin dag har jeg hatt, sosialt og mye latter. Det er helsebringende det:) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annebrud

Så lenge du trimmer litt ekstra så er nok vekta snill med deg =) Syns du var flink denne uka jeg,det kunne jo vært mye mye verre... Stå på du, da gir det resultater på sikt! Jeg for min del hadde besøk av 4 godteri og potetgullspisende venner som ble sittende til nesten kl 02 i natt for å se en boksekamp! I 8 HELE TIMER stod godteriskålene foran meg, og de skreik ikke lenger slik de pleide! Et par ruter boccasjokolade og 5 potetgullflak var alt jeg spiste.. Og best av alt, jeg føler det ikke lenger som noe savn.. Veldig morsomt er det at venninne mine har begynt å drikke vann og stjele boccasjokoladene mine fordi de ønsker å se bedre ut i bryllupet de også hehe! Hjelper jo på motivasjonen å ha med seg noen andre også da... =) Jeg opplever i alle fall ikke det maset om at jeg må spise og forsyne meg hele tiden lenger.. Er veldig glad for at jeg har fortalt de nærmeste om at jeg går på Grete Roede, svigermor har til og med halvert fløtebruken i sausene sine - det er jo en bragd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...