Gå til innhold

XXLs vei nedover til str L!


Gjest xxl

Anbefalte innlegg

Tiden bare flyr så fort så fort... Jeg rekker ikke det jeg skal, nemlig trene... men har vært i bevegelse og hatt noen småturer innimellom. Nå er det snart helg, og jeg må få ryddet litt så blir det enda kosligere å ta helg når den kommer!!

 

Kos dere med måte! Og fortell meg gjerne hva dere skal kose dere med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

med ønske om en flott og koselig helg, kos deg og slapp av :o:)

 

 

Min kos i helga er skinkesnurrer i kveld ( kursbok 1 ) med salat til, kyllinggryte i morgen kveld og laksefilet til middag på søndag.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det fine med oss, vi gir aldri opp og holder fokuset i nedgang, stillstand og oppgang ikke sant?

 

Da ligger alltid muligheten der til å ta i et tak når tiden er inne?Har gjort tabben, fjerne seg fra "problemet" og da vokser den bare.Men dersom vi står på også i dårlige tider er det alltid en vei ut......

 

Jeg tar utfordringen,laks og kyllingfilet.Ingen usunn mat ikke en tygge engang.

Så skal jeg ta en fjelltur trim.Har litt ulumskheter i halsen men tror jeg drister meg allikevel. Har veiedag på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ønske om en flott og koselig helg' date=' kos deg og slapp av :):)

 

 

Min kos i helga er skinkesnurrer i kveld ( kursbok 1 ) med salat til, kyllinggryte i morgen kveld og laksefilet til middag på søndag.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

Heisann! det ble avslapning de lux! Fikk bihulebetennelse -igjen.... Men begynner å føle meg såpass at jeg kan være litt oppe.

 

Takk for tilbakemeldingen om helgekos!! Hørtes godt ut!

 

Ha en fin uke. Skal inn på tråden din å se hvordan det gikk med veiing i går..!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det fine med oss' date=' vi gir aldri opp og holder fokuset i nedgang, stillstand og oppgang ikke sant?

 

Da ligger alltid muligheten der til å ta i et tak når tiden er inne?Har gjort tabben, fjerne seg fra "problemet" og da vokser den bare.Men dersom vi står på også i dårlige tider er det alltid en vei ut......

 

Jeg tar utfordringen,laks og kyllingfilet.Ingen usunn mat ikke en tygge engang.

Så skal jeg ta en fjelltur trim.Har litt ulumskheter i halsen men tror jeg drister meg allikevel. Har veiedag på mandag.[/quote']

Heisann! Neida vi gir ikke opp! Føler egentlig at jeg er litt sånn på hold vekten modus, og det er jo greit, men nå skal jeg ned! Må bare komme i form igjen. Har fått igjen bihulebetennelse, bare 2 uker siden sist.... Så nå velger jeg å ta det litt mere med ro før jeg begynner med trening for fullt. Har hatt vell mye å tenke på i det siste, regner med at det gjør meg ekstra utsatt for smitte osv.. Men nå begynner alt å gå seg til!

 

Ny uke, nye muligheter! Hvordan gikk det med vekta??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så har tid til litt surfing.Jeg har tatt meg selv i nakken, drikker 2 liter vann.Trener passe, og har begynt å registrere mat.Tar situps og annen trening som gjør at magemusklene hyler.

 

Første uke av kurset har gått bra,ned 1,1.Jeg har stått i hvilemodus i 5 uker+ opp i sommer så nå er det godt å presse seg selv litt inn i de gode effektive vanene igjen.

 

Lykke til med dine planer håper du får det til.

 

Jeg skal på julebord til helga men setter meg mål 600 gram ned så får jeg bare stå på denne uka og,ingen skal fortelle meg at det er lett og fjerne fettet, det er en jobb som krever utrolig mye disiplin, derfor fortjener vi å høre hvor flinke vi er som står på og ikke gir opp uansett hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
så har tid til litt surfing.Jeg har tatt meg selv i nakken' date=' drikker 2 liter vann.Trener passe, og har begynt å registrere mat.Tar situps og annen trening som gjør at magemusklene hyler.

 

Første uke av kurset har gått bra,ned 1,1.Jeg har stått i hvilemodus i 5 uker+ opp i sommer så nå er det godt å presse seg selv litt inn i de gode effektive vanene igjen.

 

Lykke til med dine planer håper du får det til.

 

Jeg skal på julebord til helga men setter meg mål 600 gram ned så får jeg bare stå på denne uka og,ingen skal fortelle meg at det er lett og fjerne fettet, det er en jobb som krever utrolig mye disiplin, derfor fortjener vi å høre hvor flinke vi er som står på og ikke gir opp uansett hvordan det går.[/quote']

Hei på deg! så flink du er! Hvordan gikk det med julebordet?? Ble det 600 gram ned? Du er så disiplinert så målet ditt ble sikkert nådd! Lykke til videre!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det er veldig viktig å stå på også i dårlige tider, det er nok da vi ofte gir opp,

men det VIL VI IKKE!!!!!!!!

 

God bedring xxl! :):)

Bihulebetennelse er ikke noe gøy, nei.[/quote']

Takk, takk, Kess! Jeg så det var fryktelig lenge siden sist jeg var her inne. Tiden har flydd og jeg har vært syk... Fikk jammen bihulebetennelse for 3 gang... så nå skal jeg ta det litt med ro så jeg kommer meg helt på bena igjen! Ja så langt det lar seg gjøre da! He, he! Merker jeg er ikke helt i GR modus for tiden, men jeg er ikke helt på villspor heller! Jeg føler meg ganske så klar for å brette opp armene igjen, for n'te gang, for de siste 10 kg skal jeg bli kvitt!!!!!!!

 

Ha en fortsatt fin helg! Hvordan går det med deg??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg tilbake igjen xxl. Ble nesten litt bekymra jeg. Jeg har også fått bihulebetennelse igjen. Har slitt mye med det de siste åra. Det varer lenge og gjør skrekkelig vondt, så det er ikke noe gøy, nei! Ettersom jeg ikke har fått trent har jeg lagt meg eksta lavt i kalorier, for dette skal hvertfall ikke få ødelegge for meg! Nå har jeg vært ute og gått en liten tur for første gang på mange dager. Ble ganske skjelven, men det var godt også.

 

Flott at du er klar til "kamp".

De siste 10 kg klarer du vet du!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! så flink du er! Hvordan gikk det med julebordet?? Ble det 600 gram ned? Du er så disiplinert så målet ditt ble sikkert nådd! Lykke til videre!!

 

Klem fra XXL

Vi får se i morgen for det ble ikke vektkontroll på meg forrige uke, men hjemme vekta mi som er lik kursleders viste at jeg hadde gått ned bittelitt.Hatt mensen denne uka og den er ikke helt over så kanskje jeg må vente helt til neste mandag for jubelen slipper løs.Jeg skal og ned ti kilo til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Godt å se deg tilbake igjen xxl. Ble nesten litt bekymra jeg. Jeg har også fått bihulebetennelse igjen. Har slitt mye med det de siste åra. Det varer lenge og gjør skrekkelig vondt' date=' så det er ikke noe gøy, nei! Ettersom jeg ikke har fått trent har jeg lagt meg eksta lavt i kalorier, for dette skal hvertfall ikke få ødelegge for meg! Nå har jeg vært ute og gått en liten tur for første gang på mange dager. Ble ganske skjelven, men det var godt også.

 

Flott at du er klar til "kamp".

De siste 10 kg klarer du vet du!!!!!:D:)[/quote']

Heisann! Koselig å høre du har savnet meg. Jeg har ikke vært innom her på leeeenge, men regner med å komme innom her oftere nå. Håper du er blitt frisk igjen, for nå er det snart desember og jul!! Ha en flott dag og uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se i morgen for det ble ikke vektkontroll på meg forrige uke' date=' men hjemme vekta mi som er lik kursleders viste at jeg hadde gått ned bittelitt.Hatt mensen denne uka og den er ikke helt over så kanskje jeg må vente helt til neste mandag for jubelen slipper løs.Jeg skal og ned ti kilo til.[/quote']

Heisann! Lenge siden sist, og de siste 10 kg dine har sikkert krympet....! Men vi sees nå fremover, så håper jeg de siste 10 kan slippe taket... FORT!!!

 

Ha en fin dag og toppers uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en travel hverdag med mange utfordringer... Nå håper jeg på en litt "stillere" periode så jeg kan prioritere helsa mi igjen.

 

Selv om jeg har vært borte fra nettet har jeg klart meg sånn nogenlunde... Hold vekten kaller jeg det... men nå er det ikke stabilisering av vekten jeg holder på med men VEKTREDUKSJON!! I dag viste vekten 90,4 kg..... Og nå skal jeg nedover!!! Jeg spiser ofte og lite. Skal spise mere grønt og rent kjøtt og fisk, samt drikke enda mere vann. Og så skal jeg få opp forbrenninga med mere trim. Raske turer med og uten staver samt styrketrening! Akkurat nå setter jeg ikke opp trimplan da jeg vet det er litt stramt opplegg for tiden. Men så fort jeg har tid og ikke minst kropp til det skal jeg gå en tur!!

 

Nå er det skrevet ned her og nå er det bare å følge planen min! Jeg skal ned til 78-79 kg, så 11,4-12,4 kg ned skal jeg.

 

I dag er det akkurat 30 uker igjen til santhansaften, noe som jeg forbinder med at sommeren i norge begynner. Målet mitt må bli at da skal jeg veie 78-79 kg. Dvs at jeg må gå ned 410 gram i uka. Dette har jeg prøvd før og har god erfaring med litt opp og litt ned.... Så å sette seg mål om 400 gram i uka er ikke helt meg. MEN en ting er sikkert; Ned skal jeg, uansett hvor lang tid det vil ta!!

 

Hilsen XXL som lengter etter å bli en L!!! :D

 

Ha en fin dag alle sammen og legg gjerne igjen en melding her så jeg kan se hvordan det går med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du xxl. Til st.hans er du kanskje L, og om det skulle ta litt langer tid gjør ikke det noe.

 

410 g i uka er faktisk omtrent det jeg har i snitt på mine 41 kg siden jeg starta i februar 07. Da har jeg hatt 3 perioder med litt oppgang (to sommere og en jul) og noen perioder med stillstand på veien.

 

Denne jula vil jeg prøve å holde vekta, og det samme i påsken. Hvis jeg satser på en halvkilo i uka skulle det bli 15 fra jul til påske da, hvis det er 30 uker, og da ville jeg ha bare 4 kg igjen til målet. Det ville jo vært fantastisk og jeg ville vært i mål før limiten min, som er til jul neste år.

 

Ja, ja, det var litt tankespinn. Spennende, men litt skummelt også. Det kan jo skje uforutsette ting, og man vet aldri.

 

Men, i mål SKAL vi nå hvertfall, før eller senere, og i mellomtiden er det bare å kjempe på og ta en dag av gangen, og prøve å holde fokus på hvor sunne og spreke vi blir,

IKKE SANT DERE?!!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl!

Du er liksom en av de trådene som jeg var så fast innom en periode. men mangel på tid har gjort at jeg liksom "glemmer " deg litt. Nå var jeg imidlertid her og siden du oppfordrer til å legge igjen spor så kommer det.

Vi har det jo litt likt. Jeg veier nå 91.6 på morgenen. Og har ikke gått ned nevneverdig siden våren.... men vi gir jo ikke opp og ned kommer vi. STÅ på , jeg synes at du er kjempeflink!

 

LYKKE TIL :)

Mvh Steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du xxl. Til st.hans er du kanskje L' date=' og om det skulle ta litt langer tid gjør ikke det noe.

 

410 g i uka er faktisk omtrent det jeg har i snitt på mine 41 kg siden jeg starta i februar 07. Da har jeg hatt 3 perioder med litt oppgang (to sommere og en jul) og noen perioder med stillstand på veien.

 

Denne jula vil jeg prøve å holde vekta, og det samme i påsken. Hvis jeg satser på en halvkilo i uka skulle det bli 15 fra jul til påske da, hvis det er 30 uker, og da ville jeg ha bare 4 kg igjen til målet. Det ville jo vært fantastisk og jeg ville vært i mål før limiten min, som er til jul neste år.

 

Ja, ja, det var litt tankespinn. Spennende, men litt skummelt også. Det kan jo skje uforutsette ting, og man vet aldri.

 

Men, i mål SKAL vi nå hvertfall, før eller senere, og i mellomtiden er det bare å kjempe på og ta en dag av gangen, og prøve å holde fokus på hvor sunne og spreke vi blir,

IKKE SANT DERE?!!!!!!:):)[/quote']

 

Heisann! Koselig å se at det var meldinger til meg! Du har jo vært kjempeflink, Kess!! 41 kg er bare råbra!! Nå satser vi på nedgang før jul og stillstans i jula!! Jeg har ikke fått trimmet, men er i aktivitet. Regner med at jeg skal få trimmet til uka! Og en dag kommer vi i mål, og i mellomtiden nyter vi alt det sunne vi putter i oss og tenker på hvor sunne og spreke vi er og blir!!

 

Ha en toppers søndag! Og snart ny uke!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei xxl!

Du er liksom en av de trådene som jeg var så fast innom en periode. men mangel på tid har gjort at jeg liksom "glemmer " deg litt. Nå var jeg imidlertid her og siden du oppfordrer til å legge igjen spor så kommer det.

Vi har det jo litt likt. Jeg veier nå 91.6 på morgenen. Og har ikke gått ned nevneverdig siden våren.... men vi gir jo ikke opp og ned kommer vi. STÅ på ' date=' jeg synes at du er kjempeflink!

 

LYKKE TIL :)

Mvh Steg.[/quote']

Heisann Steg!! Så koselig å se at du har skrevet til meg! Jeg har heller ikke vært mye innom her de siste ukene, men tror nå at tiden vil strekke bedre til så vektklubben og trening kan prioriteres! Gleder meg!! Vi står på videre og en dag er vi i mål!! Men håper jo selvsagt at det skal gå litt fort nedover nå...!

 

Ha en toppers dag og ny uke ligger uberørt foran oss!! Og den skal vi bruke fornuftig, ikke sant??

 

Du er også kjempeflink!!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er stolt av å ikke gå opp når jeg faktisk spiser så mye av sånt jeg trodde jeg aldri kunne spise. Men jo, jeg vil ned mer. Merkelig igrunn for nå om dagen føler jeg meg feitere enn på år og dag. Men jeg tror at det kommer av at slankingen har ført til at jeg har endret litt form og jeg føler mer på noe valker som kom litt i andre rekke før....

 

Kanskje vi skal følge hverandre litt tettere? har ikke lest hele tråden din, men kanskje vi sliter litt m samme siden vi har det litt likt? Denne månden er i alle fall årest største utfordring for meg så nå får målet være å stå stille.

 

Ja, helt klart en dag er vi i mål! Jeg vet at jeg kommer dit bare ikke når :)

 

Lykke til og ha en flott desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Vekten viser 89,3!!! Endelig 89-tallet igjen! Skal gjøre alt jeg kan for å slippe å komme på 9-tallet igjen... Så jeg har faktisk gått ned 900 gram siden forrige tirsdag! Kjempefornøyd!! Har ikke målt meg, men det skal jeg snart få gjort!

 

Ha en toppers dag og uke alle sammen!! Skriv gjerne noen ord om hvordan det går.

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...