Gå til innhold

Ned 30 kg på 10 mnd


Gjest stafettpinnen

Anbefalte innlegg

Det høres ut som et bra valg. Er i alle fall kjempelurt og fjerne rester, for det er veldi lett å ta seg "bare litt til" sånn utpå kvelden.

 

Sitter selv med kjempedårlig samvittighet, har dyttet i meg to boller i dag. Får vel dra frem ergometersykkelen og tråkke ivei etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 709
  • Created
  • Siste svar
Det høres ut som et bra valg. Er i alle fall kjempelurt og fjerne rester' date=' for det er veldi lett å ta seg "bare litt til" sånn utpå kvelden.

 

Sitter selv med kjempedårlig samvittighet, har dyttet i meg to boller i dag. Får vel dra frem ergometersykkelen og tråkke ivei etterpå..[/quote']

 

Er fort gjort å hive i seg nei mat ja...

Men d viktigste er jo at vi henter oss inn ijen og erkjenner sprekken:)

 

Klarte å la vær å spise kake i dag!Hurra!

var deilig med litt mer kcal til frokost i dag:)

Tror jeg fortsetter med d:)

 

også er jeg spent på hvordan det har gått med dere alle i dag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Det var en travel dag i går. Fikk ikke gått tur.

 

Var på besøk. Spiste også bolle. Men bare 1 :-) Har ikke dårlig samvittighet en gang. Det er det som er fint med dette opplegget... at en stort sett kan spise samme mat som andre... det er mengden det kommer an på. Holdt meg på 1600 kcal i går også. Så da er jeg fornøyd :-)

 

Viktig å kunne være litt sosial også. Dette er jo noe vi skal holde på med en liten stund...

 

Så flink du var i går, emdaju! Ja, nå blir det virkelig spennende å se hvordan det har gått til mandag. Resultatene kommer nok :-)

 

Det er gøy å lese at dere er så flinke alle sammen. Virker som en veldig positiv gjeng som er i gang med å bakke hverandre opp. Synes vi er blitt ganske mange på så kort tid :-) Startet jo tråden på mandag. Kjempe gøy at folk er så aktive. Dette skal vi klare, jenter!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mye aktivitet i dag:)

Tyder vel på at alle har det bra:)

eller?

 

Spist riktig og gått tur idag.

 

Hadde 50 g sjokolade i kveld ,men er jo helg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Ja, vi får håpe det er så stille her fordi folk er opptatt med andre ting og har det greit.

 

Godt å høre at det går greit med deg, emdaju, ihvertfall :-)

 

Kan desverre ikke skryte på meg noe tur i går. Men jeg trente litt hjemme i stua.

 

Det nærmer seg mandag. Begynner å bli veldig spent. Har ikke "snikveid" meg en eneste gang.

 

Håper det går greit med dere, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det kjempebra. har klart og spist det jeg skal. men har smakt litt potetgull da=/ fy meg.. men er vant til og spise potetgull ver dag og nå har jeg bare spist 1 gang på 2 uker=) så er ganske fornøyd med at jeg har klart det.. hva spiser dere i dag da? på en lørdag. bare det vanlige eller unner der dere litt mere. jeg har en tendens til og spise det jeg vil på lørdag men da er det så vansklig og bynne igjen og spise "normalt" på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen
her går det kjempebra. har klart og spist det jeg skal. men har smakt litt potetgull da=/ fy meg.. men er vant til og spise potetgull ver dag og nå har jeg bare spist 1 gang på 2 uker=) så er ganske fornøyd med at jeg har klart det.. hva spiser dere i dag da? på en lørdag. bare det vanlige eller unner der dere litt mere. jeg har en tendens til og spise det jeg vil på lørdag men da er det så vansklig og bynne igjen og spise "normalt" på søndag...

 

Så bra! Jeg synes du skal være kjempe fornøyd med at du har spist bare litt chips :-) Tenk at du har klart å ikke spise noe på 13 dager.

 

Jeg teller kcal i dag også... men i kveld skal jeg ut å spise med noen venninner. Kommer nok til å tenke på hva jeg velger fra menyen. Skal kose meg med litt vin også. Så det blir nok mer enn 1600 kcal i dag. Er lei av å si til venninner at jeg ikke blir med... for jeg slanker meg. Sånn det har vært når jeg har gått på lavkarbo-diett. Dette er ikke en diett jeg skal gå på i 4 uker. Dette er en livsstilendring som skal gjøre at jeg når målet mitt på sikt.... å bli slank igjen :-) Viktig å kose seg av og til, uten å ta helt av. Det er vel det som ofte har vært et problem ... hvis jeg først vet at jeg har spist for mye en dag, kan jeg like godt spise alt det andre jeg harlyst på også. Jeg har jo sprukket alikevel. Skjønner jo at det ikke er så lurt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er akkurat d,å finne balansen.

vi kan jo ikke slutte å leve fordet at vi slanker oss.

Kan jo ikke sitte inne å bare spise epler heller hehe.

 

Jeg hadde sjokolade i går,så det blir ikke noe snop og sånn på meg i dag.

Men er fornøyd med det.

Kjøpte sukkererter i går som jeg skal kose meg med i kveld:)

 

 

Vi skal ha kyllingfilet og ris i kveld,nam nam!

Te kanna står alltid på bordet,syns det hjelper litt og.

 

skal gå tur i dag og,men skal ha "fri" i morgen .

 

Ha en fin helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Jeg synes du skal kose deg med mannen din... og ei flaske rødvin :-) Ikke mer en ca. 250 kcal i 1/2 flaske...hvis jeg ikke regner helt feil. Det er mengden det kommer an på, vet du :-) Du har virkelig vært flink denne uka! Kos deg i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal kose deg med mannen din... og ei flaske rødvin :-) Ikke mer en ca. 250 kcal i 1/2 flaske...hvis jeg ikke regner helt feil. Det er mengden det kommer an på' date=' vet du :-) Du har virkelig vært flink denne uka! Kos deg i kveld :-)[/quote']

 

Takk i lige måte vennen:)

 

Kos deg masse i kveld!

 

Teller timene til mandags morgen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig sulten i kveld...

uff

Gleder meg til havregrøten i morgen tidlig!

 

Grusomt å vær sulten når du ikke kan spise mer..

 

Hvordan gikk d i kveld stafettpinnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Fælt å være sulten. Det skal du ikke behøve. Lurt å spise ja-grønnsaker da. Det kan du spise så mye du vil av. Du kan f. eks. koke en grønnsaksuppe som du kan ha stående i kjøleskapet. Da kan du bare varme deg litt akkurat når det passer. Hvis du ikke har kjøtt i den kan den stå ganske mange dager i kjøleskapet.

 

Ble en liten tur på byen i går kveld :-) Det var veldig koselig. Visste at det kom til å bli over 1600 kcal i går kveld p.g.a. alkoholen. Men jeg var alikevel flink med det jeg spiste...og jeg var ute å gikk tur i 1 time og 20 min. for å klare 10 000 skritt. Så jeg er egentlig veldig fornøyd med at jeg ikke spiste masse og lot være å gå tur.

 

Den turen i går kan jeg nok takke deg for. Hadde ikke tenkt å ta meg tid til å gå, men så leste jeg om deg. Synes du har vært så flink til å gå tur at jeg fikk lyst til å være like flink. Takk skal du ha for at du er med på å motivere meg :-)

 

Fikk mitt første gull-eple i går.

 

Ikke lenge igjen til vi kan finne frem vekta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt å være sulten. Det skal du ikke behøve. Lurt å spise ja-grønnsaker da. Det kan du spise så mye du vil av. Du kan f. eks. koke en grønnsaksuppe som du kan ha stående i kjøleskapet. Da kan du bare varme deg litt akkurat når det passer. Hvis du ikke har kjøtt i den kan den stå ganske mange dager i kjøleskapet.

 

Ble en liten tur på byen i går kveld :-) Det var veldig koselig. Visste at det kom til å bli over 1600 kcal i går kveld p.g.a. alkoholen. Men jeg var alikevel flink med det jeg spiste...og jeg var ute å gikk tur i 1 time og 20 min. for å klare 10 000 skritt. Så jeg er egentlig veldig fornøyd med at jeg ikke spiste masse og lot være å gå tur.

 

Den turen i går kan jeg nok takke deg for. Hadde ikke tenkt å ta meg tid til å gå, men så leste jeg om deg. Synes du har vært så flink til å gå tur at jeg fikk lyst til å være like flink. Takk skal du ha for at du er med på å motivere meg :-)

 

Fikk mitt første gull-eple i går.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

stafettpinnen

 

Så bra at du koste deg!

Det fortjener du!

 

Takk for tipset med grønnsaks suppe(løpe til butikken i morgen og kjøpe masse grønsaker)

 

Det blei ikke vin på meg,mannen drakk hele flaska selv hehe

Jeg valgte heller en skive og 2 knekkebrød.

og 1 pose snack a jack ...og 150g sukker erter...og 1 fedon lindberg bar.

Så jeg sprakk rett og slett i går kveld ja...

 

pytt pytt,noen dager er vi vel mer sultne enn andre dager ,låg innforbi 1600 grensa ,så satser på at d ikke var helt feil.

 

vært flink i dag og.

Gikk en tur på 40 min før frokost og 20 etter lunsj.

30 min på maskinen nå i kveld .

 

 

Utrolig spent på vekt resultatet i morgen...

 

utrolig kjekt å høre at jeg motiverer deg!

Du motiverer jo meg og da,siden du følger med på meg,så må jeg trø til litt ekstra hehe

 

jeg synes du har vært kjempe flink denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stafettpinnen

Startdato 9. juni:

Vekt: 94 kg

Liv: 116 cm

Høyde: 168 cm

 

1. UKE:

Vekt: 92,0 kg

-2,0 kg

 

Midjemål: 114 cm

-2,0 cm

 

Skritt-teller:

Mandag: ---

Tirsdag: 10 016

Onsdag:10 037

Torsdag: 2 570

Fredag: 3 406

Lørdag: 11 227

Søndag: 1 041

 

Snitt: 6 382 skritt daglig

 

Ja, da var 1. uke over. Jeg må si meg ganske fornøyd :-)

Nådde ikke målet mitt med å gå 10 000 skritt 5 dager i uka, men jeg har helt sikkert gått mye mer denne uka enn jeg ville ha gjort viss ikke det var for dere, jenter :-)

 

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med dere alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startdato 9. juni:

Vekt: 94 kg

Liv: 116 cm

Høyde: 168 cm

 

1. UKE:

Vekt: 92' date='0 kg

-2,0 kg

 

Midjemål: 114 cm

-2,0 cm

 

Skritt-teller:

Mandag: ---

Tirsdag: 10 016

Onsdag:10 037

Torsdag: 2 570

Fredag: 3 406

Lørdag: 11 227

Søndag: 1 041

 

Snitt: 6 382 skritt daglig

 

Ja, da var 1. uke over. Jeg må si meg ganske fornøyd :-)

Nådde ikke målet mitt med å gå 10 000 skritt 5 dager i uka, men jeg har helt sikkert gått mye mer denne uka enn jeg ville ha gjort viss ikke det var for dere, jenter :-)

 

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med dere alle sammen :-)[/quote']

 

 

 

 

 

Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med vektnedgang..

 

hmmm.. verre med meg=/ jeg har ikke vert noe flink i helgen, spiste meg rett og slett kvalm. så da vet jeg det til neste helg at det er en stor feil og trøkke i seg "bare" fordi det er lørdag!

 

startsvekt: 99,5 kg

midje: 117 cm

 

-100 gram

-2 cm i midje, nå 115 cm.

 

så jeg har jo gått ned, MEN ikke stort. jeg må se til og bevege meg litt mere men det er bare oppåverbakker her=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ivertfall ikke gått opp,og det er jo bra!

-100 gram føles kansje lite,men en plass må man jo begynne:)

 

Det er utrolig vanskelig og omstille seg og endre livstilen på en uke.

Men som du sier selv så slår d faktisk ut på vekta når man virkelig koser seg på lørdagen.

Men det er søren meg ikke lett!

 

Det er jo kjempe bra med bakker!

Ork og komme i gang,men kondisen kommer ganske fort.

 

Lykke til videre!

 

Stoooor klem!

synes du har vært kjempe flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med vektnedgang.. jeg har ikke vert så flink, har spist så mye at jeg ble kvalm i helgen, så da vet jeg det til neste gang at jeg ikke skal spise masse bare fordi det er "lørdag" men har gått ned da=/ såvidt!!

 

jeg startet ordentlig sammen med dere så da blir det.

 

startsvekt 9 juli: 99,5 kg

midje:117 cm

 

16 juli: 99,4 kg

midje: 115 cm

 

-100 gram

-2 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...