Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

God kveld i stua!

Vettu, jeg syns du skal kalle kællen for sambiss jeg (hvis dere ikke er gift da???) *ler*. Herregud jeg har så dårlig humor...hihi!!

 

Nå er barnetv ferdig, så jeg må vel dusje minsten :)

 

Ha en strålende kveld - du er flink Lena, og superflink til å motivere. Glad du er her jeg!

 

Vildeklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Det er det som er vettu. Jeg er gift. Det høres så teie ut med mannen min.

 

Jeg er også utrolig glad for at du også er her. Dere alle er min største motivasjon.

 

:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort i stand et bursdagsselskap for en beboer på jobben. Ho har bursdag i morgen da. Ho inviterte gjestene i dag. Så jeg har vært bakemester harepus i dag. Baket sjokoladekake og pyntet en bløtekake. Bordet har jeg dekket og dama er blitt pyntet. Har tilogmed krøllet håret i dag.

Ho ble strålende fornøyd.

 

I bilen på vei hjem tok jeg meg en nutrilett bar, for jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle trene i dag. Dro hjem og skiftet og trente 1 time på sykkel. Deilig.

 

Middagen er nettopp svelget, ble desverre litt sent men.

Godt var det.

 

Ellers så vil jeg takke til dere alle som har lagt igjen en hilsen til meg. Jeg syntes det er sååååååååå koselig.

 

Stor og varm klem til dere alle. :):)Lena:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrittelleren min har i dag stoppet på 12034. Det er jeg strålende fornøyd med.

Har koset meg med litt kveldsmat og en kopp med lettkakao. I dag har jeg bare spist 1800 kcal. Får ikke i meg nok kcal når jeg spiser knekkebrød og jeg blir mett etter 3 stk. Lettpålegg har jeg heller ikke hatt på maten.

Det får vel bli brødblingsær i mårra.

 

Ellers så venter jeg elsklingen hjem om ikke så lenge. Han jobber skift og slutter kl 22:00.

Jeg er stuptrøtt så det blir vel bare hei og natta, men det er godt å få han i hus.

 

Godt nytt om min kollega er at hun i går var oppe og pusset tennene. Det er jo bra. Vi får bare være positive. Jeg foreslo på jobben i dag at vi skulle samle alle beboerne å ta bilde og sende et god bedringkort. Det syntes de var lurt. Jæ ernte så dum som jæ serut tel se. He he. Prøver å skrive litt særp, men det er ikke så lett. Til vanlig så prekær jæ ganske bredt. Det har vel sin sjarm det også.

 

Vil ønske dere alle en riktig go natt og husk at søtt og sukker er bare en falsk idyll.

 

Klem Lena:):):);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg virkelig lagt inn støtet. Det startet egentlig i går kveld etter att gubben kom hjem. Han spøkte med at jeg kunne jo gå til jobben i dag som trim. Egentlig ble jeg skikkelig sint, men så begynte tanken og kværne. Ja Ja jeg satte klokka på 06:45 i dag, men da tenkte jeg at nei jeg tar bilen. Plutserlig tok engelen med glorie overhånd og jeg sto plutserlig å pakket ryggsekken. Jepp jeg har gått på jobben i dag. Brukte 35 min og på den turen forbrente jeg 456 kcal og jeg måtte jo gå hjem igjen også så da forbrant jeg 406 kcal. Er skikkelig stolt av meg selv.

 

Turen til jobben var veldig deilig. De hælige fargene og den deilige kalde luften. Var jo svett som bare det når jeg kom frem til jobben da. Hadde husket å ta med meg tørt tøy. Tror nok jeg tar denne gåturen også i morgen.

 

Ellers så har jeg slått på storetromma i dag og laget pizza med grov bund. Barna har jo ferie så litt kos må de få.

De er så flink atte.

 

Ellers så håper jeg at alle dere andre har det bra og at motivasjonen er på topp.

Min motivasjon er det ingenting å si på. Den er på topp.

 

Stor og varm klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

og du var jo kjempeflink som gikk på jobben! :) stolt av deg!

har selv akkurat kommet hjem etter en flotte tur i høstværet, skikkelig nydeli og frisk luft og tankene får flyte fritt,hehe

 

virker som om du har hatt en flott dag! stå på videre Lena! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja May humøret mitt er egentlig veldig godt om dagen. Jeg merker for hver smørrpakke som forsvinner fra kroppen (fleskeberget) så lettner humøret bare mere og mere. Jeg får nok også masse energi av treningen.

 

Ja nå er egentlig liver bare helt hærlig. Det er deilig å være på jobben og det er deilig å være hjemme og det er også dæili å trene.

Nå sitter jeg egentlig å lurær på åssen jæ blir når jæ væier 80 kg. Kommer te å lette jæ vel. (prøver meg på særpeskriving igjen) jeg er vel egentlig helt håpløs på det. hehehe.

 

Ja ja nå ser jeg stjerner både ute og inne så nå er det ikke lenge til jeg havner i senga.

 

Go natt til dere alle og drøm søtt.

 

Klem Lena:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tar av meg hatten Lena, du er så superflink og har gått til jobben! Du var heldig med været ja...hehe, det er nok ganske likt hos dere og oss. Vært mye sol her idag etter at morgentåken letta.

 

80 kilo? Da tror jeg du er lekker som bare det!! Du må ikke tro noe annet :) Og lekker og hærlig liv er bedre enn tjukk og mindre hærlig liv ikkesant?? Sammen skal vi nå 80 kilo. Jeg har klokketro på at vi klarer det!!

 

Sov godt, det skal jeg snart også

 

Vildeklem :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Heisann Lena! Jeg må bare smile når jeg leser innlegget ditt fra igår. Jeg tenker også smørpakker når jeg går på vekta, og det er virkelig en deilig følelse når man kan trekke fra et par stykker i ny og ne. Det er også godt å merke det på kroppen! Jeg kjenner det på de merkeligste steder - jammen er det forsvunnet en del under haka, pølsa på magen er blitt noe mindre (joda fortsatt pølse, men kansje mer grill en kjøttpølse nå?) Min nedgang er fremdeles for liten til at andre kan se det, men for meg er det utrolig deilig bare å vite hvor mange pakker med smør som har forsvunnet!

Det er deilig å føle at man får til det man går inn for, en deilig følelse av kontroll rett og slett!

 

Ha en flott torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ...:)

 

En god hilsen til ei super jente. Håper turen til jobb gikk fint i dag også. Du er kjempeflink Lena, stå på!

 

Ha en finfin dag, selv om sola ikke skinner.

 

Klem fra Vilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du i dag? Har du gått deg vill til jobben i dag, eller? :)

 

Da jeg leste at du gikk til og fra jobben, tenkte jeg med en gang på den Rema 1000 reklamen hvor 3 damer prøver å velge det minst fetende i lunsjen og ender opp med minimalt på tallerkenen. Og så kommer det en flott dame med masse god mat på fatet som ser slank ut fordi hun går til og fra jobb. Men det er virkelig lurt av deg, det er sikkert. Leste i et blad om en dame som jobber på samme sykehus som jeg, som ikke kunne gå til jobben for det var snakk om mange mil, men hun parkerte heller bilen et godt stykke fra jobben og gikk resten. Etter en stund rant kiloene av henne, og da hun kjente at hun var blitt slankere, ble hun samtidig mer bevisst hva hun puttet i munnen, og til slutt hadde hun nådd idealvekten sin. En skikkelig solskinnshistorie. :)

 

Jeg burde nok gjort det samme, men velger å gå turer heller her hjemme, uansett vær, det er mitt mål, at jeg skal kunne gå ut uten at været er noen hindring. Ingen regel uten unntak, jeg nekter å gå ut i tordenvær. :) Er skikkelig pysete. Hehe.

 

Ok, nå skal jeg svippe den ene gutten min inn til byen, så jeg logger meg av.

 

Du får ha en fortsatt fin dag, Lena :)

 

Take care!

 

Klæææææm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lena! Jeg må bare smile når jeg leser innlegget ditt fra igår. Jeg tenker også smørpakker når jeg går på vekta' date=' og det er virkelig en deilig følelse når man kan trekke fra et par stykker i ny og ne. Det er også godt å merke det på kroppen! Jeg kjenner det på de merkeligste steder - jammen er det forsvunnet en del under haka, pølsa på magen er blitt noe mindre (joda fortsatt pølse, men kansje mer grill en kjøttpølse nå?) Min nedgang er fremdeles for liten til at andre kan se det, men for meg er det utrolig deilig bare å vite hvor mange pakker med smør som har forsvunnet!

Det er deilig å føle at man får til det man går inn for, en deilig følelse av kontroll rett og slett!

 

Ha en flott torsdag![/quote']

 

Hei Skravla.

Jeg må også ha litt galgenhumor oppe i allt dette og syntes det er morsomt med disse smørpakkene.

Det er en skikkelig deilig følelse at vekta går nedover og det som er like deilig er at man ikke går og er sulten.

 

Jeg vet jo at det kommer tøffe tak etterhvert, men vi får nyte nå som kiloene bare raser av.

 

Ønsker deg en knallbra kveld.

Takker også for hyggelig melding på bloggen.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='innom å sender en torsdagshilsen til deg Lena,en tipp topp hilsen som min vesle frøken kaller det når hun hilser.

Ha en fin dag :) klem[/quote']

 

Hei Janne

Tusen takke for en koselig hilsen.

Håper at alt er bra med deg og at formen kommer seg. Ja tenåringer er nok ikke bare bare. Jeg har ei datter på 12 og jeg syntes det er en prøvelse jeg da.

 

Ønsker deg en fortsatt knallbra dag. Det er så kjekt å lese om kyllingene.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ...:)

 

En god hilsen til ei super jente. Håper turen til jobb gikk fint i dag også. Du er kjempeflink Lena' date=' stå på!

 

Ha en finfin dag, selv om sola ikke skinner.

 

Klem fra Vilde :)[/quote']

 

Hællæ Vilde

 

Joda turen til jobben gikk fint men det var værre når jeg skulle hjem. Skikkelig vondt i leggene og ryggen. I morgen jobber jeg i hjemmesykepleien så da blir det mye kjøring. Jeg tar nok heller turen til helsesenteret å sykler litt isteden.

 

Må få takke for så fine ord fra deg. Det varmer så veldig godt. Dare så du vet det så er også du ei super jente.

 

Ønsker deg en fortsatt super kveld.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du i dag? Har du gått deg vill til jobben i dag' date=' eller? :)

 

Da jeg leste at du gikk til og fra jobben, tenkte jeg med en gang på den Rema 1000 reklamen hvor 3 damer prøver å velge det minst fetende i lunsjen og ender opp med minimalt på tallerkenen. Og så kommer det en flott dame med masse god mat på fatet som ser slank ut fordi hun går til og fra jobb. Men det er virkelig lurt av deg, det er sikkert. Leste i et blad om en dame som jobber på samme sykehus som jeg, som ikke kunne gå til jobben for det var snakk om mange mil, men hun parkerte heller bilen et godt stykke fra jobben og gikk resten. Etter en stund rant kiloene av henne, og da hun kjente at hun var blitt slankere, ble hun samtidig mer bevisst hva hun puttet i munnen, og til slutt hadde hun nådd idealvekten sin. En skikkelig solskinnshistorie. :)

 

Jeg burde nok gjort det samme, men velger å gå turer heller her hjemme, uansett vær, det er mitt mål, at jeg skal kunne gå ut uten at været er noen hindring. Ingen regel uten unntak, jeg nekter å gå ut i tordenvær. :) Er skikkelig pysete. Hehe.

 

Ok, nå skal jeg svippe den ene gutten min inn til byen, så jeg logger meg av.

 

Du får ha en fortsatt fin dag, Lena :)

 

Take care!

 

Klæææææm![/quote']

 

Hei Trude

 

He he. Har nok ikke gått meg helt bort. Gikk på meg vondt i begge beina(leggene) og ryggen er ikke noe å juble over den heller.

Jeg syntes det er passende avstand til jobben. Jeg går ditt på 35-40 min og det er jo egentlig overkommelig.

Rema reklamen ja. Jeg husker den. Er fin den. Må let jeg nå når jeg tenker på den. Skulle vært meg i den reklamen da jo. He he.

 

Fikk skryt av en kollega i dag som syntes jeg hadde blitt så forandret i ansiktet og kroppen ellers. Jeg fortalte da har jeg har tatt av 9 kg. Ho ble imponert og det er jo morsomt da. Det setter jo også et ganske så stort press på meg også.

 

Ja ja uansett så syntes jeg at vi alle er kjempeflinke.

 

Du er tøffere enn meg, jeg går bare når det er opphold jeg da.

 

Ønsker deg en knallbra dag/kveld videre. og tusen takk for koselig melding fra deg. Det er gull verdt.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg er her, nesten. Trøtt som en dritt. Jeg har lagt igjen noen hilsninger inne på de andre trådene og jammen godt jeg leste igjenom. Klarte å skrive Klam Lena istenfor Klem Lena og mange andre feil.

Nok om det.

Jeg har også i dag gått til og fra jobben. Til jobben gikk fint men fra jobben var et mareritt. Det verka i ryggen og leggene. Kjenner jeg har rygg og legger nå ja.

 

Ellers så har maten gått veldig fint i dag, jeg mangler 150 kcal. Ta meg en frukt eller noe til kvelden.

Ellers så er jeg veldig motivert og jeg takker hver dag for denne motivasjonen. Det er deilig.

 

Jeg ønsker dere alle en skikkelig hæli kveld.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke ta i for hardt da!! Vondt i legger og rygg er ikke bra, ta deg en "hviledag" uten trening så går det sikkert over. Må ikke drive over vettu. (selv om du er supermotivert)

Måtte forresten le høyd av klem lena, du er morsom, hehe! Jeg er trøtt sjøl i kveld, så jeg ler av alt og alle. Godt det er helg i morgen sier jeg, kjenner jeg trenger det nå.

 

Ha en god kveld da, klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrittelleren stoppet i dag på 15798. Ja vilde i morgen skal jeg ta det rolig. Kanskje det blir litt rolig sykling på famili s c. Fpr se ann rygg og bein i morgen

 

Ønsker dere en riktig god natt.ZZzzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Ikke rart du var litt klam etter så mange skritt da, Lena :)

 

Men som Vilde skriver her, viktig at du tar det litt med ro også, sånn at du ikke ender opp såpass skadet at du må ta det helt med ro over lengre tid. Deilig å se at du er så motivert, det er moro å se at vekta kryper nedover, jeg kjenner også den medgangen enda og håper den vil vare leeeeeenge!

 

Ha en fin dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler og ler av den siste meldingen din, stakkars Lena, du var visst veldig sliten. Håper du fikk en god natts søvn og at du er godt uthvilt i dag.

 

Ønsker deg en fin helg.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man kan bli sliten av å trimme så mye som du gjør nå, men så flott at du er kommet deg skikkelig i gang da, men ta det med ro nå så du ikke bli syk av hele greia. Så flott å gå over 15 000 skritt da, motiverende med skritteller ikke sant?.

 

Da er det fredag og jeg har fri i dag, herlig med en fri dag også ( har det annen hver fredag ). Selv har jeg også gått og gått denne uken, har to dager der skritteleren stoppa på litt over 16000 og en dag på over 20 000, men i går så stoppa den på bare 14500, men da var jeg så sliten at jeg valgte å gå å legge meg klokka halv ti i stedet for å gå tur. Sov godt helt til i morges og føler meg nå veldig uthvilt.

 

I alle fall Lena du er kjempe flink, står på og gir deg ikke, men pass på så du ikke overbelasta noe og blir liggende i stedet, ta det heller litt med ro og hent deg inn litt igjen.

 

Selv så håper jeg det flotte været holder seg slik at jeg får noe turer i skog og mark i helga, bli mye gåing på asfaltveiier og det merkes på ryggen, derfor må jeg prøve å varriere litt innimellom.

 

Ha ei flott helg og lykke til neste uke :)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lena, hvordan er formen i dag? Fortsatt vondt eller er det bedre? Håper det...

 

Nå er hvertfall været knallfint igjen, ser helt superdeilig ut herfra jeg sitter :)

 

Vi tastes!

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...