Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Gjett hva??? Hihi, jeg drømte om deg i natt *ler* Er det mulig??? Jeg drømte at jeg var ute og kjørte bil, og flere steder så jeg deg som var ute og gikk tur! Jeg har jo ikke fått gått noe særlig siste uka så det er sikkert den dårlige samvittigheten som skinner gjennom...hihi!! Måtte le når jeg våkna da :D

 

Ønsker deg en super og sunn tirsdag, så tastes vi.

 

Vildeklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen og takk for kjekke meldinger på bloggen. He he he Vilde tenk at jeg har vært med i drømmen din. Jeg må bare le.

Håper det ikke var et mareritt da.

 

I dag har jeg vært å trent. Bena var tunge som bly i dag. Sykla bare i 30 min da klarte jeg ikke mere. Trente vekter i 1 time også da. Det var veldig deilig etterpå, men nå er jeg trøtt som en dupp. SLiter for å holde øynene oppe.

 

Har baka brød i dag. Det lukter skikkelig deilig her. mmmmmmmmmm

 

Alle barna er kommet hjem fra skolen og alle lurer på hva det blir til middag. Egentlig så er jeg helt blank. Jo forresten jeg kan lage fajitas. har jo alt jeg trenger til det da. Jepp fajitas blir det og da går det også med mye vann for det er litt sterk mat.

 

Jeg får ta opp litt kylling jeg da. Nei får jeg dra meg selv litt i nakken og hjelp til med litt lekser.

 

Vi tastes

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er skikkelig flink til å trene! Har et stykke igjen før jeg klarer så lenge på ellipsemaskinen min som du tar på den sykkelen, men jeg akter å klare det en dag. Og 1 time med vekter???!!! Ikke rart du er sliten etterpå, men det må være skjønt også. Fajitas ja, det er det lenge siden vi har hatt, skal jammen lage det til helgen, vanligvis tar vi tacos, men forandring fryder.

 

Synes du er en skikkelig knas jente og du er virkelig motiverende for alle oss her inne, jeg blir like imponert hver gang jeg leser hvor mye du trener. Merker du forskjell på musklene dine, er de blitt fastere, slik at du kan se det godt? Har så lyst på en lett muskuløs kropp selv, bare lurer på hvor lang tid det tar før man kan se noe som helst (i stedet for fettet mener jeg, :D )

 

Håper du får en fin kveld.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff for en slækkedag jeg har hatt. Øya henger på hælt hold. Skikkelig trøtt i dag. Maten smakte nydelig og om mulig så ble jeg jammen enda slækkere etter maten. Hørt Rebecca i gloser og det gikk greit. Gjespa mellom hver glose. Stakkars jente, ho syntes nok morra var helt håpløs der ho satt med kjeften på vidt gap.

 

Har vel hatt for mye fri vel. Skal på jobb i morgen så det blir deilig. Litt rutine igjen.

 

Når det gjelder trening så føler jeg at jeg får ganske mye energi, men ikke dag. Lufta bare gikk ut av meg etter trening. Tar fri fra treningen i morgen.

 

Alt med måte sant. Nå er jeg på vei i senga. Måtte bare stoppe ved dataen å skrive litt på vei inn.

 

Ellers så syntes jeg at dere er en super gjeng.

 

London med shopping, pub, shopping, pub. Pub til pub rinden i London hadde vært noe det vel.

Yes en gang så.

 

Ønsker dere en riktig så god natt og håper Skuldra til Trude er på bedringens vei og at rumpa til Vilde ikke er altfor vond.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag Lena!

 

Neida, det var ikke noe mareritt...hehe, det var bare samvittigheten min som var litt svart....og du er jo flink til å gå og trene så da så jeg deg overalt....skikkelig komisk drøm :D

 

Rompa har det bra igjen, i kveld skal jeg ut å gå, har skikkelig sykkelvegring!! Rart ikkesant? hihi.

 

Ok, ha en fin dag på jobb, så tastes vi.

 

Klem til deg

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff for en slækkedag jeg har hatt. Øya henger på hælt hold. Skikkelig trøtt i dag. Maten smakte nydelig og om mulig så ble jeg jammen enda slækkere etter maten. Hørt Rebecca i gloser og det gikk greit. Gjespa mellom hver glose. Stakkars jente' date=' ho syntes nok morra var helt håpløs der ho satt med kjeften på vidt gap.

 

Har vel hatt for mye fri vel. Skal på jobb i morgen så det blir deilig. Litt rutine igjen.

 

Når det gjelder trening så føler jeg at jeg får ganske mye energi, men ikke dag. Lufta bare gikk ut av meg etter trening. Tar fri fra treningen i morgen.

 

Alt med måte sant. Nå er jeg på vei i senga. Måtte bare stoppe ved dataen å skrive litt på vei inn.

 

Ellers så syntes jeg at dere er en super gjeng.

 

London med shopping, pub, shopping, pub. Pub til pub rinden i London hadde vært noe det vel.

Yes en gang så.

 

Ønsker dere en riktig så god natt og håper Skuldra til Trude er på bedringens vei og at rumpa til Vilde ikke er altfor vond.

 

Klem Lena[/quote']

 

Ler så jeg rister her, ser deg for meg der du hjelper datteren din med gloser, gjeeeeesp! :)

 

Håper du føler deg mer energisk i dag da. Og angående London tur, håper det ikke blir altfor lenge til, f.eks sommer/høst eller noe sånt, kanskje våren? Dette må planlegges, men jeg og vil gjerne ned noen størrelser først. London tur er uansett en gedigen gulrot for meg. :) :)

 

Nu skal jeg ha meg litt kaffe og så setter jeg i gang her hjemme.

 

Klæææææm fra Trudemor. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen i fra meg til deg på enn ellers så grå dag, i alle fall her hvor jeg bor.

 

Håper det går bra med deg og at du har mere enrgi i dag, man kan bli sliten av og til også, kanskje det da er lurt med en liten pause dag der du gjør andre ting.

 

I alle fall ha en flott dag og uke og tusen takk for koselig innlegg på bloggen min:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en super dag på jobben. Det er alltid så kjekt i hjemmesykepleien. Masse hyggelige kollegaer og brukere. Dagen har bare vært helt topp.

I dag ble det desverre pizza til middag men jeg var flink og tok ikke så mye.

Tok meg en time på det venstre øret og det var jammen deilig. når jeg våknet så hadde jeg en litt merkelig kribling i kroppen. Vurderte sterkt hva jeg skulle gjøre med den. Så kom jeg til å tenke på Rina som sier: det er ikke spørsmål om jeg skal trene, men hva jeg skal trene. Tredde på meg rompepolstringen og resten av treningstøyet og dro på trening. Syklet med en puls på 155 hvor min maxpuls er på 170. I dag gikk det lekende lett. Det var så deilig.

Anbefales. det ble 3.2 poeng det.

 

Nå er jeg bare så utrolig fornøyd med meg selv. Håper det ikke ble for mye skryt av meg selv, men det er lenge sliden jeg har følt noe så bra.

 

Energien er på topp og måtte det vare evig.

 

Nå sitter jeg med glosejenta igjen og mye mere opplagt. Jammen godt det ikke var et skjult kamera tilsede under glosene i går ja.

Vil takke alle dere som tar dere tid til å legge igjen en hilsen til meg.

Dere er bare helt gull verdt.

 

Stor Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og snart helg.

Trøtt som ei strømpe når klokka ringte i dag tidlig 07:15. er ikke mulig tenkte. Jenta mi er hjemme i dag med kvalme, mage smerter og hodepine. Full pakke. Er vel noen hormoner som ligger på lur tenker jeg. Er vel like føre h....... bryter løs.

 

Jeg har vært på min andre spinningtime i dag. Og det var deilig. Svetten bare sto ut av huet mitt. Med polstring i rumpa gikk det mye bedre.

Veldig fornøyd. Lurer på om jeg er litt for ivrig til å trene, men det er så deilig. Har trena på helsesenteret 4 dager på rad denne uka. Merker at former er mye bedre.

 

Ellers så må jeg bare si det: sola skinner og jeg er så glad................ husker ikke resta

 

Nå skal jeg hente meg mere vann og kaffe. Har drukket 2,4 liter vann alt.

 

Dere andre får ha en strålende fin dag.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så godt humør av å lese om ditt gode humør! Og så utrolig flink du er til å trene da. Tror du er på god vei til å bli treningsnarkoman, hehe.

 

Stå på videre, håper jenta di blir bedre snart. Selv har jeg yngstemann hjemme i dag.

 

Ha en kjempefin dag, Lenamoren.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flink er du med denne treninga:)

Selv om det var godt sagt om ikke om man skal trene men hva man skulle trene, så var det nok mayca som kom med det utsagnet. Men ett bra utsagn:)

Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stine1982

Ikke sant det er en herlig følelse og være halvhekta på trening? Alt for lenge siden sist for meg men kom meg avsted i går og det var bare herlig, vil tilbake i dag og i morgen og og og :D Håper vesla di blir bra snart...

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare helten min du!! Blir helt imponert av det du får til av trening jeg. Vær stolt av deg selv Lena!!

 

Håper jenta deres føler seg bedre snart da....men ja, hun er jo full vei inne i herligheta :D

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trimme da, hørest herlig ut, åååå nå fikk jeg lyst til å prøve meg på spinning igjen, hmm spørs om jeg skal prøve en time igjen og se om skuldra holder, savner sånn denne spinninga, er ikke spinningstime før på tirsdag igjen der jeg går, så jeg får se.

 

Ja da er det torsdagskveld, og endelig er forma på topp igjen her i hos meg, jeg har vært ute å gått tur igjen i kveld og i morgen skal treningssentret avlegges et besøk igjen. I morgen er min fri dag så da kan jeg dra tidlig på føremiddagen.

 

Håper jenta de har blitt i bedre form, ja hun er vell i rette alderen hun nå, kan nå forvente litt av hvert nå fremover.

 

Foresten lurte på en ting jeg, hvordan får dere farge på signaturen som dere har under innleggene deres, jeg får de bare til å blir svart jeg?

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag kveld og trøtt. Som vanlig. og gubben jobber overtid som vanlig. Ja ja når har jeg senga for meg selg og to dyner. Det er digg det.

Skjønner ikke at jeg sitter opp enda da.

 

Må bare skrive litt da. Alt er bare bra. Jeg laget meg en fruktsalat til kvelds. Det var skikkelig godt. hadde pære, appensin og banan. MMMMMmmmmm

 

Ønsker dere alle en skikkelig fin kveld.

 

Natti natt ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tar jeg fri fra treninga. Skal på besøk til ei venninde så det blir koselig.

Sola er her men fy så kaldt det er. Fyrer i ovnen jeg nå.

 

Håper alle får en super fin helg med massa vann og sunn mat. Jeg skal ihvertfall holde meg selv i ørene.

 

Helgeklem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom og ønske deg en superfin helg! Håper du hadde det koselig hos venninnen i går. Det er godt med gode venninner, godt å få prate og le sammen, sant. Har ikke sett mine venninner på lenge, neste fredag skal vi treffes, jeg gleder meg veeeeeldig.

 

Håper solen skinner i Sarpsborg.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp svart inne på bloggen til Hege og jeg kjenner at jeg fortsatt er sint på disse idiotiske suppehuene av bærter. Makan

 

Nei nå får jeg begynne med min hektiske helg.

 

Fikk telefon fra sykehjemmet i går. Det er krise kan du komme å jobbe kvelden i dag og tidlig i morgen. Hadde ikke hjerte til å si nei.

Så jeg har jobba ræva av meg i helga. Har omtrent løpt fra pasient til pasient. Mye å gjøre denne helgen.

 

I går var jeg flink da. Jeg tok med barna på en sykkeltur. Vi syklet til mor og far(mine foreldre) og det tok oss ca 50 min. Det var skikkelig deilig.

Tror det ble 3.1 trimpoeng.

JEg har vært veldig sløv med skrittelleren i det siste. Detter jo av hele tiden.

Denne skulle jeg hatt i dag.

 

Ellers så er jeg flink med maten. Det går veldig bra. Resultatet får jeg jo i morgen da.

 

Nå skal jeg ned en tur på sofaen å slække litt. Sliten etter denne helgen

 

Dere får ha en super søndag og kose dere masse. og til dere som har ligget med gjennomtrekk( munnen åpen og rumpen bar) får ha en riktig god bedring.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Tusen takk for at du engasjerer deg altså, men pass nå for all del på blodtrykket *ler*

 

Jeg kjenner godt igjen samvittigheten når det er krise på jobb altså. Jeg har turnusansvar på jobb og hater virkelig å ringe rundt sånn - ender veldig ofte opp med å ta vakta selv *rødmer*

 

Jeg har også hatt skritt- tellere som hele tiden har ramlet av. Men mannen min kjøpte seg en digital teller og den sitter skikkelig på, er mye mindre enn de jeg har testet tidligere og vips så sitter den fast! Mitt "problem" er at jeg glemmer å ha den på meg!

 

Så flott å lese at alt går bra med maten og trimmen! Det er deilig når man seiler i medvind. Jeg føler vel også at jeg er der om dagen! Spennende å se om det gir resultater i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stoppet på 121,8 så det er ned 1,2 kg. Er bare superfornøyd. Men det jeg ikke skjønner er at jeg ikke blir mindre rundt magan. Der er jeg opp 1 cm.

Ønsker dere masse lykke til med veieng i dag

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Gratulerer med en super vektnedgang! Deilig følelse når vekta er snill en mandag morgen! Riktig så flink har du vært! Håper du får en forklaring på hvorfor magemålet har økt, hørtes litt rart ut, men det kan sikkert skje det også.

 

Ha en flott uke og stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...