Gå til innhold

Vilde's nye liv- dagbok


Gjest Vilde34

Anbefalte innlegg

  • Svar 584
  • Created
  • Siste svar

Hvordan er formen idag etter turen og ikke minst trappetrinnene? Tipper du kjenner det godt! :) I så fall har du virkelig tatt godt i og det er jo et godt tegn. :)

 

Har egentlig ikke så mye tid akkurat nå, vil bare si: HA EN SUPER DAG!

 

Klem fra Trude :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Flirer av sylfidevenninna du som får deg til å springe i trapper. Forstår godt at du kjente du hadde muskler i låra ja, vil tro du kjenner det enda bedre idag og i morgen vil du sannsynligvis forbanne venninna di *ler*

 

Men du og du, det gjør underverker for kropp og sjel da. Du klarte det faktisk!!!! Og du vil garantert merke det på lårene etterhvert!

 

Ha en strålende dag og så håper jeg du får litt massasje ikveld også!

 

Klem fra Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med låra. De sinker deg vel ikke håper jeg. Tror deg når du sier at du kjenner du har de der.

Jeg for min del kjenner at jeg har legger og rygg. Og jeg som var flink å tøya ut a gitt.

Ønsker deg uansett en strålende kveld.

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. låra kjennes i alle bevegelser! Var jo ikke annet å vente :)

 

Nå har jeg sendt sambiss på trening, fått unger i seng, ryddet kåken og lagt fram klær til i morgen....så nå landa jeg i sofaen, skal gå tur i gjen i morgen så i kveld sitter jeg! Spiser brødskive med kaviar og det smaker fææntæstic med te til :) Tror jammen jeg har noe frukt til gode på dagens kvote også, reine festen det her!! Hihi.

 

Ha en god kveld alle sammen, klem fra Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig melding på tråden min, er så koselig at dere tar dere tid til å stikke innom meg og hjelpe meg fremover.

 

Endelig fredag og min fridag ( har fri annenhver fredag ), været er nydelig og etter at jeg er ferdig med tannleggen så skal jeg i alle fall ut å gå tur, skulle nå gjort litt husarbeid også, men det er mere fristende å være ute og benytte det flotte været som er nå:)

 

Ville bare innom for å ønske deg ei flott helg, kos deg og slapp av.

 

Setter utrolig pris på deg og alle hilsningene jeg får i fra deg.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at vi ser på kveldmat og frukt som rene festen' date=' oh no...hvor skal dette ende???? Som slanke lekre berter forhåpentligvis :)

 

Ha en fin kveld og en fin natt![/quote']

 

Hajjo Skravla!

Jepp, lekre blir vi, det er jeg overbevist om.

Og mat er godt, så da nyter jeg det jeg kan få :) Hver dag er en fest? hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig melding på tråden min' date=' er så koselig at dere tar dere tid til å stikke innom meg og hjelpe meg fremover.

 

Endelig fredag og min fridag ( har fri annenhver fredag ), været er nydelig og etter at jeg er ferdig med tannleggen så skal jeg i alle fall ut å gå tur, skulle nå gjort litt husarbeid også, men det er mere fristende å være ute og benytte det flotte været som er nå:)

 

Ville bare innom for å ønske deg ei flott helg, kos deg og slapp av.

 

Setter utrolig pris på deg og alle hilsningene jeg får i fra deg.

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

 

Takk for hilsen Evelyn!

Kos deg masse på fridagen og lykke til hos tannlegen.

God helg og klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvissleis e ståa? Sant det er hææææærlig i dag, deilig sol både i øst og i vest. Jeg nyter det! Og i dag fikk jeg faktisk en kompliment av min mor, og tro meg, det er ikke noe hun slenger av seg i øst og vest....:) Hun sa at hun kunne se på meg at jeg har gått ned i vekt!!!!!!!! Jippi! Men så i samme åndedrag sa hun at hun angret på at hun hadde gitt meg det flotte fuglehuset vi har i hagen, for jeg hadde aldeles ikke behandlet det pent, malingen skallet nemlig av! LOL. Skulle ønske jeg kjøpte de ørepluggene jeg så på apoteket. :)

 

Hvordan har dagen din vært i dag? Sjefen reist på ferie nå eller? :) Er det hæla i taket og tenna i veggen nå i 3 uker fremover??? :)

 

Ok, sender deg mange motivasjonsklemmer og takk for energien du sendte, den kom nemlig etter en liten stund, *ler*.

 

Ønsker deg en strålende fredag og helg! Ikke glem skrittelleren i helga da!

 

Klem fra vestlandstrollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at du er ei skikkelig herlig jente. Håper at alt går skikkelig bra med deg og husk nå som helgen er her at søtt og snop er falsk idyll.

Håper at været holder seg så fint som vi har det nå i hele helgen.

Stå på videre og god helg

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk damer, dere er så gull å ha!

Dagen har vært fin, psykisk og matmessig :) Nå skal jeg skifte og komme meg ut på tur med sylfidevenninna mi. Hun har hund så hun gidder å gå tur fredag kveld også....hehe. Kommer sikkert innom igjen seinere i kveld og skritt og points.

 

vi prækes

 

Klemmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streiker du? :D Bare tuller. Det er bare plagånden fra vest som er pratesyk. Hihi.

 

I sted satt jeg her og duppet, øyelokkene var meget tunge og jeg kunne virkelig sovnet. Nå har jeg drukket kaffe og det er stikk motsatt virkning! Jeg føler meg litt hyper og da må jeg plage noen, hehehe.

 

Jeg får vel komme meg avgårde, har sagt det tusen ganger til meg selv, men det er kjekt å være her og skrive til dere. Vet du hva? Jeg kjøpte en bukse i England, London, da jeg var der i sommer. Prøvde ikke den på i butikken, og da jeg kom tilbake til hotellet, var den aaaaaltfor trang. Nå passer den! Jeg må til og med ha belte på den. Jess, jess. Det er helt fantastisk! Snakk om å bli supermotivert da. Den er grå og med "diamant"tegnet skjeletthode på baklommene. Høres ikke det morsomt ut, hahaha. Den er faktisk ganske tøff.

 

Nei, nå MÅ jeg gi meg, ellers går dagen fra meg.

 

Ha en super duper dag og helg da, Vildemoren.

 

Klem fra det der "over there". :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truuuuuudeeeeee, her eeeeeeeeeeeeer jeg :(

Jepp, hadde en strålende ikke-pc-dag i går....det var i grunnen deilig. Veldig hyggelig å være savnet da.....hihi!!

 

I dag har vi vært i skogen med ungene + ei venninne av eldste. Det var nydelig. Strålende sol og bare skjønt. Ble jo ikke noen lang tur (hadde ikke med vogn til mini) men vi fikk da frisk luft. Kosa oss med frukt og saft.

 

I går var vi ute å shoppa, fikk kjøpt litt stæsj til huset og vinterstøvler til begge de små...så da er det i hus. Eldste begynner på håndball i morgen så hun måtte ha innejoggesko også.

 

Nå har vi spist middag, kyllingfilet, ris og grønnsaker......med skysaus....den er kjip asså...hehe, men bedre enn ikkeno da.

 

Nå skal jeg inn å lese hos dere andre.

 

Kleeeeeeeeeeeeeeem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt med litt pauser innomellom. Så deilig å vært litt på shopping da. Det syntes jeg er så deilig. Blir litt gla når jeg finner noe skikkelig fint.

 

Er ikke shoppinggal da.

 

Så deilig med tur i skog og mark da. I dag har det jo vært knall vær også. Har vært mye vind her da men. Jeg har jo jobbet likevel.

 

Ønsker deg en fortsatt strålende kveld.

Lykke til i morgen

 

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Deilig med en pc- fri dag! Høres ut som du har hatt en topp helg, Vilde og er klar for ei ny uke! Sjysaus er kiper`n, helt enig. Jeg innvilget meg fløtesaus idag jeg og gikk likevel ikke over antall kcal!

 

Ha en fortsatt fin kveld!

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter, og takk for hilsner Lena og Skravla!

 

Jepp, i dag var det å hoppe på vekta (ok ikke hoppe...da hadde den gått i stykker :() og jeg har gått ned 0,7 ...og totalt 11,3 kg siden jeg starta. Vekt nå er 113,7.

 

Ble litt lite trim i helgen, og denne uka er programmet tett på kveldstid...så vi får sjå hva jeg klarer å få til.

 

Forrige ukes mål var å teste ergometersykkelen, det klarte jeg ikke (gadd jeg ikke). Denne uken er en gyllen mulighet til å få det til en av kveldene sambiss er borte og jeg ikke kan gå ut alikevel :)

 

Sto opp tidlig i dag, alle mann ut av døra klokka sju....stakkars unger :) Det må til hvis jeg også skal få til å jobbe 100%.

 

Ok, det var morgenens tanker fra meg, håper alle får en fin mandag og at alle slipper sjysaus på middagen sin :D

 

Kleeeeeeeeem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for meldingen på tråden min i går kveld. Jeg trengte virkelig litt trøst da, føler meg bedre i dag. :D

 

Jeg har gått ned 0,6 kg, så du vant i hvertfall vektkonkurransen :(

 

Vet ikke hvor mye jeg får trimmet selv denne uken, den er mildt sagt stappfull av gjøremål, men man kan jo aldri vite...:)

 

Håper du får en fin dag og en stråååålende uke, Vildemoren. :)

 

Klææææm fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravla71

Gratulerer med et strålende resultat! Du har jo gått ned masse og vært kjempeflink.

Så får du se i løpet av uka om du kommer deg opp på den sykkelen, det gir i alle fall litt trim!

 

Ha en flott dag på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...