Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Ja da er jeg tilbake fra ferie hvor jeg har kost meg veeeldig, ja litt i overkant får jeg vel si, så det ble noen kilo dessverre. :P

 

Men nå er jeg hvertfall i gang igjen både med trening og kosthold og er topp motivert for en skikkelig god periode fram til jul. Nå er det jo verken ferie eller helligdager å skylde på heller.......

 

............ så dette skal vi klare, dere!!!!!!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg tilbake fra ferie hvor jeg har kost meg veeeldig, ja litt i overkant får jeg vel si, så det ble noen kilo dessverre. :P

 

Men nå er jeg hvertfall i gang igjen både med trening og kosthold og er topp motivert for en skikkelig god periode fram til jul. Nå er det jo verken ferie eller helligdager å skylde på heller.......

 

............ så dette skal vi klare, dere!!!!!!!!!:)[/QUOT

 

 

Så bra du har kost deg og er tilbake!! Ferie er ferie så det hender det kommer noe ekstra, men nå er det full innspurt utover høsten!!!

 

Klart vi klarer det!!!! Gleder meg!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 1 trimpoeng, oppnådd 1,2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng

Onsdag; 2 Trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 1 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng

Søndag; 2 trimpoeng

Tilsammen 10 trimpoeng er målet!! Skal gå tur, stavgang og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 1 trimpoeng' date=' oppnådd 1,2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng

Onsdag; 2 Trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 1 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng

Søndag; 2 trimpoeng

Tilsammen 10 trimpoeng er målet!! Skal gå tur, stavgang og styrketrening.[/quote']

Har registrert 1,2 trimpoeng i dag, men har vært veldig aktiv så jeg kunne nok ha registrert mere som trim. Men greit nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Da var "vi" i gang med ny trimavtale' date=' ja for jeg mener å holde følge med deg.Skal lage avtale når jeg får tid.[/quote']

Bra!! Da kommer konkurranseinstinktet i oss frem!!

Ha en fin dag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat starta mitt første kurs og tatt fatt på den lange veien for å gå ned 40 kg. Så godt å se at dere klarer det! Og at dere ikke gir opp! Jeg er motivert nå, men er bekymret for hvordan det skal gå og leve med kaloritelling det neste året. Godt å lese at dere klarer å finne igjen motivasjonen selv om den blir litt borte for dere i perioder! Artig å følge tråden deres :)

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om en flott dag og ei fortsatt flott uke, stå på nå dette klarer du:)

 

Tusen takk for mange koselige hilsner på bloggen min i det siste, setter stor pris på at du er der og heire meg fremover:)

 

Fin trimplan du har satt deg opp, realisitisk og grei.

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat starta mitt første kurs og tatt fatt på den lange veien for å gå ned 40 kg. Så godt å se at dere klarer det! Og at dere ikke gir opp! Jeg er motivert nå' date=' men er bekymret for hvordan det skal gå og leve med kaloritelling det neste året. Godt å lese at dere klarer å finne igjen motivasjonen selv om den blir litt borte for dere i perioder! Artig å følge tråden deres :)

 

Lykke til videre :)[/quote']

Oj! Nytt navn!! Velkommen hit og lykke til på veien mot målet ditt!! Du når det sikkert, men det er noen av oss det går tregere med enn andre...! Men dette er jo siste gangen da, så det er jo greit at man forandrer vaner for livet! Selv om jeg ofte kunne tenke meg å kunne trylle... Men Ting Tar Tid!! Og jeg er en stabukk som ikke gir meg, selv om det går litt trått til tider..

 

Håper jeg får se deg her inne ofte. Spennende med nytt kurs!

 

Ha en fin uke og lykke til!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om en flott dag og ei fortsatt flott uke' date=' stå på nå dette klarer du:)

 

Tusen takk for mange koselige hilsner på bloggen min i det siste, setter stor pris på at du er der og heire meg fremover:)

 

Fin trimplan du har satt deg opp, realisitisk og grei.

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Tusen takk, og det samme til deg!! Det er godt å ha "kjente" her , samtidig som jeg kunne ønske vi begge var ferdige med denne tida... Men det er vi ikke, og det at vi fremdeles er her men ikke har nådd målet betyr jo bare det at vi ikke har gitt opp. Vi står på til vi er ferdige! Og vell så det....!

 

Vi skrives!! Og dette skal vi klare begge to!!!!

 

Stor klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 1 trimpoeng' date=' oppnådd 1,2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng

Onsdag; 2 Trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 1 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng

Søndag; 2 trimpoeng

Tilsammen 10 trimpoeng er målet!! Skal gå tur, stavgang og styrketrening.[/quote']

Oj, nå er jeg snart 4 poeng i minus.... Det har gått i ett med andre viktige ting hittil denne uka, men håper på noen poeng resterende dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt med jeg heller ang trim, får sette inn støtet i helga?

 

Skulle bare si at du er virkelig ei flittig dame, hver gang jeg er her inne så har du vært og laget spor.Du skal se at de skrittene fører deg til målet.(Gid, der var jeg poetisk)

 

 

Du har virkelig inspirert meg med din faste rutine og opplegg.

Jeg prøver å tenke at er det ikke verd å slite litt for å holde vekta nede enn slite med å bære den?Så får håpe at den tanken bærer frukt.

 

Jeg har slitt meg ned noen få kilo, men vil prøve å være mer bestemt fra nå av så det forhåpentligvis blir resultater, beundrer de som er stanhaftige.Hva slags metode har fungert for deg når det har buttet i mot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt med jeg heller ang trim' date=' får sette inn støtet i helga?

 

Skulle bare si at du er virkelig ei flittig dame, hver gang jeg er her inne så har du vært og laget spor.Du skal se at de skrittene fører deg til målet.(Gid, der var jeg poetisk)

 

 

Du har virkelig inspirert meg med din faste rutine og opplegg.

Jeg prøver å tenke at er det ikke verd å slite litt for å holde vekta nede enn slite med å bære den?Så får håpe at den tanken bærer frukt.

 

Jeg har slitt meg ned noen få kilo, men vil prøve å være mer bestemt fra nå av så det forhåpentligvis blir resultater, beundrer de som er stanhaftige.Hva slags metode har fungert for deg når det har buttet i mot?[/quote']

Hei på deg!! Flittig og flittig Fru Blom... Akkurat nå er jeg ikke så flittig med treninga.... men sånn er det! Kroppen min klarer ikke alt, og jeg må porsjonere ut aktivitet... Dvs at går jeg en lengre tur/trener må jeg også sette av tid til horisontalen... Og akkurat nå så har det vært så mye sosialt (koselig det!) + at jeg prøver å få ryddet litt her hjemme... Og det er godt å få gjort sånne ting også da. Da blir mannen min også glad! I dag er det boden som jeg holder på med. I går var det bare å åpne døra så ble en liksom møtt i døra på ett vis.... Det var fullt.. Måtte rydde vei for å komme til frysa og det er upraktisk... Hva skjer da, jo en går på butikken i stedet! Men nå har jeg fått ordnet litt, og nå er det en del som venter på mannen min. Han må rydde sine esker, og det skulle han ha gjort noen år nå. Så det som har skjedd er at det står fremme for å bli ryddet i, og når vaskedama skal komme blir det bært inn i boden, som er full, og derfor satt på gulvet der det er plass.. Men nå får det stå fremme til vi blir ferdige! Det skal ikke inn igjen!!

 

Tror jeg lider av papirangst... Jeg orker liksom ikke få rydda i diverse papir.... Noen som har peiling på hvor lenge man bør oppbevare diverse papirer?? Kanskje du har ett godt råd til hvordan få orden også???

 

Jo, det er verdt å slite for å holde vekta nede!! Så flink du er som har gått ned noen kg!! Gratulerer!! Jeg er nok litt på vei ned, men det er sakte men sikkert.... Akkurat nå så sliter jeg med mere smerter enn vanlig, og da merker jeg at trøstespisinga lokker... jeg er fryktelig sugen på noe søtt.... Men jeg får sette opp dobbel dose av crom, masse vann og hyppige og sunne måltider. Det hjelper. Noe annet som hjelper er å gå i klesbutikkene og prøve klær... Det tyter mere enn jeg liker og det kan også gi meg litt motivasjon og stå-på-vilje!! Men også det å gå på kurs eller ha fast veiedag hvor jeg rapporterer til ei venninde. Der sa jeg noe, det må vi begynne med igjen!! Da må man skjerpe seg!

 

Regner med jeg får trimmet litt i løpet av helga! Og du, nå står vi på videre. Dette skal vi klare!!!!!!!!

God helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er xxl stå på!!:-) du er flink som klarer å få til et trimpoeng hver dag:-)

Hei på deg! Hvordan går det med deg?? Jeg merker jeg ikke har så god tid til å få med meg alle trådene lengre...

 

Trimpoenga går ikke så greit denne uka, men fremdeles er det jo en hel helg igjen!! Regner med jeg skal få samla noen da. Men jeg prøver å komme meg ut i skogen når jeg kan. Uansett vær... Det er deilig! Hadde som mål og fylle opp epletreet mitt, tror det er nr 9, innen august tror jeg det var. Men det går ikke. Litt for mange epler på litt for få dager....

 

Ha en flott helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her med en liten hilsen for å si at jeg setter stor pris på dine innlegg inne på bloggen min, ha ei flott uke og en flott dag:)

 

Du er kjempe flink, står på og gir deg ikke.

 

Jeg gleder meg te å ta fatt på kurs igjen i kveld.. kommer med en ny blogg da jeg kommer hjem igjen.

 

Vi skrives

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt av en jobb å rydde, men må jo gjøres av og til. (helst oftere da men.........) Har bestemt meg for å ta minst et skap eller en skuff hver dag jeg nå, og det har jeg gjennomført hittil. Har tenkt å kommer meg gjennom hele huset på denne måten utover vinteren, pluss bod og garasje. Kaster med hard hånd, alt jeg ikke bruker eller egentlig har bruk for. Det er utrolig hvor mye en klarer å samle opp, det ble et par sekker bare fra kjøkkenet. Kjøkkenredskaper og ting og tang man ikke har rørt på 10 år. Ut med det!! Nå blir det minimalisme her i gården............(he, he)

 

Og ja! papirer er et mareritt. Prøver å kaste alt som er eldre enn et år jeg nå. Det meste finnes vel elektronisk uansett, og det skjer jo nesten aldri at man får bruk for det.

 

En annen utfordring er klesskapene. Hjælp!! Blir nok en del på Fretex etter hvert, ja. Men der er det vanskeligere å kaste synes jeg for ting kommer alltid tilbake igjen når det gjelder klær og mote, for men blir jo påvirka, hvertfall når det gjelder farger og sånn synes jeg. Men så er det jo (heldigvis) en del som blir for stort etter hvert og da, men da tenker jeg at jeg kan jo sy det inn..........

 

Ja , ja.......... skal hvertfall ikke blii "arbeidsledig" i heimen framover, her er det nok og ta av,

både når det gjelder det ene og det andre hvis dere

skjønner hva jeg mener......................... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt av en jobb å rydde' date=' men må jo gjøres av og til. (helst oftere da men.........) Har bestemt meg for å ta minst et skap eller en skuff hver dag jeg nå, og det har jeg gjennomført hittil. Har tenkt å kommer meg gjennom hele huset på denne måten utover vinteren, pluss bod og garasje. Kaster med hard hånd, alt jeg ikke bruker eller egentlig har bruk for. Det er utrolig hvor mye en klarer å samle opp, det ble et par sekker bare fra kjøkkenet. Kjøkkenredskaper og ting og tang man ikke har rørt på 10 år. Ut med det!! Nå blir det minimalisme her i gården............(he, he)

 

Og ja! papirer er et mareritt. Prøver å kaste alt som er eldre enn et år jeg nå. Det meste finnes vel elektronisk uansett, og det skjer jo nesten aldri at man får bruk for det.

 

En annen utfordring er klesskapene. Hjælp!! Blir nok en del på Fretex etter hvert, ja. Men der er det vanskeligere å kaste synes jeg for ting kommer alltid tilbake igjen når det gjelder klær og mote, for men blir jo påvirka, hvertfall når det gjelder farger og sånn synes jeg. Men så er det jo (heldigvis) en del som blir for stort etter hvert og da, men da tenker jeg at jeg kan jo sy det inn..........

 

Ja , ja.......... skal hvertfall ikke blii "arbeidsledig" i heimen framover, her er det nok og ta av,

både når det gjelder det ene og det andre hvis dere

skjønner hva jeg mener......................... :P[/quote']

Hei! Så flink du er som rydder litt hver dag!! Kjempelurt!!

 

Anng klær som blir for store så gir jeg det videre eller kaster det som er slitt.. Men jeg har tatt vare på en bukse og topp som jeg brukte på maksvekt... Og det skal ligge i skoffen så prøver jeg det en gang i mellom... Og får sjokk hver gang!! Iallefall gubben! He, he! Jeg kan ikke sy, og ikke unner jeg svigermor å sy inn klæra mine heller...

 

Ha en fin rydde og treningsuke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...