Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Kjempeflott XXL :)

 

Alltid deilig å kjenne at det går riktige veien!

 

Jeg er ganske sliten for tiden selv, så det blir minimalt med trim på meg er jeg redd, og det synes nok på vekta også. Den er på full fart oppover :D

 

Men får satse på at det går bedre når jeg bare blir ferdig med denne eksamenen også!

 

Vi får stå på videre og gjøre skadene i jula så små som mulig hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Kjempeflott XXL :)

 

Alltid deilig å kjenne at det går riktige veien!

 

Jeg er ganske sliten for tiden selv' date=' så det blir minimalt med trim på meg er jeg redd, og det synes nok på vekta også. Den er på full fart oppover :D

 

Men får satse på at det går bedre når jeg bare blir ferdig med denne eksamenen også!

 

Vi får stå på videre og gjøre skadene i jula så små som mulig hehehe[/quote']

Hei på deg!! Eksamenstid er slitsomt, men regner med du snart er ferdig?? Hva har du eksamen i nå?? Prøv å stabiliser vekta, så tar du igjen trimminga etterhvert!! Dette klarer du!! Lykke til med eksamen!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det bare 1,6 trimpoeng... Hadde trodd jeg skulle klart mere, men fikk besøk og så ble tiden min spist opp... Sånn skjer. Håper jeg klarer en lengre tur i morgen!! Jeg skal gjøre alt for å få en lengre morgentur i morgen!! Dvs at jeg må rydde og planlegge litt nå... Natta, snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen som er innom tråden min!

 

Det har blitt mere stress de siste dagene enn antatt, men nå er jula her!! Dette har jeg gledet meg lenge til. Og neste år skal jeg begynne før....!! Med juleforberedelsene...!

 

Dagens vekt er 89,4 kg. Og den skal opp minimalt innen jula er omme...!

 

Har vært ute i skogen i dag! Ble 3,3 trimpoeng!! Fornøyd med det!

 

XXLs trimplan jula 2008;

 

Onsdag 24; 3 trimpoeng. Fått 3,3!!

Torsdag 25; 3 trimpoeng. Fått 2,8. Hittil 6,1

Fredag 26; 2 trimpoeng. Fått 1. Hittil 7,1

Lørdag 27; 2 trimpoeng. Fått 2. = 9,1

Søndag 28; 2 trimpoeng

Mandag 29; 2 trimpoeng

Tirsdag 30; 2 trimpoeng. Fått 2. = 11,1

Onsdag 31; 2 trimpoeng

Torsdag 1 januar!! Nytt år og nye muligheter!! 2 trimpoeng.

Fredag 2; 2 trimpoeng. Fått 3 trimpoeng. = 14,1

Lørdag 3; 3 trimpoeng.Fått 2,7. =16,8

Søndag 4; 2 trimpoeng. Fått 3,5 poeng. = 20,3 poeng tilsammen

Tilsammen 27 trimpoeng!!

Alt over blir bonus!! Og kanskje en ekstra bonusgave?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen som er innom tråden min!

 

Det har blitt mere stress de siste dagene enn antatt' date=' men nå er jula her!! Dette har jeg gledet meg lenge til. Og neste år skal jeg begynne før....!! Med juleforberedelsene...!

 

Dagens vekt er 89,4 kg. Og den skal opp minimalt innen jula er omme...!

 

Har vært ute i skogen i dag! Ble 3,3 trimpoeng!! Fornøyd med det!

 

XXLs trimplan jula 2008;

 

Onsdag 24; 3 trimpoeng. Fått 3,3!!

Torsdag 25; 3 trimpoeng. Fått 2,8. Hittil 6,1

Fredag 26; 2 trimpoeng. Fått 1. Hittil 7,1

Lørdag 27; 2 trimpoeng. Fått 2. = 9,1

Søndag 28; 2 trimpoeng

Mandag 29; 2 trimpoeng

Tirsdag 30; 2 trimpoeng. Fått 2. = 11,1

Onsdag 31; 2 trimpoeng

Torsdag 1 januar!! Nytt år og nye muligheter!! 2 trimpoeng.

Fredag 2; 2 trimpoeng.

Lørdag 3; 3 trimpoeng.

Søndag 4; 2 trimpoeng.

Tilsammen 27 trimpoeng!!

Alt over blir bonus!! Og kanskje en ekstra bonusgave?? :D[/quote']

Jeg ligger litt på etterskudd med treninga, ellers går det ganske så greit, tror jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei xxl og godt nytt år. jeg ville innom tråden din og si jeg lever. jeg ser du etterlyser meg, og jeg setter jo pris på å være savnet. :P

 

forsøkte å gå inn og sende deg en personlig melding, men det klarte jeg ikke gitt. skjønner jeg har vært lenge borte :)

 

kan du ikke sende meg en pm, så skal du få svar? da kan jeg oppdatere deg om du har lyst til det. ha en fin helg xxl. stå på med trimpoeng og det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om et godt nytt år:)

 

Håper du har hatt ei flott jule og nyttårsfeiring, nå er det nytt år og nye muligheter.

 

Kjempe fin trimplan du har satt deg opp for julen og nytårshelgen.. hvordan har det gått?

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen som er innom tråden min!

 

Det har blitt mere stress de siste dagene enn antatt' date=' men nå er jula her!! Dette har jeg gledet meg lenge til. Og neste år skal jeg begynne før....!! Med juleforberedelsene...!

 

Dagens vekt er 89,4 kg. Og den skal opp minimalt innen jula er omme...!

 

Har vært ute i skogen i dag! Ble 3,3 trimpoeng!! Fornøyd med det!

 

XXLs trimplan jula 2008;

 

Onsdag 24; 3 trimpoeng. Fått 3,3!!

Torsdag 25; 3 trimpoeng. Fått 2,8. Hittil 6,1

Fredag 26; 2 trimpoeng. Fått 1. Hittil 7,1

Lørdag 27; 2 trimpoeng. Fått 2. = 9,1

Søndag 28; 2 trimpoeng

Mandag 29; 2 trimpoeng

Tirsdag 30; 2 trimpoeng. Fått 2. = 11,1

Onsdag 31; 2 trimpoeng

Torsdag 1 januar!! Nytt år og nye muligheter!! 2 trimpoeng.

Fredag 2; 2 trimpoeng. Fått 3 trimpoeng. = 14,1

Lørdag 3; 3 trimpoeng.Fått 2,7. =16,8

Søndag 4; 2 trimpoeng.

Tilsammen 27 trimpoeng!!

Alt over blir bonus!! Og kanskje en ekstra bonusgave?? :)[/quote']

Jeg er ikke i rute anng trimplanen min, men skal nok klare noen i morgen også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei xxl og godt nytt år. jeg ville innom tråden din og si jeg lever. jeg ser du etterlyser meg' date=' og jeg setter jo pris på å være savnet. :P

 

forsøkte å gå inn og sende deg en personlig melding, men det klarte jeg ikke gitt. skjønner jeg har vært lenge borte :)

 

kan du ikke sende meg en pm, så skal du få svar? da kan jeg oppdatere deg om du har lyst til det. ha en fin helg xxl. stå på med trimpoeng og det hele.[/quote']

Heisann! Jeg skal prøve en dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om et godt nytt år:)

 

Håper du har hatt ei flott jule og nyttårsfeiring' date=' nå er det nytt år og nye muligheter.

 

Kjempe fin trimplan du har satt deg opp for julen og nytårshelgen.. hvordan har det gått?

 

Vi skrives

 

Klem fra Evelyn[/quote']

*Godt Nytt År!! Så koselig å se deg her inne!! Alltid koselig når det er meldinger som venter på meg, og vet du har hatt nok før jul og at tiden ikke helt strekker til...

 

Har akkurat oppdatert trimplanen min, men den skar seg i jula gitt.... Vi har vært borte noen dager og da blir ikke alt like enkelt... men nå er vi hjemme og alt begynner å gå som normalt!! Deilig!! Regner med jeg skal få trena en del til uka, men det er avhengig av at jeg ikke blir mere forkjølet enn det jeg er nå!!

 

Men nå er det nytt år og nye muligheter!! Og de skal vi benytte oss av, ikke sant???

 

Stor nyttårsklem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år og nye muligheter!! Her er det bare å fortsette livsstilsendringen med lite og ofte, grønt og frukt, rent og trim!! 2009 er året hvor jeg kommer i mål!!

 

Lykke til alle sammen!! Legg gjerne igjen noen ord om hvordan du skal angripe fienden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på deg og din evettyrlige trimplan de gangene jeg har tråd i joggeskoene i jule, så takk for innspirasjonen. Lykke til med innspurten! Neste jul er du nok på HV! :) Kald nyttårsklem fra Steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig, nytt år og nye muligheter, xxl.

 

Her blir det bare å stå på framover.

 

Jeg satser også på at 09 er året hvor jeg skal nå målet, selv om det nok blir helt på slutten, men det SKAL gå! JAAA!!!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på deg og din evettyrlige trimplan de gangene jeg har tråd i joggeskoene i jule' date=' så takk for innspirasjonen. Lykke til med innspurten! Neste jul er du nok på HV! :) Kald nyttårsklem fra Steg.[/quote']

Hei på deg!! He, he! Ja målet ble større enn jeg klarte å innfir, gitt!! ikke første gangen, men greit nok å ha noe å strekke seg mot!! Godt jeg klarte å inspirere deg i jula!!

 

Jeg trenger alle lykkeønskninger jeg kan få, så takk skal du ha!! Og ja, til jul skal jeg være i mål!!

 

Kaldt har det vært, og mildt er det blitt.... Jeg håper egentlig at det holder seg passe kaldt, jeg. Sånn under minus 8 er greit... uten vind og med sol!! Takk!!

 

Godt nytt år!! Gått bra med deg i jula???

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig' date=' nytt år og nye muligheter, xxl.

 

Her blir det bare å stå på framover.

 

Jeg satser også på at 09 er året hvor jeg skal nå målet, selv om det nok blir helt på slutten, men det SKAL gå! JAAA!!!!!:)[/quote']

Heisann! vi bretter opp armene og tar fått på den smale, rette vei!! Og nå skal resultatene komme... Jeg skal ned og må ned og vil ned!! Håper jeg er ferdig før sommeren...!

 

Godt nytt år!! Dette klarer vi!! Hvordan har det gått i jula??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen som er innom tråden min!

 

Det har blitt mere stress de siste dagene enn antatt' date=' men nå er jula her!! Dette har jeg gledet meg lenge til. Og neste år skal jeg begynne før....!! Med juleforberedelsene...!

 

Dagens vekt er 89,4 kg. Og den skal opp minimalt innen jula er omme...!

 

Har vært ute i skogen i dag! Ble 3,3 trimpoeng!! Fornøyd med det!

 

XXLs trimplan jula 2008;

 

Onsdag 24; 3 trimpoeng. Fått 3,3!!

Torsdag 25; 3 trimpoeng. Fått 2,8. Hittil 6,1

Fredag 26; 2 trimpoeng. Fått 1. Hittil 7,1

Lørdag 27; 2 trimpoeng. Fått 2. = 9,1

Søndag 28; 2 trimpoeng

Mandag 29; 2 trimpoeng

Tirsdag 30; 2 trimpoeng. Fått 2. = 11,1

Onsdag 31; 2 trimpoeng

Torsdag 1 januar!! Nytt år og nye muligheter!! 2 trimpoeng.

Fredag 2; 2 trimpoeng. Fått 3 trimpoeng. = 14,1

Lørdag 3; 3 trimpoeng.Fått 2,7. =16,8

Søndag 4; 2 trimpoeng. Fått 3,5 poeng. = 20,3 poeng tilsammen

Tilsammen 27 trimpoeng!!

Alt over blir bonus!! Og kanskje en ekstra bonusgave?? :)[/quote']

Det ble 20,3 poeng tilsammen. Litt under målet mitt, men det får så være!! Har blitt uforusette hendelser i jula som gjorde at jeg ikke fikk trent som jeg hadde tenkt. Jeg har spist mere enn tenkt også. Skal veie meg til onsdag og se hvordna det ligger ann... er fryktelig godte syk, så jeg må nok saumfare huset for alt og kaste det ut... Men nå er det nytt år og nye muligheter!!! Og de skal jeg benytte meg av!!

 

Ha ett knall år alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke helt bra med meg i jula xxl, så det ble noen kilo på, men nå er jeg full av motivasjon og pågangsmot, så de skal komme fort av igjen.

 

Har påske som første delmål, og planen er ned 0,6 i snitt i uka og 6 økter trening/turgåing i uka. Hadde det samme fra sommer til jul og det gikk fint. Håper jo innerst inne på å klare litt mer, men legger lista såpass lavt for jeg kjenner jeg trenger å lykkes med målsettingen min.

 

Jeg har også rydda og kasta ut alt usunt etter jula, så her er det ikke stort å skeie ut med heller. Dette skal gå bra!!

 

Ha en fortsatt fin helg,

og stå på!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du har vært kjempe flink jeg som har fåt talle de trimpoengene.. om du ikke klarte helt målet ditt så syns jeg dette er kjempe fint jeg da.. ikke alltid det går slik man vill.

 

Håper ellers det går bra med deg og dine?

 

Ha ei flott helg

 

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke helt bra med meg i jula xxl' date=' så det ble noen kilo på, men nå er jeg full av motivasjon og pågangsmot, så de skal komme fort av igjen.

 

Har påske som første delmål, og planen er ned 0,6 i snitt i uka og 6 økter trening/turgåing i uka. Hadde det samme fra sommer til jul og det gikk fint. Håper jo innerst inne på å klare litt mer, men legger lista såpass lavt for jeg kjenner jeg trenger å lykkes med målsettingen min.

 

Jeg har også rydda og kasta ut alt usunt etter jula, så her er det ikke stort å skeie ut med heller. Dette skal gå bra!!

 

Ha en fortsatt fin helg,

og stå på!!!:):)[/quote']

Heisann! Tror det ble 2 kg på her også... men jeg skal veie meg til onsdag.... De skal fort av igjen!! det er helt sant!! Her blir fokuset trening, mat og trening!! Nå skal jeg ned til jeg når målet mitt!!

 

Og du synes du legger lista lavt med ned 0,6 i uka....?? Det synes jo jeg er knallbra etter den slankesesongen... Du er kjempeflink!! Det viktigste er at vi når måla våre!! Uansett når! jeg har hatt dato for mål, og ikke nådd de... det som funker mere for meg er å ha måla, og så får det bare ta den tida det trengs!!

 

Ned skal vi!!

 

Ha en fin helg!!

 

Natta!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du har vært kjempe flink jeg som har fåt talle de trimpoengene.. om du ikke klarte helt målet ditt så syns jeg dette er kjempe fint jeg da.. ikke alltid det går slik man vill.

 

Håper ellers det går bra med deg og dine?

 

Ha ei flott helg

 

 

Klem fra Evelyn

Heisann Evelyn!! Ikke mye tid jeg har brukt her inne i det siste, men regner med det skal bli mere etterhvert! Tusen takk! jeg var ikke helt fornøyd med triminnsatsen min, men sånn ble det bare... Jeg skal trimme så mye jeg kan fremover!! Skal prøve å kvitte meg med resten av overvekta en gang for alle...!

 

Jo takk, det går ganske så bra med meg og mine... men har vært mange utfordringer de siste 2 mnd... Jeg håper det blir færre fremover... Hadde vært ok om man kunne brukt kreftene bare på seg selv og trim fremover...!!

 

Har hatt en kjempefin helg!! Shopping, har fått handlet litt på salg!! Da er jeg fornøyd!! Alle familiemedlemmer har fått noe nytt til mye billigere penge!! Og sosialt samvær med venner!! Slett ikke værst!! Men nå er det natta på meg!!

 

Håper du også har det bra Evelyn!! Nå skal vi gjøre jobben med å komme oss ned i vekt en gang for alle... Og jeg vet at vi klarer det!!

 

Stor klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig xxl, det viktigste er at vi når målene våre, og det SKAL vi! selv om det tar lang tid. Men nå har vi jo begge turt å si at -09 kan bli det året vi kommer i mål, så da satser vi vel på det?............ (selv om det er litt skummelt):eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja enig xxl' date=' det viktigste er at vi når målene våre, og det SKAL vi! selv om det tar lang tid. Men nå har vi jo begge turt å si at -09 kan bli det året vi kommer i mål, så da satser vi vel på det?............ (selv om det er litt skummelt):eek:[/quote']

Klart vi skal nå målene våre, Kess!! Og jeg håper jeg kommer i mål dette året. Vi satser alt vi har!!

 

Ha en fortsatt fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. men nå håper jeg på at jeg skal fokusere mere på vektnedgang i tiden fremover...

 

Jeg har vært opptatt av sykdom og sykt barn... Ting Tar Tid.. Har ikke trent no særlig den siste tiden, men noe aktivitet har det blitt! Jeg har bl.a fått ryddet bort jula og diverse andre ting, samt shoppet diverse på salg!! Nå føler jeg at jeg har litt klær å velge mellom, og det er en god følelse. Har kjøpt masse topper, bluser og gensere, og de passer selv om jeg går ned 5 kg eller mere...!

 

Håper på å få fokusert mere på trim fremover, samt måltider og kalorier...! Og vann!!

 

Ha en flott uke, folkens!! Meld gjerne ifra hvordan det går med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...