Gå til innhold

Lena 73


Gjest Lena73

Anbefalte innlegg

Hører du meg hjalle helt fra Bergen? Hersens bergenser... hehe.

 

Vil bare ønske deg en sunn og sporty dag, håper det er like flott hos dere som det er her. Ungene og jeg reiser vekk i helgen, dvs i morgen og til mandag. De vil bare være borte et par dager, men det er kun det som skal til, sant? Man trenger litt stueskifte av og til og det er så godt å komme hjem etterpå. Jeg har hatt ferie denne uken og jeg har neste uke også. Synes det er deilig å spare litt av ferien min til høsten, og nå har jeg vært heldig med været også. :rolleyes::)

 

Ha en super dag i dag, Lena.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Ja Janne det er skikkelig motiverende å gå med skritteller. Så er det jo ekstra morsomt å følge Trude og Vilde også da.

Den må du nok bare finne frem.

Hehe bergensere er kjekke folk det. Du virker ihvertfall som ei knall kjekk jente.

Solen skinner for oss alle i dag. Det er bare helt nydelig. Høstfargene er jo også så fine.

Så deilig å komme seg vekk litt da. Må jo passe på når men har ferie.

 

Ellers i dag så har jeg fulgt minstegutten til skolen. Vi har selvfølgerlig gått.

Nå baker jeg brød så lunchen i dag blir god.

 

Jeg får vel gjøre litt vel.

 

Ja ja vi skrives.

Klem Lena:):rolleyes::):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her for å ønske deg en fin dag, her skinner sola i dag og det ser ut som om det blir en nydelig dag. Herlig, og attpå til er det fredag og helg:)

 

Ja ikke sant det er motiverdendes med skritteller, jeg hadde nesten glemt det jeg, men nå ligger den i lomma hele tiden, og der har den sin faste plass.

 

I går så stoppa den på litt over 18000 skritt, hadde meg to gå turer i det flotte været som vi hadde i går. Du snakka her litt tidligere i tråden din om at det er annbefalt å ha den i sokkene i stedet for , hvorfor det?

 

Har ikke vært så mye innom her denne uken, Marie har brukt datan veldig mye så da har det blitt mindre tid for mor til slike sysler.

 

Ha en flott dag og en flott helg

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena!!

Innom for å ønske deg en knakanes god dag. Kan jeg komme å spise lunsj hos deg forresten? :rolleyes: Det hørtes veldig godt ut med nybakt brød....sukk.

 

Jepp, vi tastes!! Kos deg i sola i dag!

 

Vildeklem

 

 

PS! Jeg vil også vite hvorfor det er smart å ha skrittellern i sokken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare at telleren teller mere riktig. Jeg har merket at min teller har telt veldig forskjellig. Men når jeg har hatt den i lomma eller i linningen så er jo telleren nesten dekket til av fett/løs hud. Ihverfall på meg da. Vet ikke om det var noe logikk i dette jeg men. Jeg føler selv at min teller mere riktig når jeg har den i sokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dufter så godt i hele huset. Mellomste gutten min rekker ikke å komme inn døra så sier han mamma har baka brød. Mmmmmmmmmmmm

Det er jo koselig da. Dere er velkommne til lunch hos meg. Det hadde vært veldig hyggelig da. Litt vel lang reise for de fleste. Er vel Vilde som bor nærmest. 10 mil.

 

Ja ja blir rester til middag i dag. wokgryte fra i går og den var skikkelig god.

 

Ønsker dere nok en gang en super helg og husk at "alle er vi spesielle"(sitat lange flate ballær)heheheheheh

 

Jeg skjønner godt om dere ikke syntes den filmen er fin men jeg ler så jeg griner. Skikkelig særpe og freksta film. Intærn humor.

 

 

KlemLena:):rolleyes::):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tidlig på jobb i morgen. Det blir nok en fin dag det også. Har bare gått litt småturer i dag men jammen ble det 9000 i dag.

 

Det er bra. Har gjort noe skikkelig dumt i dag. Spist masse potetgull isteden for mat:(

Det er dumt, men hadde sååååååååååå lyst på og klarte ikke å stoppe før det var tomt.

Uansett så endte jeg opp på 1967 kcal.

Skal passe tantebarnet mitt i morgen så jeg får ta hen med ut i trilla og gå en lang tur.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt.

Klem Lena:):rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lena.

Syns ikke det var så dumt jeg? Hehe, man må regne med noen småsprekker innimellom. Du må unne deg noe, og du kan vel regne det på kosemerkene? Det viktigste er, syns jeg da..., at du er tilbake til å være flink i morgen. Og det er jeg sikker på at du er!! Det rare er at jeg har hatt størst vekttap de ukene jeg har tatt noe ekstra. Så ikke fortvil :rolleyes:

 

Ha en strålende lørdag i morgen.

 

Stor Vildeklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt den mest merkelige dagen på jobb. En kollega var utsatt for en bilulykke i går kveld. Henne skulle jeg også ha jobbet sammen med i dag. Hun ble fløyet til Ullevold sykehus med hodeskader. Hun ligger for det meste i koma men det ser ut til at det går bra. Takk og lov for det. Hun skal igjennom MR og andre prøver i morgen. Må vente til hevelsen i hodet har gått ned:(

 

Vi samlet alle beboerne og informerte de om dette og de tok det selvfølgerlig veldig tungt. Det har blitt mye trøsting i dag på jobben. Det har også på en merkelig måte vært en fin opplevelse å se hvordan psykisk utviklingshemmede reagerer på en sånn opplevelse. Det var mye sorg og fortvilelse og også måten man trøstet hverandre på. En ting er ihvertfall sikker og det er at de har et utrolig stort hjerte.

 

Og så er det meg da. Maten har ikke smakt så veldig godt i dag og det har vært mange tårer. Det værste er å ikke vite. Jeg skal på kveldsvakt i morgen så får vi sikker høre hvordan det går med henne da og kanskje også svaret på prøvene.

 

Nå kommer snart lille tanteungen min og skal være her til overnatting så det gleder jeg meg til.

 

Dere som tar turen innom får ha en fortsatt fin lørdag.

 

Klem Lena :):rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sende noen gode tanker og håp om at kolegaen din greier seg.

Håper det går bra.

Sender en go klem til deg også Lena,du har ett godt hjerte.

Kos deg sammen m tanteungen din,så skal du se det går bedre i morgen.

Ikke mye trøst i de ordene,men ....

vi håper på det beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Janne for fine ord. Det er alltid en god trøst men fine ord.

Vi får gjøre som den ene beboeren sa i går og det er å tenke positivt.

Det som er så vanskelig da er alle spørsmålene vi ikke kunne svare på i går. Da vi ikke vet selv heller.

Jeg får nok vite mere i efta.

Jeg og lille gullet har vært ute å gått en liten tur, men da det begynte på hølje ble vi jaget inn. Det var så fint når vi gikk ut. Nå ligger han i senga si isteden.

 

Ellers så er jeg ved godt mot, men i morgen er det atter en veiedag. Kan ikke hjelpe det er like nervøs hver gang jeg. Er jo egentlig bare tull, jeg skal jo bare sjekke hva jeg veier da.

Spennende blir det ihvertfall.

 

Håper at dere andre er ved godt mot:)

Vet ikke om jeg rekker å ta turen innom noe mere i dag men dere alle har fått en plass i hjertet mitt. Dere er alle flotte jenter.

 

Klem Lena:):rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at en kollega av deg ble utsatt for en en ulykke da. Vi får krysse fingrene å håpe at det går bra.

Når det gjelder veiing så hvorfor så nervøs. Når man vet at man har gjort sitt beste så kan man ikke gjøre mer enn det. Så det går sikkert helt bra Lena:) For det beste har vi jo gjort. Lykke til ihvertfall.

Ha en fin vakt.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Lena!

Håper det går bra med kollegaen din.

Fint at du har det bra på jobben, selv på en søndag!

Blir spennende med vekta i morgen ja, du er ikke alene om å være litt opphengt i det...

 

Ha det fint - så tastes vi siden!

 

Vildeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag her vært veldig fin frem til vi hadde søndagskos på jobben. Vi serverte is med peanøtter og nonstop. Kan man tenke seg noe bedre enn dette da. Jeg måtta jo bare smake jeg som alle andre. Tok meg en liten pors og ble så kvalm at det nesten kom opp igjen. Vet ikke om det var den dårlige samvittigheten jeg som gjorde det. Jeg kjenner at jeg blir så sur på meg selv. Det har blitt litt vel mye kos i det siste.

Men nå får det f..n i meg være nok. Skjønner ikke hvorfor det blir slik. Det er vel den jævelen på den ene siden og engelen med glorie på den andre siden vel og så vinner jævelen. Kan ikke skjønne det jeg. Engelen med glorie må bare komme mere frem og bli mere bestemt.

Nok om det, blir bare sur på meg selv.

 

Når det gjelder min kollega så går det fremover. Hun har to små hjerneblødninger. Legene mener at dette går over bare hun får nok hvile. Takk og lov for dette. Jeg skal ha hjemmedag med hennes primærbruker til onsdag og han ble veldig glad for det. Det er ikke så lett for eutister å åpne seg og vise følelser, men det gjorde han ovenfor meg både i går og i dag.

 

Skrittelleren min står nå på 5014 skritt.

 

Ja ja håper jeg er ved bedre mot i morgen.

 

Go natt alle sammen og tusen takk for gode ord Vilde, Rina og Janne.

 

Og velkommen hjem Trude. Blir kjekt å få deg forran dataen igjen.

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra på vekta i dag,er jo like spenende hver mandag.

Is er ikke det verste man kan sjeie ut med.Peanøtter ...den er vel masse kalorier i,men det var sikkert ikke sååå mange :rolleyes:

non stop...ler litt...du har vært kjempeflink ellers i uka,og litt skal man jo unne seg.

Håper det går bedre med kolegaen din :) håpet er der,og hun er stabil...?

 

Hørte ett interjuv i radioen m en pappa som jobber i stortinget.Han hadde ei datter som var autist.

Hun var nesten to år før dem fant det ut...De var ute å gikk tur...og hun bare gikk og gikk...han fortalte så varmt og omsorgsfullt om henne,..om oppveksten osv..Du er rik som får lov å jobbe i ett slikt miljø.

Go klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stoppet på 124,1 og det betyr minus 1,4 kg:):rolleyes::) Og jeg ble skkkelig glad.

Jeg er superfornøyd. Nå skal jeg sjekke hvordan det har gått med dere alle.

 

Ha en strålende dag.

Klem Lena:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ner er jeg kommet meg hjem fra trening. I dag ble det utrolige 5 trimpoen. Åååååååååå som jeg er stolt av meg selv nå. Har fått meg ei treningsvenninde som bare er helt rå. I dag glemte jeg helt hva jeg drev med og sykla i 1 time. Jepp 1 time. Det er rekord for meg. Kjenner at det å sitte på en sånn sykkel så lenge så får man jo trælær i baken, men deilig å svette da. Gikk i 30 min og prøvde meg på romaskinen.

Deilig å prøve litt nytt også.

Været i dag er ikke så aller værst heller. Sola titter frem innimellom.

Skrittelleren min står alt på 13000.

Flink jente i dag og jeg kjenner meg veldig glad i dag.

Håper dere andre har en fin dag.

Klem Lena:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra så flink du er, 1,4 kg er jo kjempe fint. Og så flink du har vært i trene i dag da, hjelper litt på å ha noen å trene sammen med :):):)

 

Skal straks dra på kurs jeg nå, gleder meg til å komme dit i kveld.

 

Ha en fortsatt fin dag, vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ner er jeg kommet meg hjem fra trening. I dag ble det utrolige 5 trimpoen. Åååååååååå som jeg er stolt av meg selv nå. Har fått meg ei treningsvenninde som bare er helt rå. I dag glemte jeg helt hva jeg drev med og sykla i 1 time. Jepp 1 time. Det er rekord for meg. Kjenner at det å sitte på en sånn sykkel så lenge så får man jo trælær i baken' date=' men deilig å svette da. Gikk i 30 min og prøvde meg på romaskinen.

Deilig å prøve litt nytt også.

Været i dag er ikke så aller værst heller. Sola titter frem innimellom.

Skrittelleren min står alt på 13000.

Flink jente i dag og jeg kjenner meg veldig glad i dag.

Håper dere andre har en fin dag.

Klem Lena:):):):)[/quote']

 

Så flink du er, du har all grunn til å være stolt av deg selv. Sant det er deilig?

 

Takk for melding i dagboken min, jeg lo godt da jeg så tittelen, truuuuudddeee!

 

Men nok en gang, jeg synes du er kjempeflink, du motiverer alltid, det er sikkert.

 

Håper du får en super uke.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...