Gå til innhold

The long and winding road... :->


Gjest tsj

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg lagt og sovet bort versteparten av migrenen, selv om den fremdeles er der, så er den litt mildere. Er veldig plaget av det og det er en av tingene mine som gir meg lyst til å bare gi blaffen i alt. Føler det er så ødeleggende. Alle planer jeg lager for en dag, går i vasken.

 

Har spist litt til frokost, litt mysli, ellers har jeg spist middag, 2 stykker pizza (blir veldig enkelt når muttern er syk, da er det barna som lager mat :) ) I tillegg tok jeg meg en nutrilettbar. Er stappmett.

 

Jeg tror jeg ble litt mistforstått i sted på en av de andre sidene, jeg mener ikke at man skal være uærlig med seg selv, vet ikke hvordan jeg skal være det. Men det jeg mente var, for min del i hvertfall, at jeg ikke vil la disse problemene ødelegge nå, de problemene som har fått meg til å stappe i meg. Depresjon er en av disse tingene, noe som har kommet seg betraktelig, men som dessverre fremdeles kan gripe tak, og da er det trøstespising på gang her hos meg. Det prøver jeg å gjøre noe med og prøver å snu det, men å ha vilje til å gå ned i vekt når man har en dårlig dag, vel JEG synes det er vanskelig. Men det jeg mener er at det burde ikke være umulig.

 

Okidok. Men ærlighet er viktig, og det gjelder i alle aspekter av livet. Tror ikke på løgn, kanskje fordi jeg har blitt servert så mange løgner av visse personer som jeg var sikker på ikke ville gjøre det.

 

I dag er en vanskelig dag igjen. Men jeg har tenkt å ta med meg et stort glass vann og ikke fråtse i mat. Håper jeg. :)

 

Ellers ønsker jeg alle en fin ettermiddag/kveld.

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Nei det er ikke lett dette her. Skjønner godt hva du mener. Det jeg har startet med nå er å fortelle hodet mitt at snop og søtt er gift for kroppen. Det funker nesten hver dag.

Jeg er vel litt rar men det er jo verdt et forsøk.

Hodepine/migrene er også noe av det værste som finnes. Jeg kan ha vondt over hele kroppen, men har jeg vondt i hode så er det tusen og ett ute.

Håper du er bedre nå ihvertfall.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine er noe av det verste....du har min fulle sympati. Det er vanskelig å holde seg til et visst antall kalorier fra før om han ikke skal slite med hodeverk i tillegg. Masse god bedring til deg.

 

Klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' nå har jeg lagt og sovet bort versteparten av migrenen, selv om den fremdeles er der, så er den litt mildere. Er veldig plaget av det og det er en av tingene mine som gir meg lyst til å bare gi blaffen i alt. Føler det er så ødeleggende. Alle planer jeg lager for en dag, går i vasken.

 

Har spist litt til frokost, litt mysli, ellers har jeg spist middag, 2 stykker pizza (blir veldig enkelt når muttern er syk, da er det barna som lager mat :) ) I tillegg tok jeg meg en nutrilettbar. Er stappmett.

 

Jeg tror jeg ble litt mistforstått i sted på en av de andre sidene, jeg mener ikke at man skal være uærlig med seg selv, vet ikke hvordan jeg skal være det. Men det jeg mente var, for min del i hvertfall, at jeg ikke vil la disse problemene ødelegge nå, de problemene som har fått meg til å stappe i meg. Depresjon er en av disse tingene, noe som har kommet seg betraktelig, men som dessverre fremdeles kan gripe tak, og da er det trøstespising på gang her hos meg. Det prøver jeg å gjøre noe med og prøver å snu det, men å ha vilje til å gå ned i vekt når man har en dårlig dag, vel JEG synes det er vanskelig. Men det jeg mener er at det burde ikke være umulig.

 

Okidok. Men ærlighet er viktig, og det gjelder i alle aspekter av livet. Tror ikke på løgn, kanskje fordi jeg har blitt servert så mange løgner av visse personer som jeg var sikker på ikke ville gjøre det.

 

I dag er en vanskelig dag igjen. Men jeg har tenkt å ta med meg et stort glass vann og ikke fråtse i mat. Håper jeg. :)

 

Ellers ønsker jeg alle en fin ettermiddag/kveld.

 

klem fra tsj[/quote']

 

Hei Trude

Jess,det er viktig å være ærlig ovenfor seg selv og andre.

Dessverre forstår jeg det slik at du er blitt sviktet,på en måte som er forferdelig vanskelig å få tillitten tilbake til menn igjen på.

Jeg synes du er tøff som formiddler hvorfor du har lyst å trøstespise...en av gunnenen i allefall.

Han er ikke verdt det.,han er ikke verdt at du trøstespiser.

Har du mulighet å få lånt deg,eller kjøpt en film som heter shedevold...ble neppe rett engelsk det der ...men hundjevelen på norsk.Den er god medisin for humøret.

Det er mange som blir sviktet,selv tynne lekkre damer blir det.,for ikke å drive noen mannehats-hets,..menn blir også sviktet.

Livet er slik,i forandring hele tiden,den eneste man egentlig kan stole på er seg selv til syvende og sist.

Selv lever jeg nå i ett godt og trykt ekteskap,men det har ikke alltid vært slik.Jeg var samboer med en mann som ikke respekterte meg,og jeg ble sviktet på den måten.Det tok meg 3 år å greie å hente frem selvtillit for å ta skrittet ut av det.

enda i dag har jeg arr på sjelen etter det jeg opplevde.

Da jeg avsluttet tok jeg all skylden,og bare noen få av mine nærmeste ante hva jeg egentlig hadde i bagasjen da det ble over.

Men det man må gjøre er å se fremover,se i nuet,man har bare ett liv.

 

Håper du er bedre av migrenen,og jeg sender deg varme tanker,oppmuntring og masse ståpåhumør.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Trude :-)

 

Jeg har sendt deg en Personlig Melding :-) ( finnes under nicket ditt, rett under overskriften "søk etter ledige kurs" - dette har du sikkert sett, men forklarte i tilfelle :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trude:)

Migrene er fælt, sleit en del med det tidligere, men er nå mye bedre. hender enda en go annen gang at jeg får ett anfall, men da ofse iforbindelse med mensen. Hvorfor jeg har blitt bedre vet jeg ikke helt. Men en av teoriene mine er at jeg nok har fått hjelpe pga kostholdet. Sjokolade er ihvertfall ikke bra for min del. Kjenner det hvis jeg spiser mye sånn. har nok ogdå en del psykisk å si for min del også. har det generelt bra i livet nå, så det hjelper. Trening og frisk luft er nok også viktig for min del. Å først men ikke minst røyken. Nå som jeg dessverre røyker litt igjen, har jeg mye mer vondt i hode enn ellers. Så hvorfor kan man ikke bare la det være... En dag må jeg vel få det til.

Vet at du antagelig har en annen form for migrene enn meg. Blir litt lyssky, men sliter mer med synsforstyrrelser. Vanskelig å gå i trapper blandt annet, da det er vanskelig å bedømme avstander... Men noen ganger er det bare helt ræva. Muttern på mørkt rom og spybøtta ved siden av. Men som sagt er mye bedre nå, enn jeg noen gang har vært før. jeg bruker heller ikke P-Piller, da det gjorde alt meget værre.

Håper du også en dag kommer til å få en lettere hverdag og bli bedre av disse migrene anfallene dine.

Klem fra Rina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er bra i dag igjen. Migrenene varierer veldig, jeg kan bli helt slått i bakken i 2 dager og noenlunde ok den 3. Eller jeg kan få det bare for en dag. Jeg får alltid synsforstyrrelser først, akkurat som et varsel som fortelle meg at nå må du komme deg i hi. Jeg har røkt litt selv, begynte da jeg var 38!!!! Slå den. Har sluttet nå. Jeg begynte en tid da verden var virkelig helt på trynet for min del. Alt er forandret nå. Så optimismen er på plass, og da er det for min del ikke plass til røyking. Vet det blir annerledes for de som har holdt på en god stund. Å slutte med noe du liker, eller som du er avhengig av, er rett og slett pyton og ikke minst vanskelig.

 

Men altså, dagen i dag, ikkerøyker, ingen migrene og på vei ned i vekt! Yes.

 

Ha en fin tirsdag, rina.

 

Ciao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og jobbet med hagearbeid, har virkelig tatt i og svetten har rendt i strie strømmer. Og regnet ut etterpå at jeg har opparbeidet meg 3,8 trimpoeng i dag. Det var virkelig deilig, selv om jeg må innrømme at kroppen verker, men det betyr ingenting. Skal ut i hagen i morgen og, vel å merke hvis været ikke er for ille.

 

tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom for å si hei.

Så bra at du er bedre i dag.

Hagen ja, våres hage gror snart igjen. uff og uff. må vel ta den snart. Er godt vår hage ikke er så stor.

Ha en fortsatt strålende dag.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å hilser på,så bra du har en hage å holde på i,...masse god trim :)

Gleder meg til å høre om "hagehønene"snart....let litt på nettet,er sikkert en lokal prydhøneklubb i nærheten. Men vent til våren hvis du ikke har ett uthus eller noe som kan lages ett lite hønsehjøne i.

Da har du samtidig gjødsel til plantene dine.

Ellers håper jeg du er kvitt migrenen din,husker mamma var så plaget av migrene..hun våknet hver morgen m dundrene migrene,vi unger fikk ikke lov å stå opp før annfallet hadde gitt seg,hun satt i gyngestolen,med lysene av,og drakk svart kaffe...en hel kjele for seg selv måtte til.

Da kunne vi stå opp,men må få tilføye,hun var oppe veldig tidlig,..fire-fem tiden.

Da hun kom i overgangsaleren sluttet migreneannfallene.

 

Nei,nå hører jeg veslefrøkna er våken,...hun var våken i natt også,og da fikk ikke jeg sove etterpå.

Skal høre m helsesøster,lillemor drømmer,prater i søvne,hun vekker oss en par tre ganger hver natt. Rart.

Men det er vel en periode man må igjenom.

 

Ha en strålende dag videre,håper det er bedre vær hos deg enn her oppe...rene vårløsningen i fjellene nå..bekker som er tørre sommerstid renner som slør nedover fjellsidene nå.Vakkert på sin måte.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig melding. Jeg blir nok nødt til å vente litt med hønsene, men hvis jeg skal ha høns, skal jeg først planlegge det godt, gå innom de sidene du snakket om, og jeg har egentlig allerede planlagt hvor jeg skal ha dem, dvs plassen, men må nok bygge et lite skur som er lunt og tett. Får se om jeg har noen evner som byggmester, hehe. Men som sagt, har veldig lyst på, og enda mer nå når du har pratet litt om det også.

 

Synes det er koselig at vi kan snakke om andre ting enn bare kcalorier og slikt, men selvfølgelig, det er jo derfor vi kommer innom disse sidene. Men det er nå også kjekt å høre om annet også. Synes faktisk det er en del av "inspirasjonspakken", man gleder seg til å gå inn på sidene for å lese hva "internettvenninnene" har funnet på nå.

 

Været her i Bergen er virkelig noe for seg. Regn, litt sol, vind, regn, regn, sol. Sånn holder det på. I det ene øyeblikket planlegger jeg å gå ut i hagen, men så niks, der høljer det igjen. Var tidlig avgårde i dag til både fysio og tannlege. Tannlegen holder til ved et hagesenter, så jeg gikk innom der og kjøpte meg noen lyngplanter og et par andre høstplanter. Synes det er så koselig å plante om høsten, det er så fine farger i lyngen og andre planter. Plantet faktisk ikke noe særlig til våren i år, grunnen var alle sneglene, de spiser ALT.

 

Tenker på den stakkars moren din som hadde migrene hver morgen. Det er rart hvordan vi har forskjellige måter å takle det på. Jeg har også hørt at migrene ofte forsvinner i overgangsalderen. Det hadde vært virkelig kjekt. Bye bye migrene.

 

Matmessig spiste jeg litt mysli til frokost, men til lunsj kjøpte jeg meg en baguett m/kjøttboller. Det var også eggesalat i den. Så jeg må innrømme at jeg skammer meg litt nå, men tenker som så at jeg får spise litt mindre til middagen kanskje? Har ikke spist siden den nå, burde vel spise noe slik at jeg ikke blir kjempesulten til middagen. Se der ja, nå har det nettopp høljet og nå skinner solen igjen. Og litt blå himmel. Tror jeg skal gå ut og plante lyngen oppi krukkene mine.

 

Har ellers vært med min far og kjøpt 2 nye dører til gangen min. Han skal også kjøpe (for meg) nytt gulvbelegg til gangen. Og nå skal jeg ha varmekabler der og. Å, som jeg gleder meg til det er ferdig. :)

 

Nei, nå får jeg gi meg. Tar og skifter og går ut og jobber litt i hagen, planter i krukker og diverse annet. Har mye ved som skulle vært saget opp og lagt på plass. Og en million andre ting, stakkars hagen min har blitt virkelig forsømt ganske lenge nå. Men det er aldri for sent, sant?

 

Motivasjonskort som spardama foreslo, var veldig lurt. Det skal jeg jammen gjøre, skrive ned de viktigste grunnene til å gå ned i vekt.

 

Ha en fortsatt fin dag, alle sammen.

 

klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom for å se hvordan det går med deg. virker som om du er i godt i siget, synes jeg.

 

været i bergen vet jeg alt om, har bodd der i mange år - men ikke nå lenger. virker som du har stort hus å holde styr på. jeg har en leilighet der jeg bor nå, litt oppussing på gang her også - men "alle" i familien har 10 tommeltotter så det må leies inn folk til det meste. jeg ser frem til å bli ferdig, forhåpentligvis en eller annen gang i løpet av høsten - i den grad man noensinne blir ferdig.

 

ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huset mitt er IKKE stort. Pittelite, pleier jeg å si. Men det er koselig (når det er ryddig) :) og med 3 gutter kan man tenke seg hvordan det blir. De prøver å innbille meg at det er jeg som roter verst..... HA! Men det er nok å gjøre her i dette huset også selv om det er lite. Hagen derimot er ganske stor. Har putlet på der i dag, ryddet og spylt, har plantet høstplanter og virkelig kost meg. Har drevet på såpass i dag at jeg har tjent meg 4,5 trimpoeng, så det er jeg fornøyd med. Det har virkelig gått i ett i hele dag, fra tidlig i morges til nå om kvelden. Men nå har jeg laget meg en kopp te og skal kose meg med den, tenne litt stearinlys, lese litt lekser i fred og ro, ungene er på rommet sitt, minsten skal legge seg, under protester, selvfølgelig. Vil ligge i min seng, han. Nei, sa jeg. Da ble han snydens fornærmet. Pytt pytt. Han er 10, snart 11 så det er ikke så veldig synd på ham :) Men han er brelungen min, det er sikkert. Sånn blir det vel ofte med minsten.

 

I morgen skal jeg på UiB, får igjen en av oppgavene, så jeg er spent. Ellers har jeg tenkt å jobbe mer i hagen, så håper på opplett. Har tenkt å "tjene" flere trimpoeng der. Og jeg skal gjøre alvor av å begynne å sykle, skal levere sykkelen inn til reparasjon og service først, og så setter jeg igang. Skal prøve å sykle til butikken så ofte som mulig. Det er et stykke dit, men ikke altfor langt og med laaaaang bakke hjemover, så det er god trening.

 

Nå er jeg sulten så jeg tar meg litt kveldsmat og tenner litt lys.

 

God natt, alle sammen.

 

klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink med mange små måltider. Det er slik med meg når jeg arbeider i hagen, glemmer helt måltidene! Tiden går så fort og jeg koser meg, så da er jeg ikke sulten. Skal prøve å være flinkere i morgen. Har ellers ikke vært så aller verst matmessig, med unntak av den baguetten jeg spiste til lunsj, der var det nok en del kcalorier, kremt. Hmm.

 

Men i morgen skal jeg være flinkere med flere små måltider, selv om jeg skal ut i hagen, kanskje jeg skal lage meg en matpakke og en termos med kaffe? Slik at jeg kan ta meg pauser innimellom, men slippe å gå inn for hver gang. Det skal uansett bli bra vær her, før uværet nok en gang setter inn over oss, så det er best å benytte seg av det, og det skal jeg gjøre. Masse gratis trim!

 

Ok, god natt til alle.

 

hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker det er deilig å få røsket litt opp i hagen? jeg har akkurat vært på en times tur og værgudene var snille og holdt tilbake regnet mens jeg var ute. deilig med frisk luft og bare gå i egne tanker. før var det et ork å gå turer nå nyter jeg det når jeg først har kommet meg over dørstokken!! :)

 

te og stearinlys høres koslig ut, det bruker jeg også gjøre når jeg skal lese lekser om kveldene..litt ekstra kos for min egen skyld! ønsker deg lykke til med oppgaven i morgen, tenker det har gått bra! jeg er enig med Hyfsan, det virker som om du har kmmet skikkelig i siget med livstilsomleggingen! det er bra jobba og inspirerende for oss andre. stå på videre! :)

Go natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg føler også at jeg er kommet godt i gang med livsstilsendring, MEN tør ikke slappe av, har gjort det før.....

 

I dag orket jeg ikke lage middag, og ungene og jeg var en tur til byen for å hente syklene deres som hadde vært til reparasjon, på veien hjem bestemte vi oss for å spise middag på en kro. Tidligere når vi har spist der har vi alltid kjøpt brus og som regel softis til dessert. Og gjerne snop også. Jada. Men i dag drakk vi vann til middagen og kjøpte ikke noe dessert eller snop. Da var jeg faktisk veldig stolt av meg selv. Det føltes som om jeg bevisst testet meg selv, som om en god side heiet, mens den slemme siden ba meg gi blaffen og kose meg med alle godsakene i nærheten..... Uff, nå blir det visst galehuset next. :)

 

Og i kveld spiste jeg bare 2 skiver til kvelds. Og et par frukter i tillegg. Hadde lyst å steke meg flere speilegg, men nei, ikke i kveld. Så, tungen beint i munnen, vi skal nå mål (selv om det tar tid), sant jenter (og eventuelle menn :) )

 

Nå køyer jeg, er stuptrøtt og må være noenlunde våken på forelesning i morgen.

 

God natt nok en gang :)

 

tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra du motsto fristelsene,du er tøff som greier å tenke rett når du skal,og at ei side sier du bare skal sjeie ut,mens den andre sier nei...det er bra den fornuftige vant :)

Takk for hilsninger Trude,.jeg synes det er veldig veldig motivernede.

Når jeg er innom å skriver i arbeidsboka mi,stikker jeg på forumet å leser litt,det ligger så mye ispirasjon i dette,at jeg lurer bare på hvorfor jeg ikke gikk sterkere inn før å virkelig engasjerte meg.

Ble jo medlem i fjor en gang.

Dessverre måtte jeg "slanke på meg"noen kilo først. Var å prøvde noe som heter ketolyse,.i noen mnd men sluttresultatet ble flere kilo opp. :)

Kjenner nå at jeg er blitt lettere faktisk,men jeg var jo oppe i svimlende tall her i slutten av sommerferien.

Burde tatt meg en trimtur nå,er så nydelig klar og fin høstmorgen,men jeg skal være ærlig,jeg tør rett og slett ikke gå alene,har vært så mye om disse bjørnene som dreper sau i områdene her. De som har sauer rundt omkring her,har lurt på hvorfor hesten vi har gående ikke er blitt offer for bjørn.,men vi har 3 hunder,og det er det som holder bjørnen unna gården vår.

De bjeffer litt når det kommer biler og folk,så det "skremmer" bjørnen litt.

Hadde det kommet en bjørn når vi hadde tatt trimtur,så hadde hundene prøvd å gjemme seg i matmors trygge favn :)

 

Håper du får en fin dag Trude,jeg skal jammen lete opp trimsykkelen min,den står i garasjen :)

Så kan jeg trimme på den når ungene er dratt på skolen.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempekoselige hilsener både fra mayca, Janne og Vilde! Jeg blir SÅ godt humør når jeg leser dem, setter veldig pris på det og det er ikke minst veldig inspirerende. Jeg har faktisk aldri vært så motivert før, og det er sannheten! Så jeg er helt sikker på at målet er i sikte (et stykke lenger fremme :) ), og det er motiverende!

 

BJØRN???!!! Ok, du er hermed fritatt for turgåing! :)

 

Jeg lurer mer og mer på hvordan det ser ut hos deg, ser for meg fantastisk landskap med masse forskjellige dyr, både ville og gårdsdyr. Er det noe vann/tjern der også hvor dere kanskje drar og fisker?

 

Ok, jeg har en del jeg har lyst å få gjort i dag, så jeg får heller ta turen innom i kveld.

 

Ha en super dag alle sammen

 

klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren du er jammen flink. Bare det å motstå sånne fristelser sier ganske mye om hvor motivert du er. Dette er knallbra. Jeg blir bare super motivert av å lese alt som blir skrevet. Denne bloggen er genial.

Ha en fortsatt god kveld.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte. Jeg har nettopp vært inne på "tråden" din og blitt imponert over deg og skrevet en liten hilsen til deg. :)

 

Har jobbet i hagen i dag, har spadd og raket og kostet til den store gullmedalje. Fikk i hvert fall over 6 trimpoeng for det, så det er jeg veldig fornøyd med. Men jeg ble dessverre ikke ferdig med hagegangen, det er ennå litt igjen. Men været snudde om og skal nok være slik i hele helgen. Det blir visst en del vind også. Får fortsette i hagen når det blir bra igjen. :)

 

Kjenner jeg er stuptrøtt nå, skal opp i morgen og jobbe med en ny oppgave. Skal også på jobb i morgen ettermiddag. Lørdags- og søndagsvakt har jeg også denne uken. Skal ha med meg matpakke og frukt og grønnsaker. En stor flaske vann skal jeg også ha med, for vannet på sykehuset smaker PYTON.

 

Nei, nå går jeg og legger meg.

 

God natt til alle. :)

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg våknet av meg selv, kl 05.55! Helt våken var jeg også. Fant ut at da kan jeg jo bare stå opp, selv om klokken ikke ville ringe på en time. Men kjenner nå her jeg sitter at jeg ikke er helt våken allikevel. Pytt pytt. Mine 2 eldste gutter er oppe, de dusjer og steller seg og gjør seg klar til skolen. De er flinke til å klare seg selv, det er sikkert. Og det er flott. Blir stolt av det. Gjeeeesp! Skulle kanskje sovet allikevel??? Nei, tror jeg får trakte meg en kanne kaffe, det burde hjelpe.

 

I dag skal jeg drive på her inne, det er overhodet ikke noe utevær i dag. Men jeg har mye som må gjøres inne i tillegg til oppgaven som skal gjøres. Gikk opp på vekten i dag, men det skulle jeg ikke ha gjort, for jeg har jo hoppet over til mandag som veiedag i stedet og nå hadde jeg gått opp! Jeg har vært fornøyd med hvert gram nedover, men dette er oppover! Må vel si til meg selv at muskler veier mer enn fett, har jo holdt på en del de 2 siste dagene, men allikevel tror jeg at dette er mer pga at jeg spiste litt for mye til middagen i går! Der fikk jeg den! Det lønner seg ikke å slappe av et sekund, for da fyker jeg opp igjen. Jeg har merket at nå etter jeg ble 40 så er det litt vanskeligere å gå ned i vekt. Så da må jeg også være mer påpasselig. Søren også! Ble nok litt sur nå ja, men min egen feil, det er sikkert.

 

Det er litt av en forskjell på mitt humør i går og nå, men jeg er nok litt morgengretten. Bare guttungen kunne komme seg ut av dusjen så jeg kan lage meg kaffe. Der! Nå står den og putrer, deilig kaffe!

 

Nå skal jeg innom og hilse på på de andre sine "tråder" og så får jeg vel starte dagen min.

 

Ha en fin og sunn dag alle sammen.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...