Gå til innhold

På an igjen.. Sommermål!!


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

Hyggelig at du er tilbake igjen !

 

Spennende med bukplastikk, Uur ! Hvor mange kilo har du gått ned nå ?

 

I morgen reiser vi hjem igjen.Gleder meg faktisk til å komme meg tilbake til gamle "matrutiner" igjen, kjenner at magen og kroppen min trives bedre med det kostholdet jeg har hjemme.

 

Men vi skal antakelig ha ett lite selskap på mandag og, for noen som ønsket å være med på å feire mannen, så blir nok litt kakespising da også, men akkurat nå kjenner jeg ikke at det frister :)

 

Ha en fin lørdagskveld !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar
Gjest umulius

Her er jeg igjen.. Vært mye på "timeplanen" de siste dagene..

 

Godt å ha deg tilbake Linda, og gratulerer så mye med flott nedgang! :D Kan ikke tenke meg noen dager uten nett... Blitt helt avhengig jeg.. KAn ikke leve uten kalkulatoren..

 

Urr, høres ut som om du har en spennende tid forran deg... Kan tenke meg du er spent på hvordan det går.. Håper det blir som du vil! Og viktigst av alt at du trives med deg selv!

 

Lite aktivitet her om dagen.. mange som har gitt opp/kommet i mål til sommeren? Kan virke sånn.. Blir som du sier Juhuu, ser ut til at bare den harde kjerne er igjen! :)

 

Håper du har hatt det flott hos svigers Tupp1, virker sånn.. Og så kan jeg tenke meg det blir godt med "vanlig" mat igjen.. Selv føler jeg liksom at noen dager uten det som er vanlig for meg nå gjør at jeg føler meg slapperer og mindre i form.. Men det kan jo være psykisk også!

Er kjempe spent på mandag, føler denne uka har vært som den burde, blitt litt mer usunne kalorier i dag, og gikk litt over. Men ikke det værste overskridet bare noen hundre.. Og de har jeg forbrent med de 2,1 tp jeg har fått iløpet av dagen!

 

Snakkes imorgen jenter! Håper både "kjernen" (:P) Og alle andre fortsetter å holde tråden vår i live..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mange rare tanker i hovudet for å seie det sånn. sidan eg starta i august 2005, har eg faktisk tatt av heile 38 kg.. så det er en del overflødig hud som skjemmer... men har fått et nytt liv berre ved å få vekk dei kiloa, har en heilt annan kvardag og eit heilt nytt liv!

 

igår var det festligheter, og masse dansing, så det vart då litt trim :) og i morgon skal eg på fjelltur, arrangert av kursleder, så det blir artig å sjå gjengen igjen! lenge sidan no...

 

den harde kjerne held ut ja, det er godt å sjå, er sikker på dokke kjem i mål, motivasjonen virker iallefall bra! flinke!!!!

 

kos dokke med en ekstra fridag folkens! den siste no, før ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

rimelig redusert i dag.. havna på fest i går ( og det er ikke ofte.. )

så kroppen er sliten.. :)

 

Gratulerer uur med en fantastisk nedgang du har hatt 38 (!!!!!!!!!!) kg

Det er jo heilt vanvitting mye

jeg er meget imponert!!

 

Skal du på sandvikhornet i morga??

 

 

 

kos dere med en extra fridag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra ! Gratulerer !!!

 

Nå er vi kommet hjem. Føler meg oppblåst og rar i magen, akkurat som jeg gjorde før jeg begynte slankinga og begynte å spise mer regelmessig og sunnere ! I morgen blir det knekkebrød og vann til frokost, men så får vi gjester, så da blir jeg å spise det jeg serverer. Men fra tirsdag er det bare sunn mat som gjelder igjen ! :)

 

Ser ut som om det er mange som har falt fra på denne tråden ja. Håper vi som er her enda, klarer å motivere og inspirere hverandre en stund til !

Tia går fort, ikke mange uker igjen nå, så nå må vi bare stå på jenter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Så sinnsykt bra Uur! Tar av meg hatten for deg, kan tenke meg at du er en helt annen nå enn før da.. Alt forandrer seg, både utseende og det at det er lettere å få gjort ting. Det kan du være kjempe stolt av!! :)

 

Til pinse helga hører det med en fest eller to.. Akkurat kommet hjem nå.. Ble litt mer enn jeg hadde tenkt i dag.. Så er spent på vekta imorgen tidlig.. Kan hende jeg utsetter det til tirsdag.. :) *smiler*

 

Så fra tirsdag av er jeg også i full gang i vanlige rutiner igjen jeg også Tupp1. Skal bli deilig! Mye fri=mye kosing... Selv om det blir litt trim også.. Men i dag som regnet dalte ned så er det lett å bli inne i sofaen gitt..:) Satser på bra vær imorgen, så det blir en lang gåtur!

 

Snakkes imorgen! Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jeg kan ikke i dag, men det er helt sikkert en mega flott tur.

 

han gått litt på vass-sætra, og det er bra tur

 

 

du får kose deg, uur

bra ver,og det blir kjempestas å treffe Eli Kristin .

ho er bare helt super dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Endelig mandag er det ikke det de sier.. :) Deilig med fri i dag også, skal bruke dagen til å lese. Har siste eksamen imorgen, gleder meg til å bli ferdig!!!

 

Dagens veiing var veldig positiv! Ned 1 KILO!!!! Stolt over meg selv!

 

Nå er det ca 5 uker til vi er i "mål" med sommmermålene... Eller ihvertfall på vei til å nå de.. :) Stå på videre jenter! Dette skal vi klare sammen!!

 

Kos deg på tur Uur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Gratulerer med en kilo, Umulius!!! Og lykke til med eksamen i morra - blir godt å bli ferdig ja - jeg har en muntlig presentasjon på onsdag, så er jeg ferdig studert for denne gang :)

 

Uur: blir veldig spennende å høre hvordan det går med bukplastikk. Tenk så godt det komme rit lå bli etterpå!

 

Dere som har danset og festet: Hørtes virkelig bra ut. Jeg er sikker på at kcal som forbrennes på fest er dobbelt så mange som man drikker, heheh...

 

For min egen del har det meste vært pyton siden torsdag. Sambo tok da nemlig opp teamet: "jeg synes ikke vi har det bra i lag". Nuvel, jeg kan si meg enig. Mye har vært utenfor det vi begge mener kan være med å styrke forholdet. Men at det kom den dagen jeg hadde levert oppgaven og var kalr for å få oppmerksomhet og gratulasjoner, så ble det nesten som en bombe. Vi har brukt netter og dager siden da til å snakke om det i blant, og i hvert fall tenke på det. SKulle vi bare gå fra hverandre? Temaet har vært tatt opp før, og vi prøver og pvrøver. Kanskje vi rett og slettt ikke er bra for hverandre? Vi sliter hverandre i stedet for å bygge opp om dagen. Og det er trist. Men jeg tror vi finner fram ti len ny prøveplan nå. Vi vil liksom ikke gi opp heller...

 

I hvert fall - det har med dette utgangspunktet vært en slitsom helg. Jeg har jobbet, og det har vært et rent helvete på jobb! I dag skal jeg virkelig sette meg inn i arbeidsmiljøloven, for den må bedriften jeg jobber i bryte mange av paragrafene i... Det her er ikke holdbart! Skal ikke gå mer inn på det, men jeg er i hvert fall fysisk og mentalt helt utslått nå. Og det er ikke rart at forholdet skranter når jobber tar all energi... Sånn skal det ikke være. Man må ha energi til å pleie det som virkelig betyr noe... Så noe må gjøres et sted... hm.

 

 

MEN: En gladnyhet! (dvs, jeg vet ikke om resultatet er reelt, for jeg veide meg kl 12 i stedet for normalt 8-9, og jeg spiste en fajitas kl 3 i natt fordi jeg var sinnsykt sulten og hadde fått i meg for lite mat i går pga ikke tid på jobb, pluss at magen ikke har kvittet seg med noe siden fredag (???!!!), så veide jeg 72,5, og det er en nedgang på 0,5 siden forrige uke. Og jeg ser 2-tallet!!!!!!!! :) Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

vil jeg gratulere dere med flott nedgang- utrolig bra jobba!!

 

Også vil jeg si det er trist å lese siste innlegget ditt juhuuu, jeg håper dere finner en løsning som kan fungere, det er trasigt når det er slik. Men tror vi alle må jobbe exstra i perioder for at det skal fungere

og det sliter kjempemasse på psyken. håper det ikke går utover skolen...

lykke til med skole og mann...

 

 

jeg blir da uten data noen dager.. igjen.. Må levere tilbake den lånte ledningen. Og den nye min er ikke kommet enda, håper det ikke tar altfor lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Juhuu, gratulerer så mye med nedgang! Har du bestilt time for massasje da (for det var det du skulle unne deg og den fantastiske kroppen din når du så 72-tallet var det ikke..)? For er vel tid for å unne seg det nå.. :)'

 

Trist å høre at forholdet ikke fungerer som det burde, men godt at dere prater om det da ihvertfall... Og ikke bare går og tenker for seg selv.. Håper det ordner seg, uansett om dere forblir dere to eller ei. Tenker på deg :)

Ikke tenk på at du syter mot oss, er viktig å få det ut. Og vi er jo her for å støtte hverandre både i motvind og medvind! :)

 

Kommer til å savne deg Linda! Håper det ikke blir lenge til du er tilbake igjen.. Og lykke til med veiing på onsdag, hvis du ikke er innom før det..

 

Ha en forstatt sprek uke alle sammen! Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du har det så slitsomt for tiden både på jobb og privat, Juhuu. Håper at alt ordner seg til det beste for deg ! Du virker som en grepa jente, så det fortjener du ! Vi er her for å støtte hverandre vet du, så du må ikke tenke på at du syter. Det går opp og ned for oss alle, neste gang er det en av oss andre som trenger å "få ut" noe ! :)

 

Må få gratulere deg og Umulius med flott nedgang, dette går i hurtigfart rette veien !!

 

Vi har hatt gjester her i hele dag. Har blitt rundstykke-og kakespising hele dagen.

 

Har spist så mye usunt de siste dagene, at jeg nesten ikke har spist sunn mat utenom for å spare kalorier, så nå føler jeg meg nesten uvel..

Men en av gjestene mine hvisket meg i øret idag, at hun syntes jeg hadde blitt slankere siden sist ! Kjente jeg fikk en ekstra gnist til å fortsette da :)

 

Dumt at du blir borte fra nett igjen Linda, men vi er her å venter på deg vi ! Håper du kommer snart tilbake !

 

Ha ei god natt alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Nå har jeg sommerferie altså!!!!!!!! Kjempe deilig å være fedig med eksamnene, selv om den i dag ikke gikk så bra, det er ihvertfall følelsen jeg sitter med nå.. men men.. Gjør ikke no:)

Nå blir det helt fri noen dager, til å prioritere ting i huset og litt ekstra trening. Og så er det jobbing fremover!

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen, håper dere er like aktive som alltid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneKatt

først vil jeg gratulere så mye til deg umulius, wow... 1 kg er jo kjempebra :)

 

Så til deg juhuuu så trist å høre att du sliter hjemme, det er så vondt når sånne ting kommer opp, men samtidig så har dere jo fått snakket masse om det og det er bra og det hjelper som regel også, man får liksom en ahaaa opplevelse. vi har så lett for å ta hverandre som en selvfølge..

håper det ordner seg for deg på den ene eller den andre måten..

gratulere så mye med nedgangen og 2 tallet, du er kjempeflink..... :)

 

stå på videre jenter vi nærmer oss målstreken nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

DERE ER HELT FANTASTISKE!!!!! :) Tusen takk for all støtte! Vi får se hvordan det går, både med det ene og det andre. Har hatt en sånn følelse at jeg ikke duger til noen ting i de siste dagene, verken jobb eller hjemme. Men det er jo helt feil! Jeg duger til veldig mye, og jeg er et godt menneske tvers igjennom. Hvis det ikke fungerer verken i forhold eller i jobb, så er kanskje verken denne jobben eller dette forholdet riktig for meg. Magefølelsen får finne ut av det. Jeg skal ha møte med sjefen i morgen, og jeg skal fortelle akkurat hva jeg tenker og føler om ting. Så får vi se - ser ikke bort ifra at jeg kommer til å levere oppsigelse å se meg om etter noe som passer meg bedre! Og det tror jeg kan redde forholdet også, for nå mangler jeg energi til å pleie det, fordi jobben tar altfor mange krefter. Så det så. Puh!

 

Ellers: Vanskelig å holde faste måltider og få i meg riktige kalorier... Men jeg prøver, og jeg er sikker på at jeg skal krype videre forbi 2-tallet også - på sikt... Jeg skal på reise i 2,5 uke nå, så jeg er veldig spent på hva vekta viser når jeg kommer tilbake. Dvs at jeg faktisk ikke får veid meg to mandager, så jeg får bare krysse fingrene på at jeg klarer å holde meg på 2-tallet og ikke ser 3-tallet eller andre høye tall når jeg kommer tilbake i midten av neste måned.

 

Gratulerer, umulius! god følelse å være ferdig med noe! :)

 

Snakkes folkens!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

deilig å gjøre seg litt ferdig med npe.. men da kommer det alltid noe nytt! Men er jo bra det, eller ville man jo stått der uten å ha noe å gjøre.. :)

 

Håper det går til din fordel imotet med sjefen i dag! Sakl tenke på deg Juhuu!

Og de ukene du er på reisefot nå, kommer helt sikkert til å gå veldig bra! Du er jo så flink, og hvem vet, kanskje du ser 1-tallet når du kommer hjem til vekta igjen..:) Og så håper jeg du har tid til å stikke innom her og si noen ord også..

 

Skal gå på step-maskinen nå, få dagens tp.. :)

 

Vi snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaker og konfekt som var igjen fra igår frista for mye..har vært trett, sliten og lei idag, så gadd ikke kjempe imot fristelsene. Har kjemedårlig samvittighet og magen er som en oppblåst ballong.Og i morgen er det veiedag !

Jaja, spist er spist. Kjenner at jeg ikke er så motivert akkurat nå, men det blir ingen flere bursdager her i huset før sommeren iallefall, det er de som har lagd de største problemene for meg.

 

Så deilig da Umulius å være ferdig med eksamenene dine !Har sikkert gått bedre idag enn du tror. Pleier å være slik !

 

Håper det går bra på møtet med sjefen i morgen Juhuuu ! Du tar iallefall tak i problemene dine, og det er en kjempebra begynnelse til noe bedre ! Håper du får det fint på reisen din, og at du lar høre fra deg ! Blir å savne deg her inne ! Når reiser du forresten ?

 

Ha en fin kveld stå-på-jenter !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her så mye i det siste, fått lest masse nå.

Må si at jeg er imponert over nedgangen deres, helt utrolig så flinke dere er.

Selv med motgang og fristelser så går det ned.

 

Er det ikke herlig????

 

Jeg har veiedag i dag, med en nedgang på stakkarslige 300 gram, og samme livmål som vanlig. Ikke lett å forstå men slik er det nå.

 

Deilig å endelig kunne gå ned, enten har jeg vært stabil eller gått opp litt.

 

Men er veldig spent på resultat neste uke.

Tenkte jeg skulle prøve meg på en uke med lyn kuren som jeg fant i en kaloribok fra G. R.

Bare for å få litt fart på sakene :-).

 

Uur: 38 kg det er noe å være stolt av , utrolig mye. Og bukplastikk det håper jeg du får igjennom. Du vil føle deg som et nytt menneske etter å få fjernet den overflødige huden, det vet jeg alt om... har nemlig gjort det selv. Lykke til

 

Juhuuu: lykke til alt ordner seg for snille jenter heter det.

 

Ha en fortsatt fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kjenner jeg at motivasjonen er tilbake igjen ! Det er endelig blitt sommer her i nord, og det er så deilig og gjør mye med humøret ! Og igår kveld fikk jeg sms fra ei som var her i selskap på mandag. Hun lurte på hvordan jeg hadde klart å bli så slank, og om hun kunne få resepten ! :)

Skulle ikke mere til enn litt godvær og en hyggelig sms for å få tilbake motivasjonen her ! Har bare spist sunt idag, og senere blir det lang trimtur i sola ! Skal prøve å få trent litt pilates også, for nå er det magen som jeg er minst fornøyd med. Kan vel aldri bli slik den var før graviditetene, men litt bedre kan den vel bli ?

 

Vekta ja..ned 200 gram, som forventa etter alle utskeielsene.

 

Gratulerer med 300 gram ned Ainae, hyggelig at du kommer og hilser på !

 

Ha en sprek dag alle sammen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Så flott å få kommentarer og gode ord, Tupp1, det gir en liten ekstra dytt for å jobbe den siste biten. Det ville vært helt himmelsk gøy å se 1-tallet etter at jeg kommer hjem fra reisefot, umulius, men vi får se, vi får se... I går spiste jeg soft-is, og i dag har jeg spist en vaffelplate... Jeg legger ikke inn maten lenger, så det er litt for lettvint å unne seg sånne ting. Men jeg skal være flink på reisen! :) Drar i morgen allerede, men jeg skal komme innom dere så ofte jeg kan!

 

vel, nå er det middagslaging - en stor porsjon salat til skal det i hvert fall bli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

utrolig hva litt positiv tilbakemelding gjor Tupp1! Og 200 ned, er bedre enn opp! Vær stolt! Du har jo ikke hatt en "vanlig" uke.. :)

 

Og koslig å høre fra deg Ainae, lenge siden.. Og gratulerer med nedgang!

 

Stolt over deg Juhuu, at du tør å ikke rapportere hva du spiser.. Jeg må gjøre det jeg.. Er nesten blitt sykelig avhengig av det.. Eller så lar jeg det bare skli helt ut.. Ihvertfall når man ikke har tenkt over hva man skal ha til frokost, lunsj etc..

 

Dagen i dag har bare blitt tull mtp mat, begynte bra med frokost og det hele. Men kom på jobb og det ble bare stress, og litt småspising innimellom.. Og lunsjen min tilbragte jeg hos frisøren:D Så ble bare tid til et eple på veien.. Men er veldig fornøyd med å ha gjort no med håret.. Fått litt lugg, og tynnet det litt. Så nå er jeg klar for sommeren..:)

 

Misunner dere i nord nå, her på Østlandet er det regn og atter regn! Vil ha sol NÅÅÅÅÅ!

 

Vi snakkes alle dere spreke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fortsatt motivert, men hadde sånn sukkerhunger idag (sikkert etter "sukkeruka" mi), så jeg har spist noen konfektbiter idag og, pluss to fine rundstykker...men fikk gått meg en tur, det hjelper vel litt på.

 

Prøvde ei sommerbukse jeg har idag, som jeg ikke hadde sjangs å få på meg før jeg begynte slankinga, men nå gikk den på ! Bruker ikke å måle meg med målbånd, har heller som mål å komme meg inn i for små bukser. Denne kom altså på, men var fortsatt trang, så den skal sitte slik den skal, før jeg blir fornøyd !

 

Ha en fin reise, Juhuuu ! Hvordan fikk møtet med sjefen forresten ?

 

Gratulerer med sommersveis, Umulius ! Godt å få piffet seg opp litt ! :)

 

 

Snakkes i morgen jenter ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

skulle liksom få tid ti lå skrive et skikkelig "nå-drar-jeg-på-ferie"-innlegg i dag før jeg reiser, men nå må jeg bare skynde meg for å rekke flyet!

 

Skal rapportere så fort jeg får mulighet! Stå på og vær flinke!

klem fra ferieklar juhuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...