Gå til innhold

På an igjen.. Sommermål!!


Gjest umulius

Anbefalte innlegg

med flott vektnedgang ! Du er flink !

 

Fint at det fikk bra med jenta di Linda !

 

Nå har jeg vært kjempeflink siden veiedagen på onsdag, har ikke gjort noe som jeg ikke skulle ha gjort ;b Skal fortsette sånn i helga har jeg store planer om. Merker at buksene sitter litt løsere, og det er kjempedeilig og motiverende :)

 

Idag skal vi ut å finne 17.mai- klær til ungene, tror jeg kommer til å forbrenne noen kalorier der :), så får vi se om det blir tid til en trimtur også..hvis ikke tar jeg det igjen i morgen !

 

Ha en fortsatt fin fredag jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar
Gjest umulius

Nå er det bare noen timer til det er helg for min del.. Bare noen timer på jobb så..

Så flink du har vært Lille Heffalompen! Du hadde vel håpet å bikke under det tallet du har sett noen uker nå.. Kan tenke meg det var digg!! Så gratulerer så mye!! :)

 

Ha en flott og aktiv helg alle sammen!

Og stå på videre de 8ukene det er (cirka) til sommermålene forhåpentligvis er nådd! Hvis ikke så står vi på videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Gratulerer lille heffalompen - jeg håper også på 0,7 nedgang til mandag! :) Føler forutsetningene er der, selv om tante rød komme rpå besøk i morgen, og jeg er fysen om dagen... Men jeg ligger jevnt på 1600-1700 kcal, har 10 tp denne uka, og føler meg bra. Og jeg har ikke veid meg siden mandag, og jeg er så stolt!!! Skal klare meg gjennom helga uten å gå på vekta også. Jeg jobber skift i helga, så det er utfordringer matmessig og rutinemessig hele veien i gjennom... Nuvel, det er bare å gjøre det beste ut av det. Så flott det gikk greit på sykehuset, Linda- litt av noen prøvelser..

 

Håper dere alle har ei sunn og sprek helg! God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

Det ble en hamburger i går, med chips :)

er såå lei meg..

 

eneste lyset er at jeg spiste ikke all chipsen, og halve burgerkjøtte lot jeg ligge

( ble faktisk mett....), men det ble vell nok og for mange kcal likavell..

 

 

klippe plen i dag :)

eller klippe mose.. moen t arb

 

 

GOD HELG ALLE SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Linda: plenklippingen tar nok bort chipsen i dag :) Man skal unne seg et slikt måltid i blant. Og du spiste jo ikke opp alt en gang! Syns du er flink jeg. :)

 

Er trøtt og sliten i dag jeg. Tenkte å sanke noen trimpoeng før jeg skal på jobb i ettermiddag, men kroppen sier at det er nok å gå til og fra jobb. Blir jo en liten time totalt det også, pluss at jeg har en aktiv jobb. Godt med helg uansett :)

 

Stå på alle flinke damer! Vi skal klare å nå målene våres - en gang i nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Synes ikke du skal være lei deg Linda, for det første kan man unne seg det en gang imellom. Og for det andre forsvinner det nok fort når du skal ut og i ordne med plenen i dag!! Keep smiling!! :)

 

Blir vel noen tp på deg når du er på jobb også da Juhuu, uansett så e du jo veldig flink og går tur/retur!

 

Stolt av dere her inne jeg! Synes vi er så flinke alle sammen!!

 

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Ikke bra dette her altså.. Akkurat spist en halv frossen pizza.. 400kalorier.. Som om jeg trengte det i dag... Uff! Irritert nå, men får bare skylde på meg selv.. Ikke vært no flink med maten i dag, og var skrubb sulten når klokka nærmet seg midnatt....

 

Ny dag nye muligheter!! Sove nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

jobbedag ute i hagen i dag me.

 

utvida sandkassa, og da måtte jeg trille endel sand..

også skal ungene plante grønnsaker i gamelsandkassa,så da måtte jeg trille sand og mold der også...

i dag er jeg sliten .. :s

 

blir en kjøpe pizza til middag..

gidd ikke kaste bort en tanke mer på det..

 

har 15 tp hittil ( mi uke går til onsdag..)

skal kanskje gå en tur undel fotballsendinga i kveld...

også har jeg en tur avtale i morgen kveld

 

håper dere får en fin kveld alle sammen

lykke til på veiing i morga for dere som har d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er Linda med å jobbe ute, blir bra trim det ja ! Har jobba noen timer utendørs idag jeg og, raka og rydda, så nå kan bare 17. mai komme ! :)

 

Ikke tenk på den pizzaen Umulius, 400 kalorier er jo ikke såå ille !

 

Har klart meg bra i helga, for første gang på leenge kjøpte vi voksne ikke noe snop til oss selv, men ene sønnen min ville absolutt spandere litt sjokolade på oss, så da spiste jeg kanskje 6 ruter Stratos, men det står jeg for !

 

To dager til veiedag her, har snikveid meg litt, og ser at det har gått litt nedover, så da er jeg motivert til å fortsette slik ett par dager til !

Men regner med det blir vanskelig å holde seg unna kakespising på 17.mai, da skal vi ned på skolen til ungene på cafe, og der bugner det av all verdens deilige kaker..så jeg gidder ikke lure meg selv, vet at det blir en kakebit da, og kanskje en pølse..

 

Lykke til med veiedag i morgen for de som har det og ha en fin søndagskveld alle sammen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Holdt på ute og kost dere;)

 

Har som sagt tidligere vært i konfirmasjon i dag... Ble litt kake ja.. Har regnet over det sånn ca og endte rundt 2100. Så ble ikke så ille.. Er jo det jeg ca forbrenner på en dag.. Så håper det ikke synes på vekta imorgen.. Krysser fingre og tær for det!!

 

Kommer tilbake med resultater imorgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneKatt

att det går an.......... :)

jeg ble så kjempeglad på fredag da jeg endelig så 68 tallet,

men hva skjer jo jeg har spist siden da bare d... mat uff å uff

jeg avsluttet det hele i går kveld med vanilje is og PEANØTTER

jeg har liksom feiret nedgangen med snop ( skikkelig lurt )

ja ja godt å få det ut og blanke ark idag.

 

håper det har gått bedre med dere og lykke til på vekten i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

kjenner meg igjen med å "feire" nedgangen.... Ikke rart det tar lang tid å gå ned!!!

 

MEN: Jeg er endelig tilbake til 73-tallet, og er på 73,8 kilo - igjen... Men nå har jeg ikke tenkt å feire nedgangen! Til tross for at jeg har gått ned 0,8 denne uka, med både tante rød på besøk nå (og fysen deretter... skikkelig fråtsing på lørdag) og ikke så altfor mye aktivitet. Men litt er det jo. Og alle monner drar. :) Jeg er fornøyd! Og skal fortsette i samme tralten!

 

Må bare skynde meg til skolen nå - er litt sent ute, men måtte jo rapportere :) Skrives plutselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Nå går det rette veien igjen!1 Moro å se på resulat tråden om dagen.. De aller fleste har tatt neon skritt nærmere målet sitt!!

 

Keep on going!!

 

Hatt eksamen i dag, så er deilig å være ferdig med den. Skal i bursdag etterpå, så har lovet meg selv 1 kakestykke for å ferire bursdagen og at jeg bare har 2 eksamner til før det er sommer;) (Og litt at jeg gikk litt ned i dag..) Men hvis man skal feire at man har gått ned, burde man igrunn ha gjort det med en ekstra treningsøkt og ikke noe man putter i munnen.. Men vet likegodt som dere hvordan det er.. :)

 

Snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Vært ute på 50minuters gåtur!! Ble 1,7tp. Og det beste av alt er at det dukket opp et gull eple på poengtre nummer 3!! Stolt nå altså!!

Tror jeg skal ha som mål å "fylle" treet med epler til 2.juli! Dvs gjennomsnittlig 13 tp per uke. Burde klare det!! Krysser fingerne;)

 

Hadet så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

i dag er det vondt... "litt" gangsperre...

det hat satt meg helt ut. fra ytterst i fingrene til midt på ryggen- det er vondt å puste!!!!

Men sandkassa ble godkjendt.. ( jenta på 2 spring rundt å roper jippi jippi heile tia.. haha ), og da er det vell verdt det

 

jaja, det var en skikkelig økt med styrketrening haha

 

Gruer meg litt til 17.mai feiringa, har en tildens å skli ut ..

frokost på barnehagen

kaker og pølser på skolen

grilling eller middag med fam etterpå..

 

det må bli en del kcal ut av det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

Rakk akkurat å se siste biten av Slankekrigen USA i stad - og jeg må si at jeg blir inspirert av de utrolig flinke menneskene! Klart, å slanke seg er det de gjør - alt de foretar seg er kosthold og trening - og de får hjelp til det... Men jeg sitter her med vannflaska og skal spise en appelsin, har vært ute og gått 1,5 time og svettet litt. Tatt en dusj og skal bare slappe av resten av kvelden. Muligens litt skriving på oppgava mi, fikk litt energi av å være ute vet dere.. :)

 

Gratulerer med den første eksamen, umulius! snaaaart sommer! :)

 

17. mai får bare komme og gå... så lenge vi ikke spiser 10 kakestykker og den slags. Litt kos er vel greit, innenfor rimelighetens grenser. Greit å kjenne etter at magen er mett, og den kommer til å være det lenge før øynene.... Blir en utfordring ja!

 

Forresten: Vi er flinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med vektnedgang, eksamener, sandkassebygging og alt mulig !

 

Her har bilen havna på verksted ( håper det ikke blir så dyrt som vi frykter !), så nå blir det nok endel mer gåing om dagene, enten jeg vil eller ei ! :)

 

Men idag har det ikke blitt noe trim, måtte være hjemme sammen med minstemann som har vondt i halsen, og i kveld måtte jeg til byen for å finne noen bursdagsgaver ! Mye mer stress enn planlagt, utrolig hvor mye mer lettvindt alt er når en har bil, ja !

 

Må si jeg beundrer de av dere som klarer å holde dere unna vekta ei hel uke ! Jeg synes nesten det er en motivator til å stå opp på morgenen jeg, den veiinga ! Er jeg ikke gått ned noe tenker jeg at nå må jeg skjerpe meg og blir motivert av det, og er det nedgang, tenker jeg at nå skal jeg bare stå på enda mer, så går det rette veien ! Ikke alltid det virker da, men synes iallefall at veiing er spennende ;b

 

Ha en fin dag i morgen alle slankerinner ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

17.mai og storslått feiring!!

 

Kan nok bli en liten utfordring for oss alle.. Men heldigvis varer det bare en dag og ikke en uke slik som påska... *smiler*

Enig med deg Juhuu, trenger jo ikke ti kakestykker. Vi skal grille på kvelden, hvis været holder seg. *Krysser fingerne* Og da velger man jo hva man vil spise... Har fått dilla på go og mager grillpølser jeg da... Og selvfølgelig sommer koteletter.. Ikke like bra det men men. Og noe som jeg har fått sansen for det siste er bakt potet med litt kesam og mais. Nam! Blir helt sulten her jeg..

 

Snakkes da alle flotte og flinke jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Ble 2,4 tp på meg i dag:) Godt fornøyd!

 

Nå byr sambo på vaffel... Og tror nok ikke jeg klarer å si nei, men bare en..

 

Hvordan har uka begynt for dere jenter? Fortsatt stiv etter sandkasse bygginga Linda? :) Godt at ungene ble så fornøyd da!!

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

ned 0,5 kg i dag.. ( tenk kor det kunne vært hvis jeg ikke hadde spist burger..og pizza... ?!?!, men men )

 

først i dag er armene mine brukbar, etter den sandkassa... phu!

skal aldri mer trille så masse sand!!!!!

(det tar på å ha en mann med prolaps, men mye trim i det .. tror jeg..)

 

 

Ser ut som en del av oss på resultat tråden er falt ut..??

 

 

vi også skal grille i morga.. :)

men på meg blir det laks.. nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel ned i dag, opp nesten en kg. snufs snufs...

 

Men jeg er enda fullere av vann enn forje uke så i dag ble det vanndrivende, å skal si at det er mye vann i kroppen ja.... fosser ut, minst 2 liter til nå..

Så jeg prøver å veie meg i morgen igjen, om ikke annet for min sjels skylt...

 

Tante rød som noen kaller henne kommer på besøk om ikke lenge, men har lenge vært plaget m vann i kroppen uken før ikke samme uke, det er flere år siden.

 

Blir så fustrert når det går opp og ikke ned, gjør jo ikke noe forskjell fra når jeg har gått ned og gått opp... Skjønne det som skjønne vil.. kroppen lever et eget liv har jeg funnet ut.

 

Men over til noe helt annet... i dag er det 1 år siden jeg tok bukplastik...og kan fornøyd fastslå at magen er fremdeles flat. men disse kg har sneket seg på andre plasser hmf......

 

Ha en flott 17 mai, jeg skal kose meg selv om jeg egentlig ikke skal he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhuuu

...merker kjøret... I går var jeg så tom at kroppen skrek etter noe søtt. Først spiste jeg en ekstra brødskive, selv om jeg gikk over dagsdosen da. Men jeg måtte til slutt krype til korset å spise litt sjokolade... hrpmt.

 

I morgen blir det heldigvis fridag fra lesinga, men jeg skal på jobb noen timer. Heldigvis/Dessverre er det buffet for alle ansatte på jobb etter jobb, med varm-mat, kald-mat og dessert/kaker. Pluss øl/vin... Så jeg må virkelig være flink å motstå fristelser... akk og ve. Ordner seg nok. Bare å ta litt mindre av alt man tar, og prøve å ta magre veier... men det blir vanskelig med alle de fristelsene... mmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,7 kilo denne uka !!

Kan nesten ikke tro det selv..men har vært kjempeflink med maten denne uka. Har ikke smakt brød (spist enten knekkebrød, frukt eller havregrøt istedenfor), drukket masse vann, og kun spist noen få sjokolderuter i helga. Ingen utskeielser ellers.

Har heller ikke spist potet, bare litt ris og pasta.

 

Fant ut at jeg skulle prøve en uke uten å spise så mange matvarer ned raske karbohydrater, og det virker tydeligvis for meg. Iallefall har det gjort det denne uka,og jeg merker at jeg er mindre søtsugen når jeg ikke spiser disse matvarene.

 

Skal prøve å fortsette på samme måten denne uka, og se om det vil gi gode resultater til neste veiing og, eller om dette bare var en "engangshendelse".

 

Men i morgen blir det litt kosemat med god samvittighet, og jeg håper dere andre også koser dere i morgen uten å tenke altfor mye på vekta !:)

 

Ha en flott 17.mai alle sammen !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skammer meg nesten, har dabba veldig av med å skrive... hmmm... men eg er med altså, det er det ingen tvil om!:)

 

vekta viste opp 0,1 på mandag, heilt greit, i forhold til alle utskeielser, har hatt og har videre mykje på programmet, og storkoser meg! er full av energi, overskudd og godt humør, og nyter livet!!!!!!!!!!!!!!! føler meg ærlig talt meir og meir avslappa i forhold til vekt, mat, trening og kroppen min generelt, og det er DEILIG! har aldri kunne ha sagt det før! :)

 

i går vart det 5 trimpoeng på meg, dagen før 1,3. prøver å gå litt meir tur no, håper berre på litt finare ver framover!

 

god 17.mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest umulius

Gratulerer så mye til Tupp1 og Linda! Så flinke dere er! Enig med deg Linda, er nok noen som har "detti av lasset"... Bare den harde kjerne igjen.. :) *smiler*

 

Og Juhuu er lov en gang imellom å gå litt over.. Må jo unne oss noe oppi alt det maset og stresset det blir med eksamens lesing... Er halvveis nå jeg.. 2eksamner til... Gleder meg:)

 

Ikke kjempe mye aktivitet her hver dag, men nå er det jo mye som skjer. Og ofte dager med flott vær, og da er man ofte ute og nyter det flotte været isteden for å sitte forran pc'n. men litt aktivitet er det jo!!

 

Snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...