Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Nå skal dere høre her. Rengjøring og bytting av sengtøy er hardt arbeid. Nå har jeg tatt hele 2 etg og jammen ble det fint. På 2,45 timer så ble det svidd av 1245 kcal. Det er jammen ikke værst. Måtte bare fortelle det.

Jammen morsomt med pulsklokke også. Skrittelleren står nå på 12719. Flink jente i dag.

 

Nå skal jeg ta meg en velfortjent dusj.

 

Håper at alle har en super dag og at sola skinner hos dere også.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

I dag har jeg fått gjort utrolig mye og er utrolig fornøyd med det.

Jeg er vel det største rotehuet. Var helt sikker på at jeg hadde dagvakt i morgen, men jammen har jeg senvakt gitt. Lurer på når jeg skal få huet på plass jeg. Puh

 

I dag har vi hatt Fajitas til middag med grove lomper og salat. Jeg drakk 2 liter vann til maten. Det var såååååååå sterkt. Er nummen i munnen enda. Men det var godt da.

 

Ellers så har ho Lena det veldig bra i dag. Og for sikkerhets skyld så sender jeg dere alle en porson med litt humør, motivasjon og energi for nå trenger jeg ikke mere sofaen venter.

Tusen takk for supre tilbakemeldinger, jeg sier det igjen de er gull verdt og det er dere også.

 

Ha en strålende kveld.

 

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal dere høre her. Rengjøring og bytting av sengtøy er hardt arbeid. Nå har jeg tatt hele 2 etg og jammen ble det fint. På 2' date='45 timer så ble det svidd av 1245 kcal. Det er jammen ikke værst. Måtte bare fortelle det.

Jammen morsomt med pulsklokke også. Skrittelleren står nå på 12719. Flink jente i dag.

 

Nå skal jeg ta meg en velfortjent dusj.

 

Håper at alle har en super dag og at sola skinner hos dere også.

 

Klem Lena[/quote']

 

Jammen er du flink! Du har virkelig stått på, det er sikkert. Håper du får en super dag i morgen også.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeMindre
I dag har jeg fått gjort utrolig mye og er utrolig fornøyd med det.

Jeg er vel det største rotehuet. Var helt sikker på at jeg hadde dagvakt i morgen' date=' men jammen har jeg senvakt gitt. Lurer på når jeg skal få huet på plass jeg. Puh

 

I dag har vi hatt Fajitas til middag med grove lomper og salat. Jeg drakk 2 liter vann til maten. Det var såååååååå sterkt. Er nummen i munnen enda. Men det var godt da.

 

Ellers så har ho Lena det veldig bra i dag. Og for sikkerhets skyld så sender jeg dere alle en porson med litt humør, motivasjon og energi for nå trenger jeg ikke mere sofaen venter.

Tusen takk for supre tilbakemeldinger, jeg sier det igjen de er gull verdt og det er dere også.

 

Ha en strålende kveld.

 

Klem Lena:D:D:D:D[/quote']

 

 

Hei.

 

Trenger litt inspirasjon til middag, og fajitas hørtes kjempegodt ut. Hvordan lager du det? Er det grove lefser eller er det slike corn-lefser. Fant ikke noe annet enn de corn-lefsene i butikken i dag jeg, kanskje jeg må i en butikk med bedre utvalg!

 

Ha en strålende natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Myemindre. Jeg kjøpte bare grove lefser jeg. Det var det de hadde på Rema. Jeg strimler kylling, løk, rød og grønn paprika og steker dette og har i en pose med fajitapulver. Får i pose pulveret også.

Det var veldig godt men veldig sterkt.

 

Ja Trude det var jammen deilig å få tatt et røskende i 2 etg i går. Husker ikke sist det ble gjort. Har veldig vondt i vilja se.

 

I dag har jeg vært å trent, men i dag var bena tunge som bly. Trente i en time. Det holdt i dag.

 

Nå tapper jeg vann i badekaret så nå skal jeg dukke litt.

 

Det skal bli deilig. Fikk tante rød på besøk i dag også så ho måtte jeg stoppe med en propp.

 

Solen skinner i dag også så det er bare helt hælig.

 

Stor klam til dere alle.

 

Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å hilse på og for å tigge litt inspirasjon og motivasjon av deg. :( Er litt "ute og kjøre" akkurat nå, jeg sloss nærmest med motivasjonen og i går spiste jeg altfor mye, og i dag føler jeg meg som en "smuck". Men har funnet ut, dvs det gikk plutselig et lys opp for meg, at jeg har omtrent ikke drukket vann i det siste, og jeg har vært sugen på mat og noe godt hele tiden, har bare drukket pepsi max. Så jeg skal begynne med vann igjen og passe på at jeg drikker det jevnlig, så kanskje det hjelper meg tilbake i rette spor igjen.

 

Hvordan går det med deg da? Det høres ut som om du er virkelig på rett spor, du er skikkelig flink.

 

Håper du får en fin dag og en sunn dag.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-)

 

 

lest litt igjennom boken din nå; få oppdatert meg litt! Over 9 kg det er jo kjempebra :-) Søker også litt motivasjone igjen ved å lese gjennom deres dagbøker, jeg har virkelig vært slapp på disse sidene i noen uker. Skal stikke mye oftere innom nå, trenger å komme igang med trening nå :-)

 

Håper du får en flott dag Lena!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal dere høre her. Rengjøring og bytting av sengtøy er hardt arbeid. Nå har jeg tatt hele 2 etg og jammen ble det fint. På 2' date='45 timer så ble det svidd av 1245 kcal. Det er jammen ikke værst. Måtte bare fortelle det.

Jammen morsomt med pulsklokke også. Skrittelleren står nå på 12719. Flink jente i dag.

 

Nå skal jeg ta meg en velfortjent dusj.

 

Håper at alle har en super dag og at sola skinner hos dere også.

 

Klem Lena[/quote']

Det var jo innmari bra kcal forbrenning på husrengjøring! På den måten kan en jo nesten få lyst til å rydde og vaske hus :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo innmari bra kcal forbrenning på husrengjøring! På den måten kan en jo nesten få lyst til å rydde og vaske hus :(

 

Ja, nesten....... :D Hører huset roper på litt oppmerksomhet, Truuuude kom og vask meg, jeg TRENGER det. Vurderer å sette inn et par øreplugger....

 

Have a nice day.

 

Trude (igjen) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig hyggelige meldinger. I går kveld hadde jeg så god tid til å skrive litt her inne, men alt var jo nede. Fikk nesten abstinenser jeg.

Motivasjonen er på topp. Er ganske sliten i dag. Stått på litt for mye i det siste. Er ikke så flink til å lytte på kroppen.

 

I dag har jeg gått tur retur jobben, Det var utrolig deilig, men det eneste som er noe dritt er at jeg får så vondt i ryggen når jeg har mensen og det å gå på asfalt er ikke helt ideelt for meg da.

Jobben har gått bra og maten går det nesten bra med. I dag ligger jeg på 1500 kcal. skulle hatt 500 til.

Orker ikke mat så sent.

 

Har baka brød i dag. Rakk bare 4 og det holder jo bare i 2 dager det her.

Etter middagen fikk jeg meg en liten middagslur og det var deilig. Trengte det i dag etter en natt med lite søvn.

 

Ellers så har jeg vært på musikken i dag og det er jo alltid kjekt. VI spiller så mye morsomme stykker. Pluterslig var kl 21:15 og det er da øvelsen slutter.

 

Etter at jeg kom hjem så har jeg gjort alt gubben ikke gadd. Skjøre opp brødene, henge opp klær og rydde på kjøkkenet. ARG å jeg blir så sur på`n. Må se å få strammet han opp litt.

 

Ellers så er jeg superglad for at dere alle er supermotiverte.

 

PS. selv om rengjøring er bra trim så kommer nok ikke husen mitt til å skinne. Liker ikke vasking jeg. Har litt allergi tror jeg.

Tar det værste. Jeg skjønte vel kanskje om mandagen at mensen kom rett rundt hjørnet for jeg må ha det rent og ryddig rundt meg når jeg har mensen. Jada jeg har sagt det før jeg er rar og har mye rart for meg.

 

Nå går øya i kors. Har vært inne å lest hos dere andre. Jeg har bedre tid i morgen og så prøve å få skrevet litt til dere da. Føler at jeg bare må det. Det er jo så koselig å legge igjen en hilsen til dere alle.

 

Ja ja leser dere denne linja så har dere vel alt sovnet. Mye rart i dag.

 

Ønsker dere og meg selv en deilig natt.

 

Bryr meg om dere alle sammen.

 

Sov godt og drøm søtt

Klem Lena:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å gå Lena.

Ja, gubber kan man sannelig bli litt arhg på. Jeg er jo enda på rehablitering, så gjett om de har herrens glade dager her i huset. Men, men. Ser litt på hjemmet som min arbeidsplass sånn som det er nå, så det er vel greit nok.. Skulle bare ønske det var en fast arbeidstid;) Ikke 16 timer i døgnet liksom.

Ha en god natt du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Rina vi har ganske lik erfaring når det gjelder mannfolk. Ja jeg syntes det er deilig å gå jeg. Synd med ryggen.

 

I dag har jeg rett og slett blitt litt lurt av treneren min. JEg visste det var turngt men ikke så tugt. Jeg har vært på min første spinningtime. Puh. Det var moro, men vet ikke om rumpa er med på den i morgen. Rompa og jeg får ta oss en prat om den saken.

Svett ble jeg ihvertfall.

 

Som jeg har sagt før så har jeg mye rart for meg og når vekta går ned så har håret et behov for å bli kortere. Jepp i dag skal jeg til frisøren og klippe meg kort.

Ååååååååååå det skal bli deilig.

 

JEg må nesten stikke jeg da.

 

Håper også at dere andre har litt sånne rare innfall og at det ikke bare er meg.

 

Stor klem til dere alle og ha en strålende dag.

 

:):DLena:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg det ikke, det er skikkelig tungt med spinning sant???? Har svart deg inne på min tråd, og der virket det ikke så ille, men nå er jeg virkelig skeptisk. :)

 

Fortell meg hvordan det virker, altså hvilket program, hvor lenge, hvor hardt, osv. (Mamma, jeg er redd....... hehe.) Håper rompa føler seg bedre :) :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt før så har jeg mye rart for meg og når vekta går ned så har håret et behov for å bli kortere. Jepp i dag skal jeg til frisøren og klippe meg kort.

Ååååååååååå det skal bli deilig.

 

 

 

 

Ok, du ER rar Lena :)

Jeg har også kort hår og det er praktisk! Jeg har ikke tid til å stå lenge foran speilet så de siste..hmm....8 årene har jeg klippet det kort. Orker ikke tanken på å spare det ut igjen heller....hehe.

 

Eller så syns jeg du er superflink som trener så mye, og variert! Vær stolt av deg selv for alt du får til, for det er nemlig jeg, stolt av deg altså!

 

ha en finfin torsdag og kos deg hos frisøren!

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke behov for å klippe håret kort...Har langt hår nedover ryggen og gubben ville blitt alldeles gal om jeg klipte det;)

Det jeg får "behov" for er å ta litt ekstra vare på meg selv. Flinkere med hårkurer, ansiktsmasker og sånne ting. Føler vel kanskje at det er en vits i liksom.

Spinning er gøy men tungt. Håper rompa di syntes at det var gøy imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg det ikke' date=' det er skikkelig tungt med spinning sant???? Har svart deg inne på min tråd, og der virket det ikke så ille, men nå er jeg virkelig skeptisk. :)

 

Fortell meg hvordan det virker, altså hvilket program, hvor lenge, hvor hardt, osv. (Mamma, jeg er redd....... hehe.) Håper rompa føler seg bedre :) :)

 

Klem fra Trude[/quote']

 

Hei

 

Man blir sliten av spinning, men man regulerer ganske mye selv. Blir vel tøffere etterhvert vel. Musikken hjelper på så man holder et ganske høyt tempo.

 

Rompa har det ganske bra.

 

Har også svart deg inne på tråden din.

 

Håper du får en fin natt og dag i morgen.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt før så har jeg mye rart for meg og når vekta går ned så har håret et behov for å bli kortere. Jepp i dag skal jeg til frisøren og klippe meg kort.

Ååååååååååå det skal bli deilig.

 

 

 

 

Ok' date=' du ER rar Lena :)

Jeg har også kort hår og det er praktisk! Jeg har ikke tid til å stå lenge foran speilet så de siste..hmm....8 årene har jeg klippet det kort. Orker ikke tanken på å spare det ut igjen heller....hehe.

 

Eller så syns jeg du er superflink som trener så mye, og variert! Vær stolt av deg selv for alt du får til, for det er nemlig jeg, stolt av deg altså!

 

ha en finfin torsdag og kos deg hos frisøren!

 

Klem fra Vilde[/quote']

 

Hei

 

Vettu det er så upraktisk med langt hår. Orker ikke hår i ansiktet og når jeg trener så detter det ned. Har jo hue fult i spenner og strikker. Nei det er mye bedre med kort og brunt enn langt og platinablondt.

 

Føler meg plutserlig så mye smartere også. He he.

 

Du får ha en super natt og en fin dag i morgen.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke behov for å klippe håret kort...Har langt hår nedover ryggen og gubben ville blitt alldeles gal om jeg klipte det;)

Det jeg får "behov" for er å ta litt ekstra vare på meg selv. Flinkere med hårkurer' date=' ansiktsmasker og sånne ting. Føler vel kanskje at det er en vits i liksom.

Spinning er gøy men tungt. Håper rompa di syntes at det var gøy imorgen:)[/quote']

 

Hei

 

Når det gjelder meg og hår så har folk gitt meg opp. De vet aldri hvordan ho Lena er i morgen. Gubben sa til meg i går: ja ja Lena du er ihvertfall ikke kjedelig. Stadig noe nytt med deg.

Han syntes nok det er fint med langt hår men jeg har så utrolig mye hår og jeg må vaske håret hver dag og det blir så slitsomt.

Nå tar jeg litt voks og gnir det inn og så blir jeg så fin så.

 

Rompa har det fint så det blir mere spinning på meg ja. Det jeg syntes var så fint med spinning er at vi regulerer tyngde og tempo selv. Det går seg nok til etterhvert.

 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en super dag i morgen.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få ned at jeg har gått 10220 skritt i dag og jeg har blitt litt smartere.

 

En tilståelse. Jeg har blitt veid på helsesenteret i dag og vekta stoppet på 123,2.

Måtte da skjekke når jeg kom hjem og vekta hjemme viste også 123.2 ja nå er jeg gått ned 10 kg. Første målet er nådd.

 

Nå skal jeg kaste meg selv i loppekassa. Trøtt som en dritt. En smart dritt med brunt hår og kort. He he det er så deilig.

 

Natta ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...