Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Heisann! Lenge siden sist' date=' men tiden rekker ikke til alt en har lyst til... Og alle trådene som har kommet. Jeg prøver å komme meg innpå noen for å følge med, men det er ikke lett...

 

Godt du har motivasjon!! Da er du langt på vei! Neste skritt er å begynne. Og det har jeg gjort igjen nå!! Fremdeles stanger vekta, men prøver å kutte ut litt karbohydrater med å spise mindre brød osv. Jeg trener alt jeg klarer, og må bli flinkere til å spise hver 2-3 time. Så jeg blir her lenge ennå! Og du, hvordan går det med vekta?

 

Ha en fin uke og lykke til videre!!

 

Klem fra XXL[/quote']

Med meg går det helt greit, har vel gått ned 5-6 kg siden sist jeg skrev her,nedover og framover, noen få kg men tror det plutselig skjedde ting med kroppen for jeg merker det veldig på klærne,omsider:)

 

Tar fatt på mine siste 10 kg nå og så er håpet bukplastikk innen neste sommer.

 

God uke til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Heia XXL! ;)

Lenge siden jeg har vært innom hos deg nå. Det er godt å se at du fremdeles henger i og ikke gir deg!

Resultatene kommer jo aldri så raskt man vil' date=' men de kommer. Man må bare stole på det :)

 

Stå på! Jeg heier på deg enda jeg! Selv om jeg ikke alltid er like flink til å legge igjen en hilsen på tråden din.[/quote']

Hei på deg!! Koselig å se deg her! HVordan går det?? Resultatene kommer, og har fått mange bemerkninger nå i det siste at folk ser det godt på meg, at jeg stadig blir mindre osv... Og de ser det selv om jeg viede mindre i februar! Helt utrolig, men det må jo bare bety at cm forandrer seg, og jeg får sikkert litt igjen for treninga. Bl.a fastere kropp!!

 

Tusen takk for at du heier på meg!! Jeg skal innom å heie på deg en dag, men nå er det natta!!

 

Ha en fortsatt fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det helt greit' date=' har vel gått ned 5-6 kg siden sist jeg skrev her,nedover og framover, noen få kg men tror det plutselig skjedde ting med kroppen for jeg merker det veldig på klærne,omsider:)

 

Tar fatt på mine siste 10 kg nå og så er håpet bukplastikk innen neste sommer.

 

God uke til deg også![/quote']

Hei! Så flink du er som har gått ned så mye i sommer!! Kjempebra!! Å er det ikke godt å kjenne at klæra slipper taket?? Det er enda gøyere når man kan legge vekk klæra som har blitt for store. Jeg har spart på en bukse og en topp jeg brukte på mitt største... og prøver det innimellom. Da får jeg motivasjon til å fortsette videre og mannen min ler og klør seg i hodet! Han skjønne rikke at jeg har vært såååå stor. Fremdeles er jeg stor, for stor... Men jeg har vært større! Og jeg skal ned 10 kg til. Neste sommer...! Vi får slå følge på veiien!!

Ha en fin torsdag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 16,3 trimpoeng til nå denne uka, så dette kan bli bra hvis jeg holder koken utover. Er litt sliten kjenner jeg, men det får gå. Her er det bare å stå på!

 

Og neste sommer ja jenter;

da er vi spreke og flotte da!!!!!!!!!!!!;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 16' date='3 trimpoeng til nå denne uka, så dette kan bli bra hvis jeg holder koken utover. Er litt sliten kjenner jeg, men det får gå. Her er det bare å stå på!

 

Og neste sommer ja jenter;

da er vi spreke og flotte da!!!!!!!!!!!!;):D[/quote']

Oj, da ligger du kjempebra ann!! Ikke pådra deg noen idrettsskader!! Neste sommer er vi kjempespreke!! Og i mellomtida nyter vi hverdagene og lever litt i nuet. Vi må huske å leve mens vi kommer oss til målet!!

 

Ha en fortsatt fin dag!! Snart helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng' date=' fått 0,8 trimpoeng.

Torsdag; 2 trimpoeng, fått 1 trimpoeng

Onsdag; 2 trimpoeng, fått 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng, fått 3,5 trimpoeng. = 6,3 trimpoeng.

Fredag; 1 trimpoeng

Lørdag; 2 trimpoeng

Søndag; 1 trimpoeng

 

Tilsammen 12 poeng er målet for denne uka. ;)

Satser på både rask gange, styrketrening og stavgang.[/quote']

Har ikke fått trena så masse denne uka, men har nå vært i hvergagsaktivitet! Satser på tur fredag og lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; 2 trimpoeng' date=' fått 0,8 trimpoeng.

Torsdag; 2 trimpoeng, fått 1 trimpoeng

Onsdag; 2 trimpoeng, fått 1 trimpoeng

Torsdag; 2 trimpoeng, fått 3,5 trimpoeng. = 6,3 trimpoeng.

Fredag; 1 trimpoeng

Lørdag; 2 trimpoeng, fått 5,9 poeng. = 12,2 trimpoeng

Søndag; 1 trimpoeng

 

Tilsammen 12 poeng er målet for denne uka. ;)

Satser på både rask gange, styrketrening og stavgang.[/quote']

Jeg nådde målet mitt om 12 poeng!! Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om en fin søndag og en flott uke:)

 

Du er kjempe flink' date=' gir deg ikke står på.

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Takk takk! Dagen har vært flott! Håper på en fin uke nå med masse sunn mat og mye trim!!

 

Du er min store inspirasjon!! Klart vi skrives!

 

Stor klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny uke og nye muligheter.

Siste uke har jeg hatt 25,2 trimpoeng og ikke skeia ut med en drue engang, så da må jeg vel ha gått ned litt!!! (veiedag i morgen)

Og ja, jeg er visst litt i overkant opphengt i vekta om dagen, men man blir litt smågal av disse vektplatåene altså..........;)

 

Ha en sunn og fin mandag!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ny uke og nye muligheter.

Siste uke har jeg hatt 25' date='2 trimpoeng og ikke skeia ut med en drue engang, så da må jeg vel ha gått ned litt!!! (veiedag i morgen)

Og ja, jeg er visst litt i overkant opphengt i vekta om dagen, men man blir litt smågal av disse vektplatåene altså..........;)

 

Ha en sunn og fin mandag!!!!!!!!!!![/quote']

Oj, du er jammen meg aktiv!! Over 25 trimpoeng er råbra!! Og ikke skeiet ut en ting, kjempebra!! Krysser fingrene for at vekta viser mindre for deg i morgen!!

 

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til en snarveiing i dag, og den viste 300 opp. Dvs dagens tall er 90 blank.. Men midjen har krympet med 2 cm!! Rakk ikke å måle flere mål... Regner med det ble litt for mye vin, potetgull og sjokolade i helga... Var på hyttetur, og blir lett påvirket....

Satser på nedgang innen noen dager!

 

Ha en fin uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble ned 2,9 på meg. Hurra!! Endelig, etter å ha stått bom stille i to uker. Men jeg føler meg ikke helt trygg, neste uke kan det stå stille igjen. Likevel ligger jeg jo foran skjema til 0,6 i snitt fram til jul. Får visst bare ta en uke av gangen og prøve å fokusere på helsegevinsten.

 

Jo, man må liksom ha litt vin og sånn på tur xxl, men det forstyrrer opplegget ganske mye synes jeg. Irriterende det der for det er viktig å kose seg også!!

 

Nå skal jeg dra og sanke meg noen flere trimpoeng,

men det blir nok ikke like mange som forrige uke..............:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble ned 2' date='9 på meg. Hurra!! Endelig, etter å ha stått bom stille i to uker. Men jeg føler meg ikke helt trygg, neste uke kan det stå stille igjen. Likevel ligger jeg jo foran skjema til 0,6 i snitt fram til jul. Får visst bare ta en uke av gangen og prøve å fokusere på helsegevinsten.

 

Jo, man må liksom ha litt vin og sånn på tur xxl, men det forstyrrer opplegget ganske mye synes jeg. Irriterende det der for det er viktig å kose seg også!!

 

Nå skal jeg dra og sanke meg noen flere trimpoeng,

men det blir nok ikke like mange som forrige uke..............:cool:[/quote']

Gratulerer!! 2,9 er jo helt enormt!!! Det lønner seg å stå på selv om det tar litt tid før resultatet kommer! Det er bare det at ofte kan man miste det gode sporet når resultatet ikke kommer slik det bør... Du er kjempeflink!!

 

Ja det er viktig å kose seg litt innimellom! Det skal være forskjell på hverdag og fest! Nå fester jeg skjeldent, men før kunne det jo gå med 6-10 halvlitere... Nå er det snakk om 1-3 glass vin, fredag og evt lørdagskvelden... Ja, ja, tidene forandrer seg...

 

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimtre 10!........ Så gøy!!

I morgen skal jeg på bytur og da skal jeg ha meg et par glass vin. Skal bli spennende å se hvordan det virker inn på vekta neste uke, for i det siste har jeg ikke gått ned de ukene jeg har drukket vin. Rart i grunn når det er snakk om noen glass èn dag i uka, og veldig irriterende som sagt!!

Men i morgen skal jeg kose meg!!!!!!!!;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimtre 10!........ Så gøy!!

I morgen skal jeg på bytur og da skal jeg ha meg et par glass vin. Skal bli spennende å se hvordan det virker inn på vekta neste uke' date=' for i det siste har jeg ikke gått ned de ukene jeg har drukket vin. Rart i grunn når det er snakk om noen glass èn dag i uka, og veldig irriterende som sagt!!

Men i morgen skal jeg kose meg!!!!!!!!;):D[/quote']

Regner med du er på byen nå! Ett glass med 1,5 dl vin er vell ca 100 kalorier...? Så det er jo ikke så mye i forhold til øl... Og noe må man unne seg! Det kan jo være verre med tilbehør som peanøtter, chillinøtter osv...

MEN du har fortjent det!! Så får det gå som det går neste veiing..!

 

Ha en toppers helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med så mange trær' date=' har halvparten jeg, du er sprek[/quote']

Takk! Men jeg har jo holdt på en stund da. Gjennomsnittlig har jeg brukt 3 mnd på ett tre... Men i lange perioder har jeg ikke kunnet trent i det hele tatt, så sånn er det. Håper på å starte på tre nr 11 senest 1 nov!! Det er ett mål!

Åssen går det??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Men jeg har jo holdt på en stund da. Gjennomsnittlig har jeg brukt 3 mnd på ett tre... Men i lange perioder har jeg ikke kunnet trent i det hele tatt' date=' så sånn er det. Håper på å starte på tre nr 11 senest 1 nov!! Det er ett mål!

Åssen går det??

 

Klem fra XXL[/quote']

 

Etter mye slit og strev gikk jeg ned 1,8 sist uke, denne uka 22 trimpoeng og altfor mye mat i helga.Kursleder har permisjon, og jeg skal veie meg på onsdag sammen med ei venninne som og går på kurs.

 

Jeg håper på noen hundre gram ned, men mista kcal tellinga fredag og lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må jo absolutt kose seg av og til, men gudhjælpemeg som det ødelegger opplegget. Gruer meg til å gå på vekta i morgen må jeg si!!

 

Men nå får jeg hvertfall dra og "skaffe meg noen epler" (he, he);):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...