Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ute med stavene og fått 4' date='4 poeng i dag. Og da kom trimtre 10 frem!! Jippi!! Synes å huske at jeg hadde som mål å se det i slutten av august....MEN BEDRE SENT ENN ALDRI!!!![/quote']

 

Hei ;)

 

Oii trimtre 10 så flott da.. stå på nå. men pass godt på deg selv og ta hensyn til signaler fra kroppen din.

 

Ha ei flott uke og dag vi skrives:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gratulerer med så mange trær! Reine skogen for deg nå jo! :)

 

Jeg er ikke noe flink til å registrere trimpoeng' date=' så dermed får jeg ikke noen epler heller ;)

 

Heier på deg fremdeles jeg vet du! :)[/quote']

Tusen takk! Hvordan går de tmed deg for tiden??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye slit og strev gikk jeg ned 1' date='8 sist uke, denne uka 22 trimpoeng og altfor mye mat i helga.Kursleder har permisjon, og jeg skal veie meg på onsdag sammen med ei venninne som og går på kurs.

 

Jeg håper på noen hundre gram ned, men mista kcal tellinga fredag og lørdag[/quote']

Lykke til med veiinga i morgen!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må jo absolutt kose seg av og til' date=' men gudhjælpemeg som det ødelegger opplegget. Gruer meg til å gå på vekta i morgen må jeg si!!

 

Men nå får jeg hvertfall dra og "skaffe meg noen epler" (he, he);):)[/quote']

Hvordan gikk det med eplesankinga og veiinga??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Oii trimtre 10 så flott da.. stå på nå. men pass godt på deg selv og ta hensyn til signaler fra kroppen din.

 

Ha ei flott uke og dag vi skrives:)

 

Klem fra Evelyn

Jeg passer på!!! Som en smed... orker ikke å legge meg ut flat igjen...

 

Hvor mange trær har du i eplehagen din, Evelyn?? Vi starta jo på likt... selv om jeg har vært lite gangbar til tider...

 

Ha en fin uke, og GRATULERER MED DET FLOTTE RESULTATET! Du er kjempeflink! Nå er du i siget!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra både med eplesanking og veiing her xxl. Gudskjelov!!!

4,6 tp mandag og 4,1 i går. Ned 1,2 kg, så jeg er happy jeg. Håper bare det fortsetter sånn framover!.......... JEG VIL!!!!!!!!!!!!!!!!;):):)

 

Du er flink med de trimplanene dine xxl!!

Lurt det der!!!!!!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra både med eplesanking og veiing her xxl. Gudskjelov!!!

4' date='6 tp mandag og 4,1 i går. Ned 1,2 kg, så jeg er happy jeg. Håper bare det fortsetter sånn framover!.......... JEG VIL!!!!!!!!!!!!!!!!;):):)

 

Du er flink med de trimplanene dine xxl!!

Lurt det der!!!!!!!!!:)[/quote']

Oj, du er jo bare kjempeflink, Kess!! Klart det fortsetter sånn!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ha en fin dag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt; 90,0 Nå er det nok.... Nå skal jeg ned!

Hals; 36,5cm

Overarm; 33,5

Bryst; 109

U bryst; 87

Midje; 94

Hofter; 109

Lår; 64,5

Knær; 42

Legg; 42,5

 

Over her er fra 01.09.

Og her er gårsdagens tall;

Vekt; 89,5 kg(-0,5)

Hals; 36,5 cm

Overarm; 33,5 cm

Bryst; 109 cm

Under bryst; 87 cm

Midje; 91 cm (-3cm)

Hofter; 109 cm

Lår; 64 cm (-0,5)

Kne; 41 cm (-1)

Legg; 42 cm (-0,5)

 

På disse ukene har jeg mistet 5,5 cm! Og ned 500 gram. Det er ikke så mye, men velger å sammenligne med en smørpakke! Da blir det nemlig mere synbart!!

 

Da bretter jeg opp armene, nok en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; Hviledag!

Tirsdag; 1 poeng' date=' oppnådd 1,4

Onsdag; 2 poeng, oppnådd 1

Torsdag; 2 poeng, oppnådd 2,7. = 5,1

Fredag; 1 poeng

Lørdag; 2 poeng

Søndag; 2 poeng

Mål om tilsammen 10 poeng![/quote']

Hadde en nydelig tur i skogen i dag! Sola skinte og høstfargene er flotte!! Bladene til bjørka var så tørre at man hørte det rislet i dem når de datt... Nå er det nydelig ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fint ute nå. Liker veldig godt å gå tur når det er mørkt jeg da, så sånn sett er det jo litt ok med høst, men jeg må nok innrømme at jeg først og fremst er et sol- og sommermenneske!!;)

 

Ha en fin helg,

og kos dere sundt!!!!!!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fint ute nå. Liker veldig godt å gå tur når det er mørkt jeg da' date=' så sånn sett er det jo litt ok med høst, men jeg må nok innrømme at jeg først og fremst er et sol- og sommermenneske!!;)

 

Ha en fin helg,

og kos dere sundt!!!!!!!:):):)[/quote']

Takk! God helg til deg også!! Egentlig er de jo fint å ha forskjellige årstider, man går jo ikke lei da... Forandring hele tida.. Jeg er også sommermenneske, men det jeg koser meg med nå er fargene ute og så er det så koselig å tenne levende lys!!

 

Vi drar på hytta i dag, skal kose meg litt med vin og god mat!

 

Ha en toppers helg alle sammen!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg har bare vært travelt opptatt, og ikke hatt tid til å komme meg inn på vektklubben. Jeg spiser ofte og lite, men litt sjokolade ble de i helga + 3 glass vin. I morgen onsdag er det veiing og måling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt; 90' date='0 Nå er det nok.... Nå skal jeg ned!

Hals; 36,5cm

Overarm; 33,5

Bryst; 109

U bryst; 87

Midje; 94

Hofter; 109

Lår; 64,5

Knær; 42

Legg; 42,5

 

Over her er fra 01.09.

Og her er gårsdagens tall;

Vekt; 89,5 kg(-0,5)

Hals; 36,5 cm

Overarm; 33,5 cm

Bryst; 109 cm

Under bryst; 87 cm

Midje; 91 cm (-3cm)

Hofter; 109 cm

Lår; 64 cm (-0,5)

Kne; 41 cm (-1)

Legg; 42 cm (-0,5)

 

På disse ukene har jeg mistet 5,5 cm! Og ned 500 gram. Det er ikke så mye, men velger å sammenligne med en smørpakke! Da blir det nemlig mere synbart!!

 

Da bretter jeg opp armene, nok en gang!![/quote']

 

Dagens tall 1.10.08;

Vekt; 89,7

Hals; 36,5

Overarm; 33,5

Bryst; 109

U bryst; 87

Midje; 91

Hofter; 109

Lår; 64

Kne; 40 (-1)

Legg; 41,5 (-0,5)

 

Mista 1,5 cm og opp 200 gram... Trimpoenga forrige uke ble ikke som jeg håpet... Har vell ikke helt skreve inn alt, og nå har jeg glemt. Men starter på ny frisk i dag!! Nå er programmet litt friere, og jeg skal få tid til å trene!

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk nå er jeg i siget xxl. Hadde satt opp målsetting om 0,6 i uka i snitt fram til jul og ligger godt foran skjema så jeg er happy. Er med på tråden "julemål" og føler det både forplikter og motiverer, og det er bra. Fikk visst tatt innersvingen på det siste vektplatået (eller hva det var) for jeg sto stille bare i 2 uker. Rare greier det der altså......... :confused:

 

Ha en sunn og fin torsdag!!!!!!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk nå er jeg i siget xxl. Hadde satt opp målsetting om 0' date='6 i uka i snitt fram til jul og ligger godt foran skjema så jeg er happy. Er med på tråden "julemål" og føler det både forplikter og motiverer, og det er bra. Fikk visst tatt innersvingen på det siste vektplatået (eller hva det var) for jeg sto stille bare i 2 uker. Rare greier det der altså......... :confused:

 

Ha en sunn og fin torsdag!!!!!!!!!;)[/quote']

Så bra du ligger foran skjema!! Deilig følelse og gir ekstra motivasjon. Julemål-tråden, hvor ligger den??

 

Lykke til videre, dette klarer du fint!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag; 2 poeng

Torsdag; 2 poeng' date=' fått 4,4 trimpoeng.

Fredag; 1 poeng

Lørdag; 2 poeng

Søndag; 2 poeng

Tilsammen 9 poeng![/quote']

Jeg har hatt en lang og koselig tur i regnet i dag! Deilig, men jammen var det godt å komme hjem til en varm dusj. Det er blitt skikkelig høst ute, bare 5 grader når vi gikk tur. Men det virket ikke kaldt når det ikke var vind.. Ble blaut på føttene da jeg prioriterte gode joggesko i stedet for vanntett... Så heller litt blaut på beina enn å sette stopper for 1-3 mnd for å bruke beina...

 

I morgen er det planer for dagen, men håper jeg får en liten rusletur på kvelden. Ett trimpoeng må jeg klare å sanke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag; 2 poeng

Torsdag; 2 poeng' date=' fått 4,4 trimpoeng.

Fredag; 1 poeng

Lørdag; 2 poeng

Søndag; 2 poeng

Tilsammen 9 poeng![/quote']

det ble lite trimpoeng forrige uke, det ble for mye annet som måtte prioriteres... Men nå er jeg klar igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...