Gå til innhold

From Biggirl to Smallgirl


Gjest Smallgirl

Anbefalte innlegg

takk for hilsen på tråden min.

 

godt å høre fra deg. regner med at du er sliten nå. det er psykisk utmattende å være igjennom noe sånt, men alltid godt når begravelsen er over. synes tiden mellom dødsfall og begravelse er ekstra vondt, opplever jeg er i ingenmannsland. nå håper jeg du får slappe av i helgen sånn at du er rustet til en ny uke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 776
  • Created
  • Siste svar

Så fint at du greide å ta den utfordringen i begravelsen; det var godt for deg og de andre du var sammen med. Føler meg også sikker på at det var svært godt for familien; de visste at han trivdes på jobben og hadde mange kjære/nære kolleger der. Så tro meg, de gjemmer det i sine hjerter og tar det fram i den vanskelige tiden som nå venter dem.

Hilsen resolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det onsdag og på vekta nok en gang. Denne gangen viste den 73,6 kilo, noe som gir en nedgang på 1,3 og totalen på 18,9. Det ble inn 3 cm, av de ble det en i midjen :D

 

Jeg er strålende fornøyd og regner med det er all trimmen som gjør det.

 

Neste uke blir det nok en del mindre trim, ikke bare fordi supermåneden er over, men fordi jeg skal reise til Oslo på fredag. Det blir ikke så mye trim av å sitte i bil 8-10 timer to dager :D

Dessuten så sier vel menssyklusen min det den kommer onsdag eller torsdag og da bruker jeg å være tyngre.

 

Sånn ellers så øyner jeg ett håp om 20 kilo til jul, mangler jo bare 1,1 kilo nå :)

 

Håper alle sammen får en flott uke

 

P.S. Genialt jeg har meldt meg på tråden til hyfsan, kanskje det går like bra som sist du lokka meg med? :)

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av misunnelse! Så flink du er - over 18 kg - det er virkelig en bragd!

 

Ser du har meldt deg på hos Hyfsan, det var bra - ihvertfall til inspirasjon for oss andre!

 

Hilsen Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk bra :D

Du klarer helt sikkert 20 kg innen jul. Stå på og kos deg i Oslo.

Skal til Oslo selv til uken. Bruce Springsteen gjester Spektrum og det skal jeg få med meg. Gleder meg helt enormt...

 

Ha en flott dag.

 

Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere alle tre :)

 

Jeg har hatt det travelt i dag og ikke hatt tid til å stikke innom.

 

Nå må jeg avgårde for å skrive avslutningsrapport på supermåneden :D

 

Skal prøve å stikke innom her før jeg drar i mårgen.

 

Håper dere får en fantastisk helg.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt like imponert over hvor flink du er. Når jeg ser hva du har fått til den siste måneden er det helt klart at jeg skal gjøre januar til en supermåned. Det betyr ikke at jeg skal slappe av i desember, men det er nok ikke måneden som egner seg mest.

 

For meg vil supermåned bety at jeg skal trene mer og med større variasjon for å stramme inn litt mer. Hittil har jeg gått mye, men jeg skal begynne å trene styrketrening i januar. Kanskje også flere ting, men jeg skal fortsatt gå min daglige kveldstur. Kanskje jeg klarer å komme like langt som deg. Har gått ned cirka halvparten, 9,4 til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Gikk desverre ikke helt som planlagt ;) Det ble desverre altfor mange drinker lørdgskvelden og det vil vel vise på vekta også frykter jeg. Iallfall siden jeg venter mensen også.

 

Men men, det var min første dirkte utskeiielse siden jeg begynte å legge om livsstilen, de som har vært før kan ikke kalles utskeiielse i forhol iallfall. Men er likevel stolt over at jeg klarte å fortsette stilen som før fra søndagen.

 

Problemet mitt nå er at ryggen min har skjært seg. Var med kiropraktor i dag og hun måtte sette meg på plass tre plasser, i korsryggen, i starten på ribbena og i nakken. tror det kommer fra at jeg har spent meg når jeg har gått på glatta :) Så i går turte jeg meg ikke ut å gå siden det var veldig glatt, men i dag har jeg vært ute.

 

Håper alle sammen får en flott uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff med ryggen da Biggirl...Blåse på;)

En utskeielse er vel ganske normalt, ikke sikkert det vises på vekta imorgen.

Men, uansett så skal vi kunne leve med denne livsstilendringa våres, så må det være rom for sånne ting også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og bra du tok deg inn igjen såpass raskt. og jeg er enig med rina i at såkalte utskeielser må anses som normalt. men det bør ikke hende sånn altfor ofte selvsagt og så er det viktig at man ikke mister motet og fortsetter med for mye dagen derpå også. men dette er godt jobba biggirl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en stund siden jeg har vært innom her - men jøss for et resultat du hadde forrige onsdag, både uken og totalt. kanskje du også har veid deg i dag?

 

du kan nok takke treningen for dette, ja:) vi startet omtrent samtidig og var omtrent like tunge. vi er også nesten like gamle og har vært like flinke med maten:) men jeg har ikke trent og har "bare" gått ned 12.4 kg. må jo si jeg misunner deg litt... men jeg misunner alle som kan gå tur, trene og stå på litt ekstra...

 

håper det står bra til med ryggen din, det sikkert lurt å gå tur, men vær forsiktig! spesielt siden du også venter mensen. og angående vekt og mens; det er nesten best å ikke veie seg! jeg går opp 1-2 kg de første dagene, men det er jo bare vann...

 

jubalong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ryggen er eesverre ikke noe bedre. Jeg var hos kiropraktor i går og skal dit i morgen igjen. Håper det hjelper meg litt mer. Planen er at jeg skal på jobb etterpå, så da for jeg bare se hvordan det går.

 

Ellers var det veiedag i dag, og ingen er mer overrasket enn meg over at jeg gikk ned nok en halv kilo. Grunnen er vel at mensen har uteblitt i dag, og da kommer den nok i morgen, men pyttsan det er en uke til neste veiing og da er jeg ferdig :) Jeg gikk inn 4 cm, men bare en halv i midjen, men jeg er strålende fornøyd.

 

Og jeg skal love dere at slike utskeiielser blir det ikke mange av. Jeg følte meg ikke edru før langt ut på søndagen ;) Så hvorfor i pokker skal jeg drikke? Både kroppen min og jeg har det mye bedre uten!!

 

Håper dere får en fortsatt fin uke alle sammen

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

og helgen nærmer seg. Siden det ikke har vært glatt så kom jeg meg ut å gå tirsdag, onsdag og i går, er ganske sikker på at det blir en tur i dag også. Om det blir noe lørdag og søndag vet jeg ikke ennå, for da kommer det til å bli ganke så travelt. Jeg begynte å jobbe igjen i går, men ryggen er på langt nær bra, men så lenge jeg sitter i saga så fungerer det fint å jobbe.

 

Vi har avslutta innsamlingen i forbindelse med min kollegas bortgang og vi fikk gitt en minnegave på litt over 3800, syns det er ganske bra, men det kunne også ha vært mer.

 

Håper alle sammen får en strålende helg

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for m på tråden min... Jeg vet du har hatt mye å stri med de siste ukene, og tiden flyr så altfor fort!!! Håper ryggen din blir bedre snarest, slik at du kan få trent. Du har vært såååå flink!! Nesten 20 kg!! Jeg bøyer meg i støvet!! Gratulerer!

 

Ha en fin kveld og helg! Regner med du tar den neste alkoholfri??!!??

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Ja, jeg tror nok at den neste blir alkoholfri, selv om jeg skal spille dart denne helgen også. Jeg går på diverse medisiner nå som skal hjelpe for ryggen, og da er det uansett ikke verdt å drikke noe.

 

Jeg var sykemeldt ett par dager og de gikk med til å shoppe julegaaver så jeg er nesten i mål der nå. Og det er en fornøyelse.

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tåler heller ikke det i vesentlig grad. skjedde noe med meg etter at jeg begynte på medisiner mot lavt stoffskifte, og jeg blir "fyllesjuk" av det minste lille glass. men det gjør meg absolutt ikke noe å stå over, jeg er ikke så glad i å være rusa.

 

så da blir det to av oss som er edru i helgen, biggirl ;) jeg skal på julebord i morgen. ønsker deg fortsatt god bedring med ryggen, og gratulerer med vektreduksjon tross alt. du vet; du som trener har en forhøyet forbrenning selv på dager du ikke får trent. så noen fordeler har du av å trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2011 - Starten på et nytt liv

Hei,

 

Jeg vil ned 30kg selv og etter å ha lest litt her hos deg, føles det overkommelig. Skal gifte meg sommeren 2009 og målet er å klare det på ca 8 måneder for da skal brudekjolen kjøpes. :)

 

Vi har ganske like mål. Min start vekt er 95kg og midjen måler 87cm, men jeg det på hoftene - 124cm. ;) Jeg likte delmålene dine utrolig godt, så lurte på om jeg ikke kunne adoptere de? Tror de vil være en stor motivasjon, da man faktisk kan se at man når de målene man har satt seg. :)

 

Jeg har akkurat meldt meg inn. Leste her inne hos deg før jeg gjorde det.

 

Du er en stor motivasjon for meg. Syntes du klarer deg supert. :) Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe også.

 

Stå på videre!

 

Håper at jeg kan henge meg på diskusjonen her inne, men har min egen tråd også, der jeg kommer til å oppdatere vekttap og cm tap.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smallgirl

Takk for menge fine og oppmuntrende ord ;) Kjempekjekt med nye her inne.

 

Gratulerer med valget du har tatt.

Klart du både kan henge deg på diskusjonen og adoptere delmålene mine. De har vært til stor inspirasjon for meg iallfall. Jeg var ganske stor over hoftene jeg også, men ikke så stor som over midjen. og midjen din høres jo ut som om den er bra :)

 

Hvor har du tråden din?

 

Håper du får en fortsatt flott helg

 

klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggen min er desverre ikke noe særlig bedre, men jeg vet den blir det bare jeg får noen flere behandlinger hos kiropraktoren. Jeg kjenner jo at den har glidd ut minst to plasser igjen. Det hjalp nok ikke på at jeg var på dart i helgen igjen, men jeg var påmeldt på denne turneringen før jeg fikk ryggproblemer. Men nå er det juleferie og vel så det fra darten. Jeg kommer til å putte pilene i en skuffe til ryggen er i orden.

 

Det er veldig kaldt her i dag, så jeg må ut å sjekke om det er glatt, for jeg vil veldig gjerne trimme. Noen som aner hvor en får kjøpt billige brodder til skoene?

 

Håper alle sammen får en flott uke

 

Klem fra Biggirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...