Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Det var nå voldsomt da' date=' skulle nesten ikke ha lest dette nå som jeg er litt lat.Får vel ta meg en treningstur, men så mange poeng som du fikk blir det nok ikke.[/quote']

Heisann! Ble det tur på deg?? Jeg håper på en ny tur i morgen, men tror neppe jeg klarer å få til en så lang og intens tur som sist...

 

Ha en fin dag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Tror nok jeg får nøye med med bøkene til Nesbø, xxl. Venter spent på neste med Harry Hole, man blir liksom litt opphengt i de gjennomgangsfigurene. Hodejegerne var litt annerledes, og veldig bra. Ellers leser jeg mye. Aller mest god krim, men også annet. Nå venter jeg også på den tredje boka i "Beatles-trilogien" av Lars Saabye C. ( Beatles, Bly, Bisettelsen) Kan absolutt anbefales.

 

Værgudene er visst ikke helt med meg. Er jo bare meldt dårlig nå når jeg skel på ferie. Ja, ja............ vi skal nok kose oss likevel, men det kan nok bli hardt for vekta :) (he, he)

 

Satser som sagt på å holde vekta over sommeren og det tror jeg skal gå med et nødskrik. Og så går vi for en lang god periode fram til jul...........

Ikke sant jenter!!!!!!!!!!!!!!:D:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg får nøye med med bøkene til Nesbø' date=' xxl. Venter spent på neste med Harry Hole, man blir liksom litt opphengt i de gjennomgangsfigurene. Hodejegerne var litt annerledes, og veldig bra. Ellers leser jeg mye. Aller mest god krim, men også annet. Nå venter jeg også på den tredje boka i "Beatles-trilogien" av Lars Saabye C. ( Beatles, Bly, Bisettelsen) Kan absolutt anbefales.

 

Værgudene er visst ikke helt med meg. Er jo bare meldt dårlig nå når jeg skel på ferie. Ja, ja............ vi skal nok kose oss likevel, men det kan nok bli hardt for vekta :) (he, he)

 

Satser som sagt på å holde vekta over sommeren og det tror jeg skal gå med et nødskrik. Og så går vi for en lang god periode fram til jul...........

Ikke sant jenter!!!!!!!!!!!!!!:D:p[/quote']

Heisann! Skal jammen ta meg en tur på biblioteket snart!!!! Takk for tips!

 

Ja blir det "innevær" er det enda verre å holde vekten... men klart vi klarer det! Og uansett hvordan alt går så tar vi fatt etter ferien, og den varer ikke evig.. Men selvfølgelig, jo bedre vi klarer å holde oss på matta, jo bedre blir utgangspunktet når vi tar fatt igjen etter ferieukene!

 

Vi står på videre!!!!!

 

Ha en fin dag!!

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ble det tur på deg?? Jeg håper på en ny tur i morgen' date=' men tror neppe jeg klarer å få til en så lang og intens tur som sist...

 

Ha en fin dag!!

 

Klem fra XXL[/quote']

ja, noe har skjedd, føttene går av seg selv.Har fått nærmere 20 trimpoeng forrige uke.Denne uka har jeg 8.Mener å minst 10 når uka er omme.Er i stimen når det gjelder trim.Får noen trimpoeng hver dag så da blir det noen til slutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja' date=' noe har skjedd, føttene går av seg selv.Har fått nærmere 20 trimpoeng forrige uke.Denne uka har jeg 8.Mener å minst 10 når uka er omme.Er i stimen når det gjelder trim.Får noen trimpoeng hver dag så da blir det noen til slutt da.[/quote']

Heisann! Bra!! Du er kjempeflink! Det beste er nok å få gjevnlig trim, da er det mye enklere å bli avhengig så man kan fortsette livet ut og slippe vektoppgang...

 

Ha en fin søndag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er ferien over, faktisk bare en dag igjen... Litt leit, samtidig skal det bli litt godt... Lettere å legge inn tid for egentrening, lettere å holde GR fokus, lettere å holde humøret oppe... Merker nå at det krever en del ekstra av meg med ferie og ting og tang som skal skje hele tiden. Dattera vår er en skikkelig "sta-ing", og jeg må bare innrømme at det skal bli litt godt med faste rutiner igjen... Hverdagsrutiner! Det gjør meg faktisk vondt å innrømme dette, hadde aldri trodd at man skulle bli lei sin egen unge... Men etter 30 min gråte/skriketokt bare fordi mamma sier nei til å se tv mens man spiser frokost... Ja da er jeg glad for at barnet tar seg en tur for å besøke noen uten meg. Pustepause! Men gurimalla så glad jeg er for å se henne igjen!

 

Ferien har inneholdt masse forskjellig. Har besøkt familie, venner, hatt besøk, vært på hytta, små og store utflukter, fornøyelsesparker, strandliv osv. Avslutta med dansketur som ble kjempefin! Der kostet jeg på meg sminke, parfymer og bodylotion! Og så var jeg på velværeavdelinga, fikk ansiktsbehandling, farging av vipper og bryn, napping osv. Og så fikk jeg manikyr for første gang i mitt liv! Det fristet til gjentakelse!! Så nå sitter jeg med de lekre neglene og taser på tastaturet.. Deilig følelse å unne seg litt luksus man ikke tar seg råd til ellers..

 

Til uka har jeg tenkt å komme meg til en frisør samt kikke litt på salget... Og da er det meg selv som skal ha klær, eller mannen min, og ikke avkommet som oftest får noe nytt...! Merket det selv? Det er alltid noe fint å kjøpe til de små, og så får man ikke kjøpt noe til seg selv... "Ingenting" passer, osv... men det er det slutt på! Jeg trenger klær!!

 

 

Så blir det mere trim til uka. Har vært mye i aktivitet, men ikke så mye "organisert" trim.. Gleder meg!!

Ha en fortsatt fin søndag!! Og en god, ny uke!!

 

Klem fra XXL :)

Hvordan går det med deg?? Legg gjerne igjen noen spor etter deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng, oppnådd 2,9 trimpoeng + 0,8 =3,7

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng, oppnådd 1,6. = 5,3 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng, oppnådd 5,3. = 10,6 tilsammen!

Søndag; 0

Tilsammen mål om 10 trimpoeng!

Satser på stavgang, gåturer, ministep og litt styrketrening... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk uventet barnefri og benyttet oss til en langtur i skogen! Så deilig selv om vi fikk både sol, regn og litt torden i det fjerne... Fikk 6,5 trimpoeng! Det er utrolig bra!!

 

Så nå er det film og sofakroken!

Ha en fin søndagskveld!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt! Tid for å legge en plan for høsten. Skal ned de siste 10 kg, og så skal jeg bli der! Veie og måledager blir onsdager. Har fremdeles de gamle måla men har satt meg noen delmål.....

 

88,9 kg,13 august!

87,5 kg, 3 september!

86,5 kg, 24 september!

85,5 kg, 15 oktober!

84,0 kg, 5 oktober!

 

Bretter opp armene og kjører på!!

 

PS! Har shoppet litt i dag. Undertøy, 2 par sko, 1 genser og en topp! Kjempefornøyd! Samt at huset har fått noe nytt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng

Søndag; 0

Tilsammen mål om 10 trimpoeng!

Satser på stavgang' date=' gåturer, ministep og litt styrketrening... :)[/quote']

Pga den lange turen i går er det treningsfri i dag..... I morgen blir det tur igjen, men litt kortere enn den i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng' date=' oppnådd 2,9 trimpoeng

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng

Søndag; 0

Tilsammen mål om 10 trimpoeng!

Satser på stavgang, gåturer, ministep og litt styrketrening... :)[/quote']

Har vært ute på tur i dag. 2,9 trimpoeng ble det! Hadde treningsfri i går pga langtur søndag.... Håper at morgendagen skal hjelpe meg med å skaffe meg flere poeng, og kanskje ett nytt eple??

 

Fikk 0,8 poeng til. Dvs 3,7 poeng tilsammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh du er så flik xl. Jeg vet du vil klare det! Tenk bare ti kilo fra målet' date=' det må være helt uvirkelig! Stå på jeg skal følge deg. HEia heia![/quote']

Takk, takk! Godt du har troa på meg!! 10 kg føles nært men samtidig fjernt... Bretter opp armene og står på!!

 

Ha en fin dag! Lykke til!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. men jeg har vasket gulv!! Og jeg er kjempefornøyd med meg selv! Har pga helsa ikke kunnet vaske gulv på mange år, og i dag gjorde jeg det. Og det gikk ganske greit.... måtte hvile og jeg kjenner det ennå, men i det hele tatt mye bedre enn siste gang jeg prøvde...!

Så lenge det er liv, er det håp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vasket og gulv i går' date=' men halvtime med hunden ga poeng.Jeg vasket og ryddet i hele går så noterte et poeng, hvis jeg ikke noterer litt hjemme når jeg gjør stor innsats så gidder jeg vel ikke til slutt å rydde hjemme, bare ut å plukke poeng.he,he[/quote']

Så flink du er!! Når du har regna ut energibehov så må man plotte inn om man er litt eller mye aktiv i hverdagen... Så om det er storrengjøring på gang må det jo være lov til å sette opp ett poeng eller to..

Du er heldig som har hund å gå tur sammen med!! Da må man jo ut også!

 

Det er rart med det, men når man er frisk i kroppen synes man husarbeid er dritkiipt, men har man først fått noen skavanker som gjør at man ikke kan, ja da er det som å komme til himmelriket når man klarer noe nytt! Gresset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet! Bestandig....rart det der...

 

Ha en fin dag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tiden flyr så fort så fort! Har ikke fått trent i dag, men jeg håper jeg får meg en liten tur senere i dag. Har fartet, og kom selvfølgelig ut av måltidsmønsteret... Typisk... Men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng' date=' oppnådd 2,9 trimpoeng + 0,8 =3,7

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng, oppnådd 1,6. = 5,3 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng

Søndag; 0

Tilsammen mål om 10 trimpoeng!

Satser på stavgang, gåturer, ministep og litt styrketrening... :)[/quote']

Ble en tur i dag. Håper på en skikkelig tur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng' date=' oppnådd 2,9 trimpoeng + 0,8 =3,7

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng, oppnådd 1,6. = 5,3 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng, oppnådd 5,3. = 10,6 tilsammen!

Søndag; 0

Tilsammen mål om 10 trimpoeng!

Satser på stavgang, gåturer, ministep og litt styrketrening... :)[/quote']

Har vært på langtur i skogen. Kjempegodt! Så da ble målet om 10 trimpoeng oppnådd! Men jeg har ikke fått tatt styrketrening denne uka.... Jeg satser på neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

takk for innlegg på min tråd:)

 

synes du er flink som får 10 trimpoeng, til tross for at du sliter med helsen:)

jeg sliter litt ekstra for tiden, og tror nok ikke det ble mer enn 4 -5 poeng forrige uke. er ikke så motivert for å spise riktig heller, og da er jeg ofte ikke så motivert for å trene så mye heller... samtidig som føttene er litt kranglete, og i og med at jeg ikke får trent så mye , burde jeg jo absolutt spist mindre... det er en evig runddans, men jeg skal inn i den gode dansen igjen.

 

må bare fortelle at pusen vår (min mor sin) kom tilbake etter 2 mnd. jeg la inn annonse på et nettsted og fikk en henvendelse, men det var feil katt. vi trodde jo selvsagt at den var død nå, men i går sto den plutselig på trappen, skinnmager og utmattet, men snill og god og kjælen som før:) lurer veldig på hvor han har vært, hvorfor han forsvant osv, og er veldig redd for at han ikke skal komme i form igjen, men vi er veldig glade også. føles nesten litt uvirkelig, for han har jo aldri vært borte før, bortsett fra en gang han var innestengt i naboens kjeller i tre dager.

 

ønsker deg en god slankeuke

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for innlegg på min tråd:)

 

synes du er flink som får 10 trimpoeng' date=' til tross for at du sliter med helsen:)

jeg sliter litt ekstra for tiden, og tror nok ikke det ble mer enn 4 -5 poeng forrige uke. er ikke så motivert for å spise riktig heller, og da er jeg ofte ikke så motivert for å trene så mye heller... samtidig som føttene er litt kranglete, og i og med at jeg ikke får trent så mye , burde jeg jo absolutt spist mindre... det er en evig runddans, men jeg skal inn i den gode dansen igjen.

 

må bare fortelle at pusen vår (min mor sin) kom tilbake etter 2 mnd. jeg la inn annonse på et nettsted og fikk en henvendelse, men det var feil katt. vi trodde jo selvsagt at den var død nå, men i går sto den plutselig på trappen, skinnmager og utmattet, men snill og god og kjælen som før:) lurer veldig på hvor han har vært, hvorfor han forsvant osv, og er veldig redd for at han ikke skal komme i form igjen, men vi er veldig glade også. føles nesten litt uvirkelig, for han har jo aldri vært borte før, bortsett fra en gang han var innestengt i naboens kjeller i tre dager.

 

ønsker deg en god slankeuke

 

jubalong[/quote']

Hei og takk for innlegget ditt! så bra at pus dukket opp!! Selv om han er i litt dårlig forfatning... Har du fått sjekket han hos dyrlegen?? Om du ikke har merket ham så bør du gjøre det. Da får dere lettere beskjed om andre finner ham, død eller levende...

 

Så kjedelig med disse undersåttene.... Alltid kjedelig med kropper som ikke vil lystre og tåle "vanlig" belastning... Alt er en evig runddans... Så nå satser vi på sunn og riktig mat, den mosjonen vi kan få til og vektnedgang som likner no! Vi bretter opp armene, ikke sant? !!

 

Ha en fin slankeuke du også! Og kos masse med pus!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jubalong

takk:) jeg skal kose masse med pusen, men han er så tynn at jeg tør nesten ikke ta i ham.

 

angående slanking så må vi rett og slett gjøre det som skal til. noen kan spise mer og trene masse, og det koster jo det også. mens andre trener mindre og spiser mindre. kan ikke trene masse og dermed .... men akkurat nå koster det mer enn jeg klarer, sukk:( jeg skal klare å finne tilbake til den gode dansen, og det er motiverende og se at andre som også sliter med forskjellig, får til både og trene og slanke seg:)

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) jeg skal kose masse med pusen' date=' men han er så tynn at jeg tør nesten ikke ta i ham.

 

angående slanking så må vi rett og slett gjøre det som skal til. noen kan spise mer og trene masse, og det koster jo det også. mens andre trener mindre og spiser mindre. kan ikke trene masse og dermed .... men akkurat nå koster det mer enn jeg klarer, sukk:( jeg skal klare å finne tilbake til den gode dansen, og det er motiverende og se at andre som også sliter med forskjellig, får til både og trene og slanke seg:)

 

jubalong[/quote']

Ikke kos han ihjæl... Bare litt forsiktig!

 

Det er helt sant, vi må gjøre det vi kan...! Om det er noen trøst er ikke jeg så "flink" akkurat nå... jeg skulle vært flinkere til å veie og telle.... Og spise BARE sundt... men det gjør jeg ikke akkurat nå...

 

Men vi skal klare det til slutt!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...