Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar

Tenkte jeg skulle stikke innom en liten tur før jeg setter igang med å jobbe. Ser at de fleste er innom på kvelden, er kanskje lurt å finne skikkelig trøst på den tida da inntaket er størst. Nå sitter jeg med Imsdal flaska og sukkererter - føler meg foreløbig ganske flink!

Til dere med skrittteller - min funker så dårlig, teller ca hvert 4. skritt, har hørt at noen mener det fungere dårlig med å ha den i livet, hvis man er litt kraftig, noen erfaring eller tips?? Helt klart mer motiverende å gå med skrittteller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Det var det jeg så :) og så har dere akkurat begynt å motivere hverandre...

 

Flott å kunne hjelpe hverandre å holde motivasjonen oppe!! :D

 

Så flott at du også vil være med :-)

Har du noen planer for hvordan du vil gjøre det ?

Har du nettopp begynt?

 

Merker at dette hjelper meg. Hadde vært deilig å slappe av i dag. Har jo ferie. Men det blir jo ikke gode resultater av det. Så nå skal jeg ut å gå.

Det var de derre 10 000 skrittene... :-)

 

Håper det hjelper deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Tenkte jeg skulle stikke innom en liten tur før jeg setter igang med å jobbe. Ser at de fleste er innom på kvelden' date=' er kanskje lurt å finne skikkelig trøst på den tida da inntaket er størst. Nå sitter jeg med Imsdal flaska og sukkererter - føler meg foreløbig ganske flink!

Til dere med skrittteller - min funker så dårlig, teller ca hvert 4. skritt, har hørt at noen mener det fungere dårlig med å ha den i livet, hvis man er litt kraftig, noen erfaring eller tips?? Helt klart mer motiverende å gå med skrittteller![/quote']

 

Sukkererter er jo kjempegodt :-)

 

Jeg synes det fungerer best å feste den på bukselommen (foran). Har sett at noen fester den på sokken... Det virket det også.

Du må bare prøve deg frem hvor du må feste den. Min skritt-teller virker heller ikke når jeg fester den i livet på buksen.

 

Håper du finner ut av det. Hadde vært gøy om vi var flere med skritt-teller.

Så kan vi kanskje legge frem ukesresultatet hver mandag sammen med vektnedgangen vår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

jeg har også en skritt teller men den må jeg mange skritt med før den begynner å reagere, men jeg kan godt bli me på den jeg å se om hvor mye jeg går hver dag.

 

Cheetah: Ja det er kjempe bra å kunne motivere hverandre til å komme igang, jeg har bestandi hatt detprobleme med å komme igang, men har begynt i det små nå da. Men så har jeg fått litt spark bak av de her inne også da hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det?

Har du gått tur i 20 min i dag?

 

Jeg skal på trening kl 6,skal ut å gå 5000 skritt når lille vennen her har våknet fra kvilen:)

 

Et lite tips viss du liker te,3 poser (altså 3 kopper) med grønn te (har mange gode smaker) til dagen forbrenner 70 kcal til dagen!

Det er noen kcal i løpet av en uke!

 

Jeg har hatt en kopp i dag,målet mitt er 3 kopper hver dag.

Alle monner drar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du og er her.

Hvordan går det?

Har du gått tur?

 

Fant vekta i dag,han hadde bare satt den under komoden hehe.

Uff jaja.....viste 82 kg

 

Fy meg!

Snikveing er ikke bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

nei har ikke gjort det enda, men må vel ut å gjøre det sanrt, hvis jeg ikke venter til sambo kommer hjem å tar hver vår hund på tur sammen.

Men tur det skal det bli.

 

Te drikker jeg ja. Ikke mye nei. Men den teen jeg har har jeg funnet ut at er vanndrivende. er en sånn citrus te, kjempe god er den også. Men sant nok det blir noen kcal i løpet av ei uke ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å kjøpt meg staver! Planer om å ta den første turen i kveld, gåper de skal kunne hjelpe meg med forbrenne noen kcal ekstra.

 

Har forresten et tips hvis det er noen flere enn meg som har veldig sjokoladesug - options sjokoladedrikk. Smaker kjempegodt, en kopp er 40 kcal( det er kun fem-ti minutter på sykkelen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Ser du og er her.

Hvordan går det?

Har du gått tur?

 

Fant vekta i dag' date='han hadde bare satt den under komoden hehe.

Uff jaja.....viste 82 kg

 

Fy meg!

Snikveing er ikke bra:)[/quote']

 

Det var jo godt at du hadde gått ned i vekt nå som du har vært så flink!

 

Skjønner godt at det er fristende å gå på vekta. Har VELDIG lyst selv. Men jeg må prøve å la være. Jeg har pleid å gi opp hvis jeg synes det går for seint, eller litt oppover. Tar ikke sjansen på det denne gangen :-)

 

Du får gi mannen din batteriet til vekta... så kan du låne det hver mandag :-)

 

Har vært ute å gått tur en time i dag også.

 

Skal i selskap i kveld. Det kan jo bli en utfordring..,

 

Du skal kanskje ha selskap snart du også?

Skal du stelle i stand barneselskap i morra?

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
Nå har jeg vært å kjøpt meg staver! Planer om å ta den første turen i kveld' date=' gåper de skal kunne hjelpe meg med forbrenne noen kcal ekstra.

 

Har forresten et tips hvis det er noen flere enn meg som har veldig sjokoladesug - options sjokoladedrikk. Smaker kjempegodt, en kopp er 40 kcal( det er kun fem-ti minutter på sykkelen!)[/quote']

 

Det er så gøy å lese at folk er i gang her.

 

Ikke dumt med staver. Du forbrenner litt ekstra da ja. Jeg dropper stavene. Prøver så smått å jogge litt ... det blir bare litt også nå i begynnelsen... Målet er å kunne jogge hele veien sånn som jeg gjorde før jeg ble gravid. Det gleder jeg meg veldig til :-)

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

har staver liggende her som ikke er brukt enda. Men har litt planer om å prøve de etterhvert, for jeg vet av de som har tatt av en god del kilo iløpet av en mnd ved å bruke staver på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Nå er du jo igang :-)

 

Du er jo heldig som har en samboer du kan gå turer sammen med. Det gjelder å sette pris på det man har :-)

 

Hundene blir sikkert kjempe fornøyde de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å lese at folk er i gang her.

 

Ikke dumt med staver. Du forbrenner litt ekstra da ja. Jeg dropper stavene. Prøver så smått å jogge litt ... det blir bare litt også nå i begynnelsen... Målet er å kunne jogge hele veien sånn som jeg gjorde før jeg ble gravid. Det gleder jeg meg veldig til :-)

 

God tur!

jeg får dessverre ikke lov å jogge, gammel håndballspiller med kne som knaser som potetmel! Så det får bli sykkel og staver!

Kan hende jeg stikker innom i kveld da lysta på søtt blir for stort for å søke støtte! Until then: ha en aktiv og sunn ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo godt at du hadde gått ned i vekt nå som du har vært så flink!

 

Skjønner godt at det er fristende å gå på vekta. Har VELDIG lyst selv. Men jeg må prøve å la være. Jeg har pleid å gi opp hvis jeg synes det går for seint' date=' eller litt oppover. Tar ikke sjansen på det denne gangen :-)

 

Du får gi mannen din batteriet til vekta... så kan du låne det hver mandag :-)

 

Har vært ute å gått tur en time i dag også.

 

Skal i bursdagselskap i kveld. Det kan jo bli en utfordring...

 

Du skal kanskje ha selskap snart du også?

Skal du stelle i stand barneselskap i morra?

 

God tur![/quote']

 

Selskap ja...

Det er alltid en utfording!

 

Skal ha barneselskap i morgen ja...

Men har bestemt meg for at jeg KUN skal ha et pizza stykke

(skal lage hjemmelaget pizza)

Og et sjokoladekake stykke!

 

Det som ikke blir spist går i søppla!

 

Har gått en rask tur nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det på med musikk å så tren til den' date=' skikkelig lyst å danse å danse, når setter på musikk ja[/quote']

 

Så flott!

Du tar jo helt av jo:)

Supert!

Gleder du deg til mandag?

Den store veie dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

Ja gjør visst det ja, hehe. Det gjorde skikkelig godt. fikklitt trening og trimpoeng også da. hehe.

 

Klart jeg gleder meg til mandagen da, skal bli gøy å se hva vekta sier da ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

hei hei bare hiv deg med du. her er plass til mange. Her har sambo laga fisk no, men jeg tåler ikke lukta av en eller annen merkelig grunn. Gudene må vite hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
vil også ned 30 kg på 10 mnd. og jeg kan klare det bare ikke lysten på mat på kvelden blir får stor. det er der problemet ligger=/

 

Så fint at du også vil være med :-)

 

Du er ikke alene om å synes kveldene er vanskelige.

Det dukker nok opp noen gode råd her etter hvert skal du se...

 

For meg hjelper det å lese/skrive her, heldigvis :-)

Håper du også kan bli motivert av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Tror jeg klarte å holde meg på 1600 kcal i dag også :-) ...selv om jeg har vært i selskap. Fikk jo ikke veid maten i kveld, men jeg tror jeg har regnet ganske riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...