Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk for gratulasjonene. Nå har jeg startet på de neste 5 kg. Deilig. Det er så godt de første 10 kg ned.

Nå skal jeg rigge til loppemarked i morgen. Dette har jeg lyst til kan du tru.

 

Håper dere alle får en super dag og helg. JEG HAR FRI I HELGEN: jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det til. Jippi.

Nå har vi rigget til dette loppemarkedet og jammen må jeg tidlig opp i morgen også.

 

Lurer på når jeg skal få sittet her inne å leste jeg.

 

Dere få ihvertfall ha en go helg.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest meg gjennom den siste ukas innlegg hos deg, har vært innom her lite denne uka, mest på kveldstid og da har jeg vært så trøtt at jeg ikke har makta annet en å svare på de som har vært innom min egen blogg.

 

Først av alt GRATULERER MED 10 KILO NED, DET ER JO KJEMPE BRA OG FØLES SIKKERT KJEMPE GODT :)

 

Og så flink du er til å gå da, så fint at du liker spinning, det gjorde jeg også, syns det var kjempe gøy og morrsomt, men jeg begynte med å få en betennelse i skuldra, og etter det har det vært lite med spinning på meg, prøvde meg igjen her forleden, men fant ut at jeg bare måtte kutte det ut ( det sa legen også ). Typisk når jeg endelig hadde funnet noe jeg virkelig hadde lyst til å drive med. Men i alle fall det var nå kjempe gøy.

 

I dag er det lørdag, gleder meg til en helg der jeg skal slappe av og bare kose meg. Håper det kan bli bra vær i helg, slik at jeg kan slippe disse regnklærne når jeg skal ut å gå tur, det har jeg måtte bruke snart hver dag denne uken, men ute har jeg vært:):)

 

Ha ei flott helg og lykke til i kommende uke, tråden din er em motivasjon for meg.

 

Vi skrives :)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hyggelig melding evelyn. Alltid kjekt å høre fra deg. Godt jeg klarer å motivere deg da.

 

I natt fikk jeg den jævligste krampa i leggen. Har ikke hatt en sånn krampe noen gang.(unnskyld språket men det er ikke noe bedre ord for den smerten)

Vær gang jeg har snudd meg så har jeg merket den møkkaleggen.

Når jeg sto opp til morgenen i dag gikk jeg rett i gulvet. Aka meg ned trappa og kom meg på do.

Så var det dette loppemarkedet da. Åssen skal man klare det da med et krampeben. Jeg dro avgårde og hadde da to voltaren innabors og jammen slapp leggen sakte men sikket.

Når vi var ferdige og pengene skulle telles så ble det til at man satt ganske lenge og da kom leggen tilbake.

Vi tjente 22000 på lopper vi. Det er helt sykt. SA (lokalavisen) kom også og tok bilder og intevjuet oss. Morro men slitsomt var det i dag.

 

Maten i dag da Lena. Tja den gikk greit til frokost og plutserlig var klokka 13:00 ja da må vi ta en nutrilettbar. Og vi som var så flinke på loppemarkedet dro på pizzabar og kosa oss. så middagen ble da kl 18:00. og det er ikke bra.

 

Nei nå skal jeg ned å slappe av litt med gubben og ungene.

Vi tastes senere.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med krampen i leggen, håper det har gitt seg, for av erfaring så vet jeg at det ikke er noe godt. Knakjse du har overbelasta leggen litt i det siste, jeg er ikke helt sikker på hva det kommer av jeg heller, men bruker å ha det innimellom.

 

Ellers så håper jeg at du har det bare bra og at du har hatt en fin helg og får en fin dag i dag.

 

Så flott at dere fikk inn så mye på loppemarkedet, pengene trengs vell de tenker jeg. Jenta mi har nå vært både i kor og korp og mye annet, er nok av loppemarkeder, kakebasarer , basarer og andre ting vi har vært med på. Men skal en få inn penger så må man også være med på slike ting.

 

Var det slik at det var du som spilte i korps eller?, har selv tenkt å begynne på igjen med korps nå i høst, har ikke spilt siden jeg var 18 år så det begynner å bli en del år, men har tenkt på det i mange år at jeg skulle begynne med noe, spilte jo i korps i 12 år når jeg var yngre, men det har bare blitt med tanken. Har i grunnen hatt nok med å kjøre og følge opp Marie i det hun holdt på med, men nå har hun nå sluttet med korps og kor så da kan nå jeg kanksje begynne med ett eller annet. Vi får se.

 

Jeg gleder meg veldig til kurs i morgen, merker det at 14 dager uten veiing er mye, motivsjonen svikter litt, spesielt nå de siste dagene, så jeg ser nå det at jeg ikke klarer meg uten kurs.

 

Ha en flott dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med krampen i leggen' date=' håper det har gitt seg, for av erfaring så vet jeg at det ikke er noe godt. Knakjse du har overbelasta leggen litt i det siste, jeg er ikke helt sikker på hva det kommer av jeg heller, men bruker å ha det innimellom.

 

Ellers så håper jeg at du har det bare bra og at du har hatt en fin helg og får en fin dag i dag.

 

Så flott at dere fikk inn så mye på loppemarkedet, pengene trengs vell de tenker jeg. Jenta mi har nå vært både i kor og korp og mye annet, er nok av loppemarkeder, kakebasarer , basarer og andre ting vi har vært med på. Men skal en få inn penger så må man også være med på slike ting.

 

Var det slik at det var du som spilte i korps eller?, har selv tenkt å begynne på igjen med korps nå i høst, har ikke spilt siden jeg var 18 år så det begynner å bli en del år, men har tenkt på det i mange år at jeg skulle begynne med noe, spilte jo i korps i 12 år når jeg var yngre, men det har bare blitt med tanken. Har i grunnen hatt nok med å kjøre og følge opp Marie i det hun holdt på med, men nå har hun nå sluttet med korps og kor så da kan nå jeg kanksje begynne med ett eller annet. Vi får se.

 

Jeg gleder meg veldig til kurs i morgen, merker det at 14 dager uten veiing er mye, motivsjonen svikter litt, spesielt nå de siste dagene, så jeg ser nå det at jeg ikke klarer meg uten kurs.

 

Ha en flott dag og så skrives vi

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

Hei Evelyn

 

Vet ikke helt hva dette med krape kommer av men når jeg får krampe så er det alltid når jeg har mensen, men det er veldig lenge siden sist jeg hadde krampe. Det sitter litt i leggen enda så noe trening på meg i dag blir det ikke.

 

Det er morsomt med korps, jeg spiller i voksenkorpset og jenta mi spiller i skolekorpset. Så det var skolekorpset som hadde loppemarkedet i går. Jeg er også leder i dette korpset til jenta mi. Mya å gjøre der ja.

 

I dag skal jeg bare ta det helt med ro. Og vettu at om jeg sitter på rumpa en hel dag og ikke gjør noen til så blenner jeg likelvel 2000 kcal.

Jeg skal ihvertfall være mye flinkere med maten i dag enn jeg var i går.

 

Ha ensuper søndag

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena:)

Ikke godt med krampe i leggen. Det er nok hormonelt denne krampa di. Jeg har kun vært plaget med det når jeg gikk gravid. Første sikre tegn det liksom. Så det har nok noe med sånt noe å gjøre. Mens, graviditet osv.

Ha en fin dag og kos deg med å slappe litt av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og slækkedag. I dag har jeg ikke gjort noen ting. Bare koser meg her forran dataen.

Været er topp i dag. Det regner så det spruter ute. Elsklingen kom hjem nå. Har jobbet overtid i dag.

Nå er alle hjemme. Og alle har en like behagelig dag som meg. Minstemann spiller på playstation og de to store sitter på hver sin data de også.

Vi skal ta oss en liten harry tur i dag og handle litt. Er så deilig med en liten tur til sverige. Er en del å spare der.

Har laget meg kaffe så nå koser jeg meg med den. Kanskje jeg våkner snart, Fikk sovet til halv ti i dag og det var deilig.

 

Tenke seg en hel dag og bare gjøre ingenting. Husker ikke sist.

 

Mannan min vaska og rydda huset i går så det er også bra.

 

Må bare komme med mine synder ang dagen i går. Etter dusjen og sofaen var inntatt så putta jeg på med potetgull(45% mindre fett) og bamsemums:(

Det var godt en stund helt til samvittigheten trådte frem. ja ja spist er spist og gjort er gjort. Skal være flink i dag da.

 

Dere alle som tar turen innom får ha en super dag.

 

Stor klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal du få den internettadressen vedr Dagfinn Lyngbø. Du bare MÅ se den, skikkelig morsom, hehe. http://www.youtube.com, søk deretter på Dagfinn Lyngbø. Du finner flere filmer av ham, tror det er en for hvert tema, men samme show. Enjoy! Jeg lo skikkelig godt av ham, trimmer virkelig magemusklene.

 

Angående leggen din, huff, det høres skikkelig vondt ut, har som rina hatt det da jeg var gravid, og det er vondt, ja. Men må spørre, strekker du skikkelig ut? Kan det ha noe å si? Du trimmer jo som en helt, jeg er skikkelig imponert, det er sikkert. :)

 

Ok, takk for tidligere i dag, det var skikkelig koselig.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at når jeg sender meldingen så kommer det opp url i klammer på hver side av internettadressen. vet ikke hva det betyr, men det skal ikke skrives. Dette vet du sikkert fra før, men jeg er litt grønn når det gjelder data, prøver meg frem hele tiden, hehe.

 

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det Trude. Har går det bare sååå ssaakktteeeee. Jeg klikker snart.

Ja det var veldig koselig. Nå har jeg kjøpt meg sykkelbukse med polstring. Blir kanskje litt lettere å sykle nå håper jeg. Joda jeg tøyer og bøyer etter hver trening. Må det ellers blir jeg så støl at jeg kan ligge rett ut neste dag.

Nå skal jeg kose meg med litt Dagfinn Lyngbø.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han er virkelig morsom. Nå er jæ skikkelig dæff. Orkær ingenting jæ nå.

Jæ baræ ær lissom. Har ente engang løst på mat. Alt ær et ork for mæ i dag.

 

I mårra ska jæ trene uansett. Da får jæ opp piffen se. Med ny sykkelbukse så går nok syklingæ strålende også tenkær jæ. Pålstring i baken.

 

Håpær at alle har`e topp og nyter kvelden før den store veiedagn. joho

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, du er virkelig kjempeflink! Håper leggen er bra igjen, sånne leggkramper er grusomme! Har selv gått opp 600 gr pga min dårlige forrige uke, men nå er jeg skikkelig innstilt på å fortsette, skal drikke masse vann, spise sunt og ta kromtabletter. Må se om det hjelper, er spent på det.

 

Takk for prat i går, det var kjempekoselig! :)

 

Nå må jeg innom flere andre tråder før jeg skal igang med dagen min.

 

Ha en strålende fin dag, Lena. :) :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare helt supre alle sammen. Merkes ja. Jeg har gått fra 54 bukser til 50 bukser. Det er det ene og jeg får masse skryt og fine tilbakemeldinger fra alle rundt meg.

Jammen er det deilig. Kan ikke slappa av selv med et sånt et bra resultat. Så jeg har vært å trent og har fått 5,5 trimpoeng i dag. DET ER SÅ DEILIG Å TRENE MED KORT HÅR.

He he måtte bare rope det ut. Og på side 3 i vår lokale avis er det et bilde av meg i dag. Pga loppemarkedet. Det var skikkelig morro. He he ikke at jeg er så begeistret for å komme i avisen, men morro at de kom og at vi fikk et så stort innlegg.

 

For dere som står stille eller har gått litt opp; kom igjen her skal fette bort. Brett opp armene å kom igjen. Vi vet hva som er bra å spise og vi vet hva som er gift for kroppen. Jeg heier på dere alle sammen. Og sammen er vi superkvinner.

 

Stor og varm klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ned 1 kg. Jippi. ned 10' date='2 kg tilsammen.[/quote']

 

 

Hei :)

 

Kjempe bra og Hurra for et flott resultat.

 

Ja er det ikke morro når en kan gå ned i bukse størrelser og man får kommentarer fra andre i rundt deg?.

 

Ha en fortsat fin dag, jeg skal snart dra på kurs nå, er veldig spent.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Gratulerer med passering av de første 10. Det er en milepæl for meg! Det er virkelig deilig når det merkes på kroppen og ikke minst når man merker det på klærne! Det er jo nesten gøy å shoppe vet du!

 

Stå på videre, Lena, sammen skal vi nå målet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...