Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Ja, det fokuset er jo kjempeviktig! Måltider, trim og vann, der sa du det! Og planlegging og struktur da, det kommer vi ikke forbi dessverre. Her er det bare og brette opp ermene og stå på framover!

GO GIRLS!!!!:(:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Ja' date=' det fokuset er jo kjempeviktig! Måltider, trim og vann, der sa du det! Og planlegging og struktur da, det kommer vi ikke forbi dessverre. Her er det bare og brette opp ermene og stå på framover!

GO GIRLS!!!!:):):)[/quote']

Hvordan går det, Kess??

 

Vi bretter opp armene!! Og jeg skal på kjøkkenet og finne meg ett stort glass vann!! :)

 

Natta!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popper innom for å si fortsatt stå på! Du er så imponerende flink!

Skulle ønske jeg hadde en brøkdel av viljestyrken og optimismen din altså!!

Akkurat nå vet du ikke helt hva du sier... Jeg tok akkurat en stor spiseskje med sjokoladekrem... Har du hørt makan?? Så der er jeg, skikkelig søthunger... Men tusen takk for at du tror jeg vil klare dette! Og det skal jeg en dag...! Jeg bretter opp armene i morgen jeg!!

 

Hvordan går det med deg, Salia??

 

Stor klem fra XXL, og der forblir jeg visst denne mnd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke har svart deg, jeg hadde ikke lest tilbake på tråden din. Noe så uhøflig :)

Jula... ja, den var bra den :) sånn bortsett fra at jeg gikkk opp fire fem kilo. Det er virkelig utrolig. Og jeg tenkte ikke at nå driter jeg i alt....SÅ de sliter jeg med enda! Men men, jeg lærte mer om meg selv. Dyr lærepenge.... men skit au! Nå er det ny måned, og det er en måned igjen til det er et år siden jeg begynte. Gjør litt for selvtilliten å ha klart så så mye på et år. Så nå får vi stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det jo ny måned og nye muligheter! :)

xl denne mnd!

Lykke til!

Ja ny mnd og nye muligheter, det er helt sant!! Ikke det at jeg har tenkt så mye på det hittil... Men nå skal jeg se mulighetene!!

 

Hvordan går det med deg Steg?? Jeg er nesten ikke innom her i det hele tatt, men hhåper på "bedre" tider!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke har svart deg' date=' jeg hadde ikke lest tilbake på tråden din. Noe så uhøflig :)

Jula... ja, den var bra den :) sånn bortsett fra at jeg gikkk opp fire fem kilo. Det er virkelig utrolig. Og jeg tenkte ikke at nå driter jeg i alt....SÅ de sliter jeg med enda! Men men, jeg lærte mer om meg selv. Dyr lærepenge.... men skit au! Nå er det ny måned, og det er en måned igjen til det er et år siden jeg begynte. Gjør litt for selvtilliten å ha klart så så mye på et år. Så nå får vi stå på![/quote']

Heisann! Her er det liten konsentrasjon om dagen, og jeg tar for meg en og en melding... Sorry at jeg ikke så det var deg...! Her får jeg jo se hvordan det har gått. Om det er noen trøst så har jeg også gått opp....MEN ETTER JULA... att det går ann.... Jeg skal skjerpe meg...

 

Ha en fin da gog uke!!

 

Klemmmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått opp jeg også xxl, både i jula og etter, så du er ikke alene. Har vært nøye med mat og trening jeg altså, men det er nok et f........'s vektplatå igjen. Utrolig frustrerende, men det går jo ovar etter hvert heldigvis. Og snart er det vår og lysere tider!!!.....:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, XXL :P

 

Joda. Jeg hadde en stor mappe-eksamen før jul jeg da. Den var litt "ufin".

 

Nå holder jeg på med valgfag, boligsosialt arbeid med fokus på psykiatri og rus. Utrolig spennende og veldig aktuelt felt!

Jeg har til og med søkt jobb, for etter eksamen 6 mars, har jeg bare bacheloroppgaven igjen før jeg er ferdig. Det skal bli usannsynlig deilig, men behovet for en jobb er definitivt tilstede!

 

Håper alt står bra til med deg for tiden også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg,hvordan går det?

 

Jeg hadde ikke mager jul,så etter den søte kløe....

 

Har slitt med å komme inn i menye n min,har jo bare levd slik under et år,og mitt gamle liv leenge,så når man kommer ut av det kan det bli litt tilbakefall.

 

Men nå bretter jeg opp ermene,har 6,5 trimpoeng.Funnet frem magre oppskrifter,vannflaska og 2 l vann per dag,så må det vel gå nedover igjen.Vil ha suksess nå.

 

Denne sommeren skal jeg være 10 kilo slankere,skal veie meg på onsdag så for se hvor jeg skal starte.

 

God mager,stå på helg og klem fra Nikkoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gått opp jeg også xxl' date=' både i jula og etter, så du er ikke alene. Har vært nøye med mat og trening jeg altså, men det er nok et f........'s vektplatå igjen. Utrolig frustrerende, men det går jo ovar etter hvert heldigvis. Og snart er det vår og lysere tider!!!.....:):)[/quote']

Heisann Kess! Klart du kommer over dette vektplatået, og kanskje du allerede er over det??!! Håper det, lenge siden du skrev inn her... uansett så går det mot lysere tider!! Deilig!!

 

Håper du har en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen' date=' XXL :)

 

Joda. Jeg hadde en stor mappe-eksamen før jul jeg da. Den var litt "ufin".

 

Nå holder jeg på med valgfag, boligsosialt arbeid med fokus på psykiatri og rus. Utrolig spennende og veldig aktuelt felt!

Jeg har til og med søkt jobb, for etter eksamen 6 mars, har jeg bare bacheloroppgaven igjen før jeg er ferdig. Det skal bli usannsynlig deilig, men behovet for en jobb er definitivt tilstede!

 

Håper alt står bra til med deg for tiden også! :o[/quote']

Heisann! Bedre sent enn aldri... Høres utrolig spennende ut det faget ditt! Nå nærmer eksamen seg så jeg håper du føler du er i rute med lesinga...

 

Lykke, lykke til med eksamen, jobbsøking og ikke minst vektnedgang!!

 

Håper du har en fin uke!

 

klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg' date='hvordan går det?

 

Jeg hadde ikke mager jul,så etter den søte kløe....

 

Har slitt med å komme inn i menye n min,har jo bare levd slik under et år,og mitt gamle liv leenge,så når man kommer ut av det kan det bli litt tilbakefall.

 

Men nå bretter jeg opp ermene,har 6,5 trimpoeng.Funnet frem magre oppskrifter,vannflaska og 2 l vann per dag,så må det vel gå nedover igjen.Vil ha suksess nå.

 

Denne sommeren skal jeg være 10 kilo slankere,skal veie meg på onsdag så for se hvor jeg skal starte.

 

God mager,stå på helg og klem fra Nikkoline[/quote']

Heisann1 Hvordan går det?? er du kommet inn i programmet?? Jeg har gått opp.... har vært mye annet å tenke på i det siste... Men jeg vet det ikke er noen undskyldning.... Og jeg har vært på vekta i dag og spiser små og ofte sunne måltider, samt at jeg har drukket minst 1,5 liter vann i dag... Så det kommer seg!! Jeg håper på litt trim etterhvert også... men det blir ikke i dag..

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja små, regelmessige og hyppige måltider og mye vann er jo alfa omega det xxl, så da er du jo på riktig spor. Måtte gjøre noe drastisk med mitt vektplatå jeg for jeg holdt på å bli sprø, så jeg tok meg en uke med utrensing og bare juice, suppe, frukt og grønnsaker. Ned 4,2 den uka og 0,3 uka etter, så nå er jeg i farta igjen. Guskjelov!!!

 

Stå på du også,

det gjelder å aldri gi seg!!:):):o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du fremdeles er i farta, XXL :o

Oppmuntrende å se at andre klarer å holde på formen i både medgang og motgang. Jeg er redd jeg syter mye, men jeg er fremdeles ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja små' date=' regelmessige og hyppige måltider og mye vann er jo alfa omega det xxl, så da er du jo på riktig spor. Måtte gjøre noe drastisk med mitt vektplatå jeg for jeg holdt på å bli sprø, så jeg tok meg en uke med utrensing og bare juice, suppe, frukt og grønnsaker. Ned 4,2 den uka og 0,3 uka etter, så nå er jeg i farta igjen. Guskjelov!!!

 

Stå på du også,

det gjelder å aldri gi seg!!;):):)[/quote']

Heisann! Så bra at du fikk nedgang!! Går det fremdeles nedover???

 

Jeg har ikke vært så flink... men jeg prøver... Tror det er viktig å komme inn her, iallefall 1 gang pr dag. Så det er målet mitt nå!

 

Ha en riktig fin uke, snart helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du fremdeles er i farta' date=' XXL :)

Oppmuntrende å se at andre klarer å holde på formen i både medgang og motgang. Jeg er redd jeg syter mye, men jeg er fremdeles ihvertfall ;)[/quote']

Heisann salia! I farta og i farta, Fru Blom... Jeg prøver, men har nok ikke fått fullstendig fokus på dette enda... Som jeg skrev til Kess så tror jeg det er viktig for meg å komme meg inn her minst 1 gang pr dag. Så det er målet nå! Prøver å få i meg nok vann, og små og hyppige måltider... men jeg har så enormt søthunger... må begynne med Crom igjen.. Føler meg sånn halvsyk i dag... håper det ikke blir værre... I morgen skal jeg ha meg en treningstørn!!

 

Syter du?? Har ikke jeg hørt....

 

Fortsatt fin uke!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom de med en litn hilsen.. fint å se at du er her.. tenker på de og lurer nå på hvordan det går med de da..

 

Ha en fortsatt fin dag ;)

 

Klæm

He, he! Jammen flaks at du traff på meg... Har ikke tilbringt mye tid her inne de siste ukene... Men nå skal det bli mere!!

 

Takk for at du tenker på meg, Evelyn!! Skal inn til deg nå jeg..

 

 

Ha en fin uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

-Jeg har ikke tilbringt mye tid her inne i det siste. Målet var å komme innom iallefall annenhver dag, og det skal jeg fremover nå!

-Vanndrikkinga er litt opp og ned, men fokus fremover nå!

-Måltider litt opp og ned... nå skal jeg sette alarmen på hver 3 time! Da kan jeg ikke glemme..

-Skal ta med matpakke, ikke bare masse frukt..

-Litt trim hver dag, som jeg og min form klarer!

 

Så da håper jeg at vekta skal krype nedover igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja xxl. Nå begynnte jeg å lure litt hvor det var blitt av deg.

Stå på og lykke til med målene dine framover!!:):)

Her er jeg!! Takk, takk! Det var så koselig å se at du savnet meg, Kess! Nå regner jeg med å komme meg inn her hver dag så da sees vi sikkert!

 

Ha en strålende dag!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg har ikke tilbringt mye tid her inne i det siste. Målet var å komme innom iallefall annenhver dag' date=' og det skal jeg fremover nå!

-Vanndrikkinga er litt opp og ned, men fokus fremover nå!

-Måltider litt opp og ned... nå skal jeg sette alarmen på hver 3 time! Da kan jeg ikke glemme..

-Skal ta med matpakke, ikke bare masse frukt..

-Litt trim hver dag, som jeg og min form klarer!

 

Så da håper jeg at vekta skal krype nedover igjen..[/quote']

Ja ja, har ikke hvert her på 6 dager... skal skjerpe meg!

- vanndrikkinga går det sånn tålig greit med.. men kan bli enda bedre.

-måltidene er fremdeles litt uregelmessig... dropper ofte mellommåltid og kvelds...

-matpakke?? det har jeg glemt.

-men jeg klare riallefall å få beveget meg litt!! :)

 

Det skal ikke mye til for å forbedre seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja ja' date=' har ikke hvert her på 6 dager... skal skjerpe meg!

- vanndrikkinga går det sånn tålig greit med.. men kan bli enda bedre.

-måltidene er fremdeles litt uregelmessig... dropper ofte mellommåltid og kvelds...

-matpakke?? det har jeg glemt.

-men jeg klare riallefall å få beveget meg litt!! :)

 

Det skal ikke mye til for å forbedre seg....[/quote']

 

 

Lenge siden sist jeg var her, men har fokus på regelmessige måltider. Blir ofte kjappe løsninger som frukt til mellommåltider.... jeg hater matpakke...

- Vannet går bedre, men kan også forbedres!

-Og jeg beveger meg mye!

 

Skal legge enda mere fokus på vann! Mere grønt! Og mellommåltid!!

 

Ha en fin uke alle sammen!! Skriv gjerne noen ord om hvordan det går..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...