Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Uff Magan det der hørtes ikkje godt ut, håpar at han held hunden i band og aller helst burde vel slike hundar som gjekk til angrep på folk avlivast.

 

Ja, du høyrer til den "70 klubben" du og, det er ei magisk grense antageleg ligg å vippar opp og ned mellom 69 og 70 heile tida.

Har gått mykje i fjellet no og har difor ingen forhåpningar om å gå ned snarare tvert i mot.

 

Kjøp deg "spaserstokkar" du dei er super å ha i terrenget vertfall, eg kjøpte mine her hos GR.

 

God bedring Magan :):)

 

Klem Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada fjellgeita, hører til 70-tallsklubben jeg også. bare vent til hevelsen går ned og det slutter å banke i sårene så skal jeg ut å røre på meg igjen, og da går jeg kanskje ned, hvis jeg klarer å begrense maten nå.

 

takk for gode tanker,snuppelure.... neida er ikke så sterk... men kan ikke slutte å tenke slanking om jeg for øyeblikket er litt inndisponert. det blir bare verst for meg etterpå.

 

hei så lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada fjellgeita' date=' hører til 70-tallsklubben jeg også. bare vent til hevelsen går ned og det slutter å banke i sårene så skal jeg ut å røre på meg igjen, og da går jeg kanskje ned, hvis jeg klarer å begrense maten nå.

 

 

hei så lenge.....[/quote']

 

Den klubben skal nok vi forlate med tida vær du trygg. :)

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Hunder kan være uberegnelige... jeg håper virkelig at du blir bra igjen. Enn at det skulle skje i ferien din! Men den får du vel tilgode? Jeg ønsker deg masse god bedring, og om du er i form til å tenke kalorier og slanking så gjør det, men konsentrer deg om å bli frisk!

 

Varm klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hvordan går det, Magan? Er bekymra for deg. Det hörtes så forferdelig ekkelt ut det der med hunden. Er redd du har veldig vondt.

Hadde det värt meg tror jeg depresjonen hadde nappa også. Noe så vemmelig, og nå når du skulle feriere og ta vare på deg selv og samle krefter.

Gode Magan, tenker på deg, sender gode tanker hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda jeg tenker på stavgang jeg queen, har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg.... avtalen står, om enn litt utsatt... :)

 

er ikke så veldig vondt med ørten paralgin forte innabords så det går forholdsvis bra, at det skjedde i ferien er ikke det værste, skal ikke reise noen steder likevell jeg. eneste er at jeg hadde så store trimplaner, men det blir nok.... får bare smøre meg med litt tålmodighet. har fått noe kraftig antibiotika for de ville legge meg inn på sykehuset igjen i går kveld pga at jeg hovnet kraftig opp...innfeksjon sa de,men jeg slapp heldigvis det da jeg lovte å komme i morges for å ta blodprøve.

 

maten går bra, trøstespiser ikke, kokken er her og lager salater til meg.(svigersønnen)

 

takk for gode tanker alle sammen, anto, fjellgeita snuppelure queen ellie og flettemette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg god bedring, Magan. Håper du kan komme i gang med treningen din igjen. Av det jeg har lest så virket det som om du var godt i gang med trening, så ikke la dette sette deg tilbake.

 

Håper bikkja ble avlivet. Hjelper ikke hvor "snill" den egentlig er, har den bitt en gang så vil den sikkert gjøre det igjen. Det er sikkert veldig leit for eierne, men neste gang kan det være et lite barn som er offeret. Vi måtte avlive den forrige hunden vi hadde fordi hun bet kjærsten til eldstedatteren min, og det var helt forferdelig for oss men vi hadde ikke noe annet valg. Dette var noen måneder før vi fikk attpåklatten vår, og jeg ville ikke ha stolt på hunden et sekund i nærheten av henne. Jeg vet vi tok det rette valget med avlivingen, selv om det var helt grusomt akkurat da.

 

Håper infeksjonen er på tilbakegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EliseV, takk for omtanke. Den hunden har jeg vært skeptisk til før, for dama eieren er sammen med har ei datter på 5 år som hunden har løfta på overleppa til flere ganger. Dessuten har den bitt eieren sin flere ganger, ikke alvorlig som dette men nok til at den skulle vært avlivet.

 

Heia Rina og fjellgeita, takk for omtanke. Det går helt sikkert bra, skal fjerne stingene om 14 dager og jeg har fått antibiotika og skal på sykehuset igjen i morgen for å ta blodprøve for å se om innfeksjonen går tilbake. De er ganske nervøse, for hundekjeften inneholder mange forskjellige bakterier.

 

Ett aber blir det når hjelpen drar hjem til seg selv idag.... middag..... mange fjordlandmiddager framover tenker jeg. Får prøve og finne noen uten så mange kalorier. Pølse med brød går jo også an, go`og mager er ikke så værst. Klarer å rulle røyk og koke kaffe sjøl nå da, så da synes jeg at jeg er kommet langt på vei og klarer meg egentlig ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan.

 

Fint at du tar betennelsen på alvor.

 

I tillegg til Fjordland-middager, finnes det en haug med ferdigoppskårede, ferdigblandete salater med dressing innlagt, bare å klippe opp posene og helle i bolle. Enkelt og greit og fint supplement til Fjordland middag :)

 

Fortsatt god bedring.

Du er tøff!

 

:) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Ja Magan, du er kjempetöff!!!

Bruk nå dette her til å skaffe deg omsorg når gubben m fölge kommer hjem igjen. la dem få stille opp og vise at det er tak i dem. Forvent stötte og hjelp.

Ikke vär for flink og oppofrende og töff!

Jeg tar av hatten for deg!

Og sender gode tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois folkens, I am back.... fjorlandfiskeboller til middag i dag, Og kanskje jeg kan prøve salat til det også? Salat går jo til så mangt.....

 

Ja det var det jeg skulle fortelle før jeg begynte å tenke på mat igjen... jeg har gått ned 200 gram, så nå er jeg 69,6 ....Før jeg jomper opp på 70-tallet igjen.... så her er bare velstand og glede.

 

Var på jobben i dag med sykemelding, får igjen alle feriedagene mine, 5 uker ferie..ikke å forakte det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Magan' date=' du er kjempetöff!!!

Bruk nå dette her til å skaffe deg omsorg når gubben m fölge kommer hjem igjen. la dem få stille opp og vise at det er tak i dem. Forvent stötte og hjelp.

Ikke vär for flink og oppofrende og töff!

Jeg tar av hatten for deg!

Og sender gode tanker.[/quote']

 

Du er for seint ute,Snuppelure, Jeg har sendt hjem de gode hjelpere med beskjed om at jeg klarer meg selv. Klarer da å rulle røyk så da er jeg berga......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois folkens' date=' I am back.... fjorlandfiskeboller til middag i dag, Og kanskje jeg kan prøve salat til det også? Salat går jo til så mangt.....

 

Ja det var det jeg skulle fortelle før jeg begynte å tenke på mat igjen... jeg har gått ned 200 gram, så nå er jeg 69,6 ....Før jeg jomper opp på 70-tallet igjen.... så her er bare velstand og glede.

 

Var på jobben i dag med sykemelding, får igjen alle feriedagene mine, 5 uker ferie..ikke å forakte det... :)[/quote']

 

 

Grattis med vektnedgangen Magan, unner deg den :)

 

Håper at det går fint med deg.

 

 

Klem Fjellgeita :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra... penicillinen virker som den skal og hevelsene er på tur ned, var på sykehuset i dag og skifta bandage, så nå er jeg nyplastra og pen og ren. :)

 

Ellers ble det fjordland-kjøttkake i går og fjordlandfiskeboller i dag med masse grønnsaker som jeg kokte ekstra til. Nå vet jeg ikke om jeg gidder mere fjordland, de er ganske ensformige i smaken de middagene der. :)

 

Skal bli morsomt å se om jeg har gått ned noe mere i morgen når jeg veier meg, har på følelsen at 70-tallet holder på å slippe taket (ønsketenking?).... Hadde på meg ei T-skjorte som hører til min sønn på 14år så nå føler jeg meg utsøkt tynn :) gliiis

 

Hilsen Magan på rekreasjon..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan' date='

 

Godt å lese at det går bra med deg.

Gleder meg til stavgangturene :):D:D[/quote']

 

Ja det skal bli morsomt. Såg du hadde vært i dag. 4 trimpoeng, ooooh misunnelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli moro å se om jeg har gått ned enda mer i morgen, som er min egentlige veiedag, hvis ikke lar jeg dette tallet stå som reel vekt denne uka, for å psyke meg opp liksom..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

68,6 jippi 68,6 jippi 19 kilo ned tjohei :) :) Da har jeg nådd målet jeg har satt meg. Men jeg gråter ikke om jeg går ned litt til, for jeg ser at jeg har ikke blitt mere markert i fjeset nå enn jeg var for to tre kilo siden.

 

Våkna forresten opp til strålende solskinn i dag. Kanskje jeg skal ut å sole meg litt.. må bare få meg noen kopper kaffe først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie76

Ååååh, så braaaaa! Jubler med deg!

Dette fortjener du, etter å ha strevd med å komme under 70-tallet!

En kjempeinspirasjon for meg, jeg skal følge etter.

 

Ha en super dag med sol og kaffe! Og virker som det går framover med skadene, og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...