Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Snuppelure

Jul er jul. Det gjelder å stoppe når jula er over :-)).

Kos deg! La humla suse tre dager, så er det hverdag igjen.

Har du funnet på noe lurt og spennende til deg selv denne jula? Eller venter du på januarsalget. For jenter som oss skal unne seg noe selv også, bare så du vet det!!!!

Stor god tanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Snuppelure, Fjellgeita og Hyfsan, Queen og ellers de som måtte komme på besøk....

 

k090.gif

Godt nytt år jenter!

 

Hei på deg Hyfsan, jeg har også ett nyttårsforsett, jeg skal begynne å trimme igjen. Morro å "se" deg her inne forresten.

 

Her har det vært potetgull og sjokolade hver dag i fjorten dager nå, det blir hardt å snu rundt og begynne med grønnsaker og Inger`s igjen. Går vel lettere når men kommer tilbake i normalt gjenge (legge seg i normal tid og begynne og jobbe)

Vil heller ikke opp på vekta enda, det tør jeg ikke, kjennes ut som jeg veier 80 kilo igjen.

n090.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jada, det kommer hverdager! Og jeg setter meg små mål dette nye året. Plukke gleder, gjøre gode ting, sakte men sikkert ta av fordi det er av det gode.

Sende rmasse gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nyttår til deg forresten :) vel, eg har no forresten ønskt deg da før eg:)

 

Du er ikkje åleine med det å gå opp, sjølv om eg ikkje har spist chips og sjokolade dei siste 14 dagane, skal innrømme at det har no blitt litt sjokolade då+++ anna "tull". Og begynner nok heilt sikkert å nærme meg dei 80 igjen eg og. Pokker og, men no skal det vekk alt i hop.

 

Snakkast seinare då

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn Magan,

Så fint at du skal begynne å trene igjen. Du husker vel at vi hadde trimpoeng konkurranse, med anto som dommer:D??

 

Det hadde vært no gitt. Men hvor har det blitt av vår kjære anto tro. Hadde vært så moro å hilse på henne igjen...

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn Magan' date='

Så fint at du skal begynne å trene igjen. Du husker vel at vi hadde trimpoeng konkurranse, med anto som dommer:D??

 

Det hadde vært no gitt. Men hvor har det blitt av vår kjære anto tro. Hadde vært så moro å hilse på henne igjen...

 

Ha en fin dag:)[/quote']

 

 

Har prøvd å få kontakt med Anto, men uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da har jeg sparket meg selv igang med trening. Har som sagt "trimstudio" på jobben med tredemøller, sykler, romaskin, strikk, vekter og stepmaskiner.Så i dag har jeg syklet, rodd, og steppet så musklene føles som gele.....

Joda det ser ut til at det blir en lysning i trimtunellen. Føler meg veldig motivert for tiden. Gått ned en kilo har jeg også gjort denne uka...jepp...dette blir bra!!

 

Ja hvor er det blitt av Anto ja, hun er jo helt fraværende. Vi får vel ordne med trimpoengene våre selv Queen ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg sparket meg selv igang med trening. Har som sagt "trimstudio" på jobben med tredemøller' date=' sykler, romaskin, strikk, vekter og stepmaskiner.Så i dag har jeg syklet, rodd, og steppet så musklene føles som gele.....

Joda det ser ut til at det blir en lysning i trimtunellen. Føler meg veldig motivert for tiden. Gått ned en kilo har jeg også gjort denne uka...jepp...dette blir bra!!

 

Ja hvor er det blitt av Anto ja, hun er jo helt fraværende. Vi får vel ordne med trimpoengene våre selv Queen ser det ut som.[/quote']

 

 

Flott Magan at du er tilbake på bana med ny motivasjon. Gler meg.

 

Trimpoenga kan eg no halde styr på (viss de lit meg til det da;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Hei Magan og godt nytt år!

 

Hyggelig å hilse på deg/dere igjen. Jeg har også som forsett å trimme i det nye året, har det ellers bra.

 

Har skrevet et svar på tråden til frøken frue.

 

Ha det godt og lykke til alle sammen!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år ja, Genialt!!

 

Joda, har tatt meg selv i nakken og begynt og trimme igjen. Har fått med med to damer til på jobben, så nå er sjefen hoppende glad. ( Trim = mindre sykemeldinger )

Han kom i dag og spurte om jeg ikke kunne få med meg flere. Vi får sjå, har lovd å ta med meg trim-musikk og rockeringen min i morgen så kanskje resten av gjengen blir fristet til å delta. Tror det kan bli ganske morsomt. Ihvertfall så blir det trimming i morgen og fredagen, så nå synes jeg at jeg er veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år ja' date=' Genialt!!

 

Joda, har tatt meg selv i nakken og begynt og trimme igjen. Har fått med med to damer til på jobben, så nå er sjefen hoppende glad. ( Trim = mindre sykemeldinger )

Han kom i dag og spurte om jeg ikke kunne få med meg flere. Vi får sjå, har lovd å ta med meg trim-musikk og rockeringen min i morgen så kanskje resten av gjengen blir fristet til å delta. Tror det kan bli ganske morsomt. Ihvertfall så blir det trimming i morgen og fredagen, så nå synes jeg at jeg er veldig flink.[/quote']

 

 

Korleis gjekk det på trimmen idag? Får du med deg endå fleire? n010.gif

 

Syns det er veldig positivt at ein kan få benytte treningsrom i arbeidstida, det skulle fleire bedrifter gjort. Både positivt for arbeidsmiljøet og ja som du seier så blir det sikkert mindre sjukemeldingar av det og.

 

Fjellgeita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var fire stk på trimmen i dag. Hadde med rockeringen og gjengen ble vilt begeistret. Sjefen for forbedringer/trim/sykefravær bestemte seg sporenstreks for å kjøpe inn to rockeringer i forskjellig størrelse. (Vi har mange sjefer der jeg jobber)

n055.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan!

 

Godt å se at dere henger her fortsatt :-)

 

Bra jobba ang. treningen, du høres jo ut som jobbens svar på Kari Jaquesson! Moro at de andre har hengt seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Jaquesson ja...kanskje det. Det dukket opp tre nye i dag, så nå er vi vel 7 damer tror jeg. Hvor mange av gutta som trener vet jeg ikke men jeg kan tenke meg det er omtrent det samme antallet. Jeg så også at gutta har dannet en bowlingklubb, så jeg la fram forslaget til damene om ikke vi også skulle prøve og få til noe. De var ikke helt negative da, så vi får se. Jeg får bearbeide dem litt mere.

p035.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Fantastisk Magan!!!! Du er utrolig!!! Jeg har ikke greid målet mitt, som alltid når jeg er på reis så holder alt hardt. Men hadde ikke gått opp heller, så da får jeg satse på de to ukene jeg nå skal jobbe ved teltet her hjemme :-)).

God lørdagkveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Jeg har trent både Mandag og i dag. Jeg skal trene igjen på Fredag.

Men det jeg egentlig ville si var at jeg fant ett innlegg i KK om bruk av spisepinner. Råsmart synes jeg. Har tenkt å følge det rådet for jeg sluker maten med hud og hår for å si det sånn. Her er et utdrag som jeg klippet ut:

 

Virker det?

 

Kinapinner vil tvinge deg til å ta mindre munnfuller. Det fører til at du tygger maten bedre, spiser langsommere og maten blir lettere å fordøye.

 

Det vil også gjøre det vanskeligere å få i seg usunne, feite sauser. Hvis du bruker kinapinner, vil mesteparten av den åretilstoppende smør- og fløtesausen bli igjen på tallerkenen.

 

Og siden vestlige folk flest ikke er så altfor drevne med kinapinner, vil det ikke bare bremse ned farten på matinntaket – det kan også få deg til å tenke mer over hva og hvor mye du putter i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...