Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

Ja, det hadde sikkert blitt moro.... men norge er nå engang et langstrakt land....

Jeg liker også best å gå ut alene... da kan jeg dra hjem når det passer meg... og gå på de resturantene eller pubene jeg vil, er det kjedelig er det bare å vandre videre..

 

Hvitløksbrød er GODT....

venninner er viktig å ta vare på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Er så sulten i dag at jeg vet omtrent ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. (jo forresten, foran kjøleskapet) har ikke overgått kalorigrensa enn så lenge. Har til og med spist grønnsaker med noe sausgraps på bare for å få magen til å holde fred, men jeg har lyst på noe hele tiden. Knurrr.....

 

Nedtelling: 3 dager til ferie.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sulten i dag at jeg vet omtrent ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. (jo forresten' date=' foran kjøleskapet) har ikke overgått kalorigrensa enn så lenge. Har til og med spist grønnsaker med noe sausgraps på bare for å få magen til å holde fred, men jeg har lyst på noe hele tiden. Knurrr.....

 

Nedtelling: 3 dager til ferie.....[/quote']

 

Noken dagar er det berre slik, ein er så "sugen" på noke godt at ein kan nesten ete kva som helst.

Hadde ferie forrige veke og har denne veka att med nokre vakter før eg tek ferie.

No blir det blåbær- og multeplukking framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Hold ut, Magan!!! Vet hvordan det føles. Man går og gnafser i skapet på alt mulig. Bra det var grønnsaker i ditt tilfelle :-)

 

God ferie når den kommer, skal du ha lang ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

No blir det blåbær- og multeplukking framover. :)

 

Hei,

 

God bærtur! År og dag siden jeg så et moltebær, men blåbær har jeg tenkt å plukke;)

 

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

 

God bærtur! År og dag siden jeg så et moltebær, men blåbær har jeg tenkt å plukke;)

 

 

queen[/quote']

 

Moltene er der, men det blir mykje gåing.

Er ikkje så begeistra for molter, då er nyrørte blåbær mykje betre.

Kjekt å komme seg opp på fjellet i alle fall, og det er kjekt å plukke bær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - der er vi forskjellige, gitt!

jeg HATER å plukke bær. Mamma pleide alltid å utbryte: ja, du HATER å plukke bær, men SPISE dem, DET liker du!

 

Hahaha. å er jeg heldigvis så gammel at jeg kan bestemme selv om jeg vil plukke eller kjøpe. Det blir for det meste kjøpe, ja :)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså dere skal på bærtur? Hadde planer om det jeg også, helt til jeg fikk se størrelsen på blåbærene. Tror ikke de likte den kalde våren, for de er omtrent på samme størrelse som ett punktum hehe..... Så det blir vel butikkbær på meg også

 

Multer er det lite av på disse kanter, det finnes, men det er veldig langt mellom dem.

 

Hei Ellie, lenge siden sist. Velkommen tilbake.... Og ja, jeg skal holde ut, gir meg ikke jeg. Har tre uker ferie fra mandag egentlig, men har tatt meg fri på fredag, så jeg har begynt nedtellinga: 2 dager igjen :)

 

Vi er heldigvis flere i samme båt fjellgeita, alle har nok dager der man kan spise alt man kommer over. Glad jeg ikke er alene om det.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså dere skal på bærtur? Hadde planer om det jeg også' date=' helt til jeg fikk se størrelsen på blåbærene. Tror ikke de likte den kalde våren, for de er omtrent på samme størrelse som ett punktum hehe..... Så det blir vel butikkbær på meg også

 

Multer er det lite av på disse kanter, det finnes, men det er veldig langt mellom dem.

 

Hei Ellie, lenge siden sist. Velkommen tilbake.... Og ja, jeg skal holde ut, gir meg ikke jeg. Har tre uker ferie fra mandag egentlig, men har tatt meg fri på fredag, så jeg har begynt nedtellinga: 2 dager igjen :)

 

Vi er heldigvis flere i samme båt fjellgeita, alle har nok dager der man kan spise alt man kommer over. Glad jeg ikke er alene om det.......[/quote']

 

 

Bra det er ein stødig båt for jaggu er vi mange, men utskeielsar må ein ha ein gong iblant. Det er slike utskeielser ein har heile tida ein blir "feit" av. :)

 

Punktum, he, he. Guttungen plukka 10 liter med punktum igår. Blåbæra er ganske store her.

 

Skal ut og ri no. ;):D

 

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt kjøpebær her også... Men får se om blåbæra er bedre i august hjemme. Molter er det jo kamp om, så de kjøper jeg. Liker egentlig å plukke litt bær jeg da, men ikke så mye. Vi bruker å plukke markjordbær som jeg sparer til hjemmelaga is til jul. Kjempegodt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69kg-70kg-69kg-70kg.....HVORFOR KAN IKKE VEKTA STOPPE PÅ 69KG????? Ugh... ligger og vaker rundt der hele tiden uansett hva jeg gjør og ikke gjør.

 

Jobba overtid i dag, fikk middag der i tre-tia. Da jeg kom hjem kl sju var jeg så sulten at jeg MÅTTE ha to speilegg+ to brødskiver og en skive med makrell OG JEG ER FORTSATT LIKE SULTEN. Landa på 1270 kcal. Fysj for en uke... konstant sulten, når jeg våkner om mårran er jeg sulten - når jeg legger meg er jeg sulten. Hele tiden sulten, JEG HAR LYST PÅ MERE MAAAAAT............. ÅÅÅHHHHÅÅÅÅ.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik sug etter noe er ikke enkelt. Du har sikkert pøsa på med såkalte "JA" grrrrrrønnsaker?

Jeg synes det er en sammenheng mellom lite søtinntak og "sult". Jeg drikker en Nescafe cafe au chocolat, sånn dann&vann, og det hjelper utrolig. Hvis du liker kaffe da? (75 kcal)

 

Nå spiser jo jeg flere kcal enn deg også, ca 1.600, men du skal ligge på 12-1300 eller?

 

Uansett lykke til! Prøv å spise med 3-3.5 timers mellomrom først på dagen. Det har i perioder hjulpet meg til å unngå supersug etter noe på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan.

 

På "Sulten som en ulv dager" putter jeg gjerne på noen ekstra frukter, f eks lager jeg meg en pose på morgenen med tørkede frukter (de er utrolig søte) og hver gang sulten rir meg, hiver jeg innpå 2 - 3 av dem. Det skal ofte ikke mer til før den verste ulvehungeren gir seg. Men så skynder jeg meg også å finne på noe å gjøre som får tankene vekk fra mat. MYE vann hjelper også utrolig godt. 2 - 3 liter om dagen.

 

:) ha en fin dag

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Takk Anto, nå hjalp du meg også. Jeg har nemlig sultenulvuke. Tørka frukt ja, det skal ikke alltid så mye til for å få dekka behovet... Hm, det har skullet mye til for meg nå, men nå bærer det rett på Kiwi etter noe som demper trangen uten å fylle for mange kalorier på.

Vann hjelper, jeg har supa vann i dag så jeg er helt mett faktisk. Hm, mett er jeg jammen, men hungrig, JA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois folkens.... har satt meg selv på ca 1300kcal for det funker, da går jeg ned. Flere kcal, da står jeg stille. Pøste på med frukt og grønt i går så jeg overlevde, men det holdt såvidt, viljen var syltynn en stund. Og får jeg lyst på noe søtt, lager jeg meg en kopp confekta-sjokolade (stavefeil?) Det er smart ja Queen. Og kaffe drikker jeg dagen lang om så....... I kveld skal jeg lage grønnsaksuppe, når jeg er ferdig med kakene jeg skal lage til bryllupet i morgen. (spiser MYE grønnsaker...hver dag)

 

Nja....tørka frukt...mmmmmm liker ikke noe særlig søtt da, det jeg sikler etter når jeg står foran kjøleskapet er grillpølser- fårepølse og slike ting, saltmat med andre ord. Hamburger og koteletter kan jeg også finne på å lage meg sent på kvelden. Ja ikke nå da, selvfølgelig...før i tiden det. Men, lyst på det har jeg enda.

 

Tror nok at jeg skulle funnet på noe å gjøre, du har rett i det anto, men har jobba endel overtid i det siste så jeg er helt skutt, orker ikke å gå tur eller noen ting, så da blir det å sitte å kope å tenke på mat når jeg kommer hjem, desverre.

 

Ja ja, tror jeg er over det værste nå, for i dag har det gått bra, har heldigvis hatt mye å gjøre med kakebaking og slikt.

 

Takk og pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har berga uka ganske bra alikevel ser jeg på snikveinga i dag. 70 kg blank, og det etter to skiver brød og omtrent en hel kanne kaffe. :) Så får jeg se hvordan det går etter bryllupsfeiringen i dag. Blir bare kake og kaffe på ettermiddagen heldigvis, ingen middag eller feiring med dram, og da regner jeg med at jeg "står han av" siden kake ikke er livretten min. Vi snakka om at vi skulle feire i kveld for oss selv når brudeparet har dratt på hotellet, men jeg får sjå hva jeg gidder, skulle egentlig feira litt at jeg har ferie å tenkte jeg. Men det var de kaloriene da, går jo aldri ned til 68 kg så lenge det er en "snaps" i lufta. Ikke med det trimnivået jeg ligger på for tia ihvertfall.

 

Nå går jeg og føner håret...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er så glad, jeg fikk på meg ei bukse i dag som ikke har vært passende... ever...lå i skapet med merklappen på... trallala.... ikke har jeg spist over evne heller idag selv om dattera mi hadde potetgull til barna (og meg) i bryllupet. Jeg tok bare en neve.. jippi klarte å stoppe, kry av meg selv.....

 

Og takk kjære Anto for at du har fått meg på opptimistiske tanker igjen... vet ikke hva jeg skulle gjort uten både deg og alle dere andre her inne .. toppers....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ble så i godt humör av å lese meldinga di Magan. Er enig med deg, gjengen her inne er helt uvurderlig.

Håper du koser deg deg veldig veldig Magan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei Magan, var du ute og koste ceg i går??? Tenkte på deg.

Jeg er så glad i dag, ulven i magen har lagt seg til å sove. Jeg er optimist. Skal ut i "verden" nå og gå og spise salat og kjenne at jeg har en kropp som fungerer.

Önsker deg en nydelig lördag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo folkens. skriver med små bokstaver for øyeblikket. for jeg ble skambitt av naboens hund i går. ble innlagt på sykehus i natt og ble sydd sammen i dag. er bare en finger som virker så den skriver jeg med. grunnen til at hunden bet meg var at dt luktet alkohol av meg og da ble den helt rabiat og fløy rett på meg og tygde armene og hendene min i stykker. legen sa det så ut som jeg var bitt av bjørn. er kommet hjem nå og dattera mi er her og hjelper meg for jeg klarer ikke meg selv for øyeblikket. legene holdt forresten på og sy i to og en halv time puh..... så det var den byturen. ellers har det vært en hellsikes slankekur dette fo jeg fikk ikke mat før i kveld kl 8 da de var ferdi og sy.. da vet dere ståa, her foregår det bestandi noe.... er ihvertfall ikke kjedelig rundt meg.... får lenge ferie også for jeg er sykemeldt i 14 dager til å begynne med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Fy sören Magan. Dette höres rett og slett j...... ut. At det går an!!!

Det må da gjöre sörens vondt også.

Og jeg som håpa du var på byn og koste deg. Dengang ei.

Sender deg alle alle gode tanker.

Fra snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men, kjære Magan.. dette var da helt forferdelig!

Dette håper jeg at du anmelder.

 

Og så håper jeg du får en veldig rask recovery.

det må jo gjøre fryktelig vondt, og du må ha vært veldig redd.

 

Sender deg mange gode tanker og en kjempegod klem.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo igjen.... var faktisk ikke vondt da det skjedde for det gikk så fort, men nå kjenner jeg det ja. hunden blir muligens avlivet... eieren skal ha den i bånd ihverfall foreløpig.... jeg kjenner jo hunden godt også, for den kommer på besøk hver dag og får seg noe godt før den går hjem igjen... vel nok om det. blir vel ikke noe trim på meg de første dagene, men jeg skal kjøpe meg spaserstokker så jeg har klar til jeg har kommet meg til hektene igjen... veide meg idag, fortsatt 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...