Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Mandag; 4' date=' oppnådd 6,5!!

Tirsdag; 1

Onsdag; 3

Torsdag; 2

Fredag; 2

Lørdag; 1

Søndag; 2

Tilsammen 15 poeng er mitt mål.[/quote']

Jeg fikk meg en kjempefin tur i skogen i dag. Den ble lang og det kjennes! Men må bare fortelle en ting; mens jeg gikk der mutters alene og hørte vindkastene i trekronene og fuglesang, samtidig som jeg løste all verdens problemer, dukket det opp en mann!! Jeg som var helt i mine egne tanker skvatt så fælt at jeg skreik!! He, he! Stakkars mann. Jeg måtte jo bare le og sa som sant var at jeg gikk helt i mine egne tanker og ikke hadde møtt noen andre 2-bente.. Jeg fikk meg en god latter på hjemveien, hadde jeg stått nese mot nese med en elg så lurer jeg på hvordan jeg hadde reagert... sagt hei kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Du hadde vel sannsynligvis skreket litt om du hadde truffet på en elg også

xxl....................?? (he, he):cool:

 

Det ble 12,4 trimpoeng på meg forrige uke og det er jo over minimumsgrensa mi på 12, men jeg vil helst ha litt mer. Satser på noe bedre resultat denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde vel sannsynligvis skreket litt om du hadde truffet på en elg også

xxl....................?? (he' date=' he):cool:

 

Det ble 12,4 trimpoeng på meg forrige uke og det er jo over minimumsgrensa mi på 12, men jeg vil helst ha litt mer. Satser på noe bedre resultat denne uka.[/quote']

Hi, hi! Jo da, hadde elgen stått foran meg så.... jeg har truffet rådyr, fugler, frosk og mus.... Ja og en gang kom det plutselig en golden retriver hund mot meg på stien. Jeg elsker dyr og især hunder så jeg snakket til hunden jeg. Noen sekunder etter kom hundeeieren løpende som var glad jeg ikke var redd for hunder da det var båndtvang... Jeg holdt på å si at jeg var mer redd for å møte menn i skogen enn hunder, men jeg holdt kjeft! Ja, det hender jeg skvetter litt ja! Men det er så godt å komme seg ut i skogen! Er livredd for huggorm og bruker stavene flittig for å jage dem unna. Men den dagen jeg møter en huggorm, da skriker jeg!

 

12,4 trimpoeng er bra det!

 

Ha en fin onsdag!

 

Jeg er så svimmel i dag så jeg har ikke fått trent det jeg hadde som mål...

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..for en liten stund. Er syk... kanskje influensa? Ikke vet jeg. Men jeg er tett og vondt overalt. Så jeg får ikke trent...skikkelig kjedelig når jeg har hatt tid til det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda håper du er på beina snart.Jeg skal begynne med treningsplan fra i dag.

Heisann! Nå er jeg på bena igjen! Hvordan går det med treningsplanen din?? Jeg må lage ny, håper på å starte igjen i morgen...

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snartitt innom for å si god bedring :(

Hei!!

Tusen takk, det hjalp nok! Er på beina og neste "fit for fight" igjen! Hvordan går det med deg?? Jeg har ikke vært inne på tråden din på en lang stund....

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Håper det går bedre med deg xxl' date=' det er kjipt å være syk og svak og dårlig bak :(

 

Gode tanker til deg![/quote']

Hei og tusen takk for de gode tankene dine! Har vært skikkelig sjuk, men nå kommer kreftene tilbake kjenne rjeg! Så koselig å komme inn her og se meldingene bare ligger å venter på meg! Også fra "gamle kjente"! Hvordan går det med deg?? Regner med å få mere tid etterhvert for å komme meg inn på alle trådene her.

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det min tur til å bli syk. Har ligget noen dager, men nå er jeg så nogenlunde på bena igjen og skal prøve meg på en liten treningsøkt i dag.

 

Ha en sunn og fin onsdag!!!!!:(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Hei og tusen takk for de gode tankene dine! Har vært skikkelig sjuk' date=' men nå kommer kreftene tilbake kjenne rjeg! Så koselig å komme inn her og se meldingene bare ligger å venter på meg! Også fra "gamle kjente"! Hvordan går det med deg?? Regner med å få mere tid etterhvert for å komme meg inn på alle trådene her.

 

Ha en fin uke!

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Det går fint, men ikke altfor fint om du skjønner. Vekta har hoppet i taket og jeg kjenner jeg er stresset. Mannen min har mista jobben pga nedleggelse av firma og jeg kjenner jeg er litt på tuppa for akkurat det, spesielt siden vi snakker om familieforøkelse om vi får det til...

 

Men jeg er her, og det hjelper!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det min tur til å bli syk. Har ligget noen dager' date=' men nå er jeg så nogenlunde på bena igjen og skal prøve meg på en liten treningsøkt i dag.

 

Ha en sunn og fin onsdag!!!!!:(:P[/quote']

Heisann! Kjedelig å være syk, men godt å høre du er på bedringens vei igjen!! Det tar litt tid å bli helt frisk igjen...!

 

Ha en fin helg!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint' date=' men ikke altfor fint om du skjønner. Vekta har hoppet i taket og jeg kjenner jeg er stresset. Mannen min har mista jobben pga nedleggelse av firma og jeg kjenner jeg er litt på tuppa for akkurat det, spesielt siden vi snakker om familieforøkelse om vi får det til...

 

Men jeg er her, og det hjelper!

 

Klem[/quote']

Hei! Ja hvorfor skal ikke livet gå på skinner?? GHreit med litt utforbakker men gurimalla så deilig det hadde vært om man visst hva man gikk til.... Det er så lite som skal til før man vipper uttafor stien på en måte... Skjønner godt du er litt på tuppa for tiden, mannen min mister også jobben straks og det er ikke så morsom når jeg ikke er arbeidsfør.... Men vi skal klare oss! Og vi skal heller ikke ha familieforøkelse, eller jo! Dvs en 4-bent....! Det blir jo familieøkelse det, men ikke så kostbart og tidkrevende som en 2-bent.... Så det går fint uansett om det blir ny jobb eller NAV en stund før jobb igjen.

 

 

Selv om det går litt trått, så klarer vi det!! Ikke mist håpet.

 

Kjenner jeg må inn på trådene snart!! Men nå har jeg ikke tid, eller rettere sagt jeg kan ikke sitte lengre og jeg har ingen bærbar PC...

 

Ha en fin helg!! Krysser fingrene for at gubbene våre får ny jobb fortere enn svint!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått tur i morgensola og det var godt. Ikke mye folk å se så tidlig på en søndag' date=' nei. Synd for dem (he, he) :(:)[/quote']

Ja er ikke det nydelig!! Så godt med den turen når det er stille og rolig og man kan høre tankene sine! De skulle bare visst, men jeg skal ikke fortelle dem hva de går glipp av!!

 

Håper du har hatt en fin helg. Snart ny uke og nye muligheter!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og den har gått ganske greit matmessig. Fått 3,3 trimpoeng i dag. Deilig ute i skogen når sola skinner. Jeg nyter de siste varmende solstrålene for i år.... Tiden flyr, om 2 mnd er det jul! Så her er det bare å brette opp armene... før året er omme vil jeg gå ned noen kg!!! Jeg vil, jeg skal og jeg kan! Dermed basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng

Tirsdag; 2 trimpoeng

Onsdag; 2 trimpoeng

Torsdag; 3 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng

Lørdag; 1 trimpoeng

Søndag; 1 trimpoeng

Tilsammen 13 trimpoeng!

 

Håper på både turer med og uten staver samt styrketrening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi VIL' date=' vi SKAL og vi KAN, xxl,

det er rette instillingen!!!!!!!!!!!!:(:):([/quote']

Ja det gjelder å se fremover! Vi kan ikke si at dette klarer jeg ikke....da klarer vi det ikke..

 

Ha en fin dag! Nå skal jeg snart ut på tur!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og den har gått ganske greit matmessig. Fått 3' date='3 trimpoeng i dag. Deilig ute i skogen når sola skinner. Jeg nyter de siste varmende solstrålene for i år.... Tiden flyr, om 2 mnd er det jul! Så her er det bare å brette opp armene... før året er omme vil jeg gå ned noen kg!!! Jeg vil, jeg skal og jeg kan! Dermed basta![/quote']

 

Hei :o

 

Takk for koselig hilsen på bloggen min:)

 

Ja vil vil og vi kan og vi skal.. dette klarer vi.

 

Ha ei flott uke

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o

 

Takk for koselig hilsen på bloggen min:)

 

Ja vil vil og vi kan og vi skal.. dette klarer vi.

 

Ha ei flott uke

 

Klem

Heisann! Klart vi klarer det!!!

 

Ha en fin helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...