Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Vel innstalert på ferie:)

Magan jeg har det ikke trasig... Er nok Raid du mener:)

Morsomt å møte folk som ikke har sett meg på lenge. De trodde ikke det gikk an at jeg kunne ha gått ned så mye, så her er det bare å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det skulle gjort seg å klage mer enn jeg gjør... For her i huset er han det største "offeret" om jeg kan si det sånn... Synd på han som har ei kjærring som ikke blir frisk, så vi (les han) Kan leve ett normalt liv. For det kommer jo til å gå både vinter og vår ifølge han... Æ blir så forbanna... Er det flere med sånne mannfolk her? håper jo ikke at dette er vanlig, men heller ikke at dette er unikt hos oss..

Men på torsdag da reiser på ferie til søsteren min, om ikke annert skal det bli godt å være kvitt gubben litt:)[/quote']

 

Joda, mente deg....... :) Det er mannfolka det er synd på når kjerringene er syke...

Men det er da bra at du ikke har det trasig da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flire..

Ja, nå er jo jeg da på ferie og han sitter alene og er syk attpåtil, så gjett om jeg er glad jeg ikke er hjemme.:) Nå er ikke han værst når det gjelder egen sykdom, men syter mer enn han tror alikevel. Så mange ganger jeg må flire litt for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått tur i dag også: 1,7 trimpoeng. Og spist bare frokost enda da, men det retter seg nok utover dagen. Skal avsted og kjøpe med den gode salaten de har på senteret her. Og noen jordbær tenker jeg. NAMME... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Må bare skryte av dere, dere er så flinke!!!!

Til nå i dag har jeg også vært kjempeflink, men det er kvelden som er bøygen, da kommer alt godiset fram. Og min svake karakter eller giblaffenmentaliteten jeg har nå er skummel.

Huuu, men det er helg.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å være flink når man er alene sånn som jeg for øyeblikket. Det er bare å bestemme hva jeg skal ha til middag så blir det det... ingen som protesterer eller steker noe ekstra "attåt". Eller kjøper noe godt for den saks skyld.

 

Har forresten spist så lite idag at jeg har hodepine, bare de to inger`sene enda. Jeg holder på med middagen nå, skal bare marinere kyllingen først. Måtte innom her en runde for å se om det var noe nytt. Jo forresten, jeg spiste jo en halv kurv jordbær i sta... lyver gjør jeg å, fyda.....

 

Ser innom senere, nå må jeg lage middag..... see you.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

mmm, høres ut som du koser deg, Magan!!! For meg høres det ut som det reneste eventyret akkurat nå. Spise det og når en vil, gjøre akkurat det som popper opp i hodet. Eller ingen ting.

Akkurat nå gjør jeg forresten ingeting. Har satt brøddeig og venter på at brøda skal heve. Skulle ha rydda litt på kontoret mitt, men har ikke giddis.

Sitter her og surrer, og litt godt det også.

Skal kutte grønnsaker til gryte nå snart, min kjære er kokken så det blir nok ikke av det magreste, men garantert godt.

Så gleder jeg meg til krimmen på TV, skal bare sitte og koooope.

Ha en flott kveld. Kos deg fortsatt Magan. Og dere andre.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på krimmen jeg også, etterpå tenkte jeg at jeg kanskje skal gå meg en tur til, får sjå. Den kylling-gryta var forresten grufull.... sånn sur-søte greier er ikke min gate nei, definnitivt ikke fysj, ble kvalm. Nybakt brød.... hm kanskje jeg skal bake jeg også? Har ganske mange kalorier tilgode enda.... tenke tenke... er nå deilig når det lukter nystekt brød i huset!

 

Det kontoret ditt spaserer vel ikke fra deg om du venter litt med det, nei slapp av i stedet, kvalitetstid på sofaen det er saker det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hm, hadde sett krimmen før. Så det ble en film i stedet. Men bare sløving på sofaen. Gryta til gubben var forresten dyrisk god. Vet ikke helt hva han gjør og hva han putter i, men han er en stor kokk, det skal han ha. Jeg er mer kjedelig i matveien jeg.

Jammen er du sprek. Ha en fin natt med gode drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp hadde sett episoden før jeg også, så jeg gikk meg en liten tur til jeg. 2,2 trimpoeng tilsammen i dag. + så film, siste Rocky-filmen. Begynner å dra på årene han Sylvester og nå, på tide å pensjonere både han og Rocky synes jeg.

 

God natt godnatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra jobb igjen, fikk middag der i dag så jeg har ikke helt styring på kalorimengden, men jeg regner med en ca. 350 kcal for jeg bestillte fisk og poteter. Fisken var stekt så jeg regna med 2ss olje, så da er jeg på den sikre siden tror jeg.

 

Skal montere på meg pulsklokka å gå en tur nå før det begynner å regne.

 

Hei så læng.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei arbeidsnarkoman, da er jeg tilbake igjen..... sprek og sprek fru blom.. 0,9 trimpoeng er ikke akkurat noe å hoppe i taket for det da.... hehe men jeg gikk da turen min i dag og..... Det er vel regnvær nede hos deg, så det er sikkert ikke så fristende med uteaktiviteter akkurat nå ;))

 

Tror det kommer til å sneie forbi en pils ikveld gitt.... ikke bare tror, jeg vet det, for jeg har kjøpt meg sommerøl. Når sommeren ikke vil komme utendørs, så får jeg lage en innendørs. Det skal bli godt og sette seg ned med en pils og se på "Doc Martin" ikveld :) Jobbet som sagt overtid i dag, så jeg skulle mene jeg har fortjent det. :)

 

Si u leiter aligeiter... he he

 

P.S Sender gode tanker tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

He he, skal se doc martin jeg også... Og ja, det regner, ikke bare ned men opp også. Det fosser ned. Så jeg har god unnskyldning for ikke å gå ut synes jeg :-)).

Har tenkt å finne ei god bok og sette meg i sofakroken utenom doc-en. Gubben sitter med PC-en og jakter på bildeler på inernett. Vi har heldigvis hver vår maskin, ellers hadde jeg vel aldri sluppet til. Han leter og shopper og finner skruer og you name it som han lagrer til bilene sine. Han er helt bilhekta, venter bare på at jeg skal tjene litt mer så han får en bil til. Tror av og til at det er derfor han blir hos meg, selv vil han aldri tjene mer enn til det nødvendige.

Jaja, han lager god mat :-)). Snart serverer han gryte fra i går, og den var smellgod.

Ha en fin kveld, nyt pilsen, drøm deg bort til alt godt som kan skje.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min er likedan, men han jakter på traktorer og gravemaskiner som han tror han skal kjøpe når jeg får feriepenger eller skattpenger :) Felles skjebne, felles trøst er det vel noe som heter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Doc Martin ferdig. Jeg digger den slags serier. Det og så gode krimmer, da sitter jeg og stirrer inn i kassen oppslukt som elg i lyset fra en frontlykt på veien.

Gryteretten til gubben var enda bedre i dag.

Jeg teller ikke kalorier om dagene, lar det bare ligge i bakhodet. Orker ikke stresset akkurat nå. Men må ikke slippe taket for da går jeg over i tungvektklassen med det samme. Jeg tåler ikke se på mat før det legger seg til nye valker.

Nå skal jeg sløve på sofaen med en bok. Fant en ulest i hylla, og begynnelsen virka lovende.

Ha en fin kveld fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, gubben er også flink til å lage mat når han snur seg rundt, har en fortreffelig fiskerett som han lager i stekovnen, men desverre er det både fløte og rømme oppi den, DA spiser til og med jeg fisk. For ikke å snakke om kotelettene og biffen han lager yommi....... ( jeg kan ikke steke biff, blir skosåler).........

 

Hvilke bøker leser du? Jeg liker alt fra Sven Hassel til Margit Sandemo (isfolket) + krimbøker da selvfølgelig.......

 

Er også medlem i bok-klubb så jeg har ganske mange bøker, har en avdeling borti stueveggen som jeg kaller "biblioteket" + et hel buss-lass oppe på mørkloftet..... Morgan Kane b.l.a..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Hei igjen!!! Jeg er inne i en periode der jeg nileser krim. Har akkurat slukt Jo Nesbø sin nyeste, og kjøpte i går både Karin Fossum sin nye og den andre til Stig Larssen. Skal ha dem med når jeg drar til "paradiset" mitt igjen. I kveld leser jeg en gammel Anne B Ragde som jeg hadde i hylla og ikke har lest. Jeg liker å lese, burde ta meg tid til det mye mye mer. Men fy søren så dyre bøker er, må lukke øynene og trekke kortet. Burde bruke biblioteket mer, men glemmer hele tida å gå tilbake med bøkene i rett tid og får sure purringer.

Koser du deg med pilsen fremdeles???

Ha en fin natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre pils ble det for kjedelig og sitte å glane på TV. Så det ble en tur på byen...

lite liv, men traff ett par kjentfolk og hadde det ganske hyggelig allikevel. Fikk noen danser også.. trim.... :)

 

I dag har det bare vært jalla-mat.... speilegg og pølse med brød. Ikke så gærnt kalorimessig enda, men dagen er ikke slutt, så blir vel noe mere saltmat senere.

Ingen gåtur idag ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Søren at vi bor så langt fra hverandre, ellers kunne vi gått ut sammen!!! Fy søren hvor jeg savner dansen!!!! Og savner noen å gå ut og danse med.

Før i tiden gikk jeg forresten aleine, jeg dansa både i klubb og gikk på byn. Gadd ikke ha noen med, de skulle bare praaate hele tiden mens jeg ville danse hele tiden. En vennine av meg sa alltid at den ideelle mann for meg var en som holdt kjeft og gjorde det han skulle.

Har vært ute og møtt en venninne i dag. Vi satt i nesten tre timer på peppes og drakk kaffelatte, spiste hvitløksbrød (fysjom da) og skravla i ett og tømte oss, så med venninner er prat viktig :-)).

Sender gode tanker!!! Puster dem til deg på sofaen Magan, og til dere andre som er overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...