Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Hesten er blitt slankere.... fått en normal hestefasong for å si det sånn. Ellers holder vi på å sage ved. Må vel ha det varmt i stua neste vinter også. Skal ut nå etterpå å ha den inn på låven, det blir trimpoeng av det. Ellers er det lite nytt, jobber, sover og tar meg en liten vin i ny og ne...

 

Enn du Fjellgeita? Travelt fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesten er blitt slankere.... fått en normal hestefasong for å si det sånn. Ellers holder vi på å sage ved. Må vel ha det varmt i stua neste vinter også. Skal ut nå etterpå å ha den inn på låven' date=' det blir trimpoeng av det. Ellers er det lite nytt, jobber, sover og tar meg en liten vin i ny og ne...

 

Enn du Fjellgeita? Travelt fremdeles?[/quote']

 

 

Det har begynt å komme seg no, ikkje så travelt som før. Ferdig med mesteparten av arbeidet. No er det begynt å bli travelt andre plassar her hos oss.

Men det går no over etter ei lita stund.

Nei no må eg ta saksa fatt, minstemann var noke "raggete" såg eg. Må ta det mens eg har ånden.

 

snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen dager siden jeg har skrevet her ser jeg, for det har vært søkke travelt på mine kanter også. Holder fortsatt på med veden for å få den i hus. Gubben sager og jeg klyver og stabler og løper med trillebår. Har ikke tid til annet, må bare stå på mens det er brukbart vær. Kom snø her i går kveld foresten, heldigvis forsvant den igjen utpå formiddagen i dag.... takk og pris. Nå må jeg dra på jobb straks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Det høres ut som dere har fullt opp å gjøre, flinke er dere! Det blir jo både kos og trimpoeng med ved. Vi driver med klipping av buskas og trær for tiden, krypfuruer som nærmest er 10 m høye synes jeg - ihvertfall 3. Har kjøpt en liten gul elektrisk bever som spiser opp alt sammen og så legger vi det på jorda i skråningene. Blir støl av dette - steder hvor jeg ikke visste jeg hadde muskler!

 

Ha en fortsatt fin arbeidsuke!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med veden enda ja. Merker at det er god trim, flere som spør om jeg har gått ned flere kilo. Det har jeg ikke, men har gått sammen i cm kjenner jeg på klærne .

Er bare inne for å lage middag, kjøttsuppe i dag. Tar vel en økt til med veden etterpå før jeg gir meg for kvelden. Måtte bare de om det var noe nytt her inne først.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med rockeringer og vedkløyving? virker som det står til liv, da. hva er det som gjør at hesten er blitt tynnere?? (spør ei bykjerring som ikke har peiling på hest, men som synes det er flotte dyr ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full rulle fremdeles. I dag var jeg bare såvidt innomhus for å skifte klær og spise litt før vi startet opp med veden. Så har en av hestene kolikk og vi har byttes på å gå med den slik at den ikke legger seg ned. Har fått rørt på legemet i dag for å si det sånn.....

 

Har ikke spist potetgull på evigheter (flink) og ellers veier jeg fortsatt 70 kilo. Ikke forbannet om jeg kommer meg under.... ugh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan!

 

Høres ut som du får masse frisk luft om dagen!

Og så flink du er som klarer å holde deg unna potetgullet. Kjempebra!

 

Ønsker deg en god dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk omtrent friskluftsjokk i gårkveld ja.... men det er jo sånt et flott vær at det er synd man må nødt til å gå å legge seg. Skulle vært våken hele døgnet når været er sånn som det er nå. Hvertfall siden de sier at det blir dårlig vær til helga. Hesten ble heldigvis frisk forresten...... Vetrinæren var her i natt kl 1 .....

 

Rockeringen har en liten pause for tiden, slik som all annen trening. Men det kommer tider etter vedklyving og våronn...... Jeg har ikke gått i frø når det gjelder fysisk aktivitet kjenner jeg på mine ømme muskler, så jeg får skikkelig trim likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Bare et lite pip for å si at jeg fremdeles finst! I samme vektklasse, men med stigende hommør. Sola er jammen deilig.

Blir borte en uke igjen, take care!!!

Snuppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jobbing for tia her også, når vi er ferdige med veden så må jeg begynne å se på noen gjerder som må fikses. Nye gjerdepåler og sånn..... tar det som trim.....

 

Ellers er det ikke så mye å raportere, vekta står stand bye, og det er jeg kjempefornøyd med. MEN jeg har krympet i omfang og det er jeg veeeeeldig fornøyd med. Kjøpte ny bukse til Osloturen for noen måneder sia, og hadde dem på på torsdagen. De er blitt for store.... ikke kjempevide, men såpass at de ikke sitter pent lengre. Mulig jeg må kjøpe et par til i en mindre størrelse ( giiiiid så trist )

k015.gif

Luxusproblem......

 

Skal unne meg en yders liten vin i kveld, og en yders liten potetgull har jeg planlagt.

 

God helg folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så GØY å oppdage at klærne er blitt for store!

Jeg har to ubrukte bukser i skapet som er litt for trange foreløpig, og gleder meg til de sitter pent. Det er bare å fortsette å løpe, det :-)

 

God helg og nyt porsjonene med vin og potetgull! :-) Jeg var på vinkveld hos en venninne i går, og har vel fått dosa mi både av kalorier og alkohol for helga, så i kveld blir det "bære vatt`n".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Er innom en runde for å se om det er noe fres.... Jeg er for det meste ute i det fri om dagen for det er et slikt flott et vær for tiden. Trimmet hesten litt og sånn..... der må det vist gjøres noe med kondisen, for den er dårligere enn min hørte jeg da vi gikk i en bratt oppoverbakke. Pusta og stønna og uffet seg gjorde hun før vi kom oss til toppen.

 

Det skjer fint lite her for øyeblikket, ingen trim, lat med turgåingen og niks sykling. Kommer sterkere tilbake for jeg har tenkt å begynne med fjellturene mine igjen, men for tiden er jeg litt giddalaus.

 

God helg alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Å, jeg ble missunnelig Magan, en bukse som er for stor.... Men du har jammen fortjent det. Det har ikke jeg. Jeg bare surrer for tida. Gruer meg til 17 mai, for jeg har ikke et finplagg jeg kommer i. Drit og dra.

Jeg tror jeg mangler fullstendig viljestyrke, og så er jeg kommet til et gidderikke stadie. Jaja, det er nå liv :-)). Kanskje våren kan gjøre noe, det at det kanskje begynner å yre og spire noe i meg med varmen. En kan jo håpe.

Hei då flinka og dere andre flinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollois, joda alle fortjener vel at buksa blir litt stor vel, selv har jeg ikke tenkt så mye på slanking i det siste, spiser brødskivene mine og grønnsakene attåt middagen. Er vel blitt en vane for å si det sånn. Ellers ligger jeg unna potetgull, men jeg tror nok det er trimmingen som gjør at buksa er blitt videre.

 

Regner en skvett her i dag og det er blitt litt kjøligere i lufta. Ikke meg imot forresten

for jeg er ikke så overbegeistret for temperaturer over 15 grader. Men jeg har nå fyrt i ovnen og laget kjøttsuppe og har store planer om en tur under pleddet etterpå

og en liten vin til den nye serien fra Aidensfield som starter i kveld. Mere skal ikke til for å glede min enkle sjel :(

d080.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Magan,

Gratulerer med vide bukser:D ArtiG!

 

Jeg fyrer også i ovnen i dag. Er glad jeg fortsatt har igjen ved, for å si det slik. Får bestille meg mere til høsten, for vil ha en varm sommer nå først.

 

Jeg har avsluttet operasjon loft i dag, så et steg nærmere målet. Jeg jobber litt i flere etasjer om gangen, men bestemte meg for å fullføre loftet i dag.

 

Har fått lånt meg kassebil, så jeg kjører vekk skrotet etterhvert.

 

Jeg ser også på Aidensfield. Det er en koselig serie, som hører med på en lørdagskveld.

 

ha en fortsatt fin lørdag, Magan.

 

klem, queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjort det samme jeg også, ryddet ut fra øverste loftet altså, men det blir til at jeg stabler det jeg "kan få bruk for" oppå der.....

 

Så dere at Greengras (husker ikke hvordan navnet staves) er tilbake i den nye serien om Aidensfield? Morsomt... han er så lik en original av en onkel som jeg har (eller hadde, han er død for mange år siden) Han eide gården her til utpå 70-tallet. Kjempeoriginal, badegjestene som kom fra byen den gangen husker ham enda....

Kunne fortalt mange historier om ham ja.... Nei må tilbake til Indiana Jones.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jeg syntes den nye Aidensfil-greia var en nedtur. Pluss for musikken og klærne og bilene, men ellers tror jeg ikke det der blir favoritt hos meg. Var nok for begeistra dor Hjartet på rette staden. Har enkel sjel jeg også Magan.

Har krangla med gubben og trekt i hi på kontoret mitt. Gidder ikke være i lag med sure gubber. Han gauler og roper at jeg må komme og se film, men jeg har det greit her jeg er.

Hei då!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Er innom som snarest og hilser på i finværet. Lørdag var vi på hytta i Vestfold og det var sommer! Måtte ha solkrem og hatt - spiste ute om kvelden! Deilig.

 

Jeg så ikke serien fra Aidensfield - til det var jeg for opptatt med flybåren asparges og skinke fra Berlin. Og kald hvitvin! Det er godt det! Aspargesen er den hvite og den er like tjukk som bananer, man beregner 1/2 kilo på hver. Serveres med nypoteter og smør! Har enda en ladning igjen - skal spises idag! Det er som jordbær og jordbærsesongen - starter i begynnelsen av mai og varer noen uker - da spiser man alt man orker - og venter til neste år med mer.

 

Vi var på interrail i Aidensfield i sommer (Goathland) og det var en opplevelse. Tok toget til stasjonen og gikk til puben derfra! Er også fan av Med hjartet på rette staden.

 

Ha en fortsatt fin uke med mange soldager!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...