Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Vekt; 90,0 Nå er det nok.... Nå skal jeg ned!

Hals; 36,5cm

Overarm; 33,5

Bryst; 109

U bryst; 87

Midje; 94

Hofter; 109

Lår; 64,5

Knær; 42

Legg; 42,5

 

Ja da er måla lagt ut på nett igjen. Satser på å krympe frem til neste mandag... Synes å huske at måla var mindre før?? Dvs at jeg har est ut.... ikke bra.. I tillegg til de faste måla har jeg tatt med knær og legg for moro skyld! Har akkurat kjøpt meg nye støveletter!! Høye og med litt hæl!! De passet, men om leggen blir litt mindre er det helt i orden! De kommer ikke til å svømme i skaftet selv om jeg minsker 1-2 cm.. Men det var jo en drøm at jeg fant noe som passet!! Og jeg prøvde mange som passet.... god følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Mandag; 2 trimpoeng, fått 3,2 med skogstur!!

Tirsdag; 2 trimpoeng, fått 3,9 på en raskt prommenadetur. Totalt 7,1 poeng!

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng, fått 6,1 med stavgang. Totalt 13,2 poeng!!

Lørdag; 2 trimpoeng, fått 3,7 med rask gange. Totalt 16,9!

Søndag; 2 trimpoeng, fått 2,3 med rask gange. Totalt 19,2!

Tilsammen 12 trimpoeng!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom her med en liten hilsen for å si at jeg setter stor pris på dine innlegg inne på bloggen min' date=' ha ei flott uke og en flott dag:)

 

Du er kjempe flink, står på og gir deg ikke.

 

Jeg gleder meg te å ta fatt på kurs igjen i kveld.. kommer med en ny blogg da jeg kommer hjem igjen.

 

Vi skrives

 

klem fra Evelyn[/quote']

Hei på deg!! Takk takk! Jeg setter også stor pris på deg, Evelyn! Du gir meg motivasjon på at dette kan jeg klare. Og nå håper jeg at jeg kan gi deg masse motivasjon også!! Har akkurat lest bloggen din... Men nå ser vi bare fremover, Evelyn!! Vi tar en og en dag. Snart blir det en uke... og tida blir til mens vi går..! Og snart når vi måla våre!!

 

Kjenpeklem fra meg! Og lykke til med nytt kurs og nye muligheter!!

Dette klarer vi!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng' date=' fått 3,2 med skogstur!!

Tirsdag; 2 trimpoeng, fått 3,9 på en raskt prommenadetur. Totalt 7,1 poeng!

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng

Lørdag; 2 trimpoeng

Søndag; 2 trimpoeng

Tilsammen 12 trimpoeng!![/quote']

Jøss! Har fått 7,1 poeng på bare 2 dager!! Kjempefornøyd!! Kanskje jeg får ny rekord?? Vet jeg må være litt forsiktig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi, jøss her var det poeng, hvordan skal jeg orke å svare på dette da........

Får finne på noe i kveld for å få litt poeng.............

 

Takk for svaret på spørsmålet mitt.Sant det fins bare en vei mot målet, passe mengde mat, hyppige måltider, vann. Jobben må en gjøre selv, sånn er det.Er ikke viljen og motivasjonen der så kan det være greit å ta en liten pause.Eller små tilfeldigheter som dukker opp å gir håp.Jeg gikk ned bare litt noen gram to uker på rad dette vekket min motivasjon på ny,og nå har jeg troen på at det går.Jeg har satt meg små mål, under et kilo for hver uke, så blir det ikke så mye stress og nederlags følelse.Jeg går nå ned igjen jippi.Har 700 gram som mål denne uka.

 

Lykke til, vi fortjener å nå målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant støvletter da xxl. Har lenge ønska meg knehøye støvletter, men det er vanskelig å finne. Det er jo de merkene som har forskjellige vidder, men de er så skrekkelig dyre. Og så vil jeg ikke ha hæler heller jeg da. Har et par til midt på leggen med snøring som er fine på, så det får holde inntil videre. Kanskje når jeg har kommet meg ned alle 60 kiloene?

Det hadde vært noe!!!!!:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant støvletter da xxl. Har lenge ønska meg knehøye støvletter' date=' men det er vanskelig å finne. Det er jo de merkene som har forskjellige vidder, men de er så skrekkelig dyre. Og så vil jeg ikke ha hæler heller jeg da. Har et par til midt på leggen med snøring som er fine på, så det får holde inntil videre. Kanskje når jeg har kommet meg ned alle 60 kiloene?

Det hadde vært noe!!!!!:P:)[/quote']

Tenk for en anledning til å gi seg selv en flott gave!! Det burde bli valgfrie støveletter + noe annet fint!! I tillegg til ny garderobe...! Hvor langt er du kommet nå??

 

Kjøpte flate støveletter for ett år siden, med snøring!! Er spent på å få prøve de igjen... kanskje de "slenger"" rundt leggen?? Hi, hi....! Det skal vell litt mere til tror jeg. Men det kan jo være jeg må stramme de litt da!! Nå kjøpte jeg noen med litt hæl, fordi jeg ikke har kunne hatt sko med hæler på over 6 år. Endelig!! Det er tegn på at kroppen min er blitt friskere. Noe jeg er kjempeglad for!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når jeg har gått ned alle 60 skal jeg nok kjøpe meg noe skikkelig fint ja, xxl. Åååå det skal bli herlig. Har gått ned 31,2 nå, så jeg er over halvveis og det er bra! Har ikke kjøpt noe å snakke om på lenge, vil heller vente, selv om det tar tid, for det gjør det jo, ikke noe å legge skjul på det. Men jeg ser målet i siktet, HURRA!!!!!!!!!!!!:P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når jeg har gått ned alle 60 skal jeg nok kjøpe meg noe skikkelig fint ja' date=' xxl. Åååå det skal bli herlig. Har gått ned 31,2 nå, så jeg er over halvveis og det er bra! Har ikke kjøpt noe å snakke om på lenge, vil heller vente, selv om det tar tid, for det gjør det jo, ikke noe å legge skjul på det. Men jeg ser målet i siktet, HURRA!!!!!!!!!!!!;):D[/quote']

Ja du kan bare legge planer!!! Snart kommer dagen hvor du er i mål!!! I mellomtiden slår vi følge, og hvem vet; kanskje vi kommer i mål samtidig???

 

Ha en knall fredag, snart helg!!!!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du igjen da xxl? Brukte halvannet år på den første halvdelen, jeg, så jeg må vel være realistisk og regne med det samme på den neste. Hvordan er din plan? Ja jeg blir i hvertfall her inne lenge, og når målet er nådd blir det å flytte inn på "hold vekten", og der blir jeg nok for ever................... (he, he):cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter lange tider med kursgåing og lite vektreduksjon' date=' har jeg nå tatt det skritt å begynne med Reductil, 15 mg. Begynte i går og er spent på om jeg vil få litt mere fortgang i vekttapet. Vil bruke tråden her, både for å motivere meg selv til resultater, og håper på at dere vil skrive noen ord. Kanskje vi kan motivere hverandre??!!?? Maxvekt våren 2006 var 108,9..... Helt ufattelig!

 

Jeg har mål om å ligge på ca 1600 kalorier pr dag, veie mat og telle kalorier daglig. Satser på minst 10 trimpoeng i uka. Små og ofte måltider, med mye grønt + masse vann! Og så lite gotteri og usundt som mulig! Den er litt lei nå etter ferien.. Men jeg jobber med saken!!!

 

Uke 1, 21.08.07

 

Vekt; 98,2

Hals; 37,5

Overarm; 35,5

Bryst; 115,5

Under bryst; 96,5

Midje; 98

Ende; 115,5

Lår; 69,0

 

Ett lite vers på veien;

 

Shoot for the moon...

even if you miss,

you´ll still land among the stars!!!

 

XXL[/quote']

 

Hei XXL!

 

Nå er Pæra tilbake etter en laaaaaang pause! Vet ikke om du husker meg men jeg startet på ny frisk for ca et år siden og skulle ta et skikkelig tak i alle mine for mange kilo. Ble en brå stopp på alle planer da det viste seg at jeg var gravid. Nå er tulla mi snart 4 måneder og jeg er motivert til å starte på med regelmessig trim og fornuftig kosthold igjen.

 

I og med at jeg ammer og veier hele 111,6 kg, (fælt å skrive et så høyt tall!), legger jeg meg på 2200 kcal. Satser på ca 10 trimpoeng i uka. Første målet blir å komme under 100 kg. Håper å nå det innen jul men vet ikke helt om det går i forhold til ammingen. Hadde vært herlig å starte på nytt år med to siffer på vekta.

 

Er imponert over hvor flink du har vært dette året. Har ikke lest alt på tråden din men ser at du greier å holde fokus på hva du vil selv om det ikke alltid går like lett. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng' date=' fått 3,2 med skogstur!!

Tirsdag; 2 trimpoeng, fått 3,9 på en raskt prommenadetur. Totalt 7,1 poeng!

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng, fått 6,1 med stavgang. Totalt 13,2 poeng!!

Lørdag; 2 trimpoeng

Søndag; 2 trimpoeng

Tilsammen 12 trimpoeng!![/quote']

Oj, der var jeg over ukas mål anng trim! Men jeg satser på at jeg får trimmet mere gjevnlig fremover.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du igjen da xxl? Brukte halvannet år på den første halvdelen' date=' jeg, så jeg må vel være realistisk og regne med det samme på den neste. Hvordan er din plan? Ja jeg blir i hvertfall her inne lenge, og når målet er nådd blir det å flytte inn på "hold vekten", og der blir jeg nok for ever................... (he, he):cool:[/quote']

Skal ned til 78-80 kg. Planen var å bli ferdig på ett år, og du ser det gikk jo ikke... Glad jeg ikke visste det skulle ta så lang tid. Nå tar jeg bare å bruker den tida jeg trenger. Kroppen skal følge med den også.. og gjør jeg for mye blir jeg bare ødelagt. Snakker av erfaring. Så jeg har brukt 2 1/2 år hittil, men nå håper jeg at jeg kan bli ferdig med de siste 12 før sommeren kommer. Jeg kommer også til å være på hold vekten lang tid... skal ikke ødelegge dette jeg har klart med å gå over til gamle vaner... Så vi får nok se hverandre her inne i lang tid fremover, Kess!! Men det er koselig å ha følge med noen på veien da! Samme skjebne, samme trøst!

 

Ha en fin helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei XXL!

 

Nå er Pæra tilbake etter en laaaaaang pause! Vet ikke om du husker meg men jeg startet på ny frisk for ca et år siden og skulle ta et skikkelig tak i alle mine for mange kilo. Ble en brå stopp på alle planer da det viste seg at jeg var gravid. Nå er tulla mi snart 4 måneder og jeg er motivert til å starte på med regelmessig trim og fornuftig kosthold igjen.

 

I og med at jeg ammer og veier hele 111' date='6 kg, (fælt å skrive et så høyt tall!), legger jeg meg på 2200 kcal. Satser på ca 10 trimpoeng i uka. Første målet blir å komme under 100 kg. Håper å nå det innen jul men vet ikke helt om det går i forhold til ammingen. Hadde vært herlig å starte på nytt år med to siffer på vekta.

 

Er imponert over hvor flink du har vært dette året. Har ikke lest alt på tråden din men ser at du greier å holde fokus på hva du vil selv om det ikke alltid går like lett. Lykke til videre![/quote']

Hei på deg, Pæra!! Klart jeg husker deg!! Gratulerer med tulla! Håper dere koser dere. Tror det er kjempelurt å begynne nå å tenke kosthold og trim. Det er nå du har anledning, både tid og ekstra bruk av energi pga amminga. Ammer du??? Jeg veide 109 når jeg begynte jeg.... og da var det 3 år etter graviditet.... sier ikke mere... MEN nå har du begynt, og det kommer til å gå fort i begynnelsen! Helt sikkert! har du tråd her inne?? Hvor finner jeg deg igjen? Håper jo også at du vil komme innom her igjen da. Koselig med visitter av gamle kjente også. Du har god sjans til å være 2-sifret før nytt år....! Bare prøv!!

 

Så bra du er imponert over innsatsen min! Takk, takk! Jeg er ikke like imponert selv, men veien blir til mens man går og jeg er på god vei med vektnedgang og nye, gode vaner! For the rest of my life!!

 

Nå bretter vi opp armene, ikke sant??

 

Klem fra XXL

 

Ha en fin helg, og lykke til du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng' date=' fått 3,2 med skogstur!!

Tirsdag; 2 trimpoeng, fått 3,9 på en raskt prommenadetur. Totalt 7,1 poeng!

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng, fått 6,1 med stavgang. Totalt 13,2 poeng!!

Lørdag; 2 trimpoeng, fått 3,7 med rask gange. Totalt 16,9!

Søndag; 2 trimpoeng

Tilsammen 12 trimpoeng!![/quote']

Her strømmer poenga på gitt!! Og i morgen blir det flere!! Ha en knall natt folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng' date=' fått 3,2 med skogstur!!

Tirsdag; 2 trimpoeng, fått 3,9 på en raskt prommenadetur. Totalt 7,1 poeng!

Onsdag; 1 trimpoeng

Torsdag; 1 trimpoeng

Fredag; 2 trimpoeng, fått 6,1 med stavgang. Totalt 13,2 poeng!!

Lørdag; 2 trimpoeng, fått 3,7 med rask gange. Totalt 16,9!

Søndag; 2 trimpoeng, fått 2,3 med rask gange. Totalt 19,2!

Tilsammen 12 trimpoeng!![/quote']

Denne uka har jeg fått trimmet mye!! Er kjempefornøyd!! Det er så godt når kroppen fungerer nesten som den skal. Denne uka har jeg satset på masse trim, og så har andre ting måtte ligge....!

Har prøvd å kutte ned på brød og karbohydrater....

Er litt spent på hva vekta viser i morgen tidlig.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng, fått 0,8 trimpoeng.

Torsdag; 2 trimpoeng, fått 1 trimpoeng

Onsdag; 2 trimpoeng, fått 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng, fått 3,5 trimpoeng. = 6,3 trimpoeng.

Fredag; 1 trimpoeng

Lørdag; 2 trimpoeng, fått 5,9 poeng. = 12,2 trimpoeng

Søndag; 1 trimpoeng

 

Tilsammen 12 poeng er målet for denne uka. ;)

Satser på både rask gange, styrketrening og stavgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ting tar tid som vi vet, så vi følges nok ad, xxl. Det gjelder å være realistisk. Også var det den tålmodigheten da.................

 

Du er virkelig flink til å samle trimpoeng, bra jobba!!!! Skal prøve å legge meg på minimum 12 i uka jeg også, hadde 11 sist uke, 15 uka før, så jeg er jo rundt der.

 

Nå skal jeg dra og pumpe litt jern (he, he)

så blir det nok noen epler på meg også. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ting tar tid som vi vet' date=' så vi følges nok ad, xxl. Det gjelder å være realistisk. Også var det den tålmodigheten da.................

 

Du er virkelig flink til å samle trimpoeng, bra jobba!!!! Skal prøve å legge meg på minimum 12 i uka jeg også, hadde 11 sist uke, 15 uka før, så jeg er jo rundt der.

 

Nå skal jeg dra og pumpe litt jern (he, he)

så blir det nok noen epler på meg også. ;):)[/quote']

Tolmodighet er en dyd, sies det. Og jeg er helt enig!!

 

Jeg hadde en aktiv uke, men da får jeg ikke gjort noe utenom treninga omtrent... Så nå er det rydding på programmet! Det trengs....

 

12 trimpoeng i uka er flott! Bra å pumpe jern! Da bygger man muskler, og muskler forbrenner fett!

 

Ha en knall dag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/9-08

Vekt; 90,0 Nå er det nok.... Nå skal jeg ned!

Hals; 36,5cm

Overarm; 33,5

Bryst; 109

U bryst; 87

Midje; 94

Hofter; 109

Lår; 64,5

Knær; 42

Legg; 42,5

 

8/9-08;

Vekta viste 89,7 i dag. Dvs 300 gram ned... Ned er ned, men hadde jo håpet på mere nedgang da. Men jeg har trimmet masse sist uke, så det kan jo også føre til at vekten holder seg stabil. Fortsetter jeg slik så kan resultatet bli bedre neste uke!!

 

Målte meg også, men bare mm i forskjell fra forrige uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng' date=' fått 0,8 trimpoeng.

Torsdag; 2 trimpoeng

Onsdag; 2 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng

Fredag; 1 trimpoeng

Lørdag; 2 trimpoeng

Søndag; 1 trimpoeng

 

Tilsammen 12 poeng er målet for denne uka. ;)

Satser på både rask gange, styrketrening og stavgang.[/quote']

Er i gang med trim denne uka også, selv om det bare ble 0,8 poeng! Men har med vilje tatt det litt culi da jeg har trimmet mye siste uka og kroppen merker det... Har ryddet litt i heimen, så har ikke ligget på latsiden hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikka innom deg her en gang for lenge siden, beklaget meg da for at det gikk treigt, men vet du hva? Fortsatt går det like treigt,men heldigvis har jeg motivasjonen inne:)

 

Hvordan går det med deg? Sist jeg var innom var i starten av juni kan jeg tenke meg, og jeg orker ikke lese meg ned til den gang for fytterakkern så lang denne tråden din er nå;)

 

Lyke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikka innom deg her en gang for lenge siden' date=' beklaget meg da for at det gikk treigt, men vet du hva? Fortsatt går det like treigt,men heldigvis har jeg motivasjonen inne:)

 

Hvordan går det med deg? Sist jeg var innom var i starten av juni kan jeg tenke meg, og jeg orker ikke lese meg ned til den gang for fytterakkern så lang denne tråden din er nå;)

 

Lyke til videre![/quote']

Heisann! Lenge siden sist, men tiden rekker ikke til alt en har lyst til... Og alle trådene som har kommet. Jeg prøver å komme meg innpå noen for å følge med, men det er ikke lett...

 

Godt du har motivasjon!! Da er du langt på vei! Neste skritt er å begynne. Og det har jeg gjort igjen nå!! Fremdeles stanger vekta, men prøver å kutte ut litt karbohydrater med å spise mindre brød osv. Jeg trener alt jeg klarer, og må bli flinkere til å spise hver 2-3 time. Så jeg blir her lenge ennå! Og du, hvordan går det med vekta?

 

Ha en fin uke og lykke til videre!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia XXL! ;)

Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå. Det er godt å se at du fremdeles henger i og ikke gir deg!

Resultatene kommer jo aldri så raskt man vil, men de kommer. Man må bare stole på det :)

 

Stå på! Jeg heier på deg enda jeg! Selv om jeg ikke alltid er like flink til å legge igjen en hilsen på tråden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...