Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Ja' date=' jeg er stolt av å ikke gå opp når jeg faktisk spiser så mye av sånt jeg trodde jeg aldri kunne spise. Men jo, jeg vil ned mer. Merkelig igrunn for nå om dagen føler jeg meg feitere enn på år og dag. Men jeg tror at det kommer av at slankingen har ført til at jeg har endret litt form og jeg føler mer på noe valker som kom litt i andre rekke før....

 

Kanskje vi skal følge hverandre litt tettere? har ikke lest hele tråden din, men kanskje vi sliter litt m samme siden vi har det litt likt? Denne månden er i alle fall årest største utfordring for meg så nå får målet være å stå stille.

 

Ja, helt klart en dag er vi i mål! Jeg vet at jeg kommer dit bare ikke når ;)

 

Lykke til og ha en flott desember![/quote']

Heisann! Ja er det ikke rart...? Kg forsvinner og så blir en litt sånn pløsete merker jeg... Ikke noe gøy, men man kan sjule mye med klær!! Og passe på å trimme så man får strammet opp det man klarer før tyngdeloven trekker for mye nedover...! Vi kan gjerne følge hverandre opp! Jeg skal legge inn 5.giret for å bli kvitt de siste kg før sommeren. Desember mnd pleier å gå greit. Jeg gjør alt jeg kan før jula ringes inn julaften kl 12.00. Legger løpet med så sunn mat som mulig (stek ved siden av ribba) og gode alternativer for snacks som masse frukt og litt sunnere alternativ som grønnsaker m dipp, osv. Tror jeg har gått ned bittegrann de 2 forrige julehøgtider, dvs skippertak før og etter og stillstans juledagene. Men dette skal jeg klare å gjenta!! Samt trimme alt kroppen min klarer!!

Dette skal vi klare, Steg!! Sammen er vi streke!

 

Ha en toppers uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
flott at du er tilbake.Inspirert av det du skriver.Det der med - 400 gram i uka er ok mål.Jeg skal og ha det som mål' date='med oppgjør engang i mnd sammen med deg hvis jeg får lov?Jeg skal ned ti kilo. I mål 25 mai,helt ok.Sånn ca dato hvis jeg har regnet riktig da.[/quote']

Hei igjen! Flott du blir inspirert!! Jeg blir inspirert når dere legger igjen meldinger til meg!! Så takk skal du ha!!

 

Kom gjerne innom når du vil! Vi skal ned omtrent likt. Har før satt meg datoer med mål for nedgang...det har ikke virket så bra... Men ett eller annet sted på side 11 av bloggen har jeg satt ned delmål!! Så får det bare ta den tid det tar. Men jeg satser på å bli ferdig før st hans!

 

Dette klarer vi!!

Lykke til og ha en toppers uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med 80-tallet xxl, gratulerer!!!;):)

 

Å ja, tenk å kunne nå målet til st. Hans................

Det klarer nok ikke jeg, men jeg tror jeg skal gå for 600g i uka fra nyttår til påske i første omgang, for det er omtrent det jeg ligger på nå. Så blir det vel omtrent det samme fra påske til st. Hans hvis alt går bra. Og det må det.

 

Enig med deg xxl: vi KAN, vi VIL og vi SKAL!!!!!!!!!!;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er grønn av misunnelse. Tror det er lenge siden jeg har vært så nær, men føltes så fjernt! Men jeg kommer dit jeg også! Så heldig du er som har fine desemberresultater. Jeg er motsatt, går opp hver jul. Ikke pga julaften, men marsipan og julesnop, gløgg, pepperkaker, marsipan, besøk, glatte veier. Jeg er et dvalemenneske, om vinteren liker jeg best å kose meg inne og vente på å begynne å leve igjen ;) ..... men jeg har tro på at jeg skal klare meg bedre i år. Har jo gått så bra helt siden mars så jeg tror jeg er bedre "rustet" i år.

 

Jeg er ikke i mål til St hans tror jeg. Men hvis jeg går ned to kilo i mnd så blir det 14kg. Tror at det blir maks.

 

Jada vi klarer dette. ting tar tid, men bare vi går mot målet så gjør det ikke noe om det tar tid. Jeg Har egentlig et mål om å være ferdig til mars 2010 for da er det to år siden jeg begynte. Det er femten hele månder til og jeg har 23,9 kg igjen det vil si1,59 kg i månden og det tenker jeg at stemmer ganske bra. Det er jo lov å drømme om at det skal gå litt fortere.

 

Ha en flott dag og NYT at du er på 80 tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Flott du blir inspirert!! Jeg blir inspirert når dere legger igjen meldinger til meg!! Så takk skal du ha!!

 

Kom gjerne innom når du vil! Vi skal ned omtrent likt. Har før satt meg datoer med mål for nedgang...det har ikke virket så bra... Men ett eller annet sted på side 11 av bloggen har jeg satt ned delmål!! Så får det bare ta den tid det tar. Men jeg satser på å bli ferdig før st hans!

 

Dette klarer vi!!

Lykke til og ha en toppers uke!!

 

Klem fra XXL

 

Jeg føler meg litt på vaklende grunn når det gjelder mål.Har satt meg to kg i desember for å klare 4 på kurset, samtidig som vekta ikke vil ned så mye.Jo det der med mål kan både bli bra og stressende.Men 400 gr i uka og oppgjør engang i mnd. gir rom for suksse og fiasko.Kan gå ned et kilo ei uke,mens neste to kan gi stillstand allikevel holder jeg målet.Høres ikke det litt safe ut?

 

klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med 80-tallet xxl' date=' gratulerer!!!;):)

 

Å ja, tenk å kunne nå målet til st. Hans................

Det klarer nok ikke jeg, men jeg tror jeg skal gå for 600g i uka fra nyttår til påske i første omgang, for det er omtrent det jeg ligger på nå. Så blir det vel omtrent det samme fra påske til st. Hans hvis alt går bra. Og det må det.

 

Enig med deg xxl: vi KAN, vi VIL og vi SKAL!!!!!!!!!!;):)[/quote']

Heisann! Om jeg er ferdig St. hans, det vet jeg jo ikke men jeg skal prøve så godt jeg kan!! Jeg veide det samme for ett år siden jeg og har hatt stillstans, dvs litt opp og litt ned...Men nå føler jeg for å bli ferdig!! Men en gang blir vi ferdig, selv om datoen ikke er satt!!

 

Ha en toppers helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg er grønn av misunnelse. Tror det er lenge siden jeg har vært så nær' date=' men føltes så fjernt! Men jeg kommer dit jeg også! Så heldig du er som har fine desemberresultater. Jeg er motsatt, går opp hver jul. Ikke pga julaften, men marsipan og julesnop, gløgg, pepperkaker, marsipan, besøk, glatte veier. Jeg er et dvalemenneske, om vinteren liker jeg best å kose meg inne og vente på å begynne å leve igjen ;) ..... men jeg har tro på at jeg skal klare meg bedre i år. Har jo gått så bra helt siden mars så jeg tror jeg er bedre "rustet" i år.

 

Jeg er ikke i mål til St hans tror jeg. Men hvis jeg går ned to kilo i mnd så blir det 14kg. Tror at det blir maks.

 

Jada vi klarer dette. ting tar tid, men bare vi går mot målet så gjør det ikke noe om det tar tid. Jeg Har egentlig et mål om å være ferdig til mars 2010 for da er det to år siden jeg begynte. Det er femten hele månder til og jeg har 23,9 kg igjen det vil si1,59 kg i månden og det tenker jeg at stemmer ganske bra. Det er jo lov å drømme om at det skal gå litt fortere.

 

Ha en flott dag og NYT at du er på 80 tallet![/quote']

 

Hei på deg!! Jo takk, men som jeg skrev har jeg vært rundt her lenge, så nå må jeg sette i gang for å bli ferdig en gang for alle!

 

Anng jula så har jeg før lagt opp løpet med trimming så godt jeg kan. Da vet jeg hvor mye jeg kan sjeie ut før vekta går oppover... Det har virket!! Så du får bare slå følge med meg da så skal du se at vekta holder seg!!

 

Dette klarer vi!!

 

Ha en fin helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt på vaklende grunn når det gjelder mål.Har satt meg to kg i desember for å klare 4 på kurset' date=' samtidig som vekta ikke vil ned så mye.Jo det der med mål kan både bli bra og stressende.Men 400 gr i uka og oppgjør engang i mnd. gir rom for suksse og fiasko.Kan gå ned et kilo ei uke,mens neste to kan gi stillstand allikevel holder jeg målet.Høres ikke det litt safe ut?

 

klem tilbake[/quote']

Hei igjen! Vet du at den vekta lever sitt eget liv... opp og ned. Trim det du kan så klarer du nok målet om 4 kg på kurset. Ned 1 kg og stillstan innimellom tror jeg er helt vanlig og personlig tror jeg det er sundt for kroppen/skinnet...! Det skal jo også følge med på veien!! Men nå husker jeg ikke helt hvor gammel du er... For meg som nærmer meg 40 er det ekstra viktig!!

 

Ha en fin helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tiden flyr så fort... Ha rikke fått trimmet noe, men er stadig på farten. Var på konsert i går og det ble 1 øl. Det er lenge siden sist, og den smakte kjempegodt! Konserten var også kjempebra. Har ikke vært på vekta i dag, kanskje i morgen for å kikke litt...!

 

Regner med at det blir trim på meg i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det denne tålmodigheten da. Men klart vi får til dette' date=' og det er godt når en begynner å se enden. Hurra!!!!!;):);)[/quote']

Tolmodighet er en dyd, sies det. Og jeg må jo si meg enig! Ja det er godt når man ser en ende, men samtidig når man har gått ned en del så blir en egentlig fornøyd... Man har o vært større og dette er jo bedre enn det har vært før.. Dvs jeg er fornøyd helt til jeg ser bilder/film av meg selv. DA er jeg ikke fornøyd. Så her er det bare å brett opp armene og henge i!!

Ned skal jeg!!

 

Ha en fin, fin uke! Vær tålmodig!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, må bare fortelle at i går viste vekta mi 90.2 :D Den var riktignok 0.8 mer i dag. ..... men jeg kommer nok ned til 8-tallet en dag jeg også skal du se!

Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg' date=' må bare fortelle at i går viste vekta mi 90.2 :D Den var riktignok 0.8 mer i dag. ..... men jeg kommer nok ned til 8-tallet en dag jeg også skal du se!

Håper det går bra med deg![/quote']

Heisann! Gratulerer!! Det er ikke lenge før du er nede på 8-tallet! Jeg ligger hakket foran deg, men det er ikke lenge før du tar meg igjen.... !!

 

Ha en fortsatt fin uke!! Snart helg :)

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vekta i dag, 89 blank! Dvs ned 300 gram! Ikke så mye, men jeg er fornøyd!! Har nå gått ned 19,9 kg. Satser på at 20 kg-en er nådd neste uke. Om jeg graver dypt i bøkene mine så har jeg jo vært her før.... men håper og tror det er siste gang jeg ser dette tallet. Nå må jeg bare komme meg nedover og bli ferdig!! En gang for alle!!

 

Ha en fin uke folkens! Og sleng gjerne ned noen ord om hvordan det går med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nedover, en gang for alle som du sier xxl, og BLI DER!! Det er det viktigste av alt. Det er derfor jeg regner dette som et livslangt prosjekt, for jeg vet at hvis jeg slapper av for lenge går jeg opp igjen, og det kommer IKKE på tale. ALDRI MER!!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal feires!

Hm, nei du kan nok nyte lenge å ligge forann meg. I dag veide jeg 91.6 igjen. Enda de to siste dagene har jeg vært relativt stright! Jeg tror ubevistheten ikke vil under 90. Har liksom hengt seg helt opp! Men som Kess sier BARE IKKE OPP! Aldri mer - helt enig. Men heldigvis kjenner jeg at det er noe vesentlig som har snudd i hodet denne gangen. Helt befriende! Og det gir meg klokketro på at denne gangen kommer jeg både i mål og kommer til å bli der. Og det gjør dere også! Er så moro å følge hverandre. Håper det kommer mange nye nå til nyttår, litt deilig for oss å kjenne på at vi har gjort unna en del! :D

 

Ha en fin dag! OG NYT at du er på 8-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nedover' date=' en gang for alle som du sier xxl, og BLI DER!! Det er det viktigste av alt. Det er derfor jeg regner dette som et livslangt prosjekt, for jeg vet at hvis jeg slapper av for lenge går jeg opp igjen, og det kommer IKKE på tale. ALDRI MER!!!!!:D[/quote']

Heisann! Ja dette blir ett prosjekt for resten av livet! Etter nedgang blir det hold-vekten kurs i flere omganger før jeg skal stå på egne ben.... Og da alltid med veiinger innimellom slik at man kan ta kg når det bare er 1-2 opp og ikke 30 opp.... Det der gidder jeg ikke en gang til....

 

snart helg!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal feires!

Hm' date=' nei du kan nok nyte lenge å ligge forann meg. I dag veide jeg 91.6 igjen. Enda de to siste dagene har jeg vært relativt stright! Jeg tror ubevistheten ikke vil under 90. Har liksom hengt seg helt opp! Men som Kess sier BARE IKKE OPP! Aldri mer - helt enig. Men heldigvis kjenner jeg at det er noe vesentlig som har snudd i hodet denne gangen. Helt befriende! Og det gir meg klokketro på at denne gangen kommer jeg både i mål og kommer til å bli der. Og det gjør dere også! Er så moro å følge hverandre. Håper det kommer mange nye nå til nyttår, litt deilig for oss å kjenne på at vi har gjort unna en del! :D

 

Ha en fin dag! OG NYT at du er på 8-tallet![/quote']

Heisann! Jeg nyter at jeg er på 80-tallet!! Var heldigvis 89 på vekta i dag også... men nå skal det nedover. FORT! He, he!! Klart du kommer i mål, Steg!! Men du vet bare ikke hvilken dag. .. Og det er jo forsåvidt helt greit, ikke sant?? Ja det e rkoselig å slå følge med noen! Det er rart det, vektnedgangen er felles!! Og da går jo snakket/skrivinga av seg selv!!

 

Nå fortsetter vi kampen, neste år så er vi lettere enn nå!!

Come on girls!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt mars 2006; 108' date='9 kg......... (aldri mere..) Mine mål fremover;

 

98,2kg 21.08.2007

93,3kg (-15,6kg) OK 21.10.2007

91,4kg (-17,5kg) OK 20.11.2007

89kg HURRA!!! BMI på 29,7 Overvekt istedet for fedme!) 10 januar 2008!!!!!!

88,9kg (-20kg) 16.02.2008 = 88,8 kg!!!!!! Endelig!! Oppnådd for 2 gang mai -08

86,4kg (-22,5kg)

83,9kg (-25kg)

81,4kg (-27,5kg)

78,9kg (-30kg) BMI 26,4 Lett overvekt

 

Glemte helt at jeg hadde oppnådd ett nytt mål, nemlig 17,5 kg!!! Nå har jeg gått ned 17,9 totalt. Yippppi!!! Mitt neste mål om 89 kg håper jeg på å nå før jula ringes inn....[/quote']

Lenge siden sist jeg så denne... Sikkert lurt å dra den frem igjen. Satser på at jeg klarer -20 kg før jul, for 3.gang... er det mulig?? Det håper jeg blir den siste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute med stavene!! Jammen fikk jeg 3,8 poeng! Kjempefornøyd med det!! Turen var grusom til å begynne med.... Fikk liksom ikke ben eller armer med meg og pusten gikk som en som løp maraton.... men etter de første 15 min gikk det bedre... skjønte at det var en stund siden siste stavtur, ja.

Satser på å få meg en tur i morgen også. Formen kan bare bli bedre!!

 

Skal ha kyllingfilet med pesto og salat i kveld!! Gleder meg!!

 

ha en fin lørdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...