Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Ikke rart du var litt klam etter så mange skritt da' date=' Lena :)

 

Men som Vilde skriver her, viktig at du tar det litt med ro også, sånn at du ikke ender opp såpass skadet at du må ta det helt med ro over lengre tid. Deilig å se at du er så motivert, det er moro å se at vekta kryper nedover, jeg kjenner også den medgangen enda og håper den vil vare leeeeeenge!

 

Ha en fin dag i morgen![/quote']

 

Hei Skravla.

 

Ja i går var jeg både sliten og klam. Fikk meg en deilig natt med masse søvn og det er skikkelig deilig.

Tror nok det vonde i leggene er at jeg ikke var flink nok til å tøye skikkelig godt ut. Har ikke så god tid til det når men begynner på jobb.

Kjenner det litt i dag også men er 100 ganger bedre enn hva jeg var i går..

 

Du er veldig flink syntes jeg. Det er bare å stå på videre.

 

Ønsker deg en skikkelig deilig helg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar
Jeg ler og ler av den siste meldingen din' date=' stakkars Lena, du var visst veldig sliten. Håper du fikk en god natts søvn og at du er godt uthvilt i dag.

 

Ønsker deg en fin helg.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Så fint at jeg fikk deg til å le litt da. Det er jo komisk hele greia. Det vonde i beina er nok rett å slett at jeg ble støl. Fikk tøya ut litt, men det var nok ikke nok. Får så dårlig tid til sånt når man kommer frem til jobben.

I natt har jeg sovet som en sten og har det bare helt hæli i dag.

Solen skinner og jeg er så glad i dag.

 

Håper du får en strålende fin helg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man kan bli sliten av å trimme så mye som du gjør nå' date=' men så flott at du er kommet deg skikkelig i gang da, men ta det med ro nå så du ikke bli syk av hele greia. Så flott å gå over 15 000 skritt da, motiverende med skritteller ikke sant?.

 

Da er det fredag og jeg har fri i dag, herlig med en fri dag også ( har det annen hver fredag ). Selv har jeg også gått og gått denne uken, har to dager der skritteleren stoppa på litt over 16000 og en dag på over 20 000, men i går så stoppa den på bare 14500, men da var jeg så sliten at jeg valgte å gå å legge meg klokka halv ti i stedet for å gå tur. Sov godt helt til i morges og føler meg nå veldig uthvilt.

 

I alle fall Lena du er kjempe flink, står på og gir deg ikke, men pass på så du ikke overbelasta noe og blir liggende i stedet, ta det heller litt med ro og hent deg inn litt igjen.

 

Selv så håper jeg det flotte været holder seg slik at jeg får noe turer i skog og mark i helga, bli mye gåing på asfaltveiier og det merkes på ryggen, derfor må jeg prøve å varriere litt innimellom.

 

Ha ei flott helg og lykke til neste uke :)

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

Hei Evelyn

 

Joda man blir sliten av for mye trening. Jeg vet at jeg må lytte til kroppen og så lenge jeg veier så mye som jeg gjør så kan det litt bli for mye feil belastning. Får vel skjerpe meg vel.

Syntes du er superflink jeg. Du går jo utrolig mye da. Må passe på du også.

 

Ellers så har jeg en strålende fin dag i dag. Og sola skinner og jeg er så glad.

Men fri i helga det har jeg ikke. Kjenner at det skal bli godt med en fridag snart.

 

Håper været holder seg fint hos deg og at du kan kose deg ute i det fri.

 

Go helg

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lena' date=' hvordan er formen i dag? Fortsatt vondt eller er det bedre? Håper det...

 

Nå er hvertfall været knallfint igjen, ser helt superdeilig ut herfra jeg sitter :)

 

Vi tastes!

 

Vildeklem[/quote']

 

Hei Vilde

 

He he joda formen er her den. Har ikke så vondt i beina i dag. Takk og lov for det.

Ryggen er helt fin:D

Å ja været ja, jeg blir så glad når sola skinner, det varmer langt inn i sjelen.

Nå har jeg fri helt til kl 16:00 i morgen. Skal ta en liten tur på trening å sykle rolig.

Lurer på om jeg skal unne meg en øl eller to i kveld jeg. Ja det tror jeg.

 

Ønsker deg en strålende helg og jeg som er blitt avhengig av denne bloggen stikker nok en tur innom i helgen også.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp nå er det helg for noen, men ikke meg.

Kl 16:00 i morgen er det jobben på sykehjemmet som venter. Kjenner jeg ønsker meg noen late dager jeg nå. Det var koselig på jobben i dag og kroppen fungerer mye bedre enn den gjorde i går. Takk og lov for det.

Middagen trodde jeg skulle bli ei skikkelig bombe, men jeg har regnet ut og det ser ikke helt galt ut gitt.

I dag skal vi kose oss med biff, gratinerte poteter, salat og med en øl eller to.

Gubben slutter på jobb kl 20 så da lager vi middagen sammen. Gleder meg kjenner jeg.

Det er så rart, men noen ganger så blir jeg nesten som nyforelska igjen i mannen min. Det er jo veldig deilig det da. Sånn har jeg det nå. Tenk til søndag har vi vært gift i 12 år.

Ja ja folkens nå skal jeg nyte fredagskvelden med både det ene og det andre så tastes vi igjen i morgen. Håper jeg da.

 

Jeg bryr meg masse om dere alle

 

Fredagsklvem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Ha en riktig god jobbehelg, Lena. Jeg jobber også helger og det er tungt sånn før helga starter men går som regel veldig greit. Jeg jobber hver tredje helg jeg da :)

 

Godt å kjenner man kan være forelsket selv etter mange år, jeg kjenner også det om dagen. Tror mye henger sammen med at jeg har det bra om dagen, matinntak og trening faller på plass og vips så føler jeg meg bedre og da er det lettere å være glad i andre også!

 

Ha en superduper kveld sammen ikveld!

Jeg er veldig glad for at du er her også! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag er været bare helt nydelig og humøret følger været. Deilig. Skulle så gjerne vært innom dere alle å lest litt men må gjøre meg klar til jobb.

Har hatt masse å gjøre i dag.

Håper at alt er bra med dere alle.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og er egentlig helt på bånd i dag. Og jeg som har bryllupsdag. Ja ja håper formen og humøret kommer seg etterhvert. Er egentlig ganske pyton på jobb i dag. Kjenner jeg ikke har så veldig mye å gi.

 

Det som er deilig er at solen skinner, så når jeg slutter 14:30 så håper jeg at alt er på topp.

Fikk forresten en nydelig bukett av mannen min.

 

Håper at dere som leser dette har det helt supert og send meg litt overskudd. PLEAS!!!!!!!

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange svarte sekker med energi ønsker du? Jeg sender dem herved avgårde. :( Og like mange mengder motivasjon ooooog selvfølgelig godt humør. :) Håper de kommer frem i tide.

 

Håper dette får deg i bedre humør. Du kan se ut på det fine været dere har og så få vite nå at vi her i Bergen har DRITTVÆR! Hjalp det? Håper det. Det skal visst snu seg i morgen igjen, og da skal jeg selvfølgelig på jobb, men uansett er det kjekt med fint vær. Jeg har nettopp stått opp! Har jo ikke ungene denne helgen, så da er det ingen som vekker meg. Forresten har jeg alltid vekkerklokken på, men ignorerer den med glede. :D Ser at det har falt et tonn med løv i hagen min, så i neste uke må jeg ut og rake. Samler en del poeng på det, tenker jeg. Skolen begynner igjen også i tillegg til UiB, så da er det igang for fullt med lekser både her og der, trening, jobb og skikkelig kosthold, for ikke å snakke om oppussing. Hvis ikke de kiloene forsvinner bare ved tanken på alt stresset, skjønner jeg ingenting. :)

 

Håper du føler deg litt bedre. Masse gratulasjoner angående bryllupsdag. Jeg synes det er virkelig fint at mannen din ga deg blomster, han høres ut som en knakende kjekk kar. Men så har han en knakende kjekk kvinne, nemlig deg.

 

Håper resten av dagen din blir flott og romantisk.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Sender litt overskudd herfra også, samt litt godt humør! Her skinner også sola og bare det gjør det litt lettere å være menneske!

Nå er det bare noen timer til du er ferdig på jobb og da håper jeg dagen din ser lysere ut, da er du ferdig med arbeidshelga di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det heved sendt, motivsjons tanker og sekker med energi er herved sent over, håper det vil hjelpe deg litt.

 

He flott dag:)

 

Motivsjons og energi klemmer til deg fra meg.

 

Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllupsdagen i dag, håper du og mannen (han er jo mannen din,.,.hehe) får en fin kveld sammen. Sukk.....så romantisk å ha bryllupsdag.

 

Ellers vil jeg sende deg noen tonn med motivasjon og energi....væsågod. Håper det når fram til deg.

 

Stor klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spardama

Grautulerer med Bryllupsdagen!

 

 

Håper formen din steg utover dagen- takk for hilsen i min bok forresten .-) Jeg kommer innom deg igjen i morgen og hilser på når vi har veid oss !

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange svarte sekker med energi ønsker du? Jeg sender dem herved avgårde. :( Og like mange mengder motivasjon ooooog selvfølgelig godt humør. :) Håper de kommer frem i tide.

 

Håper dette får deg i bedre humør. Du kan se ut på det fine været dere har og så få vite nå at vi her i Bergen har DRITTVÆR! Hjalp det? Håper det. Det skal visst snu seg i morgen igjen' date=' og da skal jeg selvfølgelig på jobb, men uansett er det kjekt med fint vær. Jeg har nettopp stått opp! Har jo ikke ungene denne helgen, så da er det ingen som vekker meg. Forresten har jeg alltid vekkerklokken på, men ignorerer den med glede. :D Ser at det har falt et tonn med løv i hagen min, så i neste uke må jeg ut og rake. Samler en del poeng på det, tenker jeg. Skolen begynner igjen også i tillegg til UiB, så da er det igang for fullt med lekser både her og der, trening, jobb og skikkelig kosthold, for ikke å snakke om oppussing. Hvis ikke de kiloene forsvinner bare ved tanken på alt stresset, skjønner jeg ingenting. :)

 

Håper du føler deg litt bedre. Masse gratulasjoner angående bryllupsdag. Jeg synes det er virkelig fint at mannen din ga deg blomster, han høres ut som en knakende kjekk kar. Men så har han en knakende kjekk kvinne, nemlig deg.

 

Håper resten av dagen din blir flott og romantisk.

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Hei Trude

 

Tusen takk for energi og godt humør. Joda det kom frem i tide. Sekken sprakk sånn ca 14:00. Følte da at alt bare ble bedre og bedre. Jeg gikk ut fra jobben med et stort smil.

Takket være deg og alle andre som har hilst til meg.

Jeg ble skikkelig paff når jeg kom på kjøkkenet og så den nydelig buketten. Kunne ikke skjønne når han hadde ordnet med den og at barna ikke sa noe. De er til å stole på.

Jeg var ute å kjørte en tur i går og når jeg var hjemme hos hans mor så hadde han stukket ned til gartneren. Vi bor ikke så langt unna en gartner se.

 

Tusen takk igjen for hyggelige ord.

Du er gull verdt og også du er ei super jente.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender litt overskudd herfra også' date=' samt litt godt humør! Her skinner også sola og bare det gjør det litt lettere å være menneske!

Nå er det bare noen timer til du er ferdig på jobb og da håper jeg dagen din ser lysere ut, da er du ferdig med arbeidshelga di![/quote']

 

hei Hege

 

Tusen takk for hyggelig ord og all overskudd og godt humør. Det hjalp virkelig.

Kl 14:00 var alt på topp.

Takket være dere kjekke jentene på bloggen.

Håper du får en rin kveld

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det heved sendt' date=' motivsjons tanker og sekker med energi er herved sent over, håper det vil hjelpe deg litt.

 

He flott dag:)

 

Motivsjons og energi klemmer til deg fra meg.

 

Evelyn[/quote']

 

Hei Evelyn

 

Tusen takk for motivasjon og energi. Det kom virkelig til nytte og når kl var 14:00 så var alt kommet til meg. Gikk fra jobben med et stort smil.

 

Det er godt du og de andre hadde så mye å gi meg

 

Det følses så deilig å få så mye støtte. Du er gull verdt

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllupsdagen i dag' date=' håper du og mannen (han er jo mannen din,.,.hehe) får en fin kveld sammen. Sukk.....så romantisk å ha bryllupsdag.

 

Ellers vil jeg sende deg noen tonn med motivasjon og energi....væsågod. Håper det når fram til deg.

 

Stor klem fra Vilde[/quote']

 

Hei Vilde

 

He he ja det er jo ikke så godt å vite, men jeg er gift med en vakker mann.

Du er nå så hælig også da. Sitter her å ler jeg. Kan ike hjelpe.

Må få takke for all energien og motivasjonen. Og vettu kl 14 var all energi, motivasjon og det gode humøret på plass. Gikk fra jobben med et stort smil.

 

Vi har kosa oss vi helt frem til det begynte fotball på TV. Nå sitter jeg her og koser meg på bloggen.

 

Håper at alt er bra med deg. Du er gull verdt.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grautulerer med Bryllupsdagen!

 

 

Håper formen din steg utover dagen- takk for hilsen i min bok forresten .-) Jeg kommer innom deg igjen i morgen og hilser på når vi har veid oss !

Ha en flott kveld!

 

Takk for hilsen. Alt var bare velstand kl. 14:00.

Ja i morgen er det veiedag igjen.

 

Håper alt er bra med deg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja som dere alle vet så startet dagen min helt på bånn. Jeg har noen flotte venninder her inne som sendte med masse energi, motivasjon og godt humør. Kl 14:00 var alt på plass. Dro fra jobben med et stort smil.

 

Min elskede kom også å hentet meg i dag.

 

Når jeg kom hjem så måtte jo jeg også komme med en gave til min mann, men jeg hadde ikke kjøpt noe, men han skulle få bestmme hva jeg skulle lage til middag. Noe så romantisk som hjemmelaget pizza ville han ha. Da var det bare å jage alle opp i 2 etg så jeg fikk kjøkken og stue for meg selv. Det ble et nydelig pyntet bord og deilig pizza. Alle var veldig fornøyde.

Fikk også tørket litt støv og gått over gulvene og brette litt klær som hang på snora i stua.

 

Så ryddig og pent som det er i stua nå kan jeg nesten ikke husk sist vi hadde det.

 

Og en deilig ting til. I morra har jeg FRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippi.

Ønsker dere alle er skikkelig fin søndagskveld.

Stor og varm klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Så deilig med en skikkelig opprydding, Lena! Og enda godt du kom deg humørmessig utover dagen!

 

Ha en flott fridag i morgen, sov lenge og skjem bort deg selv litt! Kanskje du kan ta et lite minispa hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det ikke rarer greiene. Gått ned 0,1 jeg og gått inn 2 cm. Gått ned 9,2 kg.

Håper det går bra med dere andre.

Ja i dag skal jeg kose meg. Jeg skal trene og så skal jeg slappe av litt. Trenger det nå etter så mye jobbing.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned og du er flink! Neste uke er det garantert mer.

Ha en kjempefin fridag, nyt det strålende været og gjør det du har lyst til :(

 

Glad du er her jeg,

 

klemmer fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for melding og oppmuntring på tråden min, setter stor pris på det. :D

 

Håper du får en kjempefin fridag og at solen skinner på deg. :( Selv skal jeg på jobb etter 2 ukers ferie, hvor ble de dagene av, fatter det ikke. Men det er greit med litt rutine også, så her er det å brette opp ermene og stå på. :)

 

Ønsker deg en strålende uke med masse motivasjon og godt humør.

 

Klem fra Truden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å trent og fikk jammen i meg 4,5 trimpoeng gitt. Ikke værst.

Nå tenkte jeg at jeg skulle åpne alle vinduer i 2 etg og hive ut sengetøy til lufting. Må passe på nå som jeg har fri og det er KNÆLL VÆR. For moro så skal jeg sette på pulsklokka å se hvor mye jeg forbrenner på sånne gjøremål.

 

Ja da jeg er vel litt rar også da.

 

Vi skrives senere.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Ned er ned og du minker jo i omkrets og det er jo veldig bra! Ha en flott dag hjemme idag. Deilig å starte dagen på trening, føler liksom at man har overskudd til det meste etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...